Onbetaal wel jah, maar dat betekend dat ik dus alleen maar meer moet gaan werken, omdat de uren die ik pauze hou, dan aan me andere worden vastgeplakt Ik zal op mezelf letten, maar goed, ik ben jong en dan wordt verwacht dat je altijd kwik en fiek blijft ofzo? Mijn schoonmoeder vind ook dat ik me aanstel wat me zwangerschap betreft hoor.... Dus soms erg lastig... @ beatrice...Hele fijne vakantie!
NEE! dat is NIET onbetaald, je hebt recht op extra pauze als je 8 uur werkt heb je recht op 1UUR MEER pauze, deze MOET doorbetaald worden, dat is je werkgever verplicht! zoek maar eens na op de site van de arbo of fnv
Goedemorgen.. Ik werd wederom vanochtend weer uren later wakker dan gepland. Heb die slaap volgens mij echt nodig. Las dat er nog niets van Jaki gehoord is? Nouja, hoop maar inderdaad dat er iets met internet is. Ukk: Super mooie babykamer! Echt leuke meubeltjes! Beatrice: Enjoy! Fijne vakantie.. Noa: Je stelt je echt niet aan hoor, en op die extra pauze heb je recht. (doorbetaald) Ik ben ook jong en voel me ook niet meer topfit en kiplekker. Ik heb gelukkig het geluk dat ik studeer en momenteel mijn vakantie heb, maar hele dagen werken had ik niet volgehouden. Ik lig iedere middag een uurtje (of twee ) op bed om echt even bij te komen.
heb ik met mijn auto sleutels gehad... zette ik dan in de garage en dan de andere dag maar zoeken en zoeken om die sleutels. hingen ze nog in het contact van de auto.... of weg gaan deur dichtklappen en de sleutelsin huis laten liggen, kan mijn moeder weer naar me toe komen met haar sleutel. Ze woont gelukkig dichtbij en is het al aardig gewent haha, lang leve de dementie....
Ik ga me hierove rinformeren op het werk, en me eens aanmelden bij FNV, er loopt zoveel fout op het werk.... ik durf gewoon niet eens meer in discussie te gaan Ik ga eten en me laptop dichtklappen.... Tot vanavond als ik nog puf heb....en anders tot morgen
oh.. Ik heb tot voor kort 4 weken lang 'nieuwe deodorant van nivea' onder mn oksels gespoten. Het plakte wel een beetje als ik het er net op spoot dus hield ff 1 minuutje mn armen omhoog en dan werkte het prima! En het rook heerlijk! Totdat ik op een ochtend uit mijn ooghoek 'superstrong' op het flesje zag staan en een raar gevoel kreeg over deze deo.. Het bleek dus haarlak te zijn
ok, dit is dus het toppunt van zwangerschapsdementie... Ik neem tenminste niet aan dat je haarlak onder je oksels nodig hebt
Haha nee Maar het stomme was ook nog dat het totaal niet naar haarlak rook en het was een flesje van deodorant formaat zeg maar. Pearl Shine/Diamond Gloss heette het ofzo, mooi paars flesje met glittertjes erop. Ik had echt geen enkel idee dat het haarlak was haha. En ook gewoon mn armen even een minuutje omhoog houden omdat het zo plakte als ik erover nadenk snap ik niet dat ik niet even goed op het flesje heb gekeken en het gewoon 4 weken lang gebruikt heb haha.
Goedemiddag, Allemaal hartstikke bedankt voor de leuke reactie's op de babykamer Ben vanmorgen naar de ha geweest voor de pijn in mn rug en zoals ik al dacht krijg ik nu fysio, het is geen BI... gelukkig maar. De spieren in mn onderrug zijn door het autoongeluk uitgerekt en daardoor werken ze niet goed mee en dat veroorzaakt de pijn. Ik ga weer even verder met mn werk, gekkehuis hier... schepen moeten geladen worden
@kleinwonder : haarlak ? haha lag in een deuk ...... over zwangerschapsdementie .....ik ging vorige week lopend naar school mijn buurmeisje weg brengen ........had mijn autosleutels en dus ook huissleutels in mijn hand .....dus ik loop zo terug van school naar huis ........kom ik een auto tege die op de mijne lijkt (alleen de kleur dan ) het was een 206 ipv 307 .....ga ik lekker met mijn autosleutels in dat slot staan proppen ...... eerst al klikken maar dat werkte niet ....vond het al zo raar .....gelukkig ging er een helder licht branden want toen ik weg liepkwam de eigenaar er aan ....oohh ik kon wel door de grond zakken @beatrice : fijne vakantie !
Haha mijn moeder heeft net zoiets gehad als wat jij had. Ze stond geparkeerd bij de supermarkt, had boodschappen gedaan en wilde terug naar haar auto gaan. Ze had (toen) een peugeot 207 (een oude). Dus ze steekt haar sleutels in de auto, die gaat open en ze legt de boodschappen op de passagiersstoel. Ze denkt nog: wat een troep zeg in de auto. Ze wil starten.. lukt niet.. Komt er ineens een vrouw aan die vraagt: "Waarom zit u in mijn auto?" Wat bleek nou!? Mn moeder had precies naast deze (precies dezelfde auto, kleur merk en type alles kwam overeen) geparkeerd en was in de verkeerde gaan zitten! Het rare was alleen wel dat ze dus de deur wel van het slot af kreeg! Maar de auto niet kon starten. Dit blijkt wel vaker voor te komen bij de oudere modellen van peugeot haha. Mn moeder snapte er helemaal niets van haha
hahahah, Wij hebben een Citroen C5 station (niet echt de kleinste auto ter wereld)... Ik heb van de week de hele wijk afgezocht naar dat ding. Ik kon hem nergens vinden. Hij stond gewoon op zijn plekkie op de parkeerplaats Volgens mij zijn we allemaal lekker dement aan het worden
Haha das ook een leuke Het mooiste vind ik altijd wanneer ik dan ook echt overtuigd tegen mijn vriend zeg "Nee daar is het niet, daar heb ik al gekeken, ik ben toch niet gek!" en het vervolgens wel gewoon op die plek staat Oeps haha
Jihaa! Zes hele weken VAKANTIE, VAKANTIE, VAKANTIE! Het is dan eindelijk begonnen! Wat een ontspannen gevoel! Maar ohw, jullie maken mij wel erg aan het lachen met al die gekke verhalen van jullie. Die deo-lak, al die auto's, geweldig! Dat van die extra uur pauze had ik ook gehoord ja. Volgens mij moet je die gewoon doorbetaald krijgen. Beatrice, hele fijne vakantie in Spain! Zondagavond ook voetbal kijken? Ukke, gelukkig maar dat het geen BI is, maar wat het wel is lijkt me ook erg vervelend. Sterkte daarmee, en werkse natuurlijk! Ik neem even een lekker Festini-perenijsje (of 2, haha) om mijn vakantie te vieren... Helaas nog even 2 weken wachten tot Eric ook vakantie heeft. Hij staat nu in de kilometerslange file op de A2 tussen alle caravans en andere vakantie-gangers.
Wij vertrekken zometeen (17:00) vanuit Brabant naar Groningen.. Hopen dat de vakantiegangers allemaal de andere kant op rijden en we dus niet teveel files krijgen.. Heel Groningen mag van mij op vakantie naar het zuiden andersom niet! Anders zijn wij er om 22:00 nog niet 8) Wel heeeeerlijk zeg: vakantie! Echt genieten.. Gaan jullie nog op vakantie? Wij willen nog graag een last minute boeken maar ik durf niet zo goed Ben bang dat er iets gebeurt ofzo en ik dus zover weg ben.. Ik heb op Ameland gewoond en we hebben daar ook nog een huisje dus ik zie het ook wel zitten om gewoon lekker in eigen land te blijven, mn vriend is het daar alleen niet mee eens.
ooohh wat een zwangerschapsdementie zeg .......het is echt erg .... @kleinwonder wij gaan naar duitsland op vakantie ....3 uurtjes rijden ...manlief durft niet verder weg ..ik wel .....