November 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Zonnebeertje, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JaneyJ

JaneyJ Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.645
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Drenthe
    Ach jee meis, dus je hebt ook al een dikke tegenslag achter de rug! Moeilijk he? Heb je het een plekje kunnen geven? Deze zwangerschap zal wel heel fijn zijn. Hopelijk blijft het allemaal goed gaan, maar daar gaan we natuurlijk wel vanuit.

En ja, ik voel de baby de hele dag al! Harstikke leuk, dat gekriebel in m'n buik. Ben er echt van aan het genieten!

2. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    pfff. Ik heb het vreselijk benauwd en ben erg moe. Ik ga zo mijn laptop afsluiten en dan lekker met mijn man op de bank hangen.

Tot morgen!

3. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    @Janny, fijn zo'n goede echo! En nu kun je je kindje ook voelen!

Ik koop helemaal NIKS in maat 50. Alles wordt 56. Daar ben ik bijna mee klaar. Ik moet alleen nog wat witte rompertjes van de HEMA. Verder koop ik alles maat 62 en 68. En in maat 68 de al wat 'stoerdere' jongenskleding.
    Mocht kindje toch erg klein uitvallen of prematuur zijn (hopelijk dus niet) dan kan ik altijd nog wat bijkopen. Of mijn moeder haha.

4. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    @tipp, tot morgen!

Vandaag wezen shoppen. Een badpak voor mezelf bij Prenatal gekocht en wat kleertjes. Veel boxpakken (met van die voetjes eraan, en een pakje met jasje bij V&D. Voor maat 56 ben ik nu, behalve de witte rompertjes, helemaal klaar.

5. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    meiden ik ga ook lekker bank hangen met mijn mannetje! tot woensdag denk ik ben morgen de heledag weg voor mijn werk!

Knuffel

6. boefje70

boefje70 Actief lid

2 mei 2008
    153
    0
    0
    DIV medewerkster tot eind van het jaar
    Soesterberg
    Ik had vanmiddag maar vrij genomen omdat ik bijna lag te slapen... Dus daarna even lekker op de bank geslapen.

Ik heb zaterdag pas mijn eerste pakje voor de kleine gekocht, maat 50/56 bij de Wibra, los broekje en truitje met lange pijpen/mouwen. Ik durfde het nog niet eerder...

7. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Jaki je hebt al wat meegemaakt dan, word je nu extra goed onder controle gehouden? heb je die zwangerschap uitgedragen? Als je niet wilt antwoorden snap ik dat hoor.

Ik weet ook niet zo goed welke maat ik moet kopen heb zaterdag een pakje gekocht van dat soort jogging achtige materiaal voor de eerste dagen/weken.

Voelen de dames die zich niet zo lekker voelden zich al beter?
    Ik voelde me vannacht ook niet zo top had het gevoel een mega brok in mijn keel te hebben vandaag ook nog maar hou alles binnen.

Ik denk dat ik misschien de kleine heb gevoeld gisteravond, lag op mijn buik en had echt het gevoel alsof ik een trapje voelde, plopjes had ik weleens gehad maar niet zo, hoop het snel weer te voelen dan weet ik het zeker.

8. Jaki

Jaki Bekend lid

17 apr 2008
    870
    0
    0
    Enschede
    Lot, ja ik word zeker extra controle. hihi ja inderdaag wat meegemaakt.

Janny, ja dank je wel...komt wel goed hoor ;)

9. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    Chebu: waar haal je die boxpakjes?

10. Lot23; ik denk dat die plopjes die je al voelde ook de baby zijn, zo begon het bij mij ook!

Wij hebben al heel wat pakjes in maat 50 en 56 gekregen. Ik ga deze week eens kijken wat ik al heb en wat er nog bij gekocht moet worden. Rompertjes heb ik geloof ik ook al veel. We krijgen zoveel van de opa's en oma's, heel leuk!

Vandaag zijn we heel druk geweest. We hebben de zolder opgeruimd en de babykamer leeggeruimd (was eerst de computerkamer). Nu kunnen we echt beginnen met inrichten. Morgen gaan we voor meubels kijken in Gouda, een grote loods waar ze oude commodes en kasten verkopen. Maar vandaag bedacht mijn man opeens dat hij misschien niks leuk vind daar en dat we misschien toch bij een babyzaak meubels moeten kopen... Maar ja, ik denk dat we daar dan een beetje laat mee zijn... gezien die lange levertijden. Hele discussie, maar ik vind die oude meubeltjes gewoon leuker. Dat wordt nog wat....

11. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    hey meiden ...

ik ben er ook weer ...voel me inmiddels wel weer redelijk goed ....ben alleen poepie chagarijnig ....was blij dat ik naar huis kon ...eigenlijk zou ik nu naar bed willen maar ben bang dat ik vannacht of morgenochtend vroeg weer wakker wordt ....09.00 wakker worden lijkt me een redelijk tijd ....

12. zonnetje77

6 jul 2008
    95
    0
    0
    hallo!
    ik ben nieuw hier en zal me even voorstellen! ik kom uit zuid holland en ben nu 21 weken zwanger! het gaat allemaal erg goed gelukkig. heb een spannende tijd gehad na een miskraam die m'n leven nogal op z'n kop heeft gezet, maar na de goede 20 weken echo vorige week voel ik me een stuk zekerder!
    ik voel de baby al heelheel erg vaak, al vanaf 15 weken. het is soms zelfs zo erg dat ik me niet meer kan concentreren op m'n werk haha! zijn er meer die zo'n druk kindje dragen? ik kan ook al echt m'n buik zien uitstulpen tijdens het schoppen!
    groetjes! zonnetje

13. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    welkom !

hier ook een druk beebje hoor ...kindje reageert ook heel heftig op aanraking .....kan het alleen nog niet aan de buitenkant zien

14. Whabbit

Whabbit Fanatiek lid

22 feb 2008
    1.253
    24
    38
    Ik voel me op voorhand al een beetje een ontaarde moeder als ik van zovelen hoor dat ze ALLES al in huis hebben... :(

15. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @whabbit ik heb ook nog niet echt extreem veel in huis hoor ......wij moeten zelfs nog helemaal met de kinderkamer beginnen ...erg he ?

16. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    @Jootje, bij V&D en bij C&A de meesten. Ook pyjama's met voetjes etc.
    Heb geen zin om straks met sokjes te worstelen.....Ik vind ze echt een uitkomst. Bij V&D hebben ze veel met nijntje en bij C&A veel met dat velours enzo. Daar hebben ze trouwens ook al wat winterspullen hangen.

Shopse!

17. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    O ja, mijn volgende afspraak bij de gyn is op 30 juli om 7.30. Krijg dan de standaard suikertest. (om te kijken of je geen zwangerschapsdiabetes hebt).

18. Laurie

Laurie Fanatiek lid

29 feb 2008
    2.188
    1
    0
    Personeelsfunctionaris
    @ Whabbit: wij hebben behalve kleertjes ook nog helemaal niets gekocht. Wij gaan binnen een maand na de bevalling verhuizen en zijn nog steeds in dubio of we hier nog de meubeltjes laten bezorgen of direct alles in het nieuwe huis inrichten (ik vermoed het laatste)

@ Zonnetje: Welkom en geniet lekker van je zwangerschap.

19. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    thanks...kan ik daar ook nog eens even gaan rondneuzen :)

20. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    tis dat ik veel heb kunnen overnemen, anders had ik nu vast ook nog niet zoveel gehad hoor!wij hadden een nieuw kamertje op het oog, maar waren te laat ivm levertijd. vandaar dat we over zijn gegaan op het kamertje van een collega. zij wilde alles wat ze had wel kwijt. en aangezien het onze smaak wel was, was dat lekker makkelijk en scheelde een hoop geld.

een vriendin van mij was nog maar 9 weekjes zwanger en hadden de kinderkamer en kinderwagen al besteld...
    ik was toen 14 weken zwanger en nog niet eens met mijn vriend in een babyzaak geweest.
    had toen wel even zoiets van...ben ik nu laat, doen wij iets verkeerd of is zij vroeg...

ieder op zijn eigen tijd toch, waar je je zelf prettig bij voelt.
    ik moet ook nog voor de aankleding van de kamer kijken en ook nog heeeeel wat andere noodzakelijke dingen kopen zoals aankleedkussen, luieremmer, kruiken, boxkleed etc.

Deel Deze Pagina