Haha, moest even lachen om die zijspan! Bedankt voor de felicitaties allemaal! Ja, mijn motorbroek past nog steeds, alhoewel ik wel liever de knoop open heb. Ook de jas gaat nog gemakkelijk dicht. Nog steeds niet echt een zwanger buikje hier... En of het moeilijker is dan auto? Hmm, weet ik eigenlijk niet. Het heeft allebei zijn moeilijke en voordelige kanten. Wel denk ik dat je op een motor veel geconcentreerder, beheerster en voorzichtiger rijdt dan in een auto, omdat je veel kwetsbaarder bent. Weggebruikers zien je snel over het hoofd omdat je niet zo goed opvalt en je hebt geen bescherming van metaal om je heen.
@Janny Gefeliciteerd met je rijbewijs! Gaaf hoor @Kleinwonder Wat fijn voor je! Ik ken het gevoel, ik kom er ook net vandaan en alles was helemaal goed. Ze woog nu 420 gram, ik vond het best veel maar het schijnt toch normaal te zijn! x
Benmarieke; ik heb ook een hoop gekocht gister bij de zeeman, leuke dingen voor weinig! Sybje, fijn dat de echo goed was!
En in tegenstelling tot...pak 'em beet: IEDEREEN hier ben ik niet bezig met de aanschaf van babyspullen... Moet echt eerst een keuken uitzoeken! Gezien de levertijd moet dat nu, want anders heb ik hier geen keuken als de baby komt! Pas als ik dat georganiseerd heb kan ik met een iets rustiger gemoed door met verdere plannen voor de babykamer (en wandelwagen en aanvullende kleertjes en... afijn: de rest van de babyuitzet zeg maar! Fijn om weer over mooie echo's te horen! Hier inmiddels veel gezelligheid in de buik: niet continu, maar in in ieder geval geregeld kleine schopjes en duwtjes in mijn buik. Ook mijn lief heeft het al een paar keer met overtuiging kunnen voelen.
dit is serieus zo gaaf ...die spulletjes .....de tranen staan mij in de ogen ....... zou delftsblaw ook bij limoengroen passen ?
navondd.... @janny: gefeliciteerd meid @beatrice en @kleinwonder : gefeliciteerd met jullie goede echo's! @Anneke: een jochie, leuk zeg. zal het aanpassen in de lijst euhm ben de rest eigenlijk wat vergeten....
@Janny, GEFELICITEERD met je motorrijbewijs! @Kleinwonder, GEFELICITEERD met de echo! Super! @Benmarieke, ik heb gister ook kleertjes bij de Zeeman gehaald. Ben nu alleen nog op zoek naar een donkerblauw broekje, maar volgens de medewerkers komt de echte wintercollectie pas volgende maand. Kan je man nog een keer gaan shoppen! @Sybje, bij Limoengroen? Moeilijk. Misschien kun je hier en daar wat blauwe accenten geven?
Wil iedereen die aanvullingen, wijzigingen of wat dan ook voor informatie heeft die in de lijst moet die via PB doorgeven aan Jootje24 of Ram1978. De lijst blijft dan netjes en up-to-date. NOVEMBER 2008 MAMA'S 26 oktober Guapetona - Noord-Holland - 34jr - 1e kindje - :-# 30 oktober Maxje - ?- 26 jr - 2e kindje - Het wordt een jongetje Edithdeb- Noord-Holland - 34 jr - 2e kindje - Het wordt een jongetje 1 november Shannen - ? - 25 jr - 1e kindje - Het wordt een meisje Sasgirl - Utrecht - 25 jr - 1e kindje - [-X Britm - - Almere- 32 jr - 2e kindje - :-# 3 november Sanna - ? - 28 jr - 1e kindje - het wordt een meisje Saartje - Egypte - 24 jr - 2e kindje - : 4 november Corien - Groningen - 36 jr - 1e kindje - het wordt een meisje Conny75 - ? - 32 jr -2e kindje -: ManonF - Hilversum - 24 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje Sybje - Zuid-Holland - 23 jr - 1e kindje - [-X 5 november Ukkepuk078- Dordrecht - 29 jr - 1e kindje - Het wordt een meisje Marisha - België - 28 jr - 1e kindje - :-# Hummel - Gelderland - 25 jr - 1e kindje - [-X Jooze - Noord-Holland - 27 jr -2e kindje - : 6 november Jaki - Enschede - 31jr - 1e kindje - :-# Tatlim - Antwerpen - 25 jr - 1e kindje - het wordt een meisje 7 november Chebu -Duitsland - 26 jr - 1e kindje -Het wordt een jongetje Fredje8 -?- 30 jr - 2e kindje - : 9 november Waarom -Noord-Holland - 29 jr - 1e kindje - [-X JsztD - Oss - 23 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje 10 november Domino85 - Drenthe - 23jr - 1e kindje - [-X 11 november Whabbit - ? - 34 jr - 1e kindje - [-X 12 november Schildje - Tolkamer (Gld) - 31 jr - 2e kindje -: [-X Benmarieke - Drachten - 19 jr - 1e kindje - :-# 13 november Jootje - Friesland - 25 jr - 1e kindje - [-X GerdienD - Drachten - 28 jr - 1e kindje [-X Lillebi -Noord Holland - 34 jr - 4e kindje - het wordt een meisje 14 november KersjeB - Utrecht - 30 jr - 1e kindje - - het wordt een meisje 16 november Loesjuh Gelderland - 25 jr - 1e kindje - het wordt een meisje Aly - ? - 36 jr - 2e kindje - Het wordt een jongetje Bruidje - ? - 27 jr, - 1e kindje - [-X 17 november margreet78- 30 jr -1e kindje- [-X beatrice- 28 jr -1e kindje- Het wordt een meisje 18 november novmama - Gelderland - 23 jr - 1e kindje - : zonnetje - zuid-holland - 30 jr - 1e kindje - [-X 20 november spotlight - ? - 28 jr - 1e Kindje :-# Ddebbyy - Vianen - 22 jr - 1 Kindje het wordt een meisje 22 november Janny Jansen - Drenthe - 27 jr - 1e kindje -Het wordt een jongetje Ram1978 - Almere - 30jr - 2e kindje - [-X 24 november Wendy1983 - Son - 24 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje 25 november lot23 25 Jr Gelderland - 1ste kindje : Kleinwonder - Den Bosch - 20 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje Amalia1 - Brabant - ?jr - 2e Kindje : 26 november Danili - ? - 27 jr - 2e kindje - : Evie83 - Noord Brabant - 25jr - 1ekindje -[-X MarielleB - Best - 29 jr - 1e kindje - [-X Anneke - Noord-Holland - 33 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje WillyD - Lelystad - 23 jr -1e kindje - : 27 november boefje70 - Soesterberg - 38 jr - 1e kindje - : 28 november Annelet - Voorburg - 29jr - 1e kindje - : Noatje - noord- brabant - 19 jr - 1e kindje - : 29 november Mamamanuela - ? - 25jr - 2ekindje - : Marbo - België - 35jr - 1ekindje - [-X tipp42hgg - Leiden - 27jr - 1ekindje - [-X ben je uit de lijst gehaald maar was dat niet de bedoeling geef je opnieuw op! Er zijn tot nu toe 56 november mama's! Totaal: 10 jongens, 10 meisjes, 0 tweelingen, 14 : (weet het nog niet) 6 :-# (ga het niet vertellen) , 16 [-X (wil het niet weten) AGENDA: 10 juli lot23- 20 weken echo GerdienD- afspraak vk boefje70- 20 weken echo Jootje - 3e afspraak vk Domino- afspraak vk tipp42hgg - 20 weken echo 11 juli beatrice- afspraak vk 09:45 uur marielleB- 20 weken echo 15:30 uur 12 juli Sybje - pretecho 14 juli JsztD- 2e 3d echo 15 juli Edithdeb - afspraak gyn marielleB- afspraak vk schildje - afspraak vk 15:00 uur 17 juli Noatje word 20 jaar Ram1978- 21 weken echo 18 juli marisha - afspraak gyn en pretecho 09:15 uur 19 juli Noatje - 20 weken echo + geslachtsbepaling 22 juli Jaki - echo + afspraak gyn 28 juli tipp42hgg- 4e afspraak vk 29 juli JannyJansen- herh. 20 weken echo 09:20 uur 30 juli chebu- 7.30 uur afspraak gyn (suikertest) JannyJansen- pretecho 09:00 uur 31 juli Spotlight - afspraak vk 15 augustus Jootje - pretecho 14:00 uur neem eens kijkje of meld je aan op onze hyves: http://november2008mamas.hyves.nl Buddylijst ukkepuk <---> Blub76 KersjeB <---> Jootje24 Jannyjansen <---> Jaki Edithdeb <---> mamamanuela Jannyjansen<--> Sybje<--> ukkepuk Waarom<--->Ram1978<--->Tipp42hgg Tipp42hgg <---> Beatrice Wil je jezelf als buddy opgeven of heb je al iemand gevonden, geef het dan door voor de lijst! **Voor deze dames heeft het helaas niet zo mogen zijn.. We denken aan jullie! ** Mammatje...Noralien...Fio...Marlieke...Mimi...Seilenna...Dootje Bramtim ..sjansie28... Essit...shandro...sophie...Hanna1974 @Anneke: gefeliciteerd met jullie jochie en de stand is : 10-10
janny VAN HARTELIJK GEFELICITEERD MET JE MOTORRIJBEWIJS BEHAALD! geniet ervan daar ben ik zo blij voor jou!
@chebu : mijn mannetje zegt net dat hij te druk vindt .....erg leuke combinatie met mijn hormonen ....
Beatrice: 420 gram is volgens mij helemaal prima hoor. Ze heeft bij ons helemaal niet gemeten/gewicht doorgegeven. Ja ze schatte de kleine zo rond de 22 cm, en dit was netjes. Wel heeft ze het buikje (omtrek) opgemeten en deze was iets aan de dikke kant hihi. Kwam overeen met 21 weken en 5 dagen, een dikke week verder dus. Maar dit was juist iets positiefs zei ze, betekende dat het goed ontwikkelde. Sybje: Nou.. bij ons stond het absoluut niet met lime groen helaas We hadden namelijk een hele mooie klamboe/hemeltje gekregen maar deze is lime groen en dat stond echt niet. Gelukkig kunnen we hem ruilen.
Janny gefeliciteerd met je rijbewijs! Klein wonder fijn dat alles er goed uit ziet en dat het geslacht weer bevestigd is. Ik vond delfsblauw ook leuk maar mijn man niet echt dus eerst maar eens behangboeken halen. Morgen de 20 weken echo.
@Sybje, jammer. Maar ik denk ook niet echt dat het staat. @Jootje, voor het schema: 17 september: verlof!
@ Kleinwonder en Beatrice: feli met de mooie 20 weken echo @ Janny: jeuhhhhhh van harte met je/jullie rijbewijs!
Ohoh... De laatste tijd kijk ik ook wel eens bij de juni en juli mama's, omdat ik het zo leuk en interessant vind om de laatste weken te lezen van de meiden die zwanger zijn en bijna moeten bevallen of net bevallen zijn. Zo kwam ik 2 verhalen tegen van meiden die in juni moesten bevallen, maar waarbij hun kindjes het leven niet hebben mogen zien. Zodoende kwam ik bij de vlinderlounge op dit forum en heb ik een paar van die ontzettend verdrietige verhalen gelezen. Je weet niet wat je leest, het verdriet raakt je gewoon heel diep van binnen. Je wilt er niet aan denken dat het jou kan gebeuren en je leeft enorm met die meiden mee. Nu is er ook een film op RTL5 (Jersey Girl) waarbij de moeder overlijdt tijdens de bevalling. Weer zoiets verdrietigs. Zat er gewoon echt bij te janken. Eigenlijk wil je op dit moment helemaal niet zulke verhalen lezen en erbij stil staan. Maar het is zo erg wat er allemaal kan gebeuren... Ik weet niet precies waarom ik dit schrijf... het raakt me gewoon van binnen.
@janny : ja triest he ......vind het ook verschrikkelijk om dit soort vehralen te lezen ..eigenlijk wil je er niet aan denken maar wel medeleven tonen ...maar doordat je het leest weet je dat het iedereen kan overkomen ....bbrrr
Janny; gefeliciteerd met je rijbewijs! Beatrice en Klein Wonder; gefeliciteerd met jullie mooie echo's! Sybje; misschien combineren met ruitjes, ook heel hollands. Er kunnen best veel kleuren bij limegroen denk ik. Je hebt die delfst blauwe stoffen ook in rood, kan goed bij limegroen. Jootje; ook voor mij op de lijst; 24 september verlof! Mijn man heeft vandaag de muren van de babykamer wit geschilderd, morgen nog een laag en dan is dat klaar. Ze waren wel al wit, maar was niet meer netjes, nu weer lekker fris wit. Als de muren klaar zijn ga ik beginnen aan de meubeltjes schilderen, want het is geen weer om het buiten te doen helaas...
Goedemoren allemaal dat het ooit weer droog mag worden (*gaat met de honden wandelen*) @ Jootje: voor mij op de lijst 20 september verlof