hee wen, jij liep toch een week en 2 dagen voor op mij? En nu ineens een week? Of is je banner van slag? Oh nee, keek scheef... Niks aan de hand
Hahaha, jullie zijn weer lekker bezig allemaal! Marbo, welcome back! Fijn dat jullie het zo leuk hebben gehad. Eerst al die mooie trouwdag + gevoel van je kleintje, daarna een heerlijke honeymoon naar Venetie... Wow! Tipp is lekker druk met de kast... hihi. Sommigen zijn lekker zwaarder aan het worden. Ik heb er nog geen 1 kilo bij. Ben tot nu toe bij elkaar nog 1 kilo afgevallen. Dank je Kersje. En gelukkig ben ik niet de enige met die rare dromen. En als ik woensdag nog even aan jou denk ( ), komt het vast goed met dat examen! Op zo'n moment is het maar goed dat mijn buik nog niet gegroeid is... Mijn mannetje is bijna thuis. Lekker op tijd. Ohw, de tijd gaat maar niet snel genoeg. Gelukkig heb ik wel wat afleiding door onze vakantie voor te bereiden. Lijstjes maken en de caravan schoonmaken en alvast een beetje inpakken. Is ook leuk werk. Nog 3 uurtjes voor vertrek...
Haha, 1 foto is gelukt, maar de rest lukt niet..nog geen trouwfoto's dus.. Janny, een hele fijne vakantie gewenst, ik hoop dat het weer goed zal zijn en je lekker uit kan rusten!
ik ben nog niet aangekomen ...of toch wel ....weet niet precies hoe dat zit....ben door het kotsen en zo 10 kg afgevallen ......en weeg nu nog steeds wat ik woog toen ik net zwanger was ...maar dat zal waarschijnlijk niet meer zo blijven ...volgens de gyn kun je het na de 30ste week niet meer voorkomen .... ik ben ook de rest van de dag weg .....we hebben een feestje van het werk en ik ga vanmiddag dode dieren aan een stokje rijgen voor de sate .... fijne dag meiden en janny nogmaal succes !
Kan ik mij goed voorstellen. Is het erg pijnlijk? Je bent er mooi klaar mee. Nu al elke keer naar de fysio... Hopelijk heb je er na de zwangerschap geen last meer van. Lijkt mij erg vervelend, vooral met lopen enzo...
kan het me voorstellen hoor uk... Sterkte meid! Veel rijg plezier sybje Ik ga lekkere broodjes maken. ZO lekker met mijn moeder picknicken langs het water
Voor de pijn zijn ze er gelukkig vrij vroeg bij, maar het "kraken" doet zeer en heb nu een hele beurse stuit, behoorlijk pijnlijk met zitten. En nu met lopen moet ik rustig mn voeten neerzetten en nadenken bij hoe ik beweeg. En moet gaan zwemmen van de fysio, komt wel goed uit want dat was ik toch al van plan.
dat kraken ken ik. Hebben ze bij mij rug ook gedaan toen de wervels verschoven waren na een ongeluk... Niet fijn... Ik werd trouwens toen door mijn fysio ook onder stroom gezet... Ik hoop dat het bij mij niet terug komt. Al moet ik zeggen dat ik wel erg vaak last van mijn rug heb op het moment. Meer dan een paar maanden geleden Nogmaals, sterkte ermee uk! Bah....
@Margreet78, mooie buik hoor! Je hebt ook een mooie echo gehad. Fijn om te horen! Dat de baby zich zo hard af kan zetten herken ik wel. Dan ben ik bezig met mijn zoontje en dan opeens een flinke steek en dan voel ik gewoon dat er een harde bult op mijn buik zit en als ik ga voelen dan gaat het langzaam aan weg. Het kan af en toe vervelend aan voelen maar als we bevallen zijn gaan wij dat nog missen. Ik deed dat in ieder geval wel met mijn zoontje. De eerste maand vond ik het heel erg raar om dat niet meer te voelen. @Janny, veel plezier met de echo en met het motor rijden. @Wendy, jij hebt ook al zon mooie buik! @Marbo, wat leuk zeg Venetië! Heel erg romantisch zeg. Zo te lezen heb je een hele leuke dag gehad. @Tipp, met de babykamer aan de slag dat ken ik. Momenteel is het nog de kamer van ons zoontje. Eerst moet de verbouwing in de kelder af zijn voordat Rick naar de huidige computerkamer kan verhuizen en dan pas kan ik met de babykamer beginnen. Ik wil ook zo graag! Zo eindelijk kan ik dit nu even verder typen. Zit ik net lekker komt er een vreselijke onweersbui aanzetten. Zo erg dat ik heel erg snel de computer uit heb gezet. De flitsen kwamen iets te dichtbij! Nu zijn we een half uur verder en het rommelt nog steeds maar gelukkig gaat het nu langzaam aan weg. Ik ben wel jaloers dat je lekker bij de waterkant gaat eten Tipp. Hopelijk hou je het droog. Ik denk dat ik de comp. zo weer uit moet zetten. De onweer komt weer terug. Met flinke regen en hagelbuien erbij.
hier is het echt heerlijk weer! Wendy, mooi buikje! Marbo; fijn dat de bruiloft goed geslaagd is! je kuny ook foto's verkleinen op tinypic com of op imageshack. Ik heb nu een ochtend gewerkt, lekker zeg! beter als de middag vind ik. Halove dagen gaat goed, iedereen houd ook wel rekening met mij, en ik kan aangeven als het teveel is, dan doe ik gewoon even de flesjes of mapjes schrijven
Hey maxje, wat fijn dat het ochtendwerken zo goed bevalt! En wat lief dat iedereen rekening met je houdt. (Tja, zou eigenlijk heel normaal moeten zijn maar helaas is dit niet altijd het geval) Vroeg me trouwens iets af, en misschien hebben jullie wel tips. Ik heb 2x per dag (tussen mijn maaltijden) dat ik echt ENORME trek krijg in iets zoets of hartigs. Brood gaat er echt niet in, dus ik moet op zo'n moment iets anders nemen. Fruit eet ik al heel veel dus ook dit is geen optie. Weten jullie iets wat ik gerust kan eten en wat dus niet te ongezond is?
wat gaat de vlieg zo veel bladeren voorbij hihi.. wendy wat een mooi buikje hihi volgende maand weer dikker haha.. tipp geniet er mee met de kasten. en jij zegt dat jij zo jaloers op iedereen die aangekomen ja meer eten haha.. Marbo. wat heerlijk dat je weer terug ben en gefeliciteerd nog.. en super dat jullie leuk hebben dagen gehad. en ja ben echt wel benieuwd nara de fotos. maar ik hoop dat lukt met fotos in je album en verder heb ik niet zo verstand van hoor. komt nog wel hoor.. anders vraag je je mannetje die je misschien wel wilen helpen hihi
middag... weer terug van werken! @kleinwonder dat heb ik ook...veel trek tussendoor. Ik eet/drink dan ook wel eens een opkikkersoepje. Zitten ook niet zo heel veel calorien in dacht ik. of een stuk ont bijtkoek.
Wil iedereen die aanvullingen, wijzigingen of wat dan ook voor informatie heeft die in de lijst moet die via PB doorgeven aan Jootje24 of Ram1978. De lijst blijft dan netjes en up-to-date. NOVEMBER 2008 MAMA'S 26 oktober Guapetona - Noord-Holland - 34jr - 1e kindje - :-# 30 oktober Maxje - ?- 26 jr - 2e kindje - Het wordt een jongetje Edithdeb- Noord-Holland - 34 jr - 2e kindje - Het wordt een jongetje 1 november Shannen - ? - 25 jr - 1e kindje - Het wordt een meisje Sasgirl - Utrecht - 25 jr - 1e kindje - [-X Britm - - Almere- 32 jr - 2e kindje - :-# 3 november Sanna - ? - 28 jr - 1e kindje - het wordt een meisje Saartje - Egypte - 24 jr - 2e kindje - : 4 november Corien - Groningen - 36 jr - 1e kindje - het wordt een meisje Conny75 - ? - 32 jr -2e kindje -: ManonF - Hilversum - 24 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje Sybje - Zuid-Holland - 23 jr - 1e kindje - [-X 5 november Ukkepuk078- Dordrecht - 29 jr - 1e kindje - Het wordt een meisje Marisha - België - 28 jr - 1e kindje - :-# Hummel - Gelderland - 25 jr - 1e kindje - [-X Jooze - Noord-Holland - 27 jr -2e kindje - : 6 november Jaki - Enschede - 31jr - 1e kindje - :-# Tatlim - Antwerpen - 25 jr - 1e kindje - het wordt een meisje 7 november Chebu -Duitsland - 26 jr - 1e kindje -Het wordt een jongetje Fredje8 -?- 30 jr - 2e kindje - : 9 november Waarom -Noord-Holland - 29 jr - 1e kindje - [-X JsztD - Oss - 23 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje 10 november Domino85 - Drenthe - 23jr - 1e kindje - : 11 november Whabbit - ? - 34 jr - 1e kindje - [-X 12 november Schildje - Tolkamer (Gld) - 31 jr - 2e kindje -: [-X Benmarieke - Drachten - 19 jr - 1e kindje - :-# 13 november Jootje - Friesland - 25 jr - 1e kindje - [-X GerdienD - Drachten - 28 jr - 1e kindje [-X Lillebi -Noord Holland - 34 jr - 4e kindje - het wordt een meisje 14 november KersjeB - Utrecht - 30 jr - 1e kindje - - het wordt een meisje 16 november Loesjuh Gelderland - 25 jr - 1e kindje - het wordt een meisje Aly - ? - 36 jr - 2e kindje - Het wordt een jongetje Bruidje - ? - 27 jr, - 1e kindje - [-X 17 november margreet78- 30 jr -1e kindje- [-X beatrice- 28 jr -1e kindje- Het wordt een meisje 18 november novmama - Gelderland - 23 jr - 1e kindje - : 20 november spotlight - ? - 28 jr - 1e Kindje denkt: : Ddebbyy - Vianen - 22 jr - 1 Kindje het wordt een meisje 22 november Janny Jansen - Drenthe - 27 jr - 1e kindje - : Ram1978 - Almere - 30jr - 2e kindje - [-X 24 november Wendy1983 - Son - 24 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje 25 november lot23 25 Jr Gelderland - 1ste kindje : Kleinwonder - Den Bosch - 20 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje Amalia1 - Brabant - ?jr - 2e Kindje : 26 november Danili - ? - 27 jr - 2e kindje - : Evie83 - Noord Brabant - 25jr - 1ekindje -[-X MarielleB - Best - 29 jr - 1e kindje - [-X Anneke - Noord-Holland - 33 jr - 1e kindje - : WillyD - Lelystad - 23 jr -1e kindje - : 28 november Annelet - Voorburg - 29jr - 1e kindje - : Noatje - noord- brabant - 19 jr - 1e kindje - : 29 november Mamamanuela - ? - 25jr - 2ekindje - : Marbo - België - 35jr - 1ekindje - [-X tipp42hgg - Leiden - 27jr - 1ekindje - [-X ben je uit de lijst gehaald maar was dat niet de bedoeling geef je opnieuw op! Er zijn tot nu toe 54 november mama's! Totaal: 8 jongens, 10 meisjes, 0 tweelingen, 17 : (weet het nog niet) 5 :-# (ga het niet vertellen) , 14 [-X (wil het niet weten) AGENDA: 4 juli annelet- 20 weken echo JannyJansen- 20 weken echo 15:00 uur 7juli JannyJansen- Gyn 13:30 uur spotlight - 20 weken echo 8 juli Anneke - 20 weken echo 9 juli GerdienD - echo 21:00 uur Sybje- 20 weken echo 10 juli lot23- 20 weken echo GerdienD- afspraak vk Jootje - 3e afspraak vk tipp42hgg - 20 weken echo 11 juli marielleB- 20 weken echo 15:30 uur 12 juli Sybje - pretecho 14 juli JsztD- 2e 3d echo 15 juli Edithdeb - afspraak gyn marielleB- afspraak vk schildje - afspraak vk 15:00 uur 17 juli Noatje word 20 jaar Ram1978- 21 weken echo 18 juli marisha - afspraak gyn en pretecho 09:15 uur 19 juli Noatje - 20 weken echo + geslachtsbepaling 22 juli Jaki - echo + afspraak gyn 28 juli tipp42hgg- 4e afspraak vk 30 juli JannyJansen- pretecho 09:00 uur 31 juli Spotlight - afspraak vk 15 augustus Jootje - pretecho 14:00 uur neem eens kijkje of meld je aan op onze hyves: http://november2008mamas.hyves.nl Buddylijst ukkepuk <---> Blub76 KersjeB <---> Jootje24 Jannyjansen <---> Jaki Edithdeb <---> mamamanuela Jannyjansen<--> Sybje<--> ukkepuk Waarom<--->Ram1978<--->Tipp42hgg Tipp42hgg <---> Beatrice Wil je jezelf als buddy opgeven of heb je al iemand gevonden, geef het dan door voor de lijst! **Voor deze dames heeft het helaas niet zo mogen zijn.. We denken aan jullie! ** Mammatje...Noralien...Fio...Marlieke...Mimi...Seilenna...Dootje Bramtim ..sjansie28... Essit...shandro...sophie...Hanna1974
@Marbo: van harte gefeliciteerd! Ik ben sinds de laatste controle 4 weken geleden 3kilo aangekomen en in totaal nu 4 kilo @Conny: Wat fijn om te lezen dat je wat geristgesteld bent! @Wendy: Mooi buikje hoor! Ik heb ook weer een nieuwe buikfoto toegevoegd. En joehoe vandaag op de helft!