November 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Zonnebeertje, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. KersjeB

KersjeB Bekend lid

23 apr 2008
    820
    0
    0
    Hai meiden!

Ik heb alles weer bijgelezen en ben weer rond de 90% kwijt aan details, maar goed...hihihi
    Ik zag iets over een ingekorte lijst, goed plan!
    En nog een mooie 20-weken echo bij iemand, gefeliciteerd!
    En groeiende en lekkende tieten, hahaha. Ik heb nog geen last van explosieve groei en erg lekken doen ze niet, maar wel opgedroogde melk denk ik. Dat is een beetje wit/creme van kleur, toch?

Ennnnnnnnnn wij hebben onze kinderkamer dan toch eindelijk gevonden EN opgehaald, dus dit keer hebben we hem wel te pakken. Echt superblij. Compilatie van de foto's van MP zet ik meteen ff in mijn album. We zijn er echt superblij mee! Ik moet zeggen dat ik dit wel echt heel leuk vind, nu kunnen we ook echt aan de slag met de kamer, na onze vakantie. Jippie!

2. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    goeiemorgen meiden,

ik ga vandaag mijn slaapkamer verbouwen, de oude kasten eruit, de nieuwe (hebben we gisteren gekocht, wordt donderdag bezorgd) kan er dan lekker snel in :D

En verder nog wat vakantievoorbereidingen... Druk druk dus :D

En jootje ik ken het hoor, laat al het poetswerk liggen waardoor er soms erg veel moet gebeuren. :oops:

3. Noatje

Noatje Fanatiek lid

12 apr 2008
    3.488
    0
    36
    N-BR
    @ Jaki: Bedankt voor je stukje... bedenk me ook maar dat als ik boven de wc alles wel goed moet zijn.... hormonen blijkbaar genoeg

@Klein wonder... : Mijn vriend voelt zich "opeens" ook meer aangetrokken tot mijn borsten...

@Kersje: wat een lief kamertje!

4. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    zo er is weer aardig wat getikt ........

meiden met een mooie echo : gefeliciteerd !

hier zijn de borsten nog niet echt gegroeid ...ze zijn nu wel allebei even groot ........ ;)

ben vanmorgen naar de gyn geweest voor de apk keuring ...en ben weer geslaagd ,.....hiephoi !
    zit nog steeds niet op het oude gewicht waarmee ik zwanger raakte en daar was de gyn erg blij mee.....heb ook maar besloten dat ik het effe rustig aan gaan doen met eten ....wil niet te veel aankomen ...ook al zal dat na 30 weken vanzelf gaan ......
    ze hebbben weer een hele rits afspraken gepland .......en ik moet een keer een dagcurver doen (voor je suiker)

5. schildje

schildje Fanatiek lid

4 feb 2008
    1.665
    0
    0
    Huisvrouw
    Gelderland
    Hier was ik dan weer. Terug van de echo. wat was dat super om te zien zeg! De vrouw zet het apparaat op mijn buik en gelijk het ruggetje te zien. Alles goed nagekeken en alles is ook goed. De longen, hart, nieren, rug, hoofd, benen en armpjes. Zelfs de voetjes hebben wij gezien. Mijn man was helemaal onder de indruk. Kreeg op eens een hand op mijn arm en er werd even een klein kneepje gegeven. Wel lief om te zien hoe hij hier op reageerde.
    Toen kwam als eerste de vraag of wij het geslachte wilde weten. Mijn man zei gelijk van nee dit wil ik niet weten. Ik gaf aan dat ik het niet zal vragen als er wat te zien zou zijn.
    De vrouw wilde gaan kijken en vertelde gelijk:" Als jullie het toch hadden willen weten hadden jullie het niet kunnen zien. De baby lag met de beentje gekruist. Dus dit was dan gelijk opgelost voor ons. Het wordt dus een verrassing wat er uit komt in november.

@de andere die een echo hebben gehad, fijn om tehoren dat alles goed is.

6. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    dames met een goede echo: gefeliciteerd :)

zag verder nog iets voorbij komen over borsten...
    die van mij zijn wel wat gegroeit, maar ze lekken nog niet. Heb nu een meegroeibh gekocht. zit stukken beter dan de bh's die ik had. Had al een maatje groter gekocht maar zelfs dat zat gewoon niet lekker.

7. Laurie

Laurie Fanatiek lid

29 feb 2008
    2.188
    1
    0
    Personeelsfunctionaris
    @ Schildje : feli met de mooie echo!

Mijn borsten waren al fors (grote C) en zijn nu gelukkig niet extreem verder gegroeid (D).

Heb een aantal meegroei BH's gekocht en die zitten heerlijk! van lekkage 8) heb ik nog geen last.

8. lillebi

lillebi Actief lid

21 feb 2008
    249
    0
    0
    hoi hoi

gisteren bij de vk geweest, en alles was goed, beeb groeit netjes en dat mijn buik al zo groot is komt echt doordat het mijn 4e is, alle banden zijn gewoon wat meer uitgerekt inmiddels. heb ook een lab formulier meegekregen voor een suikertest, heb ik bij de andere ook gehad, moet je een aantal keer prikken over een dag verdeeld.

morgen de 20 weken echo, ben benieuwd.

mijn borsten groeien ook aardig hard, heb ik bij de andere drie meiden niet zo erg gehad als bij deze, grappig hoe verschillend zwangerschappen toch kunnen zijn, ga van de week ook even andere bh's kopen, bij deze beginnen ze er een beetje uit te puilen :D en idd. hubby vind het prachtig, echt weer iets voor mannen ;)

iedereen weer een fijne dag.

9. Ukkepuk078

Ukkepuk078 Fanatiek lid

6 jan 2008
    1.153
    0
    0
    Adm. Medewerkster
    Dordrecht Zuid Holland
    @ KersjeB, mooie kinderkamer.. Gelukkig is het deze keer wel gelukt

@ sybje, fijn dat je weer APK goedgekeurd bent :D

@ schildje, fijn weer een goede 20 weken echo.. Gefeliciteerd.
    Fijn he hoe mannen erop kunnen reageren. Als ik naar mn bed ga geeft mn ventje de laatste tijd een kus op mn buik en zegt dan slaap lekker meisjes van me..... lief.

Ik heb wel grotere borsten gekregen maar ze lekken gelukkig nog niet.
    Van mij mogen ze na de bevalling wel zo blijven... ben er wel blij mee :rolleyes:

Net even last van opspelende hormonen gehad.. lichtelijke aanvaring gehad met een collega... volgens hem deed ik iets niet goed.. terwijl ik het al drie jaar zo doet.. hij is gelijk naar mn baas gestapt.. maar die nam het wel een beetje voor mij op.. ;) die colleag is gewoon een horik !

10. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    mijn borsten zijn wel echt een stuk groter... (was B is nu een behoorlijke C). Ik geloof niet dat mijn man het heel erg vindt ;) :)

11. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    Wil iedereen die aanvullingen, wijzigingen of wat dan ook voor informatie heeft die in de lijst moet die via PB doorgeven aan Jootje24 of Ram1978. De lijst blijft dan netjes en up-to-date.
    NOVEMBER 2008 MAMA'S

26 oktober
    Guapetona - Noord-Holland - 34jr - 1e kindje - :-#

30 oktober
    Maxje - ?- 26 jr - 2e kindje - Het wordt een jongetje
    Edithdeb- Noord-Holland - 34 jr - 2e kindje - Het wordt een jongetje

1 november
    Shannen - ? - 25 jr - 1e kindje - Het wordt een meisje
    Sasgirl - Utrecht - 25 jr - 1e kindje - [-X
    Britm - - Almere- 32 jr - 2e kindje - :-#

3 november
    Sanna - ? - 28 jr - 1e kindje - het wordt een meisje
    Saartje - Egypte - 24 jr - 2e kindje - :(:

4 november
    Corien - Groningen - 36 jr - 1e kindje - het wordt een meisje
    Conny75 - ? - 32 jr -2e kindje -:(:
    ManonF - Hilversum - 24 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje
    Sybje - Zuid-Holland - 23 jr - 1e kindje - [-X

5 november
    Ukkepuk078- Dordrecht - 29 jr - 1e kindje - Het wordt een meisje
    Marisha - België - 28 jr - 1e kindje - :-#
    Hummel - Gelderland - 25 jr - 1e kindje - [-X
    Jooze - Noord-Holland - 27 jr -2e kindje - :(:

6 november
    Jaki - Enschede - 31jr - 1e kindje - :-#
    Tatlim - Antwerpen - 25 jr - 1e kindje - het wordt een meisje

7 november
    Chebu -Duitsland - 26 jr - 1e kindje - :(:
    Fredje8 -?- 30 jr - 2e kindje - :(:

9 november
    Waarom -Noord-Holland - 29 jr - 1e kindje - [-X
    JsztD - Oss - 23 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje

10 november
    Domino85 - Drenthe - 23jr - 1e kindje - :(:

11 november
    Whabbit - ? - 34 jr - 1e kindje - [-X

12 november
    Schildje - Tolkamer (Gld) - 31 jr - 2e kindje -: [-X
    Benmarieke - Drachten - 19 jr - 1e kindje - :-#

13 november
    Jootje - Friesland - 25 jr - 1e kindje - [-X
    GerdienD - Drachten - 28 jr - 1e kindje [-X
    Lillebi -Noord Holland - 34 jr - 4e kindje - het wordt een meisje

14 november
    KersjeB - Utrecht - 30 jr - 1e kindje - - het wordt een meisje

16 november
    Loesjuh Gelderland - 25 jr - 1e kindje - het wordt een meisje
    Aly - ? - 36 jr - 2e kindje - Het wordt een jongetje
    Bruidje - ? - 27 jr, - 1e kindje - [-X

17 november
    margreet78- 30 jr -1e kindje- [-X
    beatrice- 28 jr -1e kindje- Het wordt een meisje

18 november
    novmama - Gelderland - 23 jr - 1e kindje - :(:

20 november
    spotlight - ? - 28 jr - 1e Kindje – denkt: :(:
    Ddebbyy - Vianen - 22 jr - 1 Kindje – het wordt een meisje

22 november
    Janny Jansen - Drenthe - 27 jr - 1e kindje - :(:
    Ram1978 - Almere - 30jr - 2e kindje - [-X

24 november
    Wendy1983 - Son - 24 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje

25 november
    lot23 – 25 Jr – Gelderland - 1ste kindje – :(:
    Kleinwonder - Den Bosch - 20 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje
    Amalia1 - Brabant - ?jr - 2e Kindje – :(:

26 november
    Danili - ? - 27 jr - 2e kindje - :(:
    Evie83 - Noord Brabant - 25jr - 1ekindje -[-X
    MarielleB - Best - 29 jr - 1e kindje - [-X
    Anneke - Noord-Holland - 33 jr - 1e kindje - :(:
    WillyD - Lelystad - 23 jr -1e kindje - :(:

28 november
    Annelet - Voorburg - 29jr - 1e kindje - :(:
    Noatje - noord- brabant - 19 jr - 1e kindje - :(:

29 november
    Mamamanuela - ? - 25jr - 2ekindje - :(:
    Marbo - België - 35jr - 1ekindje - [-X
    tipp42hgg - Leiden - 27jr - 1ekindje - [-X

ben je uit de lijst gehaald maar was dat niet de bedoeling geef je opnieuw op!
    Er zijn tot nu toe 54 november mama's!
    Totaal:
    7 jongens, 10 meisjes, 0 tweelingen, 18 :(: (weet het nog niet) 5 :-# (ga het niet vertellen) , 14 [-X (wil het niet weten)

AGENDA:
    1 juli
    JsztD- afspraak vk
    schildje -20 weken echo 10:30 uur
    Loesjuh-20 weken echo
    Anneke - afspraak vk
    Sybje - afspraak gyn
    2 juli
    Lillebi - 20 weken echo
    3 juli
    domino85- 20 weken echo
    spotlight - afspraak vk
    chebu- 20/21 weken echo en pretecho
    4 juli
    annelet- 20 weken echo
    JannyJansen- 20 weken echo 15:00 uur
    7juli
    JannyJansen- Gyn 13:30 uur
    spotlight - 20 weken echo
    8 juli
    Anneke - 20 weken echo
    9 juli
    GerdienD - echo 21:00 uur
    Sybje- 20 weken echo
    10 juli
    lot23- 20 weken echo
    GerdienD- afspraak vk
    Jootje - 3e afspraak vk
    tipp42hgg - 20 weken echo
    11 juli
    marielleB- 20 weken echo 15:30 uur
    12 juli
    Sybje - pretecho
    14 juli
    JsztD- 2e 3d echo
    15 juli
    Edithdeb - afspraak gyn
    marielleB- afspraak vk
    schildje - afspraak vk 15:00 uur
    17 juli
    Noatje word 20 jaar
    Ram1978- 21 weken echo
    18 juli
    marisha - afspraak gyn en pretecho 09:15 uur
    19 juli
    Noatje - 20 weken echo + geslachtsbepaling
    22 juli
    Jaki - echo + afspraak gyn
    28 juli
    tipp42hgg- 4e afspraak vk
    30 juli
    JannyJansen- pretecho 09:00 uur
    Jootje - pretecho 14:00 uur

neem eens kijkje of meld je aan op onze hyves:
    http://november2008mamas.hyves.nl

Buddylijst :thumup:
    ukkepuk <---> Blub76
    KersjeB <---> Jootje24
    Jannyjansen <---> Jaki
    Edithdeb <---> mamamanuela
    Jannyjansen<--> Sybje<--> ukkepuk
    Waarom<--->Ram1978<--->Tipp42hgg
    Tipp42hgg <---> Beatrice

Wil je jezelf als buddy opgeven of heb je al iemand gevonden, geef het dan door voor de lijst!

**Voor deze dames heeft het helaas niet zo mogen zijn.. We denken aan jullie! **
    Mammatje...Noralien...Fio...Marlieke...Mimi...Seilenna...Dootje… Bramtim…..sjansie28... Essit...shandro...sophie...Hanna1974

12. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    zoowwww,
    even een afspraak gemaakt voor een pretecho :)
    als verrassing neem ik me moeder mee!
    kan ze alvast een glimp opvangen van haar eerste kleinkind :)

13. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    zal ze vast erg leuk vinden :D

14. Ukkepuk078

Ukkepuk078 Fanatiek lid

6 jan 2008
    1.153
    0
    0
    Adm. Medewerkster
    Dordrecht Zuid Holland
    Leuk, wij hebben toen mn schoonmoeder meegenomen, mn eigen moeder wil het geslacht niet weten vandaar mn schoonmoeder.

15. Niet meer actief

Wat is het hier stil! Zijn we allemaal druk aan het werk op deze heerlijke zomerse dag?

Ukkepuk: wat leuk dat je je schoonmoeder meeneemt! En grappig dat je moeder het geslacht niet wil weten, mijn moeder is zo nieuwsgierig die zou me lastig vallen tot ik het zou vertellen haha.

16. Whabbit

Whabbit Fanatiek lid

22 feb 2008
    1.253
    24
    38
    Dag allemaal! Ben net terug van een heerlijke (en ook wel even nodige) vakantie in Italie. 2 weken genoten van mooi weer heerlijk eten en goed gezelschap. Gewandeld en geluierd in Toscane, mooie stadjes bezocht, beetje op het strand gezeten, de Cinque Terre bewandeld (5 historische plaatsjes aan de kust die door een wandelpad met elkaar verbonden zijn) echt prachtig! En met kinderwagen niet te doen, dus mooi nog even (weliswaar met buikje!) meegepakt.
    Na thuiskomst eerst door 100 nieuwe pagina's heen gebuffeld, maar ben weer helemaal op de hoogte geloof ik... althans, dat was ik want ben ongetwijfeld een groot deel alweer vergeten. Naast nog een aantal vervelende berichten over BI, misselijheid en zelf zorgen over een hartje (Conny: ook ik denk aan je en hoop er het beste van!) gelukkig ook veel goeds.

Ik heb zelf gisterochtend mijn 20-weken echo gehad en gelukkig ook alles helemaal goed! Een hele geruststelling, soms heb je blijkbaar toch even bevestiging nodig! Geslacht willen we niet weten, dus daar is mooi omheen gescanned terwijl we keken en we hebben zelf even de ogen gesloten toen de echoscopiste (radiologe...hoe noem je dat officieel?) de boel controleerde.
    Ik voel de kleine nu sinds afgelopen vrijdag voor het eerst met zekerheid. Had eerder al wat twijfel over enig gerommel in mijn buik, maar zittend op een prachtig terrasje was het ineens duidelijk en heeft ook mijn lief het met hand op mijn buik meteen kunnen voelen! LEUK LEUK LEUK!

Morgen op controle bij de VK. Zal vast allemaal wel goed zijn; ik voel me nog steeds kiplekker. Moet alleen overdag voor mijn doen ZO vaak naar het toilet...

Genoeg voor nu, ga thuis wat achterstallig onderhoud proberen te verrichten!

17. Jaki

Jaki Bekend lid

17 apr 2008
    870
    0
    0
    Enschede
    Whabbit, wat heerlijk dat je weer terug ben. en wat super om te horen dat jullie lekker een vakantie in italie hebben gehad. dat is ook lekker dat jij een kiplekker voelt. hihi houden zo he....

Ik heb net wat geslapen was zoo moe.. en mijn buik is lekker drukke die bewegende graag haha dus aan het sporten:D hihi....verder gaat het goed hoor...

18. Jaki

Jaki Bekend lid

17 apr 2008
    870
    0
    0
    Enschede
    Kleine wonder hahaha druk emt zomers dag.. ja zeg het wel.. maar kinderen hebben ook vakantie he.. :D hihi...

19. Ukkepuk078

Ukkepuk078 Fanatiek lid

6 jan 2008
    1.153
    0
    0
    Adm. Medewerkster
    Dordrecht Zuid Holland
    Ik heb een goede band met mn schoonmoeder en dit is hun eerst kleinkind dus vond het wel toepasselijk.
    Mn moeder is al een keertje oma geworden dus dat is al weer iets normaler. Bij mn zus wist iedereen met 20 weken al dat het een meisje werd en dat ze joy zou gaan heten... verassing eraf vond mn moeder, die wilde het toen ook niet weten maar daar werdt geen geheim van gemaakt en geen rekening mee gehouden dat sommige mensen het niet wilde weten, vandaar dat ze het nu niet wilt weten en wij proberen daar rekening mee te houden

20. Niet meer actief

Ook wel logisch inderdaad, maar het lijkt me wel heel moeilijk. Ik zou er echt op moeten letten dat ik me niet verspreek, noem onze kleine nu steeds 'kleine jongen'etc.
    Wel leuk dat je een goede band met je schoonmoeder hebt. De band tussen mijn schoonmoeder en mij is er niet echt. Mijn schoonmoeder heeft volgens mij met niemand echt een goede band dus ook met mij niet ;) . Ik heb het hier moeilijk mee gehad maar heb nu geaccepteerd dat dit nou eenmaal is wie ze is. Misschien draait ze nog een beetje bij als ze straks een kleinkind heeft..

Hmm.. Ik ga zo uitgebreid eten maken, en we eten straks lekker buiten. Ga een tonijnsalade maken met gepofte aardappeletjes, stokbrood en soep. Hmm!

Deel Deze Pagina