je hebt gelijk hoor met ventilator... we moeten nog een ventilator kopen haha.. ja 20 tot 23 vind ik het ook prima... maar niet dertig graden dan is niks voor ons allemaal die zwanger is.. dat is toch ook vermoeiend he..
Ben ik blij dat ik vandaag weer aan het werk ga..... lekker in een winkel met airco Baal allee dat ik van 13.00-21.00 moet, maar jah....
Ben vanmorgen bij de vk geweest, zij zei idd dat het meestal niet zovroeg voorkomt, maar ivm het warme weer hoefde ik me er geen zorgen over te maken en er is ook weinig aan de doen. Mn bloeddruk was laag.. maar niet te laag. Hartje weer gehoord... heerlijk geluid om naar te luisteren. Heb vanmiddag mn eerst fysio, als dit mn bekkens blijken te zijn moet ik na mn vakantie minder gaan werken, dit ook ivm de moeheid.. maar dat is nog even afwachten, eerst maar eens op vakantie
Ukkepuk en gerdenD ik heb ook af en toe last van dikke enkels.. door inderdaad warmte.... dus vochtig dus kan geen kwaad. ja been omhoog. dat is beste optie..
Als ik thuis zit zit ik idd zoveel mogelijk met mn benen omhoog, alleen op mn werk gaat dat een beetje moeilijk. En het zijn niet alleen mn enkels, maar ook mn vingers, heb mn ringen al af gedaan.
ik weet jaki dat t ook door de warmte kan komen, maar daar mag je echt niet zomaar van uit gaan! het kan namelijk ook een teken van zwangerschapsvergiftiging zijn! Vandaar dat ik ukkepuk er even op attendeerde. En inderdaad ik zit ook zoveel mogelijk met mijn benen in de lucht. En die natte doek om de enkels helpt echt! (en voelt ook nog heeeeerlijk met dit warme weer)
KersjeB: Indien jij hetzelfde werk doet als jou collega's heb jij recht op een gelijke beloning. Ik zou het hier dus wel even over hebben met je werkgever of even navragen want zover ik weet mag wat hij doet niet. Er mag geen onderscheid worden gemaakt tussen werknemers die dezelfde functie bekleden. Conny: Ontzettend veel succes vandaag! Wendy: Ik ben in Den Bosch komen wonen omdat mijn vriend hier ging voetballen. Ik vind Den Bosch verschrikkelijk om te winkelen haha. De stad is opzich wel gezellig alleen de winkels vind ik 10x niets Allemaal zo klein, zelfs de v&d is hier mini en de Zara heeft geen mannenafdeling! En het verschil tussen 3d en 4d is dat 4d bewegende beelden zijn (dus een filmpje) en 3d zijn gewoon losse foto's. Goedemorgen
GerdienD, ja dat is ook zo.. kan klein kans zwangerschapvergifting.. dat moeten we inderdaad uitkijken... toen jij zei over natte doek overheen dat zal wel goed tip zijn. dat zal ik volgende keer proberen als het weer is.'
Goeiemorgen! Hier nog geen dikke enkels. Wel angst voor een zwangerschapsvergiftiging. Heb geloof ik teveel enge verhalen gelezen. Anyway, vanmiddag echo. Conny, ik hoop dat alles goed is?
Hier ook dikke enkels en handen heb zelfs mijn ringen al af moeten doen. Ga er vanuit dat het van de warmte komt.
wat vervelend dat je ringen moet eraf te halen omdat zo dikke is.. ja moet wel door warmte.. probeer zoveel water drinken misschien helpt dat.. wie weet.
Zal ik doen! ik drink idd af en toe te weinig Ik heb via dit forum 2e hands babykleertjes maat 50/56/62 gekocht, een totaal pakket van 9,5kg. Vandaag heb ik het ontvangen en het is zooo super leuk! Ze groeien zo mega snel uit die hele kleine maatjes dat ik het zonde vind om daar heel veel aan uit te geven. Er zitten zelfs ongebruikte spullen bij met de kaartjes er nog aan. Ze hadden een site voor de baby gemaakt en daardoor had ik een idee van het type mens en hun smaak, die sloot totaal aan bij de onze. * is blij*
Hee meiden ik ben er weer! Hoe is het met jullie? Hier alles goed heb vandaag veel kleertjes voor ons ventje gekocht (en hij is nog niet eens geboren schaam me dood haha