ach jeetje en krijg je nu andere medicijnen? Ik hoop voor je dat het snel beter gaat. Ik heb nu geen medicijnen meer alleen de stoma groeit natuurlijk ook mee op mijn buik. Dat is soms wat lastig maar niets in vergelijking met een aanval. Veel sterkte knuffel conny
ik ken sims wel. maar heb nog nooit mee gespeeld. maar mijn zus wel echt verslaafd. hihi maar ik heb pas wii in het huis.. daar speel ik wel mee. dat vind ik echt geweldig hihi.. maar wel op de bank zitten speel ik dat mee haha..
Hier ook een Sims, en RcT verslaafde, al heb ik het niet op me nieuwe computer staan omdat ik er dan (te) lang achterzit hihihi Ik lig al heel de dag zie op bed, heb een behoorlijke kou gevat van het weekend, en voel me dus lekker beroerd.... Ik begin me stiekem een beetje ongerust te maken oer ons BBtje, ik heb hem 1x gevoeld 15 juni... Daarna niet meer maar ik ben nog wel elke morgen goed misselijk...
noatje, dan moet je ff informeren bij vk of gyn vragen hoe zit helemaal ik kan me voorstellen dat je beetje ongerust ben.
Anderzijds is het mijn 1e kindje, dus als mijn placenta aan de voorkant ligt ka het echte schoppen e.d. nog even duren?
Jaaaa de sims helemaal leuk! we hebben hem voor op de wii en op de pc, erg verslavend moet ik zeggen!
ik voel ons beebje ook niet altijd even duidelijk. de laatste dagen veel minder aanwezig dan anders.... zal wel een beetje op en neer gaan denk ik, de ene keer zul je het misschien ook beter voelen dan de andere keer. maar het maakt je knap onzeker dat weet ik wel!
Noatje,aha eerste kindje dus.. jij bent nu achtien weken weken zwanger.. dus dat wil zeggen dat komt nog wel.. misschien rondje twintig... wie weet. komt wel goed maak je geen zorgen om... als je te lang niks van gemerkt als je niet er vertrouw dan moet je ff bellen of volgende afspraak bij vk of gyn
@noatje ik zou het nog even afwachten hoor ....tenzij je echt te ongerust bent ...dan effe vragen idd
Hey Noatje, geen zorgen maken hoor. Ik heb het geluk dat mijn placenta aan de achterwand ligt en ook nog eens heel erg hoog vandaar dat ik het erg vroeg en goed kan voelen ondanks dat het mijn eerste kindje is. Maar gisteren had ik een dag dat ik hem bijna niet voelde, dus denk dat dit echt wisselt per dag.
zoooowww de keuken heeft weer even een flinke poetsbeurt gehad! heb ik dat alvast maar weer gedaan.... nu de was nog even aan de lijn hangen! heb de laatste tijd echt nergens zin in. heb toch wel veel last van bandenpijn op het moment. vervelend gevoel!
Ik heb beebje ook nog niet gevoeld hoor! En ik ben bijna 20 weken. Dus het kan ook per persoon verschillen om eerder genoemde redenen. Maar ik ken het gevoel dat jij je zorgen maakt. Dat doe ik ook regelmatig. Dat zal wel een soort 'voor'moedergevoel zijn, die bezorgdheid en ongerustheid.
Janny, ja precies... wat jij zegt... dat is echt normaal he... hihi dat is ook absoluut heerlijk gevoel ~moedertje~hihi..
Hoi dames, weer genoeg bij te lezen, kan helaas niet alles onthouden sorry. wendy fijn dat je een super weekend heb gehad e heb genoten van jullie trouwdag, Gefeliciteerd met jullie zoon! Had volgens mij nog niet verteld dat we zaterdag de babykamer, kinderwagen, maxicosi en wat kleine dingetjes gekocht.
nee juist niet.... ik laat het werk zo liggen, dat ik wel stevig moét poetsen omdat het gewoon te erg voor woorden is. ik hou het niet altijd even netjes bij de laatste tijd. de was net zoiets. ik heb een hele ruime zolder waar ik me was dan op hang. maar op een gegeven moment hangt er zoveel was dat ik gewoon ontzettend lang bezig ben met opvouwen. dus vanaf nu ga ik alles weer beter bij houden.....
Pfff ik ben bekaf van vandaag. Veel te lang moeten werken grrr. De uitzet lijst hebben we eindelijk af. Helemaal in excel met extra plaats voor de uitgaven. Ik hou zelf ook het familiekasboek bij en zo weten we gelijk hoeveel het allemaal gaat kosten. Anyway, moet nog strijken. En dan zzzzzzz Weltrusten!