het lukt mij ook niet dan maar zonder. Annelies, je staat erbij. en het hoeft idd niets te betekenen he! heb de laatste dagen ook af en toe gebloed maar bij mij komt het echt doordat het allemaal zo goed doorbloed is daar en er een adertje knapt.. het prikt dan ook met plassen.. zo ik ga even wat eten met Hamza, ben zo terug.
He verdikkie. Ik ga zo die van mij halen maar die zit tot 12.15 uur op school. Hmmz ga me wel even vervelend.
Sophie had net weer flink diarree. Had haar net schoon geboend en was bezig haar een schone luier om te doen en ja hoor.....(sorry, vooral voor de misselijken onder ons) Gelukkig lijkt ze nu verder weinig last te hebben, behalve dat ze nu weer slaapt. Lekker uitzieken... x Sophie
Nee sorrie ik heet geen mimi dat is mijn koosnaampje vanwege dat dat mijn voorletters zijn van mijn 3 voornamen M.I.M. we hebben er zelf een i achtergeplakt. Laat je sophie wel veel drinken he. ach gossie
hey jeetje zeg wat hebben jullie weer zitten tetteren zeg. ik heb het bij gelezen maar geen woord van onthouden hahahahaha. ja sophie heet maaike dat weet ik nog
Miranda! zo lekker een bammetje gegeten, heerlijk dat Hamza dat nu zelf kan. wat vervelend zeg Sophie van Sophie D). hoe oud is je dochter (of morgen we dat niet weten). blijf het vreemd vinden dat ik nergens last van heb. zal zo eens teruglezen in mijn blog van de zws van Hamza maar ik weet vrijwel zeker dat ik nu al overal last van had..
ja zou mijn zoontje naar school brengen en dan terug komen hier, maar woon in een dorp erg gezellig hoor maar ben van de ene buuf bij de andere beland en moet nu alles nog doen schiet niet hier.
Even een vraagje, hebben jullie ook zo een last an steken in je onderbuik, niet super pijnlijk maar gewoon een vervelend gevoel de hele tijd door. En ik ben met vlagen ook ontzettend duizelig alsof al mn bloed mijn lichaam uitstroomt vreselijk voel ik me dan. Maar dat trekt vrij snel weer weg
ja sanna ik heb het ook hoor niet constant meer, maar nog wel bij vlage. die duizeligheid is ook vrij veel voorkomend hoor dus ik zou me er niet druk om maken