November 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Zonnebeertje, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Ik ook Sybje...

2. Jooze

Jooze Fanatiek lid

25 okt 2007
    1.570
    0
    0
    Hmmm,

Kwam alleen even langs om te lezen hoe het met Connie gegaan was... Helaas nog geen nieuws, wordt ik een beetje bang van.

Moet ik dan helaas na mijn vakantie horen want ik ga weg!

Voor iedereen groetjes en geniet van kleertjes kopen 20 weken echo's babykamers maken etc!

Jooze

3. Marisha

Marisha Fanatiek lid

15 jul 2006
    2.728
    0
    0
    Bediende
    Belgiƫ
    Nog eentje die kwam kijken voor nieuws! Hopelijk is het geen nieuws - goed nieuws!

4. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    dat hoop ik ook!

5. JaneyJ

JaneyJ Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.645
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Drenthe
    Ja, het begint mij ook te verontrusten. Hoop dat ze niet de hele middag al in het zh zit en daardoor niet kan posten.

We hebben trouwens ook nog niks van Domino en Spotlight gehoord, volgens mij... Of wel?

6. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    meidenik moet gaan werken nu tot 23.00 ....heb echt een beetje een raar gevoel mbt conny ...hoop dat het meevalt .....

7. Jaki

Jaki Bekend lid

17 apr 2008
    870
    0
    0
    Enschede
    ja tjeetje nog niet van conny gehoord. pfff ik hoop dat alles goed gaat... wie is haar buddy?

ff vraagje is normaal dat ik zo veel moe moe ik moet bijna elke dag middag slapen. maar moeheid toen ik nog drie maanden zwanger was. heb ik gehad.. maar nu al terugkomen... als morgen nog is dan ga ik ff mijn huisarts bellen of gyncholoog beste bellen?

enne jootje heel veel plezier met de vakantie en geniet ervan...hoop dat goede weer is.

8. Domino85

Domino85 Bekend lid

17 okt 2007
    700
    0
    0
    Chemisch analist
    Ja hier ben ik dan...

Mijn 20 weken echo was goed, heb alleen door een voorliggende placenta en de extra laag van mij niet echt alles goed kunnen zien, erg jammer!
    Maar goed de verloskundige heeft alles wel goed kunnen beoordelen volgens mij, maar ik vond het allemaal een beetje vaag. Ze zei dat alles er goed uit zag dus daar gaan we dan maar vanuit

Kindje lag ook te slapen met de hand voor de mond, haha dus ze heeft niet kunnen kijken naar een hazenlipje ofsow... maar goed als de rest er maar allemaal goed uitziet (hoe ze ook drukte het kindje had zoiets van bekijk het maar lig lekker te slapen), ben helemaal blij!
    Oh en we hebben vanmorgen dus maar besloten dat we het niet wilden weten of het een meisje of een jongen word, daar baalde ik vanmiddag alweer van omdat ik allemaal mooie roze en blauwe kleertjes zag!

Vanmiddag zijn we wezen kijken naar kinderwagens en ik denk dat het een single spoke van mutsy word, mijn man vond dit een geweldige wagen omdat de bak lekker hoog is en de duwstang ook heel erg hoog kan

Groetjes Domino

9. spotlight

spotlight Actief lid

18 mrt 2008
    437
    0
    0
    BEgin m nu toch wel te knijpen voor Conny. Hoop dat alles goed gegaan is. Bij mij is vanochtend alles goed gegaan. Ben 3 kilo aangekomen sinds de laatste keer. Had het idee dat mijn bloeddruk wel wat hoog was, maar daar heeft hij niets over gezegd 150/77. Wat denken jullie hiervan?

ukkepuk: ik houd ook vocht vast in handen, kuiten en enkels, heb dit ook gemeld aan de vk en hij zei dat dit heel goed door de warmte kan komen. Het doet zelfs zeer bij het lopen.

Iedereen weer gefeliciteerd met de mooie echo's. Ik hem m maandag en kan niet wachten!

10. Domino85

Domino85 Bekend lid

17 okt 2007
    700
    0
    0
    Chemisch analist
    Hoop ook dat Conny snel wat laat horen...

11. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    ik denk ook steeds aan conny

@Domino Gefeli met je goede echo!

12. Niet meer actief

Hmm.. Hoop dat alles goed is met Conny, zit er steeds aan te denken

13. KersjeB

KersjeB Bekend lid

23 apr 2008
    820
    0
    0
    Nou, zou erg fijn zijn om even iets van Conny te horen inderdaad. We zitten allemaal gespannen te wachten. Duim duim duim dat alles goed was/is...

@domino: jij gefeliciteerd met jullie mooie echo! Het zal dan vast allemaal goed zijn joh.
    Ben je niet bij een echocentrum geweest trouwens? Heeft je eigen verloskundige het gedaan? En heeft ze ook de resultaten meegegeven? Wij hebben een hele uitdraai namelijk met alle metingen erop. Maar wellicht dat jouw eigen VK het gewoon in je file opgeslagen heeft.

14. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Hallo dames, daar ben ik weer.
    Helemaal gelukkig. De echo was prima. Geen afwijkingen. Beebje is al 28 cm en...het wordt een JONGETJE!

Nog niks van Conny?

Ik ga mijn tas pakken. Morgen na het werk pak ik de trein naar Nederland.

15. Jaki

Jaki Bekend lid

17 apr 2008
    870
    0
    0
    Enschede
    Chebu, wat een geweldig zeg.. en leuk dat jullie jongen krijgen.. gefeliciteerd:D eindelijk jongen erbij:D hihi.....

misschien is haar computer ook u it lucht gekomen afwachten he....

16. Domino85

Domino85 Bekend lid

17 okt 2007
    700
    0
    0
    Chemisch analist
    KersjeB, ik heb de echo idd gewoon bij mijn verloskundige gehad, dus heb verder niets mee gekregen, weet wel dat het kindje 387 gram zwaar was.. Weet je ook hoe zwaar jouw kindje was op dat moment?

Chebu, fijn dat jouw echo ook goed was, een hele opluchting he?

Verder kwam ik even kijken of er al iets bekend was van Conny, maar helaas nog niets, hoop zo dat het goed zit...

17. conny75

conny75 Fanatiek lid

18 jan 2007
    1.881
    0
    0
    tilburg
    Hoi Meiden,

Hier ben ik, sorry dat het even duurde maar heb de hele dag aan de telefoon gehangen en bezoek gehad.

Het hartje was nog steeds onregelmatig maar ze zeiden dat het te maken kan hebben met een onder ontwikkeling van het zenuwenstelsel, dit kan in de loop van de zwangerschap spontaan verdwijnen.
    Nu krijg ik extra controles en moet voorlopig om de twee weken komen om het goed in de gaten te houden. Ze blijven het hartje dan extra controleren, ook na de geboorte zal de kinderarts gelijk het hartje controleren omdat een echo geen 100% uitsluitsel geeft. Na de geboorte is pas echt te zien of er wat is.
    Dus het is heel goed nieuws al weten we het nu nog niet 100%, het is in ieder geval niets ernstigs.

Dank jullie wel voor het duimen het heeft geholpen.

dikke kus voor jullie allemaal,

conny

18. Jaki

Jaki Bekend lid

17 apr 2008
    870
    0
    0
    Enschede
    conny, wat ben ik zo blij dat wat van je horen. ik hoop van harte en blijven duimen voor jou dat de baby alles blijven met dr hartje.. echt wel... dat is eigenlijk niet mooi nieuws zeg.. maar jammer genoeg dat ze niet kunnen goed zien via hartje. na geboorte pas kunnen ze zien... dat zal je wel lang blijven angst he... wel goed dat ze elke twee weken extra controle.. maar gelukkig is niet zo ernstig.

19. KersjeB

KersjeB Bekend lid

23 apr 2008
    820
    0
    0
    Wat fijn dat het zulk goed nieuws is conny! Natuurlijk nog niet ideaal, maar het klinkt als een voorlopige geruststelling en ook fijn dat jullie nu gewoon regelmatig, elke twee weken gecontroleerd kunnen worden.
    Maak er een mooie avond van.

@domino: bij 19w+3 was mijn ukkie 304 gram volgens mij. Dat berekende ze dan allemaal aan de hand van de metingen van het bovenbeen, de omtrek van het hoofdje en alle andere metingen die ze hadden gedaan.
    En ze was toen 24 cm, ongelooflijk hoe groot dat al is he! Dan valt mijn buikje toch wel weer mee zeg :)
    Hoe groot is jullie ukkie?

20. Whabbit

Whabbit Fanatiek lid

22 feb 2008
    1.253
    24
    38
    Connie: het blijft natuurlijk nog steeds wel spannend, maar zo goed om te horen dat het geen betekenis hoeft te hebben. En wel plezierig dat ze je nu extra goed in de gaten gaan houden, lijkt me toch enigszins geruststellend.

Heb zelf een knetterdrukke dag gehad waarbij ik me letterlijk in allerlei bochten heb moeten wringen en zelfs zittend op de grond patienten heb moeten bekijken, dus ben nu wel voldoende afgedraaid! Lekker net uit eten geweest (onder het mom van: we moeten vieren dat er nergens in de horeca meer gerookt mag worden...) dus dat was even een goede afsluiter. Nu lekker mijn nestje in en geen wekker zetten: morgen pas laat werken!

Deel Deze Pagina