ik ga er van door... even met de hond wandelen en daarna even een blokje met mijn zusje fietsen. tot laterrr
Jootje, haha geeft het niet hoor dat kan gebeuren. wel goed ik zie hihi.. dank je wel ...dikke kusjes...
Pff.. ik voel me zo raar vandaag. Ben volgens mij niet helemaal lekker. En ik heb de laatste 2 weken ook weer dat ik steeds zo moe ben, kan de hele dag wel slapen Onze kleine jongen is ook heerlijk aanwezig, voel allemaal kriebels en schopjes. Kruip nu even met mijn PSP (De sims 2 verslaafd :-$ ) in mijn bedje.
kleinwonder, ik voel me ook al weken erg moe hoe voel je je niet lekker? lichamelijk? Ik heb echt dagen dat ik zo depri ben, kom ook moeilijk aan het huishouden toe, heb gewoon echt geen zin om iets te doen...
ja ik voel veel kriebeltjes (propjes) en schoppen dat is ook heerlijk maar van mij mag zij ff slapen haha.. wat vervelend dat je niet zo lekker voelt en ik voel soms ook veel moe maar vooral savonds heb ik last van. maar niks aan te doen he we moeten alleen volhouden tot onze kleine op de wereld komst he.. dan is hopenlijk weer normaal haha..
maxje, ja dat ken ik dat... met huishouden pffff... maar aangezien hebben we nog niet met nesteldrang maar komt nog wel.. dat heb ik ook vorige jaar gehad.. wat een vreselijk nesteldrang. wie weet komt nog bij ons wel. haha b en wel benieuwd hoor.
hoi dames Ben weer terug van een lang weekend Italie, voor de bruiloft van onze vrienden. Het was geweldig. Wel erg heet. Had hier zaterdag erg veel last van en al een paar dagen dikke voeten. Maar... Mag niet klagen. Heb de kleine gevoeld. Vrijdagavond voor het eerst, Een soort belletjes. Zaterdag tijdens de ceremonie weer en zondag avond ook nog een keer. Mijn mannetje zo blij dat binnen no time iedereen wist dat ik de kleine gevoelt had. De schoonzus van de bruid is ook zwanger. 1 week verder dan ik en zei dacht ook dat ze vrijdag de baby voor het eerst voelde. Wat een toeval. Ben blij dat het hier niet zo heet is , hopelijk zijn de dikke voeten dan ook minder. Verder gaat het hier prima. Kan niet wachten tot ik de kleine wat vaker en beter voel. Ik heb hier alleen de laatste 3 pagina's terug gelezen. Jullie schrijven te veel Hopelijk is alles goed met iedereen. @Wendy: gefeliciteerd met jullie huwelijk en jullie zoon. groetjes MarielleB
Nog een Sims2 verslaafde! Wat leuk KleinWonder! Welke uitbreidingen heb je? Ikke Gaan het maken, Seizoenen, Nachtleven, Studentenleven en Vrije Tijd. Vooral 's winters speel ik veel. In de zomer vind ik het altijd jammer om zo lang binnen te zitten, want na een uurtje of 2 kan ik er nog niet mee stoppen. Ik speel alleen wanneer ik minstens een halve dag achter elkaar ongestoord kan spelen. Hiernaast vind ik RollerCoasterTycoon ook nog heel erg leuk. Nou, veel plezier met je PSP!
hier komt ook niks van het huishouden ....ik beloof altijd gouden bergen aan mijn man ......gewoon stofzuigen en dweilen en opruimen en soppen en zo doe ik wel ....maar geen extra's ....wou eigenlijk vandaag verfen maar dat komt er ook niet van .....blleeehh heb net accupunctuur gehad dus ben nu kei moe .....me luikjes vallen gewoon docht achter de pc ....... ik he hier ook de sims voor op de wii.....ik snap er werkelijk waar geen hol van ......
nesteldrang heb ik de vorige keer ook niet gehad! Bne wel benieuwd of ik het deze keer wel krijg. Marielle, hier is het idd niet zo heet gelukkig! Ik ben volgems mij ineens allergisch voor kersen, had lekkere kersen hier uit de betuwe krijg ik ineens een erg jeukend gehemelte
@maxje jeukend gehemelte is wel een teken van allergie......... heb je ook last van bultjes ? heb het ook wel s van verse ananas bah ......irritant is dat he ..en het is zo lekker
Heey Janny: Nou, op de gewone playstation had ik een pakket met alle uitbreidingen in één. Op de PSP kan dit helaas niet, en het spel is ook een beetje anders. De gewone sims 2 heb ik al 'uitgespeeld' op de PSP (Het is echt een spel, waarbij je vanalles moet bereiken) en nu speel ik Sims 2 op een onbewoond eiland. Heb hem nog niet zo lang dus zit nog in het begin. Het voordeel van de PSP is dus dat 'ie draadloos is en ik dus ook op het strand etc kan spelen (Ohh dit klinkt verschrikkelijk, maar zo erg is het echt niet hoor haha..) Ik heb met de gewone sims op de playstation wel eens gehad dat ik er rond 10:00 's ochtend achter kroop en mij om 18:00 besefte dat ik de hele dag niets anders had gedaan dan het spel hahahaha. Maar goed, ik ben dus niet de enige! En ik voel me lichamelijk *** maar geestelijk ook een beetje down. Zit er gewoon eventjes een beetje doorheen. Komt misschien ook omdat we zo'n gezellig weekend gehad hebben bij familie en ik nu weer hier ver weg in Brabant zit Enne RCtycoon heb ik nog niet gespeeld, maar mijn vriend heeft hem geloof ik ergens liggen dus ik zal eens een poging wagen. (Help, daar komt straks weer een verslaving bij..)
@kleinwonder :ken je sims huisdieren 2 ook ? die heb ik en ik snap het hele moraal van het verhaal niet ....heb hem 1 keer aangezet 2 meter gelopen en weer uitgezet......
@all : morgen moet ik weer naar de gyn voor controle... wat vinden jullie nou van die controles ..... meestal is het wegen en bloeddruk meten bij de ass .....dan word je op een gegeven moment geroepen door de dr......hij kijkt naar je dossier ....en als hij zin heeft maakt ie een echo of luisteren ze naar het hartje (mijn gyn trouwens niet want die beweert dat heen raar geluid is wat we zelf willen horen )......en dan sta je na 3 minuten weer buiten en thats it ......... hoe gaat dat bij jullie ? baal vaak ook dat ik min 1 uur moet wachten ....voor 3 minuten binnen zijn .....
@sybje mijn controles gaan toch wel anders. Ze vragen echt hoe t met je gaat. En ook ik kan gewoon al mijn vragen stellen die ik maar kwijt wil. Ook hebben we t al gehad over waar ik zou willen bevallen etc. En dan wordt de bloeddruk opgemeten, ik gewogen, mijn buik opgemeten etc. En ze laten elke keer het hartje horen. Misschien is dat mijn mazzel dat mijn huisartsen ook verloskundigen zijn. En ik dus gewoon bij dezelfde personen terecht kan.
Sybje: huisdieren ken ik niet nee. Deze leek mij niet zo leuk, dus heb er nog nooit echt naar gekeken/gespeeld. Sorry! Mijn afspraken bij de VK zijn echt heel erg anders. Ik hoef nooit lang te wachten, ben altijd op het tijdstip aan de beurt dat we hebben afgesproken. Krijg dan eerst even een gezellig gesprekje met bloeddruk meten en daarna luisteren ze even naar het hartje. Ook krijg ik veel advies en vragen etc en is het eigenlijk hartstikke leuk. Het stelt niet zo heel veel voor, maar vind het altijd wel gezellig en de informatie is erg handig.
KleinWonder: Ik speel The Sims alleen op de pc. Heb niet van mijn man de toestemming om een ps te kopen... 8) Hij weet namelijk hoe vaak ik al achter de gewone pc zit... Maar het lijkt me wel ideaal dat die van jou draagbaar is. Sybje: Ik heb huisdieren ook niet. Leek mij ook niet zo leuk. En over de bezoekjes aan de gyn: Ik ben daar nog nooit gewogen en ook is mijn bloeddruk nog nooit opgemeten. Wel heb ik tot nu toe altijd een echo gekregen (tot nu toe 4x). Ook vraagt hij altijd hoe het gaat en of ik nog vragen heb. Het hartje heb ik tot nu toe 1x gehoord. Ik ben ook vrij op tijd aan de beurt. Conclusie: Ik ben tevreden over mijn bezoekjes daar. Zou wel vaker willen dan 1x per 4 weken.
ik heb de sims voor mijn buurmeisje gekocht ....de amimals dan he ....mar ik dacht als het zo verslavend is probeer ik het ook eens .....
Haha, herkenbaar.. Mijn vriend moest voor zijn baan veel naar het buitenland en hij heeft mij toen een PSP cadeau gedaan maar onder 1 voorwaarde: Als hij weg moest, dan mocht de PSP met hem mee. Nou, die deal was snel gemaakt haha. Hij gaat na een paar uur altijd zeuren, dat mijn ogen vierkant worden of dan vraagt 'ie of ik hem nog ken of dat hij eerst een groen balkje boven zn hoofd moet houden om mijn aandacht te krijgen. 8) (Oh, ik klink nu vast als een gamefreak maar dat is echt totaal niet zo hoor haha! Ik hou totaal niet van gamen, maar the sims vind ik wel geweldig haha)