Conny, zal idd een beetje een opluchting zijn dat het op dit moment niet ernstig lijkt, poe een heleboel meiden hebben met je meegeleefd vandaag joh! KersjeB, helaas weet ik niet hoe groot het kindje was, maar ik vond idd ook al dat het kindje heel groot was, het hoofdje lag al helemaal onder mijn navel Dat had ik dus ook nooit verwacht, zo ontzettend veel verschil met de vorige keer Maar ik denk niet dat ik nog een pretecho laat doen omdat mijn placenta aan de voorkant ligt en je dus niet zo'n mooi beeld krijgt dan, en mijn extra vetlaag helpt dan ook nie he...en om dan zoveel geld uit te geven aan een pretecho? hmm denk het niet
Kersje zie trouwens dat jij een mutsy single spoke hebt staan in je album? Hebben jullie die gekocht? Wij gaan deze waarschijnlijk ook kopen, heb je op internet ook nadelen gevonden over deze wagen? Ik heb namelijk gelezen dat de voorwielen kunnen gaan zwabberen? Groetjes
Ha, gelukkig hebben we nieuws van je Conny! En ik ben blij om te horen dat het jullie allemaal een beetje gerust gesteld heeft. Natuurlijk blijft het de gehele zwangerschap spannend, maar het idee dat het weer weg kan trekken, is een heel fijn idee, lijkt me. Ook prettig dat je nu extra gecontroleerd wordt. Je moet wel blijven genieten he? Chebu, jij had ook een echo vandaag? Heb ik daar overheen gelezen? Oeps... Maar van harte met jullie jongetje! Wat leuk zeg! En morgen een lekker weekend naar Nederland waar jij je zo op verheugd hebt. Nou, dan kan deze week niet meer stuk voor jou, lijkt me. Jaki, ik hoor wel vaker dat er meer meiden zijn nie nog steeds of alweer erg moe zijn. Het zal er wel bij horen. Als jij behoefte hebt aan een middagdutje, moet je dat ook vooral doen! Rust is erg belangrijk nu. Daar groeit je beebje alleen maar beter van. Domino, laat je nog een keer een pretecho maken? Dan kunnen ze in elk geval de dingen misschien zien die je vk nu niet heeft gezien. Spotlight, ik weet niet hoe hoog/laag je bloeddruk hoort te zijn... Bij mij is die nog nooit opgemeten, maar ga het maandag zeker even vragen aan de gynaecoloog. Wordt ook wel nieuwsgierig. Ik krijg morgen de 20-weken echo. Pas om 15.00 uur, dus heb nog de hele dag om me erop te verheugen. Verheug je je trouwens op zoiets? Want eigenlijk is het een medische echo, bedoeld om afwijkingen te constateren. Maar ik kijk er gewoon naar uit om ons beebje weer te zien. Een beetje dubbel dan eigenlijk, maar toch blijf ik me verheugen. Hoop echt dat alles goed is, aangezien ik nog steeds niks heb gevoeld en mijn buik nog niet is gegroeid. Af en toe (moet ik eerlijk zeggen) heb ik best wel eens zorgen, omdat ik ook geen last heb van zwangerschapskwaaltjes. Dan ben ik bang dat ik 'nepzwanger' ben ofzo. Vinden jullie dat raar?
Ohw, sorry, je had dit stukje geplaatst toen ik mijn stukje naar jou aan het typen was. Kan het niet zijn dat je placenta nog van plek veranderd? Of gebeurt dit nooit en is dit een stomme vraag? Tja, ben geen vk of gyn, weet er niet zoveel van aangezien dit mijn eerste kindje is.
Bij mij ligt ukkie met t hoofdje naar beneden, dus weinig in de buurt van mijn navel Wel mijn baarmoeder natuurlijk! En tis wel allemaal erg gegroeid tov vorige keer ja. Pretecho zou ik laten zitten dan joh. Gaan wij ook niet doen, met name ook omdat ik het gewoon erg veel geld vind. Wij roepen steeds dat we wel op de real life 3D versie wachten in november Wij hebben hem al besteld ja, de Mutsy. Ik heb eerlijk gezegd niet heel erg veel zitten zoeken op voor en nadelen ervan. Hij is uitgeroepen tot beste in de consumentengids, dus daarop zijn wij ernaar gaan zoeken en hij beviel ons ook erg goed om dezelfde redenen die jij noemt: hoge bak en de duwstang heel makkelijk te verhogen/verlagen. En die wieltjes zal wel meevallen, bovendien kun je die vast zetten aan de voorkant als je het irritant vind zwabberen. Wij hebben er in de winkel aardig mee rond gelopen, ook op een testbaan en deze beviel gewoon echt het beste van allemaal. Dus mss kunnen jullie dat ook proberen?
@ Conny: fijn dat je goed nieuws hebt gekregen, we blijven natuurlijk allemaal met je mee duimen! @ All met goede echo's feli!
@janny: dat kan ik me heel goed voorstellen hoor, zeker ook omdat je hier natuurlijk echt ALLE verhalen en kwaaltjes bij elkaar hoort. Maar mijn buikje staat ook wel redelijk stil hoor. T heeft ff een spurt gehad, maar verder niet. En naast de BI heb ik ook weinig klachten, behalve dan dat ik opeens geen zin in wat voor eten dan ook kan hebben, dus echte lastige kwaaltjes voor mijn vent die voor me moet koken zeg maar hahaha En die echo moet je idd met een gezond verstand naar uitkijken. Goed bij nadenken dat het ook is om alles te checken, maar vooral ook genieten morgen! Veel plezier alvast!
Janny, ik weet dat jij zenuwachtig ben voor morgen. komt wel goed hoor. Ik zal duimen dat alles goed met je baby. maar soms voel je niet.. het is niet raar. ik begrijp het heel goed hoe jij voelt. lukt om afleiding?
goedenavond... @conny, fijn dat er eerst niks ernstigs is gevonden en wie weet valt het straks allemaal 100% mee. @Chebu: wat goed zeg, een Jongetje fijn dat alles in orde was! volgens mij nog iemand met een goede echo, maar weet zo even niet meer wie...in ieder geval ook gefeliciteerd vandaag Groningen even in geweest. korte broek, lange broek en driekwartsbroek gescoort ik weer helemal blij. kruip nu zo mijn bedje je, en hoop dat ik vanacht dan eindelijk wel kan slapen. Al is het hier boven nog ontzettend benauwd.
Wil iedereen die aanvullingen, wijzigingen of wat dan ook voor informatie heeft die in de lijst moet die via PB doorgeven aan Jootje24 of Ram1978. De lijst blijft dan netjes en up-to-date. NOVEMBER 2008 MAMA'S 26 oktober Guapetona - Noord-Holland - 34jr - 1e kindje - :-# 30 oktober Maxje - ?- 26 jr - 2e kindje - Het wordt een jongetje Edithdeb- Noord-Holland - 34 jr - 2e kindje - Het wordt een jongetje 1 november Shannen - ? - 25 jr - 1e kindje - Het wordt een meisje Sasgirl - Utrecht - 25 jr - 1e kindje - [-X Britm - - Almere- 32 jr - 2e kindje - :-# 3 november Sanna - ? - 28 jr - 1e kindje - het wordt een meisje Saartje - Egypte - 24 jr - 2e kindje - : 4 november Corien - Groningen - 36 jr - 1e kindje - het wordt een meisje Conny75 - ? - 32 jr -2e kindje -: ManonF - Hilversum - 24 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje Sybje - Zuid-Holland - 23 jr - 1e kindje - [-X 5 november Ukkepuk078- Dordrecht - 29 jr - 1e kindje - Het wordt een meisje Marisha - België - 28 jr - 1e kindje - :-# Hummel - Gelderland - 25 jr - 1e kindje - [-X Jooze - Noord-Holland - 27 jr -2e kindje - : 6 november Jaki - Enschede - 31jr - 1e kindje - :-# Tatlim - Antwerpen - 25 jr - 1e kindje - het wordt een meisje 7 november Chebu -Duitsland - 26 jr - 1e kindje -Het wordt een jongetje Fredje8 -?- 30 jr - 2e kindje - : 9 november Waarom -Noord-Holland - 29 jr - 1e kindje - [-X JsztD - Oss - 23 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje 10 november Domino85 - Drenthe - 23jr - 1e kindje - : 11 november Whabbit - ? - 34 jr - 1e kindje - [-X 12 november Schildje - Tolkamer (Gld) - 31 jr - 2e kindje -: [-X Benmarieke - Drachten - 19 jr - 1e kindje - :-# 13 november Jootje - Friesland - 25 jr - 1e kindje - [-X GerdienD - Drachten - 28 jr - 1e kindje [-X Lillebi -Noord Holland - 34 jr - 4e kindje - het wordt een meisje 14 november KersjeB - Utrecht - 30 jr - 1e kindje - - het wordt een meisje 16 november Loesjuh Gelderland - 25 jr - 1e kindje - het wordt een meisje Aly - ? - 36 jr - 2e kindje - Het wordt een jongetje Bruidje - ? - 27 jr, - 1e kindje - [-X 17 november margreet78- 30 jr -1e kindje- [-X beatrice- 28 jr -1e kindje- Het wordt een meisje 18 november novmama - Gelderland - 23 jr - 1e kindje - : 20 november spotlight - ? - 28 jr - 1e Kindje denkt: : Ddebbyy - Vianen - 22 jr - 1 Kindje het wordt een meisje 22 november Janny Jansen - Drenthe - 27 jr - 1e kindje - : Ram1978 - Almere - 30jr - 2e kindje - [-X 24 november Wendy1983 - Son - 24 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje 25 november lot23 25 Jr Gelderland - 1ste kindje : Kleinwonder - Den Bosch - 20 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje Amalia1 - Brabant - ?jr - 2e Kindje : 26 november Danili - ? - 27 jr - 2e kindje - : Evie83 - Noord Brabant - 25jr - 1ekindje -[-X MarielleB - Best - 29 jr - 1e kindje - [-X Anneke - Noord-Holland - 33 jr - 1e kindje - : WillyD - Lelystad - 23 jr -1e kindje - : 28 november Annelet - Voorburg - 29jr - 1e kindje - : Noatje - noord- brabant - 19 jr - 1e kindje - : 29 november Mamamanuela - ? - 25jr - 2ekindje - : Marbo - België - 35jr - 1ekindje - [-X tipp42hgg - Leiden - 27jr - 1ekindje - [-X ben je uit de lijst gehaald maar was dat niet de bedoeling geef je opnieuw op! Er zijn tot nu toe 54 november mama's! Totaal: 8 jongens, 10 meisjes, 0 tweelingen, 17 : (weet het nog niet) 5 :-# (ga het niet vertellen) , 14 [-X (wil het niet weten) AGENDA: 4 juli annelet- 20 weken echo JannyJansen- 20 weken echo 15:00 uur 7juli JannyJansen- Gyn 13:30 uur spotlight - 20 weken echo 8 juli Anneke - 20 weken echo 9 juli GerdienD - echo 21:00 uur Sybje- 20 weken echo 10 juli lot23- 20 weken echo GerdienD- afspraak vk Jootje - 3e afspraak vk tipp42hgg - 20 weken echo 11 juli marielleB- 20 weken echo 15:30 uur 12 juli Sybje - pretecho 14 juli JsztD- 2e 3d echo 15 juli Edithdeb - afspraak gyn marielleB- afspraak vk schildje - afspraak vk 15:00 uur 17 juli Noatje word 20 jaar Ram1978- 21 weken echo 18 juli marisha - afspraak gyn en pretecho 09:15 uur 19 juli Noatje - 20 weken echo + geslachtsbepaling 22 juli Jaki - echo + afspraak gyn 28 juli tipp42hgg- 4e afspraak vk 30 juli JannyJansen- pretecho 09:00 uur 31 juli Spotlight - afspraak vk 15 augustus Jootje - pretecho 14:00 uur neem eens kijkje of meld je aan op onze hyves: http://november2008mamas.hyves.nl Buddylijst ukkepuk <---> Blub76 KersjeB <---> Jootje24 Jannyjansen <---> Jaki Edithdeb <---> mamamanuela Jannyjansen<--> Sybje<--> ukkepuk Waarom<--->Ram1978<--->Tipp42hgg Tipp42hgg <---> Beatrice Wil je jezelf als buddy opgeven of heb je al iemand gevonden, geef het dan door voor de lijst! **Voor deze dames heeft het helaas niet zo mogen zijn.. We denken aan jullie! ** Mammatje...Noralien...Fio...Marlieke...Mimi...Seilenna...Dootje Bramtim ..sjansie28... Essit...shandro...sophie...Hanna1974 Spotlight: je afspraak staat erbij! chebu: gefeliciteerd met jullie babyboy
jootje, je hebt gelijk ik schaam me ff dat ik fout gedaan. haha... want jooze en jootje lijkt zo op elkaar... dus ik dacht jij zegt dat helaas na vakantie hoor ik meer hoe met conny gaat .. maar bleekt dat was jooze... wat brengt mij lekker in de war... sorrry... ja ik begrijp het heel goed dat was het maar... dan moet je inderdaad lang ff werken voordat jij een vakantie heb.. sorry.... ik moet ff lachen op mezelf omdat ik in de war met namen van jou en jooze.. hihi... daarom schaam ik me ff.. ik ga lekker in de bed duiken ik hoop dat ik beter kan goed slapen dan gisteren. welterusten allemaal kusjes....
had ik ook hoor. aan de ene kant weer blij ons frummeltje weer te zien, aan de andere kant toch ook zenuwachtig of alles wel goed zou zijn. ook ik heb geen zwangerschapskwaaltjes. en ja bij de 1 groeit de buik wat sneller, en we voelen niet allemaal rond dezelfde tijd gerommel in onze buiken. komt allemaal wel goed hoor! moet je je geen zorgen over maken. kan bij de 1 gewoon wat langer duren als bij de ander. en nepzwanger ben je ook niet, je hebt vast al eerder op een echo het beebje gezien! komt helemaal goed
hahaha, was niet de bedoeling om je in verlegenheid te brengen hoor had wel in de gaten dat je jooze bedoelde *kusjes terug * ik duik ook mijn bedje in met de hoop beter te slapen. moet morgen weer vroeg op. heb weer eens dagdienst .....dus tot morgenmiddag maar weer!
ja dacht ik eerst heee kan toch niet.. dat moet jootje zijn. maar heb toch opnieuw eerder bladeren terug gelezen dat jooze is hahaha.. wel grappig... hihi......
@conny : ben blij dat we nog wat horen van je .....het blijft spannend voor jullie , sterkte ! @janny : snap best hoe je je voelt meis .....kan me ook wel voorstellen dat je je zorgen maakt omdat je de kleine nog niet voelt ...ik hoop voor jullie dat jullie morgen een mooi springend beebje zien ...
haha, idd ik had hier ook al een paar keer dacht ik dacht huh? vond jooze en jootje ook al zoveel op elkaar lijken ben ik toch nie de enige Janny, weet eigenlijk helemaal nie of dat kan veranderen, maar denk het niet eigenlijk, vind het toch wel jammer hoor, maar idd ik ben blij dat de baby er nog is en dat alles goed is wat ze kon zien ik had me er trouwens een beetje met gemengde gevoelens wel op verheugd hoor, maar ging er ook wel een beetje vanuit dat het goed was, het voelt namelijk allemaal wel goed en het scheelt dat ik toch wel wat voel geen schopjes zoals anderen zeggen, maar uh een beetje darmgerommel kan ik het mee vergelijken. Kersje we hebben de kinderwagen idd vandaag ook geprobeerd in de wagen, vond em op de testbaan ook goed rijden, maar ben altijd zo'n twijfelaar dan dan weer, is dit het nu echt of is er nog een andere die toch nog beter is.. Maar hij is uitgeroepen tot beste in de consumentengids? Dat wist ik niet dacht dat ie op nummer 3 stond ofsow? Hebben meer meiden een soort van pijn bij het gaan zitten? Et voelt een beetje als een steek soms zeg maar, maak me zelf nooit zoveel zorgen om mijn eigen lichaam zeg maar, maar mijn moeder attendeerde erop het ook wel iets anders kan zien dan gewoon maar een kwaaltje? Ook voel ik vaak een rare druk op mijn buik of blaas, weet et nie helemaal, vind het ook nooit erg genoeg om te vragen aan de vk he? Oh oh gewoon stom! Iemand enig idee? Ohja en Janny en Annelet, heel veel succes morgen en wel genieten hoor
Goedemorgen! Conny: Super fijn dat het in ieder geval niets ernstig is, lijkt me wel een gigantische opluchting! Chebu: Gefeliciteerd met de goede echo en jullie babyboy! De anderen met een goede echo ook nog gefeliciteerd, weet alleen niet meer precies wie dit waren.. Ik moet zometeen even naar de VK, ben benieuwd.
@Conny, wat goed nieuws is dit zeg. Het is nog wel niet voor 100% maar toch. Fijn om te horen Gefeliciteerd voor diegene met een mooie echo. @Chebu gefeliciteerd met jullie zoontje. Leuk zeg. Het loopt bijna weer gelijk met de jongens en meiden! Met mij gaat alles goed. Rick is de laatste paar dagen niet om uit te staan. Heel erg vervelend en als hij zijn zin niet krijgt dan begint hij gelijk te huilen. Heel erg frustrerend! :x Het zal wel aan het weer liggen. Als dat zo is dan ben ik blij dat het de komende paar dagen lekker wisselvallig is. Wat ik wel de afgelopen paar dagen heb is dat de baby heel erg tegen mijn buikwand aan ligt. Dan voel ik opeens dat het heel erg hardwordt aan 1 kant en dan ga ik voelen en dan is dit het hoofd of billetje van de baby. Hebben jullie dat ook wel eens? Nu ga ik de planten water geven bij mijn ouders en een bloemetje kopen voor hun. Ze komen vandaag terug van vakantie en het is altijd fijn als er bloemen zijn als je thuiskomt.
Goedemorgen meiden! Ik ben blij dat er van Conny ook goed nieuws is want ik denk dat we allemaal wel een beetje schrik begonnen te hebben! Ook andere meiden gezien die een goede echo hebben gehad (Domino en Chebu dacht ik): gefeliciteerd! Janny, veel succes met de echo vandaag! Ik denk dat het normaal is hoor dat je je een beetje zorgen maakt maar je zal straks wel een mooi beebje zien op de echo! Hier vanaf vandaag de zomerregeling op het werk waardoor we op vrijdag om 3 uur al gedaan hebben met werken! Mijn dag kan alvast niet meer stuk!