November 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Zonnebeertje, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 078mama

078mama Niet meer actief

Wat doet ze dan? Ik ben trouwens altijd van de harde hand met dit soort dingen. Gewoon zeggen waar het op staat en het flink duidelijk zeggen, als je begrijpt wat ik bedoel...

Volgens mij denkt mijn kleine dat mijn blaas een boksbal is! Ok gek van te worden... Mijn beeld is toch een balletdanserresje en geen bokser hihi

x

2. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    ze vertelt iedereen dat ze me mist, dat ik haar negeer, dat ze niet zonder me kan, dat ze van me houdt, en meer van dat soort enge dingen. Ik ban al heel hard en bot geweest, maar ze heeft zo'n megaplaat voor haar kop....

3. Niet meer actief

Oh gedsie, dat is gewoon eng. Ik denk dat het beste is: keihard negeren. Totaal geen aandacht aan geven, dan zal het toch vanzelf moeten ophouden. En verder: goed je broer en man beschermen.. :evil: :evil: ;)

4. boefje70

boefje70 Actief lid

2 mei 2008
    153
    0
    0
    DIV medewerkster tot eind van het jaar
    Soesterberg
    ben weer wakker en wat opgeknapt.

Vroeger met mijn ex hadden we 5 katten en 2 honden (waren onze plaatsvervangende kinderen toen ik in de medische molen zat.....) begon met 2 katers, toen hond erbij, toen poes erbij, toen had poes een nestje, 1 gehouden, toen hond een nestje, 1 pup gehouden, daarna zwerfkatje erbij...
    Maar die konden ook zo leuk omgaan met elkaar, als ik de hond ging uitlaten liep er altijd 1 of 2 katten mee. En die ene kat beschermde de hond echt. Helemaal niet bang voor andere honden. Kwam op een gegeven een herdershond aanstuiven om op de kat te jagen, kat bleef staan voor de hond met 1 poot in de aanval. Ik heb nog nooit een grote hond zo hard zien afremmen hahaha dat verwachte die hond natuurlijk niet...
    Maar toen ik wegging bij mijn ex heb ik de honden meegenomen en hij de katten. Daarna vond ik het voor de moederhond zo zielig, die mistte mijn ex en huis echt erg, ook maar terug naar mijn ex gebracht. Jongste hond nog een paar jaar hier gehouden, lukte helaas niet meer op de flat, hoop klachten van buren... en ik zat tegen tegen een burnout aan door verbreken van volgende relatie...
    Maar als ik straks op een eengezinswoning woon wil ik toch ook weer een hond erbij. Maar eerst zien hoe ik het red met de kleine.

5. 078mama

078mama Niet meer actief

Ik krijg altijd de kriebels van dat soort mensen. Hoe desperado kan je zijn? Inderdaad gewoon negeren, er zijn weinig andere opties...

6. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    ik negeer haar al maanden. Helpt niet. Ik heb haar net nog botter en harder gemaild dat ze uit mijn buurt moet blijven en dat ik geen contact met haar wil!

7. Niet meer actief

Nou Tipp, als het echt rare/vervelende vormen aan gaat nemen en je haar meermaals verteld hebt geen contact te willen dan zou ik gewoon contact opnemen met de politie wegens stalken. Want dat is dan op dat moment precies waar ze mee bezig is.

8. boefje70

boefje70 Actief lid

2 mei 2008
    153
    0
    0
    Soesterberg
    brrrr....
    waarschuw haar anders dat je stappen gaat ondernemen als ze niet ophoud...
    Weet niet of negeren helpt... Ik ben toch wel van goed uitpraten, maar dat helpt denk ik ook niet bij haar...

succes iig

9. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    ik wacht even haar reactie af op de mail die ik net gestuurd heb waarin ik haar in niet mis te verstane bewoordingen te kennen geef dat ik wil dat ze ophoud met me lastig te vallen...

10. 078mama

078mama Niet meer actief

En inderdaad anders de politie even bezoeken. Een zwangere dame met een stalker doet het best goed denk ik!

11. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    dat is de volgend stap

12. boefje70

boefje70 Actief lid

2 mei 2008
    153
    0
    0
    Soesterberg
    ik denk niet dat zij de grens kent van "lastig vallen", in haar beleving doet ze dat niet... maar goed, even afwachten idd

13. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    denk inderdaad dat zij niet ziet dat ze zo bezig is...

Maar ze spoort echt niet... Zo eng :(

14. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    tipp, wat heftig zeg! idd maar naar de politie gaan als het door blijft gaan!

Wel fijn zeg dat het nu wel gaat met de vogel en hond! alsof ze het aanvoelden...

boefje; fijn dat je wat opgeknapt bent!

15. Niet meer actief

Brr.. Vind dit soort dingen altijd maar eng, dat mensen zo ver kunnen gaan.

Hopelijk houdt het snel op en is politie inschakelen niet nodig. Ik ga nu even onze slaapkamer een make-over geven!

16. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    oooh wat voor makeover?

Ik had dit soort dingen wel in van die RTL4 amerikaanse dramfilms gezien, maar dat het ook in het echt gebeurde... :(

17. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @tipp : hier helaas bijna het zelfde ....word echt ziek van dat mens wat mij lastig valt ...
    heb jij nu niet dat je je soms zo boos maakt dat je er gewoon stressig van wordt ?

18. spotlight

spotlight Actief lid

18 mrt 2008
    437
    0
    0
    Zo gisteravond de 20 weken echo gehad. En jeetje wat was dat spannend! Het was al bijna 12 weken geleden dat ik ons kleintje heb gezien. Was vooral erg benieuwd naar of het een schisis had aangezien mijn man daarmee geboren is. De baby maakte het nog spannend door de navelstreng voor het gezichtje te houden. Hierdoor leek het net of het lipje gespleten was. Ineens begon het te gapen waardoor je de lippen goed kon zien. Geheel gesloten! Wat een opluchting. We hebben ook een foto van het gapende mondje, met een lief neusje, echt schattig. Alles was verder goed en de echoscopiste moest het echt achterna, wat een druktemakertje. Mijn man heeft het zaterdag kunnen voelen, op zich best vroeg!

Wij weten nu wat het wordt, maar dat houden we verder stil. Aan de mensen uit onze omgeving zeggen we gewoon dat we niet weten wat het wordt. Dit om raadspelletjes te voorkomen.

Op 29 augustus hebben we de 3D pretecho. Ik ben dan 28 weken.

Voel het nu steeds meer schoppen, zelfs op mijn werk.

Ben nu echt zo blij, zit helemaal op een blauw/roze wolk (ik weet welke ;))

19. Niet meer actief

Nou ik noem het: 'Het-iets-meer-romantiek-in-de-slaapkamer-project'. We zijn hier nu bijna een jaar geleden komen wonen, hebben het bed neergezet en een tv en VOILA! Slaapkamer.
    Maar vind het toch veel leuker om de boel leuk aan te kleden etc.

20. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @spotlight : gaaf zeg !
    ik zit nog even te twijfelen ....ik heb as zaterdag de pretecho ...maar ik vind het nog een beetje vroeg ...ik twijfel zo over de kwaliteit van de echo , ik bedoel is het kindje wel goed te zien ?

Deel Deze Pagina