goedemorgen Heyy wendy, gefeliciteerd met jullie zoon leuk zeg een jongetje! ow en disneyland is helemaal super. zo lekker sprookjesachtig. zal zo gelijk even je foto's bekijken. verder ook een mooie trouwdag gehad? en inderdaad degene die hier nooit komen zal ik die maar van de lijst halen en onderaan vermelden "ben je uit de lijst gehaald maar was dat niet de bedoeling geef je opnieuw op!" want om al deze mensen op te zoeken en te pbén kost nogal wat tijd.
Ja het was echt een prachtige dag ik loop al de hele tijd met een smile op mijn gezicht krijg hem er gewoon niet af
Chebu: Wat is CU? Wendy: Wat was je een plaatje op jullie trouwdag! Mooi! KleinWonder: Haha, dat is wel toevallig ja, dat je schoonzus jullie beeb-naam zo opeens hardop zei. Ben trouwens helemaal gek op die boekjes van Marianne Busser en Ron Schroder. De peuter- en kleuter voorleesboekjes van hun zijn helemaal geweldig. Ik had vorige week toevallig nog iets vergelijkbaars met een collega. Ik vroeg haar of ze een idee had wat voor een naam we ons kindje zouden geven. Toen we het over de jongensnamen hadden, zei ze: "Als het maar geen ... wordt". En laat dat nou net de naam zijn die we wel zouden kiezen... hihi.
Wil iedereen die aanvullingen, wijzigingen of wat dan ook voor informatie heeft die in de lijst moet die via PB doorgeven aan Jootje24 of Ram1978. De lijst blijft dan netjes en up-to-date. NOVEMBER 2008 MAMA'S 26 oktober Guapetona - Noord-Holland - 34jr - 1e kindje - :-# 30 oktober Maxje - ?- 26 jr - 2e kindje - Het wordt een jongetje Edithdeb- Noord-Holland - 34 jr - 2e kindje - Het wordt een jongetje 1 november Shannen - ? - 25 jr - 1e kindje - Het wordt een meisje Sasgirl - Utrecht - 25 jr - 1e kindje - [-X Britm - - Almere- 32 jr - 2e kindje - :-# 3 november Sanna - ? - 28 jr - 1e kindje - het wordt een meisje Saartje - Egypte - 24 jr - 2e kindje - : 4 november Corien - Groningen - 36 jr - 1e kindje - het wordt een meisje Conny75 - ? - 32 jr -2e kindje -: ManonF - Hilversum - 24 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje Sybje - Zuid-Holland - 23 jr - 1e kindje - [-X 5 november Ukkepuk078- Dordrecht - 29 jr - 1e kindje - Het wordt een meisje Marisha - België - 28 jr - 1e kindje - :-# Hummel - Gelderland - 25 jr - 1e kindje - [-X Jooze - Noord-Holland - 27 jr -2e kindje - : 6 november Jaki - Enschede - 31jr - 1e kindje - het wordt een meisje Tatlim - Antwerpen - 25 jr - 1e kindje - het wordt een meisje 7 november Chebu -Duitsland - 26 jr - 1e kindje - : Fredje8 -?- 30 jr - 2e kindje - : 9 november Waarom -Noord-Holland - 29 jr - 1e kindje - [-X JsztD - Oss - 23 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje 10 november Domino85 - Drenthe - 23jr - 1e kindje - : 11 november Whabbit - ? - 34 jr - 1e kindje - [-X 12 november Schildje - Tolkamer (Gld) - 31 jr - 2e kindje -: [-X Benmarieke - Drachten - 19 jr - 1e kindje - :-# 13 november Jootje - Friesland - 25 jr - 1e kindje - [-X GerdienD - Drachten - 28 jr - 1e kindje [-X Lillebi -Noord Holland - 34 jr - 4e kindje - het wordt een meisje 14 november KersjeB - Utrecht - 30 jr - 1e kindje - - het wordt een meisje 16 november Loesjuh Gelderland - 25 jr - 1e kindje - het wordt een meisje Aly - ? - 36 jr - 2e kindje - Het wordt een jongetje Bruidje - ? - 27 jr, - 1e kindje - [-X 17 november margreet78- 29 jr -1e kindje- [-X beatrice- 28 jr -1e kindje- Het wordt een meisje 18 november novmama - Gelderland - 23 jr - 1e kindje - : 20 november spotlight - ? - 28 jr - 1e Kindje denkt: : Ddebbyy - Vianen - 22 jr - 1 Kindje het wordt een meisje 22 november Janny Jansen - Drenthe - 27 jr - 1e kindje - : Ram1978 - Almere - 30jr - 2e kindje - [-X 24 november Wendy1983 - Son - ? jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje 25 november lot23 25 Jr Gelderland - 1ste kindje : Kleinwonder - Den Bosch - 20 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje Amalia1 - Brabant - ?jr - 2e Kindje : 26 november Danili - ? - 27 jr - 2e kindje - : Evie83 - Noord Brabant - 25jr - 1ekindje -[-X MarielleB - Best - 29 jr - 1e kindje - [-X Anneke - Noord-Holland - 33 jr - 1e kindje - : WillyD - Lelystad - 23 jr -1e kindje - : 28 november Annelet - Voorburg - 29jr - 1e kindje - : Noatje - noord- brabant - 19 jr - 1e kindje - : 29 november Mamamanuela - ? - 25jr - 2ekindje - : Marbo - België - 35jr - 1ekindje - [-X tipp42hgg - Leiden - 27jr - 1ekindje - [-X ben je uit de lijst gehaald maar was dat niet de bedoeling geef je opnieuw op! Er zijn tot nu toe 54 november mama's! Totaal: 7 jongens, 11 meisjes, 0 tweelingen, 18 : (weet het nog niet) 4 :-# (ga het niet vertellen) , 14 [-X (wil het niet weten) AGENDA: 30 juni Lillebi- afspraak vk benmarieke- 20 weken echo + geslachtsbepaling 1 juli JsztD- afspraak vk schildje -20 weken echo 10:30 uur Loesjuh-20 weken echo Anneke - afspraak vk Sybje - afspraak gyn 2 juli Lillebi - 20 weken echo 3 juli domino85- 20 weken echo spotlight - afspraak vk chebu- 20/21 weken echo en pretecho 4 juli annelet- 20 weken echo JannyJansen- 20 weken echo 15:00 uur 7juli JannyJansen- Gyn 13:30 uur spotlight - 20 weken echo 8 juli Anneke - 20 weken echo 9 juli GerdienD - echo 21:00 uur Sybje- 20 weken echo 10 juli lot23- 20 weken echo GerdienD- afspraak vk Jootje - 3e afspraak vk tipp42hgg - 20 weken echo 11 juli marielleB- 20 weken echo 15:30 uur 12 juli Sybje - pretecho 14 juli JsztD- 2e 3d echo 15 juli Edithdeb - afspraak gyn marielleB- afspraak vk schildje - afspraak vk 15:00 uur 17 juli Noatje word 20 jaar Ram1978- 21 weken echo 18 juli marisha - afspraak gyn en pretecho 09:15 uur 19 juli Noatje - 20 weken echo + geslachtsbepaling 22 juli Jaki - echo + afspraak gyn 28 juli tipp42hgg- 4e afspraak vk 30 juli JannyJansen- pretecho 09:00 uur neem eens kijkje of meld je aan op onze hyves: http://november2008mamas.hyves.nl Buddylijst ukkepuk <---> Blub76 KersjeB <---> Jootje24 Jannyjansen <---> Jaki Edithdeb <---> mamamanuela Jannyjansen<--> Sybje<--> ukkepuk Waarom<--->Ram1978<--->Tipp42hgg Tipp42hgg <---> Beatrice Wil je jezelf als buddy opgeven of heb je al iemand gevonden, geef het dan door voor de lijst! **Voor deze dames heeft het helaas niet zo mogen zijn.. We denken aan jullie! ** Mammatje...Noralien...Fio...Marlieke...Mimi...Seilenna...Dootje .
@jootje mag ik er op voor 9 juli met nog een keer de 20 weken echo ...en morgen de apk keuring bij de gyn ....
cu is colitis ulcerosa. Chronische darmonsteking. Vervelend, vooral nu omdat mijn darmstelsel staakt haha
Ja, misschien kunnen er ook nog wel meer af... Had even een voorzichtige poging gedaan met een paar namen te noemen. Misschien sowieso de meiden laten staan die zich ook op hyves hebben aangemeld en de meiden die het geslacht hebben doorgegeven. Deze 2 dingen zijn toch wel van de laatste tijd...
chebu ik heb de ziekte van crohn, maar gelukkig is het nu al 5 jaar stabiel. Ik heb een definitieve stoma gekregen en sinds dien zijn de ernstige aanvallen weg gebleven. Mijn man en ik hebben het allebei, we hebben elkaar via de vereniging leren kennen. Slik jij nog medicijnen?
heb er nog een aantal afgehaald die al 2 maanden niet zijn geweest. geloof dat ik zo wel aardig heb verwijderd...
hoi hoi daar ben ik weer even, het is hier druk druk druk, maar wel allemaal leuke dingen. ik lees wel steeds even mee maar heb niet altijd de puf om te reageren, jullie gaan ook zo snel @ wendy, Super een jongentje! gefeliciteerd. vanmiddag weer naar de VK ben benieuwd, ik voel me verder perfect en ik ben heel benieuwd wat ze van mijn buik vind, die is de afgelopen weken enorm gegroeid, ben ook 5 kilo aan gekomen deze maand ach zit nu 2 kilo boven mijn oorspronkelijke gewicht dus het mag wel, maar moet nu wel een beetje op mijn eet gewoontes gaan letten. aankomende woensdag krijgen we alweer de 20 weken echo, ook altijd weer spannend, op medische indicatie krijgen we het, maar ik maak me verder geen zorgen, alles voelt gewoon goed aan. iedereen een fijne dag vandaag, geniet lekker van het mooie weer !
jootje, wil je geslacht weg te halen. alvast bedankt hihi... Wendy wat een geweldig fotos. gefeliciteerd hihi..
Wil iedereen die aanvullingen, wijzigingen of wat dan ook voor informatie heeft die in de lijst moet die via PB doorgeven aan Jootje24 of Ram1978. De lijst blijft dan netjes en up-to-date. NOVEMBER 2008 MAMA'S 26 oktober Guapetona - Noord-Holland - 34jr - 1e kindje - :-# 30 oktober Maxje - ?- 26 jr - 2e kindje - Het wordt een jongetje Edithdeb- Noord-Holland - 34 jr - 2e kindje - Het wordt een jongetje 1 november Shannen - ? - 25 jr - 1e kindje - Het wordt een meisje Sasgirl - Utrecht - 25 jr - 1e kindje - [-X Britm - - Almere- 32 jr - 2e kindje - :-# 3 november Sanna - ? - 28 jr - 1e kindje - het wordt een meisje Saartje - Egypte - 24 jr - 2e kindje - : 4 november Corien - Groningen - 36 jr - 1e kindje - het wordt een meisje Conny75 - ? - 32 jr -2e kindje -: ManonF - Hilversum - 24 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje Sybje - Zuid-Holland - 23 jr - 1e kindje - [-X 5 november Ukkepuk078- Dordrecht - 29 jr - 1e kindje - Het wordt een meisje Marisha - België - 28 jr - 1e kindje - :-# Hummel - Gelderland - 25 jr - 1e kindje - [-X Jooze - Noord-Holland - 27 jr -2e kindje - : 6 november Jaki - Enschede - 31jr - 1e kindje - :-# Tatlim - Antwerpen - 25 jr - 1e kindje - het wordt een meisje 7 november Chebu -Duitsland - 26 jr - 1e kindje - : Fredje8 -?- 30 jr - 2e kindje - : 9 november Waarom -Noord-Holland - 29 jr - 1e kindje - [-X JsztD - Oss - 23 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje 10 november Domino85 - Drenthe - 23jr - 1e kindje - : 11 november Whabbit - ? - 34 jr - 1e kindje - [-X 12 november Schildje - Tolkamer (Gld) - 31 jr - 2e kindje -: [-X Benmarieke - Drachten - 19 jr - 1e kindje - :-# 13 november Jootje - Friesland - 25 jr - 1e kindje - [-X GerdienD - Drachten - 28 jr - 1e kindje [-X Lillebi -Noord Holland - 34 jr - 4e kindje - het wordt een meisje 14 november KersjeB - Utrecht - 30 jr - 1e kindje - - het wordt een meisje 16 november Loesjuh Gelderland - 25 jr - 1e kindje - het wordt een meisje Aly - ? - 36 jr - 2e kindje - Het wordt een jongetje Bruidje - ? - 27 jr, - 1e kindje - [-X 17 november margreet78- 29 jr -1e kindje- [-X beatrice- 28 jr -1e kindje- Het wordt een meisje 18 november novmama - Gelderland - 23 jr - 1e kindje - : 20 november spotlight - ? - 28 jr - 1e Kindje denkt: : Ddebbyy - Vianen - 22 jr - 1 Kindje het wordt een meisje 22 november Janny Jansen - Drenthe - 27 jr - 1e kindje - : Ram1978 - Almere - 30jr - 2e kindje - [-X 24 november Wendy1983 - Son - 24 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje 25 november lot23 25 Jr Gelderland - 1ste kindje : Kleinwonder - Den Bosch - 20 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje Amalia1 - Brabant - ?jr - 2e Kindje : 26 november Danili - ? - 27 jr - 2e kindje - : Evie83 - Noord Brabant - 25jr - 1ekindje -[-X MarielleB - Best - 29 jr - 1e kindje - [-X Anneke - Noord-Holland - 33 jr - 1e kindje - : WillyD - Lelystad - 23 jr -1e kindje - : 28 november Annelet - Voorburg - 29jr - 1e kindje - : Noatje - noord- brabant - 19 jr - 1e kindje - : 29 november Mamamanuela - ? - 25jr - 2ekindje - : Marbo - België - 35jr - 1ekindje - [-X tipp42hgg - Leiden - 27jr - 1ekindje - [-X ben je uit de lijst gehaald maar was dat niet de bedoeling geef je opnieuw op! Er zijn tot nu toe 54 november mama's! Totaal: 7 jongens, 10 meisjes, 0 tweelingen, 18 : (weet het nog niet) 5 :-# (ga het niet vertellen) , 14 [-X (wil het niet weten) AGENDA: 30 juni Lillebi- afspraak vk benmarieke- 20 weken echo + geslachtsbepaling 1 juli JsztD- afspraak vk schildje -20 weken echo 10:30 uur Loesjuh-20 weken echo Anneke - afspraak vk Sybje - afspraak gyn 2 juli Lillebi - 20 weken echo 3 juli domino85- 20 weken echo spotlight - afspraak vk chebu- 20/21 weken echo en pretecho 4 juli annelet- 20 weken echo JannyJansen- 20 weken echo 15:00 uur 7juli JannyJansen- Gyn 13:30 uur spotlight - 20 weken echo 8 juli Anneke - 20 weken echo 9 juli GerdienD - echo 21:00 uur Sybje- 20 weken echo 10 juli lot23- 20 weken echo GerdienD- afspraak vk Jootje - 3e afspraak vk tipp42hgg - 20 weken echo 11 juli marielleB- 20 weken echo 15:30 uur 12 juli Sybje - pretecho 14 juli JsztD- 2e 3d echo 15 juli Edithdeb - afspraak gyn marielleB- afspraak vk schildje - afspraak vk 15:00 uur 17 juli Noatje word 20 jaar Ram1978- 21 weken echo 18 juli marisha - afspraak gyn en pretecho 09:15 uur 19 juli Noatje - 20 weken echo + geslachtsbepaling 22 juli Jaki - echo + afspraak gyn 28 juli tipp42hgg- 4e afspraak vk 30 juli JannyJansen- pretecho 09:00 uur neem eens kijkje of meld je aan op onze hyves: http://november2008mamas.hyves.nl Buddylijst ukkepuk <---> Blub76 KersjeB <---> Jootje24 Jannyjansen <---> Jaki Edithdeb <---> mamamanuela Jannyjansen<--> Sybje<--> ukkepuk Waarom<--->Ram1978<--->Tipp42hgg Tipp42hgg <---> Beatrice Wil je jezelf als buddy opgeven of heb je al iemand gevonden, geef het dan door voor de lijst! **Voor deze dames heeft het helaas niet zo mogen zijn.. We denken aan jullie! ** Mammatje...Noralien...Fio...Marlieke...Mimi...Seilenna...Dootje