November 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Zonnebeertje, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JaneyJ

JaneyJ Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.645
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Drenthe
    Hihi, handig opgelost... Want hoe leg je dat nu uit in een snackbar? Hihi...

2. Whabbit

Whabbit Fanatiek lid

22 feb 2008
    1.253
    24
    38
    Ik slaap ook nog op mijn buik hoor! Zolang ik geen klachten van frutsel krijg (en die geeft inmiddels best klopsignalen!) moet dat ook geen probleem zijn. Merk wel dat ik steeds vaker op mijn rug ga liggen, maar dat is meer omdat ik dan met mijn handen op mijn buik kan gaan liggen. Vind het erg leuk om af en toe een duw van die kleine te voelen!

3. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @janny : ik denk dat je je beebje hebt gevoeld hoor !
    ik slaap al heel lang niet meer op mijn buik dat word niet gewardeerd door de kleine , ook een te strakke broek niet ......ik slaap wel heerlijk met een voedingskusen hoor !
    succes bij de vk zo !

4. boefje70

boefje70 Actief lid

2 mei 2008
    153
    0
    0
    DIV medewerkster tot eind van het jaar
    Soesterberg
    gefeli met het voelen van ukkie, janny

Ik ben echt een rugslaper, alleen dat gaat al paar weken niet meer, moet meer op mijn linkerzij slapen. Als ik op mijn rug slaap word mijn buik te zwaar op mijn organen lijkt het wel...

5. Laurie

Laurie Fanatiek lid

29 feb 2008
    2.188
    1
    0
    Personeelsfunctionaris
    Ik slaap al heel lang niet meer op mijn buik gaat echt niet meer. Heb ook echt een giga buik inmiddels, onbekenden denken dat ik al op het punt van bevallen sta :confused:

Hopelijk blijft mijn buik nu even stabiel want anders gaat dat nog wat worden 8)

Onze kleine is met name 's ochtends vroeg en 's avonds laat erg actief en laat zich merken als ik voorovergeboven zit, dan vind ze duidelijk niet prettig.

6. JaneyJ

JaneyJ Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.645
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Drenthe
    Haha, dank jullie wel! Die kriebeltjes zijn fijn, voelt wel lekker kietelig. Voelde het vanmorgen achter de pc weer. Echt leuk!

Als ik op m'n buik lig, voel ik ook heeeeel duidelijk m'n hartslag. Die gaat dan als een razende tekeer...

7. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @janny : oh ja die hartslag van jou die zit in de navelstreng en omdat hij bij jou voor zit voel je het zekers goed !

8. Niet meer actief

Goedemorgen,

Wij hebben het kamertje van marktplaats met de reden dat ik het zonde vind om ontzettend veel geld voor zo'n kamertje uit te geven waar ons kindje de eerste maanden toch niet in slaapt. (Hij komt in een wiegje bij ons op de kamer)
    Kinderwagen en jongenskleertjes konden we zo van mijn zus krijgen, erg handig! We hebben nu al zo gigantisch veel kleertjes haha. Verder hebben we alles nieuw gekocht.

Janny: Wat super dat je de kleine gevoeld hebt! Een geweldig gevoel he?

Ik voel mijn hartslag ook héél sterk en goed als ik mijn buik aan raak, dit zou inderdaad wel eens kunnen komen door de navelstreng, had ik helemaal niet aan gedacht haha.

Vandaag ga ik even rustig aan doen, lekker een dagje zitten/liggen uitrusten. Ben gisteren nogal geschrokken.. We hebben de hele dag lopen shoppen, shoppen, shoppen.. Ik was kapot toen ik thuis kwam en kreeg (niets een heftig..) maar gewoon een fikse discussie met vriendlief over wie er ging koken (sloeg echt nergens op, maar ik denk dat het de hormonen waren..) en ineens kreeg ik harde buiken en lichte krampjes.. Ik ben zo geschrokken..
    Dus vandaag even rustig aan doen, even bijkomen want het zit me toch niet lekker..

9. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    O ja, zit je eigen hartslag in de navelstreng? Daar heb ik eigenlijk nooit zo over nagedacht! Ik ga nog eens extra goed voelen.
    Kind is inmiddels ook al aan de buitenkant te voelen.
    Maar ik maak me echt gauw zorgen. Gisteren biefstuk gegeten en ik heb wel honderd keer aan mijn vader gevraagd of ie doorbakken was, terwijl het net een schoenzool was.

10. Jaki

Jaki Bekend lid

17 apr 2008
    870
    0
    0
    Enschede
    Goedemorgen,

ik heb wel lekker weekend gehad. gewoon lekker rustig relaxen.
    Ik slaap ook niet meer met mijn buik. wel nog steeds zonder voedingkussen.

mijn vriend moet werken laaste week te gaan daarna lekker heeft hij vakantie hihi.

hee meiden, ik zag reclame van leen bakker. heel l euk babykamer vier delige voor driehonderd euro! misschien interesse van jullie of zo.. wel commode,pedikant,kleerkast en kleine kastje. ik heb al toevallig alles wat ik van vorige jaar. dus hoeft geen nieuw babykamer kopen. hihi. kleur is beige als ik goed heb.

succes vandaag vk,echo en zovoort.

11. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    goeiemorgen meiden.

Ik heb een superdruk, maar vreselijk leuk en gezellig weekend gehad. Gisteren uit eten geweest met een hoop mensen die ik al maanden niet gezien had... Erg leuk.

Ben nu wel erg moe... Lekker rustig aan doen vandaag en mijn vakantie voorbereiden...

12. Niet meer actief

O trouwens, ik ben normaliter ook echt een buikslaper maar dat kan ik nu écht niet meer. Lig nu dus op mijn zij met een kussen voor mij waar ik dan zeg maar half tegenaan lig.

13. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Goedemorgen iedereen!

Hee Tipp! das weer even geleden. Wanneer ga je op vakntie. heerlijk he dat aftellen....doe ik ook al een beetje hoor. 19 juli gaan we op vakantie naar frankrijk. Hoe gaat het verder met je?

14. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    kleinwonder, ik ben ook een vreselijk buikslaper, maar nu slaap ik (op aanraden van beatrice) al een tijdje met een voedingskussen op mijn zij. Heerlijk!

Wendy, ik ga zondag weg. 2 weekjes.. Lekker... Ik heb er zo'n zin in... Verder gaat het prima. Voel me eigenlijk kiplekker... :D Mijn buik schijnt alleen een onweerstaanbare aantrekkingskracht op mensen uit te oefenen. Ze willen er allemaal aan zitten :(

15. JaneyJ

JaneyJ Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.645
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Drenthe
    Oh, dus dat is het! Ik wist dat helemaal niet van je hartslag en je navelstreng! Dat verklaart een heleboel! Dank jullie wel! Hier kan je nog een hoop leren!

En Tipp, leuk he, vakantie voorbereiden! Dat doe ik deze week ook! Wij gaan vrijdag al weg, voor 2 weekjes.

Jaki, heb jij al een zoontje of dochtertje? Dat wist ik helemaal niet!

KleinWonder, doe maar lekker rustig aan. Dat lief vriendje van jou moet maar even wat vaker koken, ook al heeft ie geen zin! Haha, goed excuus!

Enneh, zo'n kussen om op te slapen vind ik best nog wel prijzig. Wie weet een goede die niet zoveel geld kost? Liever niet 2e hands... En helpt het echt met slapen?

16. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    die van mij was 45 euro bij prenatal... Ik vind het echt super slapen...

17. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @janny ik heb er eerst 1 gekocht bij de hema ......maar dat was helemaal niks ..helemaal slap en dun daar kan je kindje ook niet lekker op liggen straks ....
    heb er nu 1van mijn mannetje gekregen van de prenatal een cmofi ...zijn wel prijzig zo'n 45 a 50 euro ....maar wat een heerlijk ding zeg !

18. GerdienD

GerdienD Actief lid

28 feb 2008
    289
    0
    0
    URETERP
    @janny wat leuk! weer een jongetje erbij! (werd hoooooooog tijd!) Gefelilciteerd!

19. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    pppphh heb een beetje ene baaldag ....ben nog te moe/lui om te adem halen ...heb ook het gevoel dat ik zo over mijn nek ga ........heb net pas gedoucht maar werd er stik benauwd van ....
    stom he wat zou dat zijn ?
    ik kruip nog even mijn bedje in .....

20. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    he bah sybje. Sterkte meid!

Deel Deze Pagina