Hoor Sophie, dus ga haar uit bedje halen....tot later x Sophie (ik heet dus eigenlijk Maaike haha, maar laat t maar bij Sophie ivm de herkenbaarheid )
Ja vorig jaar ging ik met mijn vriendin en dat is toch weer anders ook omdat het al die keren niet goed was. Nu ik zoiets heb van nu neem ik mijn mannetje mee dan is het goed. Vandaag blijft het niet lang genoeg droog om mijn was buiten te hangen. Hmmmz dan draai ik vanavond de was wel. @He ukkepuh heel veel sterkte op je werk meis. Ik heb al gezogen en afgewassen. Ik ga zo wel even de toiletten doen. Want dat wil ik echt om de dag maximaal doen. Mits we een feestje of veel visite hebben gehad dan doe ik het vaker. Ik ben zo terug.
De info sessie is denk ik bedoeld voor koppels die voor de eerste keer zwanger zijn en nog geen 15 weken ver zijn. Hier wordt praktische info gegeven over waar je moet op letten, wat je moet doen of niet mag doen, hoe een bevalling verloopt en welke keuzen je daarin hebt en ook denk ik het wettelijke kader enz. Je kan er ook al de vragen stellen waar je antwoord op wil! Het leek me interessant om te gaan en was gratis voor ons aangezien we lid zijn bij deze mutualiteit. Nou, koffie drink sowieso niet zo veel maar ook met thee moet je opletten las ik... ik denk dat als we alles geloven wat ze zeggen, we op den duur niets meer mogen (eten/drinken). Nou, ga hier even boodschappen doen en dan vertrek ik richting kantoor voor enkele vergaderingen. Tot vanavond meiden!
Hallo allemaal! Nadat ik even een paar dagen moest wennen aan het idee, kom ik me nu ook in dit topic melden! Nog maar kort en pril, dus nog voorzichtig blij. Eerst zien, dan geloven, dat heb ik wel een beetje. net met de VK gebeld en 18 maart intake-gesprek en dan waarschijnlijk een week later de eerste echo. Wel erg spannend allemaal! Groetjes Annelies.
werkse marisha, sophie ik had t toen gevraagd aan de vk omdat ik echt een koffieleut ben, maar 2 kopjes mag wel per dag zei ze, nou drink ik er maar 1 op t moment, om een beetje wakker te worden sochtends haha, kreeg net tel. dat ik vanmiddag mn oppaskids niet hoeft op te halen, de mams van hun is ziek, dus ben ik vrij vanmiddag, de andere 2 komen zowiezo niet op woensdag en vrijdagmiddag. nou vanmiddag ga ik weer aan de schoonmaak, ik moet echt even wakker worden en dan vanmiddag ga ik er weer tegen aan in de hh. de gedachte al1 al......echt geen zin, maar ja, moet maar he, echt erg ik ben normaal gesproken echt van t soppen enzo maar sinds ik zw ben ben ik te moe om uit mn ogen te kijken, ben blij als die 12 wkn voorbij zijn, dan ben je meestal weer wat fitter, mn lieve moeder had al aangeboden om te helpen in de hh, maar heb gezegd dat als alles goed mag gaan en ik op t laatst hulp nodig heb dan ik het dan aangeef, wel lief van dr hoor, de schat.
hoi seilenna, welkom en gefeliciteerd meid! wil je misschien even doorgeven hoeveelste kindje dat t is voor jou en wat t volgens de kalender links in t menu wordt en wat je zelf denkt wat t wordt, dan voegen we je toe aan de lijst.
o ja sophie en alle andere dames: ik heet ook echt geen AmyRose( wat een verrassing ahum) ik heet Angela.
Welkom Seilenna, en gefeliciteerd met je zwangerschap. AmyRose oke jij heet Angela. Dan moet ik mijn naam zeker ook zeggen. . Wil ik best doen hoor. als ik durf weet het leuker. Mischien willen jullie wel raden. dan hebben we weer wat te doen hahahaha Ik heb mezelf ook een bakkie koffie ingeschonken. Vorige week vond ik het niet lekker dus even kijken. dit is wel caffeine vrij omdat ik ook vrij slecht sliep een week voordat ik wist dat ik zwanger was. Hihi ik dronk maximaal 4 bakken per dag vanwege mijn hyper.
oke ik heb betere koffie gehad. dus dit doe ik ook niet meer. Mijn laatse koffie ik word en gewoon misselijk van. over plusminus 35 weken probeer ik het weer.
NOVEMBER 2008 MAMA'S i111.photobucket.com/albums/n140/Saeramir/5b2.gif 1 november Fio, 31 jaar, 1e kindje, kalender: meisje, denkt zelf: meisje 2 november Beppie1976, 31 jaar, 1e kindje, kalender: meisje, denkt zelf: ? Sophie, 34 jaar, 2e kindje, kalender: meisje, denkt zelf: ene dag jongen en andere dag meisje Edithdeb, 34 jaar, 2e kindje, kalender: meisje, denkt zelf: meisje 3 november Maxje, 25 jaar, 2e kindje, kalender: jongen, denkt zelf: meisje Sanna, 28 jaar, 1e kindje, kalender: jongen, denkt zelf: meisje sasgirl, 25 jaar, 1e kindje, kalender: jongen, denkt zelf: meisje mimi1981, 27 jaar, 2e kindje, kalender: meisje, denkt zelf ?? weet nog niet Saartje, 24 jaar, 2e kindje, kalender: meisje, denkt zelf: hoop een meisje aaltje, 29 jaar, 1e kindje, kalender: jongen,denkt zelf: ? 4 november Corien, 36 jaar, 1e kindje, kalender: jongen, denkt zelf jongen 5 november Hummel, 24 jaa, 1e kindje, kalender: meisje, denkt zelf: jongen AmyRose, 27 jaar, 3e kindje, kalender: jongen, denkt zelf: jongen Marisha, 27 jaar, 1e kindje, kalender: jongen, denkt zelf: meisje happyluna, 28 jaar, 2e kindje, kalender: jongen, denkt zelf: jongen 6 november Sybje, 23 jaar, 1e kindje, kalender: jongen, denkt zelf: jongen 7 november tatlim,.. jaar, .. kindje, kalender:.., denkt zelf:.. 8 november Bramtim, 32 jaar, 1e kindje, kalender: meisje, denkt zelf: ? seilenna 25 jaar,.. kindje, kalender:..denkt zelf.. 9 november Ukkepuk078, 28 jaar, 1e kindje, kalender: meisje, denkt zelf: meisje noortje30, 32 jaar, 1e kindje, kalender: meisje, denkt zelf: meisje 11 november Waarom, 28 jaar, 1e kindje, kalender: meisje, denkt zelf: ? AFSPRAKENLIJST: 5 maart Marisha ziekenhuis voor bloedproef 10 maart Sasgirl vk, Edithdeb vk. 12 maart Hummel 1e afpr. vk. 15 maart Saartje vk en echo 18 maart Marisha eerste echo, Mimi1981 gyn termijn echo 15:00 uur seilenna intake vk. 19 maart Sophie vk intake 21 maart Maxje gyn voor echo 25 maart AmyRose 1e afspr. vk, Sybje eerste echo fert arts 26 maart Maxje 1e afspraak vk, Sanna 1e echo 27 maart Corien 1e afspr. vk. 31 maart Beppie1976 vk, Sanna 1e afspraak vk 2 april Fio 1e afspr. vk. 3 april Ukkepuk 1e afspr. vk, Maxje echo vk
mimi: jij heet ....... susanne? moniek? lizette? Truus? brenda? nina? nanda? nancy? angelique? daphne?karin?manon?rachel?wendy?carolien?iris?gerda?patricia?denise?jolanda?vera? .............?
Hoi1 Mijn echte naam is dus Annelies (draai Seilenna om...) Het is voor ons de eerste zwangerschap en het eerste kindje. Ik heb zelf een vaag gevoel dat het een jongetje wordt en de kalender zegt dat ook! Maar een héél sterk gevoel heb ik daar nog niet over hoor! Ik lees allemaal stukjes over koffie. Ik drink ook 2 kopjes per dag, is nu ook meer dan genoeg. Geniet er minder van dan eerst. Verder heb ik 'smorgens een beetje weeig tot misselijk gevoel in mn maag, maar als ik eet, is dat over. Vanaf maandagavond heb ik wat roze/rode/bruine afscheiding, alleen bij het plassen op het wc papiertje. SCHRIK! Maar heb de VK gevraagd en ze zei dat 9 van de 10 keer dat niks betekent. Wanneer ik echt zou gaan vloeien en krampen krijg, dan weer bellen. Ben ik weer een beetje gerust gesteld!
zo ben ik weer voor de veranderanderandering hahaha. de keuken viel toch wel mee het leek erger dan gedacht. heb ik wel vaker vind het dan ook hilarisch dat jullie denken dat ik een echte huisvrouw ben! een HH wervelwind, ik ben een luie rommelkont! moet wel zeggen dat ik sinds de zws echt heel veel energie en zin heb! maar ik doe bijv de wc elke dag even, dan is het ook geen werk. elke dag even stofzuigen, vegen/dweilen, stof verplaatsen (haha met een plumeau). en natuurlijk puinruimen elke dag haha. maar dat ik een goede HV zou zijn - vraag maar aan mijn man! @AmyRose (of zal ik je voortaan bij je echte naam noemen?) ik zag je andere banner gewoon ook nog hoor! ik zou het nog eens proberen als ik jou was. ik vind jou ook actief hoor! ik ga niet eens koken hier haha. wordt een blike tonijn opentrekken heb ik wel weer eens trek in. @Mimi jij kan dus geen koffie meer zien hihi. ach over een maand of 8 weer wel! @Ukkepuk kan me voorstellen dat je geen zin hebt in je werk.. gelukkig niet meer misselijk wel last van je vriendjes haha. ook daar geen last van hier @Sophie koffie kan idd geen kwaad als je het beperkt tot 2 koppen per dag. ik drink er meestal 1 maar dat deed ik voor de zws ook. en tijdens mijn vorige zws dronk ik het helemaal niet, blegh. oh ja mijn echte naam is Sarah, maar Saartje of Saar is altijd mijn koosnaam geweest dus houd het daar maar op @Marisha ja in thee zit theine, en dat is net zo slecht als cafeine schijnt.. maar alles met mate is wel ok! werkse! @Annelies gefeli!! veel schrijfplezier hier
hanneke?bep?clara?conny?jozien?petra?danielle?lisselotte?hanna?henny?mendy?jainy?jeanette?willy?wil?evelien?babette?barbera?
o saartje: hoe doe ik t plaatje voor de lijst, lukt niet bij mij snik snik, we willen seilenna verder invullen, help please?
Uhm een hint begint met de M..... Seilenna dat klopt hoor. Het hoeft helemaal niks te beteken dat je een beetje verliest.
NOVEMBER 2008 MAMA'S 1 november Fio, 31 jaar, 1e kindje, kalender: meisje, denkt zelf: meisje 2 november Beppie1976, 31 jaar, 1e kindje, kalender: meisje, denkt zelf: ? Sophie, 34 jaar, 2e kindje, kalender: meisje, denkt zelf: ene dag jongen en andere dag meisje Edithdeb, 34 jaar, 2e kindje, kalender: meisje, denkt zelf: meisje 3 november Maxje, 25 jaar, 2e kindje, kalender: jongen, denkt zelf: meisje Sanna, 28 jaar, 1e kindje, kalender: jongen, denkt zelf: meisje sasgirl, 25 jaar, 1e kindje, kalender: jongen, denkt zelf: meisje mimi1981, 27 jaar, 2e kindje, kalender: meisje, denkt zelf ?? weet nog niet Saartje, 24 jaar, 2e kindje, kalender: meisje, denkt zelf: hoop een meisje aaltje, 29 jaar, 1e kindje, kalender: jongen,denkt zelf: ? 4 november Corien, 36 jaar, 1e kindje, kalender: jongen, denkt zelf jongen 5 november Hummel, 24 jaa, 1e kindje, kalender: meisje, denkt zelf: jongen AmyRose, 27 jaar, 3e kindje, kalender: jongen, denkt zelf: jongen Marisha, 27 jaar, 1e kindje, kalender: jongen, denkt zelf: meisje happyluna, 28 jaar, 2e kindje, kalender: jongen, denkt zelf: jongen 6 november Sybje, 23 jaar, 1e kindje, kalender: jongen, denkt zelf: jongen 7 november tatlim,.. jaar, .. kindje, kalender:.., denkt zelf:.. 8 november Bramtim, 32 jaar, 1e kindje, kalender: meisje, denkt zelf: ? Seilenna, 25 jaar, 1e kindje, kalender: jongen, denkt zelf: jongen 9 november Ukkepuk078, 28 jaar, 1e kindje, kalender: meisje, denkt zelf: meisje noortje30, 32 jaar, 1e kindje, kalender: meisje, denkt zelf: meisje 11 november Waarom, 28 jaar, 1e kindje, kalender: meisje, denkt zelf: ? AFSPRAKENLIJST: 5 maart Marisha ziekenhuis voor bloedproef 10 maart Sasgirl vk, Edithdeb vk. 12 maart Hummel 1e afpr. vk. 15 maart Saartje vk en echo 18 maart Marisha eerste echo, Mimi1981 gyn termijn echo 15:00 uur, Seilenna intake vk 19 maart Sophie vk intake 21 maart Maxje gyn voor echo 25 maart AmyRose 1e afspr. vk, Sybje eerste echo fert arts 26 maart Maxje 1e afspraak vk, Sanna 1e echo 27 maart Corien 1e afspr. vk. 31 maart Beppie1976 vk, Sanna 1e afspraak vk 2 april Fio 1e afspr. vk. 3 april Ukkepuk 1e afspr. vk, Maxje echo vk