Janny; gefeli met jullie zoon, leuk! Fijn dat alles goed is, is altijd weer een hele opluchting he?! Corien, voor mijn vorige zw'schap was ik ook veel afgevallen, helaas waren die kilo's er heeeeel snel weer bij, plus nog een heleboel, pfff. Ik woog met mijn trouwen (8 wk zwanger) 74 kilo, nu voor deze zwangerschap 94 Weet niet wat ik nu weeg, wil het niet weten Maar ja, vond het zonde om weer te gaan lijnen, ik was gestopt met bv geven en de maand er op alweer zwanger Ga na de bevalling maar weer heeeel goed sporten en lijnen
WAUW, kom net terug van Kruidvat en van de HEMA. Ik wil alles wel kopen. Kwam uiteindelijk terug met een set theedoeken (hard nodig) en een voedingskussen.
Goedemiddag allemaal! Ontzettend bedankt voor de felicitaties! We leven nu helemaal op een blauwe wolk, haha. Als we terug komen van de vakantie, zal ik de bergen meisjeskleding die we al hadden gekregen maar even scheiden van het kleine beetje jongenskleding en het op zolder opbergen. Sybje, je vroeg of ze nog iets hadden gezegd over het (nog) niet voelen van de kleine. Ik heb inderdaad ook een voorliggende placenta. Dat is de eerste oorzaak. Daarnaast zit ik erg ruim in m'n vel door de 53 kg die ik verloren ben. Heb hierdoor nog steeds een laagje op m'n buik, dat is de 2e oorzaak. En voor de rest is het gewoon puur toeval denk ik. En mijn mannetje is heel erg blij met z'n toekomstige zoon. Heeft al helemaal ideeen over hoe ons kereltje later z'n papa gaat helpen met klussen... hihi. Kersje, ja, inderdaad, met je gave kan je bij iedereen die het nog niet weet, maar wel wil weten, een voorspelling doen, hihi. Ga je straks nog geld vragen ook, voor elke goede gok... Dan noemen wij je ParaKersje... hihi. Corien, jij had dus ook het andere geslacht verwacht? Haha, gek he? Gelukkig ben je nu gewend. Bij mij went het ook steeds meer. Ukke, een hele fijne vakantie toegewenst! Hopelijk voel jij je helemaal top en fit zodat je er lekker van kan genieten! Chebu, je bent je blijkbaar helemaal aan het uitleven hier in Nederland! Leuk! Waar ergens in het land ben je nu?
@Janny, wat betreft kleding: voor jongetjes zijn dus echt minder leuke dingen te koop dan voor meisjes! Grrr, ik voel me haast gediscrimineerd als toekomstige jongetjesmoeder. Nou goed, misschien hebben ze wat leuks bij de H&M of bij de Zara voor van de winter. Ik ga in ieder geval 10 van die eenvoudige witte overslagrompertjes bij de Hema halen. Kan ik ze gelijk lekker heet wassen haha. Zit nu trouwens bij mijn ouders in Rotterdam. Altijd leuk. Ben zojuist ook naar de kapper geweest en ik heb een hele nieuwe 'coupe'. Voel me gelijk ook mooi en zwanger hahahaha.
Ja, ik ken het. Voelde me sowieso al meer aangetrokken tot de meisjeskleertjes (tja, m'n lievelingskleur is roze...). Waren er bij de Hema geen leuke stoere kleertjes te koop? Vaak heeft die zaak ook wel mooi spul hangen... Heb je lekker weer in Rotterdam? Veel plezier bij de kapper. Heerlijk he, dat gefrunnik aan je haar...
@sybje: mijn man is op de motorvakantie gegaan die we samen hadden gepland. Voor mij was er ook een bootovertocht geboekt, maar dat ging hem ff niet worden nu natuurlijk. Dus hij zit er al (is uiteindelijk met een vriend samen gegaan) en ik vlieg erachteraan morgenochtend en ben dan woensdagavond weer terug. We hebben een auto gehuurd voor die paar dagen, zodat wij achter de groep aan kunnen rijden. Ennehhh, ik denk dat jij een meisje krijgt! Maar voor die uitslag zullen we tot november moeten wachten toch? Jouw vriend wilde nog niets weten, toch? Na drie juiste voorspellingen in dit topic, ga ik er idd maar eens geld voor vragen Janny Ik ben zojuist ook weer ff lekker bij de Hema geweest, ze hebben daar hartstikke leuk spul, maar ik heb me wederom in kunnen houden. Vind het niet leuk om na de vakantie niets meer te hoeven kopen. Wil dan ook nog genoeg excuses hebben om naar al die winkels te gaan, hihi. Wel een leuke witte tas voor mezelf gekocht en weer een lading witte sokken, daar kun je er ook nooit genoeg van hebben, scheelt weer wat wasjes draaien! Zo, en dan nu mijn koffer inpakken en wachten op de buien. Tis hier heel mooi geweest de hele dag, maar de BBQ vanavond gaat wel in het water vallen ben ik bang. Gelukkig zijn er tenten! Fijne avond allemaal en tot morgen!
Ik ben ook op zoek naar een pakket jongenskleding maat 56-62. Tussen tweedehandskleding zitten soms echt mooie dingen en aangezien baby's hun kleren toch maar kort dragen, wil ik niet heel veel geld aan kleertjes uit geven. Heb al heel wat moois op marktplaats voorbij zien komen, maar het is wel allemaal zomerkleding!
Janny, wat echt super zeg... gefeliciteerd met jullie zoon. ja ik kan me voorstellen dat jullie dacht dat meisje zou zijn. maar toch is jongentje geworden dat is echt super geweldig zeg hihi. wat helemaal spannend hoor... we zijn nu bijna helemaal op de helft te gaan.. heerlijk zeg... en heerlijk iets met blauw inkopen haha.. heel veel geniet ervan.. ik vind echt een geweldig... fijne weekend alvast.. hihi..
Hallo allemaal! Wij zijn weer terug van een dagje Safaripark Beekse Bergen, was echt hartstikke gezellig en leuk. Nu lekker bankhangen en tv kijken, ben zo moe na een hele dag aapjes kijken
@janny : oke fijn dat je nu gerust gesteld bent ! ooh ja die mannen van ons die kunnen er ook wat van he ? die van mij is kraanmachinist en ben net mijn kleine neefje van anderhalf jaar op zijn werk wezen kijken (hij is aan het werk) mijn neefje ging gezellig op zijn schoot zitten kranen .....dan smelt ik dus helemaal ! @kersje : mmmhh dan ben je niet de enigste .....ben nog niemand tegen gekomen die zegt dat het een jongetje word behalve mijzelf zo nu en dan ...echt iedereen zegt dat het een meisje word ! ben er wel superblij mee als het zo is .... mijn mannetje wil het idd niet weten dus nog effe een paar maandjes wachten
Sjow, dat was uiteindelijk nog een prima droge BBQ. En echt superleuk geregeld, want er kwam dus iemand allemaal speciale dingetjes maken, gewoon je eigen kok, echt helemaal super! Maar voor mij was het tijd om te gaan, ik ben moe, gebroken en moet mijn koffertje nog pakken, dus de pc gaat ook meteen weer uit en dan ga ik lekker op tijd naar bed. @lot: ik denk dat jij ook een meisje krijgt, van jou ben ik er nog meer van overtuigd dan bij sybje. Maar goed...ik heb tot nu toe slechts 1 gok gedaan die 'per ongeluk' goed was, dus hecht je niet teveel aan mijn idee @kleinwonder: ik ben daar nog nooit geweest, dat is wel leuk volgens mij he. Moeten wij ook maar eens naartoe gaan binnenkort. Voor nu: welterusten allemaal, dag dag!
En als ik zou gokken, dan zou ik zeggen een meisje voor Lot en een jongen voor Sybje... We kunnen nog niet naar bed. De visite gaat maar niet weg... En we zouden vanavond proefslapen in de caravan... Hopelijk gaat dat nog door. Het is al bijna donker...
Zo: is iedereen lekker een beetje aan het uitslapen hier? Waar zijn de tijden gebleven dat er ook op zondag al om 6.30 gepost werd? Hier alles goed, heerlijk geslapen. Gedroomd over kinderwagens... Komt omdat we gisteren voor het eerst zijn gaan kijken en proefrijden. Ik zit er sterk aan te denken een wagen van Phil en Teds te kopen: rijdt heel soepel, ziet er hip uit, klein en makkelijk in te klappen en is uit te breiden naar wagen voor 2 kindjes mocht er al op korte termijn een 2e achteraan komen... (en dat zou ik als alles goed gaat heel erg leuk vinden!). Wel duur, maar dat zijn zo ongeveer alle wagens ben ik bang! Iemand anders hier die ook naar deze wagen heeft gekeken? Verder ook gisteren op keukenjacht geweest: op zeer korte termijn wordt onze keuken uitgebouwd en dan hebben we toch echt een nieuwe nodig. Lastig hoor, als je door al die showrooms loopt zie je op een gegeven moment door de bomen het bos bijna niet meer... Maargoed, ik denk dat we nu aardig weten wat we willen, nu nog de beste deal er ergens uit weten te slepen, want ook zo'n nieuwe keuken is niet gratis! Als we het allemaal nu snel regelen wordt ook de levertijd nog geen probleem en zit die keuken er ruim voor de bevalling in. Ondertussen thuis druk bezig met de badkamer, want verbouwen is leuk tenslotte... Met een beetje geluk is eind vandaag het plafond met inbouwspotjes klaar; weer een stapje verder! En als namelijk de badkamer helemaal klaar is kunnen we de babykamer (die nu volgestouwd staat met gereedschap en klusmateriaal) gaan leegruimen en opknappen. Heb daar natuurlijk ook wel zin in!
Vanmorgen voor het eerst de baby echt zien schoppen, we lagen nog lekker in bed en ze was super actief. Opeens zie ik echt mijn buik uitpuilen en direct daarna nog een paar keer, zo super leuk en voor ons beide erg duidelijk te zien. *is blij*
Goedemorgen allen, wat een rust en stilte hier! Corien: Wat gaaf zeg! Lijkt me echt geweldig om te zien, wauw.. Whabbit: Geen ervaringen hier met Phil en Teds, maar wel eens gehoord dat het erg veelzijdige wagens zijn en dus erg handig. Enne die tijd van 06.30 was volgens mij toen we allemaal nog kotsend in de wc hingen 's ochtends?