Het stomme is.. ik wil best met de auto naar spanje/italie omdat ik dan het gevoel heb dat ik zo weer weg kan als er iets is. Met het vliegtuig wil ik niet omdat je dan zo daaraan vast zit en dat vind ik geen fijn idee. We zouden dit jaar samen met mijn schoonouders naar ecuador gaan (galapagos eilanden etc) alleen ik bleek dus zwanger dus hebben we alles geannuleerd. Erg jammer, maar nu mag de kleine over 1/2 jaartjes mee. Daarom vind ik het prima om dit jaar lekker in Nederland te blijven.
Wij vertrekken over 2 weken met de caravan en tent naar Kijkduin voor 14 dagen. Voor het eerst op vakantie in eigen land, en Eric zelfs voor het eerst camperen. Ik kijk er ontzettend naar uit. Hoop alleen dat het weer een beetje beter is dan de laatste 2 zomers. Ook heerlijk om op Ameland in een huisje te zitten, lijkt mij! Daar kan je het toch ook heel gezellig hebben? Enneh, die files gaan vast allemaal richting Frankrijk. Ik denk dat jullie wel geluk hebben vanavond. Sybje, ik stuur positieve vakantiegroeten naar je en ook alvast naar Duitsland. Op de taal na is dat ook een heel mooi land. Maar kan me voorstellen dat je graag verder weg had gewild...
Oh wat leuk voor het eerst camperen haha! Vind 'ie het ook spannend? Leuk hoor, vind camperen altijd zo lekker romantisch!
@kleinwonder is goed hoor wanneer begint jullie vakantie ? ik wil best wel eens met jou mannetje op vakantie (grapje ) @janny ja duitsland is ook prachtig ......maar was liever naar oostenrijk gegaan......ben daar vorig jaar geweest en kan echt niet meer zonder ...heb al aardig wat traantjes gelaten ik voelde me daar zo heerlijk ...lekker bij een meertje lekker weer ..lekker bbqen ....zucht ...maar goed volgend jaar gaan we met zijn 3en naar oostenrijk .....en met de zwanger en schoonzus ...die dan inmiddels ook 2 kindjes hebben
Haha 'hij' is van 14 tot 26 juli beschikbaar Ik heb tot maart 2009 vakantie (Vanaf vorige week..) Oostenrijk is inderdaad een heerlijk land, inderdaad bij een meertje, bbq-en, kids mee.. Genieten! Hmm..
Haha, DEAL! (Gut, die arme schatten worden gewoon weggeven/geruild op een forum) We vertrekken zometeen lekker een weekendje naar mijn familie, heeeeerlijk! Heb ze al meer dan een maand niet gezien, wordt dus tijd! Maar eerst hier thuis nog even opruimen
Nou, je mag wel op bezoek komen hoor, ik heb vandaag ook niet veel meer te doen. Heb per ongeluk 3 perenijsjes opgegeten. Maar goed dat dat de laatsten waren en de doos nu leeg is... Ik dacht dat mijn ijsjes-verslaving over was, maar het komt blijkbaar weer terug...
haha grapjas ....dan ben ik meer dan 3 uur onderweg ..... ik zei net tegen mijn mannetje dat ik wat leuks wil doen vanavond ......we kunnen alleen niks verzinnen ...mannetje blijft het liefst thuis ...tja dan houd het op .......
Al wat van Jaki gehoord? Vakantie! Ja wil ik ook. We hebben al weer wat reizen gepland. In juli dus een week (zonder man) naar NL. Met kerst ook naar NL. In april/mei 2009 naar familie Engeland en in juli/augustus 2009 naar schoonouders in Kazachstan. Met kind. Wordt spannend! Ik ben helemaal reisgek. Wil van alles nog zien! Kon nog mee met mijn broertje naar LA volgende week (hij is piloot bij KLM dus da´s erg handig) maar ik wil toch liever niet vliegen. Het voelt niet goed.
Gewoon saampjes lekker eten laten komen en een filmpje huren, is toch ook gezellig samen iets leuks doen... Jooze
Voor de rest hier niet van die fantastische verhalen mbt zwangerschaps dementie/ dislectie... Maar ja kan er ook bijna niet meer tegenop! Wat betreft vakantie we hebben waarschijnlijk maar een weekje allemaal te maken met het werk en afspraken van mijn vriend. Gaan elk jaar kamperen dus heb er wel zin in! Voor jullie allen veel plezier met de vakantie!1 Jooze
Ohw, Chebu, als ik een broertje had die piloot was en mij volgende week mee zou willen nemen naar New York, had ik nu al in zijn vliegtuig zitten wachten op vertrek... hihi. Lijkt me geweldig! Maar ja, mijn zus heeft tijdens haar 3 zwangerschappen 6x gevlogen. Heb dus alleen maar positieve ervaringen in mijn omgeving over zwanger+vliegen.
Ehm... LA bedoel ik, sorry. Maar ja, daar ben ik al geweest. Zou NY nog wel graag een keer willen zien. San Fransisco vond ik helemaal geweldig, 100x mooier, leuker en gezelliger dan LA. Las Vegas was ook gaaf trouwens.
navond... ik weet niet meer wie de tip gaf van kleertjes.com... maaar helemaal geweldig! heb er even 3 setjes kleding besteld helemaal leuk!
Ow in LA ben ik nog niet geweest. Alleen aan de amerikaanse oostkust. Broertje vliegt met zijn type vliegtuig alleen steden verder dan 10 uur vliegen. Dus NY zit er niet bij. Maar ik ga gewoon lekker naar NL hihi. Maar Janny, jij bent dus ook wel een reisbeest zo te horen?
@Jootje24, dat was ik. Leuke site is het hé! Ik heb daar al vaak wat gekocht voor mijn zoontje. Dan wel in de uitverkoop anders vind ik het te duur worden. Gezien ze het maar even aan hebben. Ik wacht even tot de winterkleding er is. Dan zal er ook wel een kleine uitverkoop komen van de voorgane jaren. Zelf ga ik ook nog een paar kleding stukken maken voor de baby. Kan niet wachten tot ik het volgende boek krijg voor zelfmaak kleding.