Dankjewel voor jullie adviezen, ga maandag de VK bellen, als ik er vandaag nog last van heb. En anders kan ik maandag nog langs mijn oude huisarts op het spreekuur komen (hoop ik) Vandaag gewoon rustig werken en als ik te veel last heb ga ik gewoon even zitten (heb toch recht op een uur extra pauze ) Probleem met mijn werk is dat ze vrij streng zijn, het is nu vakantietijd dus ze kunnen me niet missen... uitzendwerk is geen optie omdat ik dan geen uitbetaal werk heb met zwangerschapsverlof of heel weinig. Mijn man studeert nog dus anders worden het geen luiers ben ik bang. Ik zit zelf nog op een minimumljeugdloon dus zo'n 700 euro p.m.
mooi buikje al wendy! Ja jaki, ik ben echt zo blij dat het ding nu staat! Ik ben lekker aan het inruimen nu. Ook opruimen, lekker oude kleding wegdoen enzo...
Goedemorgen lady's Ik ben gisteravond naar de fysio geweest en daar hebben ze geconstateerd dat de ene kant van mn heup scheef staat. Zij denkt dat dat door het ongeluk zo'n 10 jaar geleden komt. Doordat ik nu meer gewicht mee moet dragen krijg ik er last van. Gister heeft ze me min of meer gekraakt in mn heup... was geen lekker gevoel Dus dat wordt tot het einde van mn zwangerschap fysio behandelingen. Zit nu op mn werk, heb dus geen tijd om alles na te lezen. Moet een paar dingen afronden ivm mn vakantie volgende week. Lees het vanavond wel.
Hoi allemaal, Weer terug van weg geweest, getrouwd en wel! Dankjulliewel voor al jullie lieve wensen! Het was een fantastische dag om nooit meer te vergeten.. in een kapelletje getrouwd, taart gegeten, foto's gemaakt en een heerlijk diner! Het weer was fantastisch en de aanwezige kinderen hebben zich de hele middag vermaakt op een speelterrein, terwijl de rest van de gasten in een prachtige omgeving hebben vermaakt en op het terras hebben gezeten terwijl wij foto's maakten.. (ik heb geprobeerd foto's te downloaden, maar krijg ze niet verkleind..iemand tips?) De jurk zat nog prima, maar ik had geen weken langer moeten wachten, want mijn buik is de afgelopen anderhalve week behoorlijk gegroeid! Ik ben inmiddels 4 kg aangekomen, is dat niet wat veel?! ' S Ochtends bij de kapper en tijdens de speech van de ambtenaar, voelde ik de kleine voor het eerst goed borrelen, dat was heel bijzonder! Mijn man heeft mij meegenomen naar Venetie op honeymoon en dat was superromantisch.. {|= ik wist nog van niets! Volgende week "20 weken-echo"..ben nu wel benieuwd, het is toch spannend..
Dankje en SUCCES meid! wij gaan vanavond de babykamer klaarmaken doen we gezellig saampies. Ze hebben hem vanmorgen gebracht en ze hebben em ook in elkaar gezet. En wat een wonder hij is onbeschadigd en COMPLEET
Ik kna voorlopig nog niet aan de babykamer aan de slag. Die is nu nog opslagruimte EN IK WIL ZO GRAAG!
Marbo: wat leuk om te horen allemaal! Enneh...4 kg? Lijkt me reuze bescheiden. Ben zelf slank van postuur en ben al 7 kg aangekomen! (ben wel net iets verder dan jij, maar je gaat vast geen 3 kg groeien in de komende 2 weken!)
Wat fijn dat het zo mooi is geweest! Een tip: je kunt je foto's verkleinen links in het menu op dit forum 4e van onder *foto's verkleinen*
haha ja dat snap ik is ook leuk maar jij hebt nu eerst een ander groot project waar je je op moet concentreren je kast haha...... Dus je hebt nog wat te doen!
Heey marbo fijn om te horen! Klinkt inderdaad als een geweldige bruiloft en honeymoon naar venetie.. wauw! Ik kreeg net ook te horen dat ik de afgelopen 4 weken 3 kilo aangekomen ben, maar dit vond ze totaal niet erg. Ben nu in totaal 4/5 kilo aangekomen en dit was netjes/normaal volgens mijn verloskundige. Ik ben slank gebouwd, dus moet er wel eventjes aan wennen maar ik had het ook wel verwacht als ik naar de omvang van mijn buik kijk haha. Zo schattig, ik voel ons kleintje dat laatste dagen heel erg veel haha. Hij is lekker actief.
Ja, ben 1.55m en ook slank gebouwd, daarom schrok ik ook een beetje van de aangekomen kilo's.. tot nu toe is het volgens mij echt alleen mijn buik die flink aan het groeien is..ben al een beetje gerust gesteld
hee marbo, fijn om te horen meid! Welke browser gebruik je? Ja wendy, eerst mijn kast, dan volgend weekend 2 weken op vakantie en dan ECHT de baby kamer. Ik ben zo'n muts die alles op tijd af wil hebben en ik heb mijn eigen deadline op 31-08 gezet. Heb ik lekker ruimte voor paniek en uitloop enzo... Meiden, ik ben jaloers op jullie aankomen. Ik val alleen maar af. En als ik dan eindelijk iets ben aangekomen, ben ik het de volgende dag, of 2 dagen later weer kwijt...
sorry, er staat: Bestandsformaat word niet ondersteund! Maar ik verklein het naar de aangewezen 400 nog wat pixels..
haha een beetje een controlfreak wij gaan over 2 weken ook lekker 2 weken op vakantie heb er nu al zin in! Ik kom ook niet echt aan nu pas een 0,4 kilo haha
Ik controlefreak? Nee joh, wil alleen graag de controle houden Wat voor bestand is het marbo? een.jpg? of .bmp?