HI Sybje, Ja verf op waterbasis wel over "echte verf"maar niet andersom (leerder ik laatst bij eigen huis en tuin) wist het niet. Maar dat betekend dat je dus altijd goed zit! Jooze
@ Conny sterkte @ Joose, ow handig was zelf niet op de hoogte dat dit niet ,Ik ga in augustus beginnen met de babykamerdus dan weer rekening mee houden.... Hier niks bijzonders e melden, ik ga lekker op bed liggen met de voetjes omhoog. eindelijk een dagje rust na 4 dagen werken
hmm.. zag net tot mijn schrik dat ik bloed in mijn navel heb zitten. een hele klodder opgedroogt bloed en daarna nog een beetje vers bloed. niet dat het veel bloed is, minimaal, maar ben er niet gerust op! komt diep uit mijn navel weg. (heb echt een hele diepe navel, lijkt geen eind aan te komen...tenminste ik voel geen eind) iemand enig idee?
Hallo meiden, Ik wou jullie even laten weten dat ik vandaag mijn pretecho heb gehad. Het was echt geweldig om onze kleine uk te zien in 4d. Alles staat op dvd zodat we het keer op keer terug kunnen zien. Ik zal ff een fotootje in mijn album plaatsen. Zijn er trouwens dames hier die ook al een pretecho hebben laten maken? Liefs Hummel.
ik wilde het eerst niet, maar na de 20 weken echo die we hadden wel. kon alles heel moeilijk volgen en heb weinig meegekregen van onze uk. behalve dan dat alles goed lijkt dusik maak alsnog een afspraak voor een pretecho, in de hoop dat ik dan meer kan genieten
@jootje, ik las dat je een bloeding hebt in je navel. Misschien heeft het te maken met het groeien van je buik ofzo. Zo rond deze periode groeit je baarmoeder namelijk over je navel heen. Misschien heeft dit een wondje ofzo veroorzaakt. Hopelijk stopt het snel met bloeden. Liefs Hummel.
tis niet dat er veel bloed uit komt..de moeite niet waard maar alleen al een beetje bloed vind ik maar niks, en dat uit mijn navel! maak me altijd weer zo ongerust....
nou dames ik ga lekker slapen! heb ook een nieuwe buikfoto in me album gezet... buik groeit niet zo hard meer als in het begin.
nou dames ik ga lekker slapen! heb ook een nieuwe buikfoto in me album gezet... buik groeit niet zo hard meer als in het begin.
had mijn vraag van de navel al aan de vk van het forum gesteld. niks aan de hand, komt waarschijnlijk door de groei en is niet gevaarlijk! kan ik rustig slapen
Idd niets aan de hand. Ook ik heb een héle diepe navel en heb dit al wel vaker gehad. (Vooral wanneer ik klein was en in de groei..) Heeft inderdaad gewoon met groeien te maken. So dont worry! Wij hebben momenteel een heerlijk weekendje bij mijn familie, echt gezellig! Mijn moeder heeft de kinderwagen helemaal opgeknapt waar ik in heb gelegen vroeger. Ik heb eerst aangegeven dat deze kinderwagen voor ons niet handig was maar ben er nu toch wel verliefd op geworden.. Hij komt mooi in de babykamer te staan.
Dank jullie wel, julie lieve woorden doen me goed. Ik probeer positief te blijven en hopen dat we donderdag goed nieuws krijgen. knuffel conny
Goedemorgen meiden Ow Conny heel veel sterkte en hoop dat het snel donderdag voor je is en dat het allemaal meevalt ga hard voor jullie duimen. Zo wat hebben er alweer vele de 20 wk echo gehad ik wil ook maar moet nog wachten tot 17 juli en ben ik alweer ruim 21 wkn. Zag alweer een hoop buikfoto's voorbij schijven in de albums en kamertjes spulletjes ect. wou leuk hoor en super Hier ook eens doen maar vergeet het steeds om een foto te maken Hier voor de rest goed weer vk geweest alles was goed mag over iets minder dan 3 wkn weer meteen na de 20 wkn echo dus hoef ik geen 2x te rijden. Kamertje nog niet begonnen eerst laten we de dakkapel plaatsen dus gaan dit jaar niet op vakantie ik heb las al dat vale lakker weggaan of zelfs al weg zijn ik wil ook maar dat wordt volgend jaar want geld is dan op We al kleertjes gekocht vanmiddag de kast ophalen zodat ik het er allemaal in kan leggen en hangen. hopelijk kan ik binnenkort de wieg ophalen want ben er helemaal verliefd op ze gingen met vakantie dus zal deze week hopelijk wat van ze horen. komende 3 wkn dus heel erg druk en algelopen tijd ook gehad. wat ik al eerder zei ik moet 5 dgn van 9 uur werken maar heb al gezegt vind alles best maar de uurtjes die ik stelen kan om weg te gaan steel ik echt wel ze kunnen me wat. Maar dat vonden ze goed. Ik kan niet zomaar weg als er geen leiding is want ik ben dan de enige dan op dat moment maar mag en kan wel veel meer pauze nemen dat kunnen ze me niet afpakken. groetjes
Wil iedereen die aanvullingen, wijzigingen of wat dan ook voor informatie heeft die in de lijst moet die via PB doorgeven aan Jootje24 of Ram1978. De lijst blijft dan netjes en up-to-date. NOVEMBER 2008 MAMA'S 26 oktober Guapetona - Noord-Holland - 34jr - 1e kindje - :-# 30 oktober Maxje - ?- 26 jr - 2e kindje - Het wordt een jongetje Edithdeb- Noord-Holland - 34 jr - 2e kindje - Het wordt een jongetje 1 november Kreeftje - ? - - 31 jr - 2e kindje - : Shannen - ? - 25 jr - 1e kindje - Het wordt een meisje Sasgirl - Utrecht - 25 jr - 1e kindje - [-X Britm - - Almere- 32 jr - 2e kindje - :-# 2 november Beppie1976 - Drenthe - 32 jr - 1e kindje - [-X 3 november Sanna - ? - 28 jr - 1e kindje - het wordt een meisje Saartje - Egypte - 24 jr - 2e kindje - : Aaltje - ? - 29 jr - 1e kindje - : H en J - ? - 32 jr - 2e kindje - : 4 november Corien - Groningen - 36 jr - 1e kindje - het wordt een meisje Conny75 - ? - 32 jr -2e kindje -: ManonF - Hilversum - 24 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje Sybje - Zuid-Holland - 23 jr - 1e kindje - [-X 5 november Ukkepuk078- Dordrecht - 29 jr - 1e kindje - Het wordt een meisje AmyRose - ? - 27 jr - 3e kindje - denkt: : Marisha - België - 28 jr - 1e kindje - :-# Happyluna - ? - 28 jr - 2e kindje - : Hummel - Gelderland - 25 jr - 1e kindje - [-X Jooze - Noord-Holland - 27 jr -2e kindje - : 6 november Jaki - Enschede - 31jr - 1e kindje - : Tatlim - Antwerpen - 25 jr - 1e kindje - het wordt een meisje 7 november Chebu -Duitsland - 26 jr - 1e kindje - : Fredje8 -?- 30 jr - 2e kindje - : 9 november Noortje30 - ? - 32 jr - 1e kindje - : Waarom -Noord-Holland - 29 jr - 1e kindje - [-X JsztD - Oss - 23 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje 10 november Domino85 - Drenthe - 23jr - 1e kindje - : djen - ? - 32 jr - 2ekindje - : 11 november Fluiter - ? - -? jr - 1e kindje - Whabbit - ? - 34 jr - 1e kindje - [-X 12 november Schildje - Tolkamer (Gld) - 31 jr - 2e kindje -: [-X Benmarieke - Drachten - 19 jr - 1e kindje - :-# blue ice - ? - ?jr - 1e kindje - het wordt een jongetje 13 november Jootje - Friesland - 25 jr - 1e kindje - [-X Mejon - ? - - ? jr - ?e kindje - : GerdienD - Drachten - 28 jr - 1e kindje [-X Lillebi -Noord Holland - 34 jr - 4e kindje - het wordt een meisje 14 november KersjeB - Utrecht - 30 jr - 1e kindje - - het wordt een meisje 15 november Pamela - ? - 27 jr - 3e kindje - : Linda26 - ? - 26 jr - 1e kindje - : Rooos - ? -23 jr, - 1e kindje - [-X 16 november Loesjuh Gelderland - 25 jr - 1e kindje - het wordt een meisje engelke - ? - ?jr - ? kindje - : Aly - ? - 36 jr - 2e kindje - Het wordt een jongetje Bruidje - ? - 27 jr, - 1e kindje - [-X 17 november margreet78- 29 jr -1e kindje- [-X beatrice- 28 jr -1e kindje- Het wordt een meisje 18 november Juweeltje - ? - 22 jr - ?e kindje - [-X Daydreamy - ? - 27 jr - 1e kindje - : novmama - Gelderland - 23 jr - 1e kindje - : 19 november Vera - ? - 32 jr - 2e kindje - : Cynthia1979 - ? - 28 jr - 2e kindje - : 20 november spotlight - ? - 28 jr - 1e Kindje denkt: : Harley - ? - 29 jr - 2e kindje - denkt: : Mvogeltje - ? - ? jr - ? Kindje : Ddebbyy - Vianen - 22 jr - 1 Kindje het wordt een meisje 21 november Starry - Rotterdam - 23 jr - ? Kindje : 22 november Janny Jansen - Drenthe - 27 jr - 1e kindje - : Ram1978 - Almere - 30jr - 2e kindje - [-X babychica - Noord- Brabant - 22 jr - 1 kindje - : 25 november Nash - ? - ? jr - ?e kindje - : Angel77 - ? - 31 jr - 1e kindje - : lot23 25 Jr Gelderland - 1ste kindje : Vickys - ? 31jr 2de kindje : cvwinkoop - ? - 21jr - 1ekindje - : Kleinwonder - ? - 20 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje Amalia1 - Brabant - ?jr - 2e Kindje : 26 november Danili - ? - 27 jr - 2e kindje - : Evie83 - Noord Brabant - 25jr - 1ekindje -[-X MarielleB - Best - 29 jr - 1e kindje - [-X Anneke - Noord-Holland - 33 jr - 1e kindje - : WillyD - Lelystad - 23 jr -1 kindje - : 27 november Me85 - ? - - ? jr - ?e kindje - : 28 november Annelet - Voorburg - 29jr - 1e kindje - : Lievelief - ? - 20 jr - 1e kindje - : 29 november smallgirl77 - ? - ?jr - 2de kindje - : Mamamanuela - ? - 25jr - 2ekindje - : Marbo - België - 35jr - 1ekindje - [-X tipp42hgg - Leiden - 27jr - 1ekindje - [-X 30 november Ambiance- ? - 38jr - 3de kindje - : Er zijn tot nu toe 83 november mama's! Totaal: 7 jongens, 10 meisjes, 0 tweelingen, 45 : (weet het nog niet) 4 :-# (ga het niet vertellen) , 18 [-X (wil het niet weten) AGENDA: 30 juni Lillebi- afspraak vk benmarieke- 20 weken echo + geslachtsbepaling 1 juli JsztD- afspraak vk schildje -20 weken echo 10:30 uur Loesjuh-20 weken echo Anneke - afspraak vk 2 juli Lillebi - 20 weken echo 3 juli domino85- 20 weken echo spotlight - afspraak vk chebu- 20/21 weken echo en pretecho 4 juli annelet- 20 weken echo JannyJansen- 20 weken echo 15:00 uur 7juli JannyJansen- Gyn 13:30 uur spotlight - 20 weken echo 8 juli Anneke - 20 weken echo 9 juli GerdienD - echo 21:00 uur 10 juli lot23- 20 weken echo GerdienD- afspraak vk Jootje - 3e afspraak vk tipp42hgg - 20 weken echo 11 juli marielleB- 20 weken echo 15:30 uur 12 juli Sybje - pretecho 14 juli JsztD- 2e 3d echo 15 juli Edithdeb - afspraak gyn marielleB- afspraak vk schildje - afspraak vk 15:00 uur 17 juli Ram1978- 8:15 21 weken echo en 9:30 afspraak vk 18 juli marisha - afspraak gyn en pretecho 09:15 uur 28 juli tipp42hgg- 4e afspraak vk 30 juli JannyJansen- pretecho 09:00 uur neem eens kijkje of meld je aan op onze hyves: http://november2008mamas.hyves.nl Buddylijst ukkepuk <---> Blub76 KersjeB <---> Jootje24 Jannyjansen <---> Jaki Edithdeb <---> mamamanuela Jannyjansen<--> Sybje<--> ukkepuk Waarom<--->Ram1978<--->Tipp42hgg Tipp42hgg <---> Beatrice Wil je jezelf als buddy opgeven of heb je al iemand gevonden, geef het dan door voor de lijst! **Voor deze dames heeft het helaas niet zo mogen zijn.. We denken aan jullie! ** Mammatje...Noralien...Fio...Marlieke...Mimi...Seilenna...Dootje . Bramtim ..sjansie28... Essit...shandro...sophie...Hanna1974 heb ook weer eens de lijst naar voren gehaald
heeft iemand nog wat gehoord van jaki ? of zou ze op vakantie zijn ? mmhhhh ook niet denk ik want ze was net verhuisd .....
Hummel, wat een mooie echo foto! Jootje; mooie buik! Is het misschienn een idee om de meiden die hier nooit posten uit het lijstje te halen? We kunnen ze altijd terugzetten als ze weer komen, zie heel veel namen staan die hier nooit komen, en zo kan het lijstje een stuk korter! Ik heb echt enorme eetbuien de laatste week, pffff echt niet normaal, veel zin in chocola en echt de hele dag honger...
Hi Meiden, Misschien is het een idee om de mensen die niet posten een prive bericht te sturen (of kunnen we ze helemaal niet terug vinden). Als ze niet reageren binnen een week ofzo kan je ze uit de lijst halen.... Jooze
maxje je hebt gelijk misschien wel gelijk dus is het een idee om de lijst korter te maken maar ik ben er niet heel vaak dus als dat moet gebeuren moeten jullie ff helpen wie er nooit schrijven. haha ik heb heel veel zin chocomel maar niet de hele dag honger mee niet dan wel
Goedemorgen, sorry dat ik jullie bezorgd heeft gemaakt. tsja.. eerst echo gegaan het is helemaal goed en geslacht weet ik het al hihi maar aangezien heb ik ontdekt dat ik nog paar mensen die ik ken is ook hier lid. dus ik ga wel jullie natuurlijk vertellen wat de geslacht wel bij hyves hopenlijk begrijpen jullie het wel he.. en na echo ging ik naar huis maar opeens kreeg ik smsje van mijn schoonzus dat ik moet haar ff toe te gaan waarom wist ik het niet. dus ik ben naar haar gegaan. en zij verteld dat mijn vriend in het ziekenhuis ligt nee toch pfff wel in harderwijk .. we gingen gelijk naar mijn vriend. en hij hoeft gelukkig nachtje blijven en hij heeft weer last van hyperfelatie. en dacht iets met zijn hart was. maar helemaal was weer goed gegaan. volgende dag mocht hij naar huis gegaan en we blijven in de hotel. en na naar huis bleekt dat onze computer helemaal uit de lucht gekomen ja de pc was kapot. we willen wel nieuw kopen maar we moeten eerst spullen voor huis kopen dat gaat voor en babykamer ook belangrijk. dus de pc ging gewoon naar de winkel gegaan na toen we alles van geprobeerd. dus te veel virus erin. maar nu is alles schoon sinds gisteren mochten we eindelijk een pc weer ophalen. ik heb natuurlijk jullie gemist. verder gaat het goed met mij wel te veel in mijn hoofd draait om mijn vriend bezorgd. maar hij gaat maandag weer proberen werken dus ik hoop dat weer lukt bij hem vandaar ben ik paar dagen onverwacht er niet bij. en zoveel bladeren heb ik niet alles bijgehouden maar vanaf nu doe ik mijn best om bijhouden haha.. sorry ik heb eigenlijk niet alles gelezen waar jullie over hebben. ik ga nu naar hyves om vertellen wat we krijgen. maar liever niet hier over geslacht vertellen hihi... alvast bedankt voor begrip en bedankt voor jullie lieve bezorgd.