(jippie, mn bannner doet t weer!) hey marisha, nou we horen de uitslag wel van je he? nou mimi: idd mijn zelfgemaakte nasi vinden de kids ook heerlijk, we eten t toevallig vanavond haha. en kipsate is ook erg lekker, ooooooo, krijg er trek van, goh wat rot voor je dat t wat lastig gaat met de grote boodschap op t toillet..
Goedemrogen meiden. O Marisha je kon het niet laten he haha. Een beetje gerustgesteld nu. @Sophie, o wat fijn dat ze weer koortsvrij is hoor. Dat slapen kan ook zijn omdat je van koorts nogal uitgeput raakt. Slapen is goed hoor. @Saartje. Hmmz de donutsen zijn geen zwangerschapskwaal hoor. Dat doe ik normaal ook. dat bedoelde ik van 1 van mijn verslavingen. Net als chips alleen heb ik die netjes heel minimaal gegeten en niet elke dag. Ik heb nu alleen nog last van mijn (.)(.) en obstipatie de rest zoals misselijk valt mee. Als het wel zo is komt dat door de donutsen denk ik. Krijg ik normaal ook hahaha
Zag net dat jullie deze morgen allemaal aan me gedacht hadden Lief hoor! Vind de lijst zo ook wel mooier hoor! Veel overzichtelijker! Ik merk van mezelf dat ik nu wel heel snel emotioneel wordt. Gisteren nog bijna aan het huilen op het werk omdat de pc het niet meer deed en ik nog zo veel te doen had En ja mimi, ik kon het niet laten. Maar vond het van mezelf wel al flink dat ik nog niet getest had sinds vorige week woensdag vond het zelf een beetje te spannend om nu tot 3u te moeten wachten en dan mss op mijn werk slecht nieuws te krijgen dus ben blij dat het nu weer heel duidelijk posi is. Ben er nu wel wat geruster in!
nou maar een banner van hier dan maar en hopen dat ie t blijft doen.... haha mimi: als ik 2 donuts eet ben ik misselijk hoor, meer als 1 gaat echt niet, maar daar in tegen een hele bak ijs heb ik geen moeite mee op het moment, erg he?
Spijtig Amyrose, die andere banner was net zo leuk maar ja, als ie niet werkt heb je daar natuurlijk niets aan
ja marisha dat emotionele herken ikwel, ben sneller emotioneel dan normaal, niet dat ik kan huilen dan ofzo maar wel sneller op mn teentjes getrapt en wel sneller even in een dipje zitten en o ja, ik kan nu ook geen nieuws kijken, met al die zielige beelden daar ga ik wel van huilen, vooral als t kids zijn die je dan ziet, dus ik hou t nieuws bij op teletekst.
@AmyRose, Ik vind het wel raar hoor omdat meestal van ticker factory het juist wel doen en die van mijn site wil nog weleens kuren hebben. @Marisha, Groot gelijk hoor. Dat scheeld weer voor stress op je werk. Mijn mannetje vraagt trouwens voor 18 maart s'middags vrij. Zodat hij met mij mee kan naar het ziekenhuis voor de echo. Ik hoop zo dat alles dan goed is. Dan is mijn ventje er een keertje bij. Hij is er jammer genoeg nog geen 1 keer bijgeweest.
ja mimi: snap t ook niet helemaal, ik ga straks op mn gemak het nog eens proberen, want vond m errug leuk, en anders is t pech hebben en zoek ik wel een andere, maar wat leuk dat je mannetje met je mee gaat, is toch wel fijn he, ben je niet al1 , toch spannend altijd zo'n moment
zo de slaapkamer even gedaan stel de keuken altijd uit tot het laatst, heb er een hekel aan blegh. even tikken hier en dan toch maar die afwas doen haha. @AmyRose ik zie je banner gewoon hoor! mijn favo eten, uhm Italiaans, Japans, Chinees, Indonesisch, jammie vind het allemaal lekker. kun je ook wel zien aan mijn postuur haha. Somalisch heb ik eigenlijk nog nooit gegeten.. Japans ja.. was leuk om te doen maar heb er tot nu toe niets mee gedaan.. maar heb er geen spijt van! trouwens, ijs schijnt de misselijkheid tegen te gaan omdat het koud is, iemand daarvan gehoord? @Mimi wat een wc-details haha. gelukkig geen last van. ik maak SUPERlasagne, lever, bladerdeeggerechten, myammie. ik wil lasagne! varkenshaas, nooit gegeten haha. wat is tiramisu? iets met oren getsie! hahaha. fijn dat je mannetje er 18 mrt bij kan zijn! @Marisha super! gelukkig gewoon goed zwanger dus! ben ook benieuwd naar de bloedtest maar ws alles gewoon goed dus! wat is dat voor infosessie? @Sophie haha geniet jij maar lekker van je taart en gefeli met je moeder! mijn HH is nooit top hihi. nee hoor valt wel mee. zometeen even de keuken in, badkamer soppen en dan als Hamza wakker is even stofzuigen en dan is het hier weer netjes willen jullie ophouden met steeds een nieuw berichtje te plaatsen, ik houd het niet bij hier
Ooooh Mimi, wat gezellig, wij hebben allebei op 18 maart onze eerste echo Wel goed dat je mannetje verlof neemt zodat ie mee kan. Ik vind dit toch iets dat je met twee moet doen he!
hey saartje! heb al een ander banner geplaatst dus ja dat klopt dat je m ziet, en uhh, nee kan niet beloven om geen nieuwe berichtjes meer te plaatsen hahahaha, ja sophie, gefeliciteerd meid! was t bijna vergeten sorry!
Ikheb geen zin meer om te soppen. Ik moet eigenlijk nog een berg was wegdraaien. als ik even weet of het droog blijft hang ik het buiten op hmmz moment ben zo terug
Goedemorgen Dame's Zie dat jullie al weer lekker aan het beppen zijn, gezellie Ik zit helaas weer achter mn pc op mn werk, heb echt geeeeen zin Heb niet zoveel fut vandaag. Het ging vanmorgen goed, was niet , maar heb wel meer last van mn (.)(.). Dikke knuffel
Mimi, fijn dat je man meegaat! Marisha, kan het me ook erg goed voorstellen. Knap dat je al zo lang gewacht had. Nou Saartje, je klinkt als een huishoudelijke wervelwind. Kan ik iets van jouw energie krijgen. Moet hier ook nog t een en ander gebeuren Emotionele herken ik ook wel. Heb zo tranen in mn ogen x Sophie
nou saartje: je bent wel aktief hoor vandaag, ik niet, straks even stofzuigen dweilen en stoffen en t vaatje en vanmiddag koken en dan doe ik niks meer vandaag ben ik bang
Koffie mmm goed idee. Had me voorgenomen tijdens zwangerschap geen koffie te drinken, maar heb er al hele ochtend zin in. Een kopje kan toch geen kwaad lijkt me. Vorige zw. kon ik met een week of zes ineens geen koffie meer zien x Sophie