November 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Zonnebeertje, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 078mama

078mama Niet meer actief

Anneke Gefeliciteerd! Gaaf dat je een jongen krijgt.

Bij mij is ook iemand die direct de naam heeft geraden. Ik heb gezegt dat het niet eens in de buurt komt maar toch schrik je even!

2. GerdienD

GerdienD Actief lid

28 feb 2008
    289
    0
    0
    URETERP
    nou nog een half uurtje werken en dan bijna 2 weken vakantie! heerlijk! ff geen gedoe...
    Ik zal dus ook wat minder op t forum zitten denk ik. probeer nog wel te laten weten hoe de echo is geweest die we morgenavond hebben....Hoop dat ik t niet vergeet. (en tja heb geen buddy om t aan door te geven dus als ik t vergeet: don't worry)

3. 078mama

078mama Niet meer actief

Wat lekker! 2 weken vakantie...ben jaloers!

4. Anneke99

Anneke99 Bekend lid

18 dec 2007
    613
    0
    0
    Nee we laten het ook zo. Mijn schoonmoeder weet de naam maar ze weet niet zeker of we een jongen of meisje krijgen en dat houden we zo :)

5. JaneyJ

JaneyJ Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.645
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Drenthe
    Wordt dan nog maar jaloerzer Beatrice, want ik heb er 6! Heb er nu 1,5 op zitten. Vrijdag vertrekken we met de caravan. Zal dus vanaf vrijdag ook 2 weken niet op het forum zijn. Zal jullie gezelligheid wel missen.

6. Nieuwe november mama's welkom hier en nog gefeliciteerd met jullie zwangerschap!

Boefje; wat vervelend dat je je zo voelt, hoop voor je dat het snel over is, beterschap

Klein Wonder; gefeliciteerd met je 20 weken!

Tipp en Sybje; die "vriendinnen" van jullie lijken wel border liners, eng zeg! Negeren lijkt me ook het beste.

Maxje; mooie foto's van jullie pretecho. Wij hebben besloten om het niet meer te gaan doen, die pretecho. 100 euro is best veel geld en we willen nog zoveel.

Anneke; gefeliciteerd met je mooie echo en een jongen, wat leuk!

Corien; heel bijzonder als iemand net die naam noemt die je bedacht hebt voor de kleine, is ons nog niet overkomen gelukkig. Ik zou ook even niet weten hoe ik moest kijken.

7. Wij hebben vandaag zo'n leuke dag gehad.

We zijn eerst naar de kringloop geweest om al onze zooi af te geven (gister de zolder opgeruimd en babykamer leeg gemaakt). Heerlijk is dat! Daarna naar Baby-dump, want mijn man wilde toch even bij de meubels daar kijken. Heel duur en levertijd van 16 weken... dus dat wordt niks, gelukkig, want ik wilde oude meubeltjes ;) Ik wist het al wel, maar mijn man werd opeens onzeker over het feit of die oude meubels wel leuk zouden zijn. Daarna dus naar Gouda, naar de loods met antieke meubels. Echt geweldig daar! Supermooie meubels gekocht, en mijn man vond het gelijk mooi. We gaan ze waarschijnlijk zaterdag ophalen en dan moet ik ze alleen nog schilderen, geschuurd zijn ze daar al. Heb er nu al zin in. Ik zal er wel foto's van maken als we ze hebben.

Bij baby-dump gaan we a.s. zaterdag met mijn ouders een kinderwagen kopen, maar nu alvast even rond gesnuffeld. Het wordt toch echt een Mutsy, welke weten we nog niet. Mijn man is 2. 07 m. lang en alleen bij de Mutsy kan die duwstang heel lang gemaakt worden. We vinden die kinderwagens van Mutsy erg mooi. Quiny en Bugaboo vinden we te duur.

8. Anneke99

Anneke99 Bekend lid

18 dec 2007
    613
    0
    0
    Ik heb de bugaboo kunnen bestellen met 25% korting (ipv 830 dus 620eur) :)
    Het was een dagactie. Op hun website krijg je nu nog wel 25% bestedingskorting bij uitgave van 1000eur. Ietsje anders maar ook wel interessant. Heb mijn bugaboo besteld bij www.mijnmamaenikke.nl

9. zonnetje77

6 jul 2008
    95
    0
    0
    hoi manon, hoe heet die loods in Gouda waar je bent geweest? ik wil ook graag nog even naar wat oudere meubeltjes kijken.
    dankjewel alvast!

10. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @anneke gefeliciteerd met jullie knul ...ja nou loopt het gelijk op met de jongens en de meisjes ...ik hoop zo dat mijn man vannacht of morgenochtend het licht ziet en het geslacht ook wil weten ...maar dat zal wel niet.

@corien : iieeuew wat eng dat iemand dat zo raad ......

@manon wou de kringloop je spulletjes ? hier zeggen ze gerust wat is het ik wil er eerst in kijken ...pppf je kan alles krijgen of niks...

11. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Corien gefeliciteerd met jullie zoon leuk! Fijn dat alles goed is met de kleine!

Sybje wil hij het echt niet weten, heel veel succes morgen!

Janny heerlijk op vakantie en leuk die voorbereidingen van inpakken.

Vandaag 20 weken een mijlpaal, nu op naar de 20 weken echo hoe dichter bij het komt hoe spannender ik het vind.

12. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    @Kleinwonder, 20 weken, gefeliciteerd!
    @Anneke, gefeliciteerd met je jongetje! Nu is de stand weer gelijk haha.
    @Tipp, gatver wat een eng mens!

Hier alles prima. Vandaag de wieg weggebracht om te laten bekleden. Lakens, onderlakens, matras, deken, bekleding en een deken, alles met de hand voor 300 euro. Ben erg tevreden.
    Ook nog kleertjes gekocht. Ben nu, op nog 2 witte rompertjes, helemaal klaar!
    Nu alleen nog de kinderwagen, de commode, de badset, een droger en het huis babyproof maken.
    Nu gaat het echt snel zeg!

13. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    @Corien, wat eng zeg!
    Mijn ouders hebben onze naam ook geraden, maar ze houden zich van den domme bij vreemden.

O ja, woon je in de buurt van Delft? Een echte aanrader is het zaakje Piekaboo. Wat een super dingen daar zeg!

14. Niet meer actief

Heey Chebu! Wat handig zeg de wieg laten bekleden en dat alles voor een mooi bedrag.

Weet iemand eigenlijk wat ongeveer de richtlijnen zijn qua hoeveelheid babykleertjes per maat? Hoeveel rompertjes, broekjes, jasjes etc per maat?
    Ik heb namelijk echt geen idee!

15. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @lot : nee hij wil het echt niet ...heb het er net nog over gehad en hij ziet de meerwaarde er niet van om het te weten ...hij vind de verrassing bij de geboorte het leukst .....

@chebu : zo he je gaat als een trein ....wij moeten echt nog helemaal beginnen met de kinderkamer

16. Jaki

Jaki Bekend lid

17 apr 2008
    870
    0
    0
    Enschede
    Tipp, wat vreselijk zeg van die meid pfff weet je wat jij moet doen.. gewoon haar blokkeren en telefoonnummer veranderen en noem maar wat.. misschien heb jij dan minder last van hebben hoop ik tenminste.

Anneke wat geweldige en gefeliciteerd met jullie jongen!..

vanmiddag had ik raar plassen met rotzooien en gyncholoog dacht misschien iets met vruchtwater maken,. ik zei oooh nu al dat kan gewoon nooit ik ben nog lang niet zover voor.. ik ben gelijk naar het ziekenhuis gegaan dus vruchtwater is niet open gegaan dus gelukkig mar en de baby gaat het goed is nog helemaal niet ingedaald pfff gelukkig maar. maar bleekt dat ik schimmelinfectie ze zeggen dat zoveel vrouwen die zwanger hebben dat ook dus ik moet drie tablet in bla bla.. in stoppen haha... verder gaat het goed met mij en kleine kindje..:D hihi.. dat wil ik ff over te kwijt hebben.

de rest gefeliciteerd en fijn om te horen dat alles goed met echo en zovoort..

17. BenMarieke

6 jun 2008
    88
    0
    0
    Interieur Adviseur
    Omstreeks Drachten
    Dan schrik je wel even zeg :confused: Gelukkig is het niks 'ernstigs'. Hopelijk is de infectie gauw over! :)

18. Jaki

Jaki Bekend lid

17 apr 2008
    870
    0
    0
    Enschede
    ben/marieke, ja was wel even schrikken pff. maar nu was wel ff opgelucht. ik wil dat beebie nog ff in mijn buik blijven.. tot zover is toch..

19. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    @Jaki, inderdaad. Beebie moet nog even blijven zitten. Gelukkig dat het niks 'ernstigs' was.

@Kleinwonder, wij hebben nu de volgende dingen maat 56:
    - 4 paar sokjes
    - 2 mustjes
    - 4 pyjama's
    - 5 boxpakken
    - een stuk of 10 rompertjes met lange/korte mouwen
    - 1 set truitje en broekje
    - 1 jasje
    Dit leek me wel genoeg. In maat 62 heb ik ook ongeveer dezelfde hoeveelheid, maar daar komt vast wel meer bij. Ik heb nu allemaal nog echt 'lieve' kleertjes en hele zachte stoffen. De stoerdere dingen zoals een spijkerjasje, die je bij H&M etc kunt kopen, doe ik wel vanaf maat 68/74. Ik denk dat het zo'n gedoe is om zo'n kleintje in een stugge spijkerjas te wurmen.
    Ik heb gehoord dat jongetjes in allerlei richtingen in boogjes plassen, dus zoveel mogelijk rompertjes leek me wel handig.

20. Laurie

Laurie Fanatiek lid

29 feb 2008
    2.188
    1
    0
    Personeelsfunctionaris
    Ik heb laatst verteld dat ik via deze site 9,5 kilo babykleertjes had gekocht. Heb het gisteren allemaal uitgezocht en er zitten zo vreselijk veel leuke dingen bij! Bv een mega leuk mexx jasje in maat 62 maar ook giga veel rompertjes in allemaal super leuke meisjes kleurtjes.

Heb nu echt ruim genoeg. Zeker met alle dingen die we al hadden gekocht en gekregen. (de baby heeft zeker 5x meer dan ik!)

Het enige wat we mogelijk nog missen is een jasje of vestje in maat 50 (voor de terugreis uit het ziekenhuis)

Deel Deze Pagina