onze beebje schopt ook mega hard, zo hard dat het aan de buitenkant al duidelijk zichtbaar is...en dit is een meisje Hoeveel kleertjes hebben jullie/of gaan jullie kopen in de kleinste maat (50)? en heb je in de maat ook een jasje of iets dergelijks nodig?
Wij hebben al aardig veel in maat 50 maar vooral ook in 62/68. We wilden bij de winkel laatst een héél lekker warm pakje kopen voor de kleine maar de vrouw in de winkel vertelde ons dat deze pakjes eigenlijk veel te warm zijn (voor zulke kleine kindjes), en het kindje echt genoeg heeft aan een vestje/klein jasje omdat het toch vaak in de kinderwagen/draagzak zit etc.
Hallo allemaal! Hier nog een november mama: ben 13 november uitgerekend! Het gaat super! Jullie allemaal alle goeds in jullie zwangerschap gewenst!
ik heb laatst een tas vol kleertjes van een vriendin gehad allemaal maat 50/56 en ik had zelf wat kleertjes gekocht ....weet nog niet of ik wel een jasje ga kopen ...mag die van mijn schoonzus ook lenen ....maar goed als ik een leuke zie bij de zeeman of hema vind ik het ook prima ...denk wle dat ik een jasje maat 56 zou kopen dan ....lekker warm hoor
ik heb ondertussen iets van 4 pakjes maat 56, 2 pakjes maat 50 en 4 pakjes maat 62...en 3 vestjes 2 maat 56 en 1 maat 62 ik heb geen idee hoeveel ik moet aanschaffen. heb in ieder geval ook niet van die dikke winterkleertjes. heb wel 3 vestjes die erover heen kunnen. heb op kleertjes.com laatst wat pakjes besteld. heb je nu best veel korting. romperjes en sokjes heb ik in ieder geval meer als genoeg.
Wil iedereen die aanvullingen, wijzigingen of wat dan ook voor informatie heeft die in de lijst moet die via PB doorgeven aan Jootje24 of Ram1978. De lijst blijft dan netjes en up-to-date. NOVEMBER 2008 MAMA'S 26 oktober Guapetona - Noord-Holland - 34jr - 1e kindje - :-# 30 oktober Maxje - ?- 26 jr - 2e kindje - Het wordt een jongetje Edithdeb- Noord-Holland - 34 jr - 2e kindje - Het wordt een jongetje 1 november Shannen - ? - 25 jr - 1e kindje - Het wordt een meisje Sasgirl - Utrecht - 25 jr - 1e kindje - [-X Britm - - Almere- 32 jr - 2e kindje - :-# 3 november Sanna - ? - 28 jr - 1e kindje - het wordt een meisje Saartje - Egypte - 24 jr - 2e kindje - : 4 november Corien - Groningen - 36 jr - 1e kindje - het wordt een meisje Conny75 - ? - 32 jr -2e kindje -: ManonF - Hilversum - 24 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje Sybje - Zuid-Holland - 23 jr - 1e kindje - [-X 5 november Ukkepuk078- Dordrecht - 29 jr - 1e kindje - Het wordt een meisje Marisha - België - 28 jr - 1e kindje - :-# Hummel - Gelderland - 25 jr - 1e kindje - [-X Jooze - Noord-Holland - 27 jr -2e kindje - : 6 november Jaki - Enschede - 31jr - 1e kindje - :-# Tatlim - Antwerpen - 25 jr - 1e kindje - het wordt een meisje 7 november Chebu -Duitsland - 26 jr - 1e kindje -Het wordt een jongetje Fredje8 -?- 30 jr - 2e kindje - : 9 november Waarom -Noord-Holland - 29 jr - 1e kindje - [-X JsztD - Oss - 23 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje 10 november Domino85 - Drenthe - 23jr - 1e kindje - [-X 11 november Whabbit - ? - 34 jr - 1e kindje - [-X 12 november Schildje - Tolkamer (Gld) - 31 jr - 2e kindje -: [-X Benmarieke - Drachten - 19 jr - 1e kindje - :-# 13 november Jootje - Friesland - 25 jr - 1e kindje - [-X GerdienD - Drachten - 28 jr - 1e kindje [-X Lillebi -Noord Holland - 34 jr - 4e kindje - het wordt een meisje 14 november KersjeB - Utrecht - 30 jr - 1e kindje - - het wordt een meisje 16 november Loesjuh Gelderland - 25 jr - 1e kindje - het wordt een meisje Aly - ? - 36 jr - 2e kindje - Het wordt een jongetje Bruidje - ? - 27 jr, - 1e kindje - [-X 17 november margreet78- 30 jr -1e kindje- [-X beatrice- 28 jr -1e kindje- Het wordt een meisje 18 november novmama - Gelderland - 23 jr - 1e kindje - : 20 november spotlight - ? - 28 jr - 1e Kindje denkt: : Ddebbyy - Vianen - 22 jr - 1 Kindje het wordt een meisje 22 november Janny Jansen - Drenthe - 27 jr - 1e kindje -Het wordt een jongetje Ram1978 - Almere - 30jr - 2e kindje - [-X 24 november Wendy1983 - Son - 24 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje 25 november lot23 25 Jr Gelderland - 1ste kindje : Kleinwonder - Den Bosch - 20 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje Amalia1 - Brabant - ?jr - 2e Kindje : 26 november Danili - ? - 27 jr - 2e kindje - : Evie83 - Noord Brabant - 25jr - 1ekindje -[-X MarielleB - Best - 29 jr - 1e kindje - [-X Anneke - Noord-Holland - 33 jr - 1e kindje - : WillyD - Lelystad - 23 jr -1e kindje - : 27 november boefje70 - Soesterberg - 38 jr - 1e kindje - : 28 november Annelet - Voorburg - 29jr - 1e kindje - : Noatje - noord- brabant - 19 jr - 1e kindje - : 29 november Mamamanuela - ? - 25jr - 2ekindje - : Marbo - België - 35jr - 1ekindje - [-X tipp42hgg - Leiden - 27jr - 1ekindje - [-X ben je uit de lijst gehaald maar was dat niet de bedoeling geef je opnieuw op! Er zijn tot nu toe 55 november mama's! Totaal: 9 jongens, 10 meisjes, 0 tweelingen, 16 : (weet het nog niet) 5 :-# (ga het niet vertellen) , 15 [-X (wil het niet weten) AGENDA: 7juli JannyJansen- Gyn 13:30 uur spotlight - 20 weken echo 8 juli Anneke - 20 weken echo 9 juli GerdienD - echo 21:00 uur Sybje- 20 weken echo 10 juli lot23- 20 weken echo GerdienD- afspraak vk boefje70- 20 weken echo Jootje - 3e afspraak vk Domino- afspraak vk tipp42hgg - 20 weken echo 11 juli marielleB- 20 weken echo 15:30 uur 12 juli Sybje - pretecho 14 juli JsztD- 2e 3d echo 15 juli Edithdeb - afspraak gyn marielleB- afspraak vk schildje - afspraak vk 15:00 uur 17 juli Noatje word 20 jaar Ram1978- 21 weken echo 18 juli marisha - afspraak gyn en pretecho 09:15 uur 19 juli Noatje - 20 weken echo + geslachtsbepaling 22 juli Jaki - echo + afspraak gyn 28 juli tipp42hgg- 4e afspraak vk 29 juli JannyJansen- herh. 20 weken echo 09:20 uur 30 juli JannyJansen- pretecho 09:00 uur 31 juli Spotlight - afspraak vk 15 augustus Jootje - pretecho 14:00 uur neem eens kijkje of meld je aan op onze hyves: http://november2008mamas.hyves.nl Buddylijst ukkepuk <---> Blub76 KersjeB <---> Jootje24 Jannyjansen <---> Jaki Edithdeb <---> mamamanuela Jannyjansen<--> Sybje<--> ukkepuk Waarom<--->Ram1978<--->Tipp42hgg Tipp42hgg <---> Beatrice Wil je jezelf als buddy opgeven of heb je al iemand gevonden, geef het dan door voor de lijst! **Voor deze dames heeft het helaas niet zo mogen zijn.. We denken aan jullie! ** Mammatje...Noralien...Fio...Marlieke...Mimi...Seilenna...Dootje Bramtim ..sjansie28... Essit...shandro...sophie...Hanna1974 @boefje: welkom back..heb je voor weer in de lijst gezet
ik voel beebje ook al een paar weekjes goed......ook aan de buitenkant, en vooral als meneer/mevrouw zich gaat draaien.....wow...dat voet dan weer zo vreemd, maar omdat het 2 jaar terug is dat ik ook zwanger was, lijkt het weer zo als vanouds joh! heel bekend en vertrouwd allemaal.....geweldig.. as woensdag mogen we op 20 weken echo om 17:00uur..maar we willen het geslacht niet weten! groetjes
Ben weer terug van de gyn! Wat word ik toch altijd verwend met de echo's! Dit was de 6e al en heb nu al 3 op de planning staan. Hartje nog even weer geluisterd. Ons jongetje lag nu met het kontje naar beneden. Vrijdag nog met z'n hoofdje. Bloeddruk was 100/60 (voor het eerst gemeten) en daar was de gyn heeeel tevreden mee. Mag 11 augustus weer bij hem komen. Maar 29 juli hebben we eerst nog een herhaling van de 20-weken echo en 30 juli de pret-echo. Ik weet niet hoeveel kleertjes ik in welke maat heb, maar het zijn er wel heel veel. Een heleboel kan ik voorlopig opruimen, want 3/4 deel ervan zijn echt meisjeskleren. Daar heb ik bij dit kindje dus niet zoveel aan. En nee, we hebben ons beebje nog niet aan de buitenkant gevoeld. Gisteren pas voor het eerst aan de binnenkant, dus ben daar nog helemaal verwonderd over! Sybje, vervelend dat je je nog steeds zo rot voelt. Laat de boel maar lekker de boel.
Haha nou dat ken ik precies! Dat is hier hetzelfde. zelfs vreemden in de winkel of in een resaurant haha soms heeeel vervelend vind ik. Bij bekenden maakt me dat niet uit maar vreemden . Ben blij dat jij je ook kip lekker voelt! Houden zo he?
hey meiden doet er eigenlijk iemand van jullie aan psp (paint shop pro ) ? ik wel ben helemaal verlaafd
hallo, ik ben ook een nov mama ben uitgerekend op 26 nov. Volgens kalender een jongen en volgens mijzelf ook. Ben zelf ook een nov kindje dus ja dat komt helemaal goed. Ik heb 18 jul mijn 20 weken echo en we weten nog of we het geslacht willen weten.. Kom uit Almere en ben 29jr.
heb net de badkamer even grondig gepoetst met antikal, met van die grote handschoenen aan, maar ben er nu niet zo gerust op. die dampen kunnen die schadelijk zijn voor je beebje? niet dat ik uren heb gepoetst, maar onze badkamer is klein en dus adem je wel wat in... zou het wat mee vallen denken jullie?
Ik denk niet dat het kwaad kan. Ik zou er niet in gaan zwemmen maar een beetje in ademen kan geen kwaad. Wel goed van je dat je alles lekker schoon hebt gemaakt! Ik heb nergens kracht voor. Applaus!
HIldert en Carla welkom hier. gezellig weer twee november mama erbij. hihi.. janny, ja ik heb een dochtertje vorige jaar maar helaas is ongeboren overleden. reden is helemaal onbekend. waarschijnlijk is mijn bloed dikke en is niet genoeg stromen vandaar slik ik elke dag een pil voor bloed laten stromen maar nu gaat veel beter fijn dat je ook beetje je baby voelt. komt nog wel meer dat is maar begin hihi....ik geloof dat ik wel eerder heb gezegd maar ach niet erg hoor...
moest ook wel... als je zag hoe ons bad eruit zag....niet best! moest dus ook wel met wat zwaarder schoonmaakmiddel schoonmaken, anders kreeg ik het nooit weer schoon!