@ukkepuk078, wel zo leuk voor je moeder als ze niet weet wat het wordt.(is) Wel leuk dat je je schoonmoeder meeneemt! @whabbit, fijn om te horen dat je een leuke vakantie heb gehad in Italie. 20 weken echo gehad lees. Ook altijd goed om te weten als alles goed is. @kleinwonder, druk met werken? Nee joh, lekker aan het genieten van het mooie weer! \/ @Jootje, het zal zeker een verrassing zijn als jij je moeder meeneemt. Zeker omdat dit vroeger niet zo was. Nu ga ik even eten maken en dan nog even genieten van het mooie weer.
Wij hebben iedereen heel duidelijk gemaakt dat wij het niet willen weten en iedereen respecteert dat gelukkig ook
Net 20 weken echo gehad en was helemaal goed! Zag er goed uit mevrouw wilde alleen niet laten zien dat ze geen piemeltje had. Was wel even slikken toen de VK gelijk al zei ik zie een piemeltje, aangezien we net het kamertje was roze hadden voorzien. Gelukkig zag ze later heeel duidelijk dat er geen piemeltje aan zat
Loesjuh wauw weer meisje erbij... gefeliciteerd... wat een geweldig zeg...... hihi. geniet ervan met roze inkopen haha...
Hier ook niet druk, maar ik lig lekker in de tuin met een paar tijdschriften voor zwangeren... Heerlijk vakantiegevoel zo. Whabbit, welkom terug van vakantie. Fijn dat je het zo mooi hebt gehad. En natuurlijk nog fijner dat jullie een goede 20-weken echo hebben gehad! Jootje, leuk, dan gaan wij op dezelfde dag voor een pretecho! KleinWonder, mijn Eric komt niet thuis vanavond. Ik krijg honger als ik lees wat jullie gaan eten. Mag ik langskomen? Hihi. Duur etentje wordt dat dan voor mij, even een paar honderd km heen en weer rijden... Loesje, dan is het maar goed (gezien jullie kamertje) dat het een meisje is... Van harte gefeliciteerd met jullie aanstaande dochter!
Janny, van mij mag je wel langs komen haha.. ik ben ook alleen.. hij komt pas vrijdag thuis pfff.. haha lol.. dus maar ik vermaak wel hoor.....
Ja, jij zit in hetzelfde vrachtwagen-schuitje als ik he? Wat leiden (of is het lijden?) wij toch een eenzaam bestaan... snif, snif... Nee, gekheid, ik kan ook prima alleen zijn. Vind het soms stiekem best lekker. Natuurlijk is het jammer dat hij zoveel van huis is, maar er zitten ook wel wat voordelen aan. Ik hoef niet perse elke avond te koken, ik kan lekker mijn eigen gang gaan, we kunnen geen ruzie maken (hahaha, doen we ook niet als hij wel thuis is hoor), enz. Als de kleine er straks is, vind ik het wel een groot nadeel dat hij er bijna nooit is. Niet om het werk, maar voor de kleine en hemzelf, dat ze elkaar dan heel weinig zullen zien. En? Hoe ervaar jij je leven als truckers-vrouw?
tja.... ja inderdaad maar hij werkt in nederland als isolatie vrachtwagen.. hij slaapt gewoon in de vrachtwagen.. ik vind eigenlijk niks aan.. aangezien wilde hij uitzichzelf dat hij andere baan zoeken. wil gewoon elke dag thuis komen. hij miste huis,eigen bed,lekkerste koken van mij haha.. en natuurlijk wil hij meer onze kind zien. want hij heeft eigen vader nog nooit gekend en hij was weg gegaan toen hij nog geen twee jaar oud was. dus. wel arme hij... hij heeft zelfs goed nagedacht. ik heb gezegd tegen hem als jij heel daar plezier met werken daar houd ik niet tegen. alleen hoop ik teminste dat ik alleen aankan met kleine kind. als ik alleen ben met onze kleine kind. maar dus afwachten he. hij koos voor onze kindje.. dus.. maar soms vind ik niet erg dat ik alleen thuis ben andere kant mis ik hem wel.. haha.. natuurlijk.. maar hij mag lekker zelf kiezen wat hij wil gaan doen. hij besloot 100 % dat hij andere baan wil zoeken wel iets met vrachtwagen dus liefste elke dag thuis komen. ik ben ook bezig voor hem zoeken en als hij thuis komt dan gaat hij zelf zoeken via via vragen en bla bla.. ach ik steun hem wanneer hij nodig heeft. werk jou ventje internationaal vrachtwagen?
Goeieavond, Warm hier zeg! Niet te harden. Nog 2 nachtjes slapen en dan is het echodag! Kan haast niet wachten. @loes, leuk, gefeliciteerd met je meisje! Ik zing trouwens elke avond in bed 2 kinderliedjes en strijk daarbij over mijn buik. 99% krijg ik altijd reactie. Een aanrader! Ok manlief kookt. Ik ga nog even vegeteren op de bank. Eet smakelijk en alvast weltrusten!
O meiden, ik ben hevig jaloers op jullie verhalen over "uitdijende" borsten. Hoewel ze bij mij ook wel wat gegroeid zijn, is het nog steeds formaat trostomaatje! Nahja, zal wel met m'n bouw te maken hebben: behalve een ronde buik ben ik verder ook niet bepaald rond. Helaas. @Whabbit: wow, dat is een geweldig wandelpad in Italië, heb 'm een paar jaar geleden ook gelopen, echt helemaal top. Kon je het nog een beetje volhouden? Ik heb morgen ook m'n 20-weken echo. Ik heb er een medische indicatie voor in het ziekenhuis vanwege spina bifida en anencefalie in de familie. Ben heel benieuwd hoe het zal zijn! Ik maak me er eigenlijk niet zoveel zorgen over dat er iets mis zou zijn en hoop natuurlijk van harte dat beebje gezond is, maar het is hoe dan ook welkom. @Conny: trek je het nog een beetje meid?
ga maar lekker slapen... welterusten wel vervelend dat je ff hoofdpijn heb.. ik hoop dat morgen weer over is.
Nee, Eric rijdt ook hoofdzakelijk nationaal. Soms een beetje Belgie en Duitsland, maar voornamelijk Nederland. Het komt regelmatig voor dat hij op een plek in Nederland eindigt waardoor hij niet meer naar huis kan rijden. Zijn uren zijn dan 'op' of het is teveel omrijden. Hij is eigen rijder, dus dan ga je ook niet je dure brandstof verknoeien. Vind het knap van je vriend dat hij een andere baan wil kiezen. Een chauffeur blijft toch van zijn auto en het rijden houden. Dus ik kijk er ook niet raar van op dat hij met vrachtwagens wil blijven werken. Ik hoop voor jullie dat jullie een passende baan kunnen vinden! Maar bovenal vind ik het heel lief dat hij wat meer thuis wil zijn voor jullie toekomstig kindje. En dat is voor jou ook veel makkelijker. De zorg komt anders wel alleen op jou aan, doordeweeks in elk geval. Oja, Eric rijdt op een stenenauto en slaapt ook altijd in zijn eigen cabine. Het is net zijn 2e huis. Magnetron, koelkast, diepvries, koffiezetapparaat... Van alle gemakken voorzien. Alleen de badkamer ontbreekt nog. Hihi.
haha... ja hij heeft eigenlijk twee huizen jah... alleen douche is er ook bij.. maar hij heeft de rest de eigen... tv en noem maar wat... haha...
hoi Wat een weertje he. Lekker in de tuin zitten en weinig doen. Morgen als het goed is mijn laatste avonddienst. Maar er is dan wel iemand extra. We hebben net lekker zitten bbq-en. Gaan dadelijk nog even buiten zitten. groetjes MarielleB
Jahoor, was prima te doen! Af en toe even een hijgpauze genomen als er weer een paar honderd treden opzaten (en de volgende honderd alweer voor me lagen...) maargoed: geen haast he? 't Was vakantie tenslotte! Ik heb trouwens ook de echo maandag in het ziekenhuis gehad omdat mijn moeder ooit een (dood) kindje met spina bifida heeft gebaard. Vond het een plezierig idee dat er met een extra geoefend oog naar alles uitgebreid is gekeken. En het zag er gelukkig ook allemaal goed uit!
Dank je wel wat lief dat je aan me denkt. Vandaag had mijn man een verassing, hij had vrij genomen en wij zijn met zijn drieen naar de efteling geweest. Heerlijk om even mijn gedachten op iets anders te zetten. Nog 2 dagen en dan krijgen we de echo, het begint steeds spannender te worden.
net terug van een gezellig avondje uit eten met de vrijwilligersclub van het gehandicapten zwemmen. gaan elk jaar aan het einde van het seizoen als afsluiter met elkaar uit eten! dit keer weer erg gezellig nu maar proberen te slapen....tis zo warm op onze kamer.... denk dat ik de ventialtor maar voor het bed ga zetten. weltrusten allemaal
Zo ben gister ook weer thuis gekomen van een weekendje weg, heerlijk er ff tussenuit Een heleboel bladzijden door moeten spitten en er is niets blijven hangen, zucht Wel een heleboel 20 weken echo, gefeliciteerd voor degenen met het geslacht Conny, heel veel succes donderdag met de 2de echo, de efteling idd even een afleiding en ik las iets over chauffeurs, mijn man is ook enkele jaren internationaal chauffeur geweest, en nu lekker elke avond thuis. De eerste maand bij zijn nieuwe baan ben ik zwanger geworden haha En nog een goed nieuwtje hier, we hebben vandaag ons huisje verkocht, heeft meer dan een jaar te koop gestaan, het is een appartement en net vorige week alles geverfd ensow en nieuwe meubels gekregen om alles maar af te hebben voordat de baby komt en nu moeten we verhuizen Groetjes Domino
Janny, ik vroeg me af waar je je pretecho laat maken, omdat je een beetje in dezelfde regio woont als mij ben ik daar wel benieuwd naar