November 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Zonnebeertje, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Noatje

Noatje Fanatiek lid

12 apr 2008
    3.488
    0
    36
    N-BR
    Goedemorgen,

@Beatrice en Klein Wonder; Gefeliciteerd met jullie echo's!

@jootje; mijn verlof gaat 1 november in, en heb 3e afspraak met VK 15 juli

Ik weet zeker dat ik onze kleine nu voel schoppen!
    Want een geweldigfantastisch gevoel, ben helemaal in de wolken. Ik ga zo shoppen met mijn schoonzusje van 14, en natuurlijk even naar de babykleertjes kijken ;)

Vanmiddag/vanavond weer werken....

2. boefje70

boefje70 Actief lid

2 mei 2008
    153
    0
    0
    DIV medewerkster tot eind van het jaar
    Soesterberg
    Goedemorgen

@Janny, gefeliciteerd!
    Ik pastte mijn pak allang niet meer, heb 3 pakken liggen allemaal te klein.... Heb al een flinke buik intussen...

straks om 10.30 echo! ben zo benieuwd, spannend en nieuwschierig!
    gisteren bij de vk zag ze dat het kindje vrij laag ligt.
    was al 9 kilo aangekomen sinds de zwangerschap (en ik was het laatste half jaar voor ik zwanger werd ook al 10 kilo aangekomen....)

3. spotlight

spotlight Actief lid

18 mrt 2008
    437
    0
    0
    @ Sybje van harte met je goede echo!

@ Janny van harte met je motorrijbewijs!

4. Marisha

Marisha Fanatiek lid

15 jul 2006
    2.728
    0
    0
    Bediende
    België
    @ janny, gefeliciteerd met je rijbewijs!
    @ Sybje, fijn dat de echo helemaal goed was. Zekerheid heb je nooit maar een goede echo helpt je wel al een eind op weg!
    @ alle meiden met echo's vandaag: succes!

5. Niet meer actief

Goedemorgen allemaal..

Janny: Ik heb dus precies hetzelfde als jij. Ik lees ook wel eens bij de juni/juli mama's mee en had ook in de vlinderlounge de verhalen van hen gelezen, verschrikkelijk :(
    Ook gisteren bij de film Jersey Girl begon ik te huilen..
    En dan kan ik mezelf wel voor mn kop slaan, waarom lees/kijk ik die dingen? :cry:

Noatje: Wat super dat je de kleine nu voelt, geweldig gevoel he?!

Ik voel de kleine ook vrij veel, maar hij is wel altijd erg rustig. (Heerlijk kind haha)
    Zodra mijn vriend zn hand erop legt houden meteen alle bewegingen op haha, hij moet dus nog even geduld hebben tot hij het mag voelen.

6. Niet meer actief

Oja en ik heb nog even een frustratie..
    Mijn vriend heeft gisteravond maar even besloten met zijn ouders dat we volgende week vrijdag de babykamer gaan behangen en verfen.
    We vertrekken alleen aanstaande zondag naar Ameland en dit betekent dus dat we op donderdag alweer terug moeten. Zijn vader wil echter alleen die vrijdag helpen, maar ik wil die vrijdag er helemaal nog niet mee bezig!
    Mijn redenen:
    - Ik weet nog helemaal niet wat ik precies wil met de babykamer laat staan dat ik al behang en verf heb. (Nee dit moeten we dan vrijochtend maar even snel uitzoeken)
    - Als ik het straks heerlijk naar mijn zin heb op Ameland, wil ik niet steeds zitten te stressen omdat we donderdag al weer weg moeten. Dat zijn maar 4 dagen!
    - Dit is dus gewoon buiten mij om besloten, zonder ook maar enig overleg. Dat slaat toch ook helemaal nergens op?

Het duurt verdorie nog 4,5 maand voordat de kleine komt en dan moet er perse nú in onze vakantie geverfd worden?! Dat kan toch ook gewoon op een avondje na de vakantie!?

Zijn dit de hormonen, of heb ik wel een punt?

7. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    goeiemorgen meiden,

Ik ben gisteren niet geweest, zat er even helemaal doorheen... Was zo vreselijk moe....

Maar... een goeie nacht slapen doet wonderen :D

Vanmiddag op 15:00 20 wkn echo :D (volgens mij ben ik de laatste :( )

8. JaneyJ

JaneyJ Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.645
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Drenthe
    KleinWonder: Ik vind persoonlijk dat je wel een punt hebt, een grote zelfs! Als ik in jouw schoenen stond, had ik er ook helemaal niet tegen gekund! Kan me er nu al kwaad om maken. Dat is nou typisch iets mannelijks denk ik. Ten eerste dat het buiten jou om besloten wordt, ten tweede dat het weer perse in jouw weekje Ameland moet, en ten derde dat je nog helemaal niet uit de verven en behangetjes bent en dat je dat dan maar a la minute moet beslissen... Vreselijk!

En Tipp, fijn dat je weer wat bij hebt kunnen slapen. Niet fijn he, zo'n dagje dat je je niet zo fit voelt. Heel veel succes vanmiddag met de 20-weken echo en vooral veel plezier!

Corien, ik hoop ook dat het droog wordt! Moet nog zoveel doen voordat we morgen vertrekken (o.a. grasmaaien) en daar kan ik absoluut geen regen bij gebruiken. Maar het ziet er nog triest uit voor de aankomende dagen.

Noatje is net als ik ook helemaal in de wolken van al dat gekriebel en getrappel in de buik! Heerlijk he? Shopse!

Boefje zit ligt nu lekker naar de echo-beelden te kijken! Nog veel plezier!

KleinWonder, moest er gisteravond nog vaak aan denken toen ik naar bed ging. Ik probeer er maar niet al te veel bij stil te staan, maar het blijft een naar idee. Vind het ook zo sneu voor die meiden!
    Maar het was een hele mooie film he?

9. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    dank je janny... En nog gefeliciteerd met het rijbewijs van je mannetje :D
    Ik zat er even doorheen door dat 'stalkende' meisje... Maar het lijkt nu (hoop ik) voor goed opgelost...

10. Niet meer actief

Ahh Tip: Super, dat het (waarschijnlijk) voor goed opgelost is! Dus vanmiddag 20 weken echo? Spannend! Ik had hem gisteren en we hebben er gelukkig enorm van kunnen genieten, was echt super.

Janny: Ik heb me ook maar voorgenomen er niet teveel over na te denken, anders maak ik mezelf heeeeel bang. En over dat behangen: ben blij dat het dus niet aan mij ligt. Ik kan er echt kwaad om worden. Ben vooral ook bang dat ik dan straks met behang/verf zit wat ik helemaal niet zo mooi vind! Naja, zal het er vanavond wel even met hem over hebben. Kan me er zo aan irriteren dat hij zoiets niet in overleg doet grr!

11. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    jij hebt wel degelijk een punt hoor... Het zal ongetwijfeld met de beste bedoelingen gedaan zijn, maar zoiets overleg je niet met je ouders, maar met je partner... beetje vreemd hoor... Heb het er eens rustig met hem over. Sterkte meid!

12. Noatje

Noatje Fanatiek lid

12 apr 2008
    3.488
    0
    36
    N-BR
    @Klein wonder...grr kan me voorstellen hoe je je voelt erom, wij beginnen zelfs pas in augustus omdat ik dan vakantie heb, zou het ook niet willen overhaasten...

Het is trouwens een beetje hopen dat het een meisje word, heb zo'n fantastisch jasje gekocht, was in de uitverkoop en kan het niet laten liggen.... het heeft alleen een oud roze binnenkant.... dus niet echt iets voor een jongen... over 9 dagen mijn 20 weken echo!

13. boefje70

boefje70 Actief lid

2 mei 2008
    153
    0
    0
    DIV medewerkster tot eind van het jaar
    Soesterberg
    ik ben een beetje hyper volgens mij, net de 20 weken echo gehad. Wat is dat leuk om te zien zeg!

Het word en MEISJE
    ben zo blij en verrast
    Vanaf het begin had ik het gevoel dat het een jongetje was. Maar de laatste tijd toch het idee dat het net zo goed een meisje kon zijn, begon ook rond te dragen... Nu kan ik wat gerichter kleertjes zoeken en accesoires.
    Voor de rest zag er alles goed uit! Hoofdomvang liep 4 dagen achter en buikomvang liep een week voor, maar dat komt vast en zeker goed.

14. 078mama

078mama Niet meer actief

@kleinwonder Ik vind het helemaal geen rare reactie van je! Ten eerst kost zoiets gewoon tijd. ten tweede heb je nog maanden te gaan en ten derde...waarom heeft je man hulp nodig van zijn vader om even iets te schilderen en te behangen? En dat zeg ik met een alles behalve handige vent ;). Ik zou er lekker op staat dat je dat over een week of 3 gaat doen ofzo, met of zonder de hulp van je schoonouders!

@Janny ik heb de verhalen van Elke en Spirit ook gevolgt en ik laat het ook maar moeilijk los. Het is natuurlijk echt een nahctmerrie om mee te maken maar we moeten ons er niet te veel op concentreren. Dat geeft alleen maar stress. We kunnen alleen maar hopen dat zoveel verdriet ons bespaard zal worden en dat wij allemaal wel een gezond kindje op de wereld zetten. Ik heb bij de 20 weken echo wel naar vasa previa laten kijken en gelukkig is dit ook gedaan maar voor de rest kunnen we niets anders doen.

Morgen moet ik weer naar de vk. Ik wil graag gaan praten over mijn rus klachten. Ik heb aan het eind van de middag iedere keer verschrikkelijke pijnen in mijn rug, stuitje en daarna bovenbenen. Dit lijkt me toch niet echt normaal...

15. 078mama

078mama Niet meer actief

@Boefje Gefeliciteerd! Leuk om alles weer te zien he. Bij mij liep ook niet alles helemaal op schema hoor. Das normaal! Geniet er maar lekker van!

16. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    @Echodames die nog moeten: veel plezier!

@Echodames die geweest zijn: super he! Geniet van de mooie beelden!

@Boefje, gefeliciteerd met je meisje!

Hier alles prima. Vandaag ouwe kleertjes van mezelf en van mijn broertje uitgezocht. Het is allemaal nog prima kwaliteit!
    Vanmiddag naar Prenatal om een badset te kopen. Mijn vader komt alles begin augustus brengen..

Ik heb ook in juli en juni meegelezen. Ben vooral toch een beetje bang voor zwangerschapsvergiftiging pffff. Ik ga de komende weken maar heel goed op mijn lichaam letten.

17. Jaki

Jaki Bekend lid

17 apr 2008
    870
    0
    0
    Enschede
    goedemorgen,

wat een rot weer zeg... bah....

boefje wat een geweldig dat jullie meisje krijgen..
    gefeliciteerd. geniet ervan! hihi...

tipp succes met echo.. volgens mij ben je niet laatste hoop ik tenminste. ach als het maar je baby gezond is toch:D hihi..

Janny lekker feestje gehad terwijl je een motor rijbewijs hebt behaald? hihi

de rest ook vandaag succes met echo en gefeliciteerd met mijlpaal..

nu hoera 23 weken nog zeven weken te gaan dan ben ik op dertigse weken pfff. nog ff volhouden he pfff

18. JaneyJ

JaneyJ Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.645
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Drenthe
    Boefje, gefeliciteerd met je goede echo! En nog meer gefeliciteerd met jullie meisje! Wat leuk! En ja, het is heel normaal als de metingen iets afwijken. Dat trekt later allemaal wel bij, of niet, maar het is niks om je zorgen over te maken.

Beatrice, ik heb het wel een beetje van me af weten te zetten. Maak me er ook niet zo heel veel zorgen om (want tenslotte denkt altijd iedereen 'dat overkomt mij niet', net als bij een ongeluk, inbraak, o.i.d. tenzij je het van dichtbij meemaakt, dan denk je wel anders).
    Heel veel sterkte met je rug en omgeving! Hopelijk kan je vk je een beetje helpen hiermee.

Chebu, ik ben (nog) niet zo thuis op het gebied van zwangerschapsvergiftiging. Hoe krijg je dit en hoe kan je het verhelpen?

Jaki, helaas moest mijn man 's middags weer weg met de truck. Het feestje was dus in m'n uppie... Maar heb wel de hele dag een blij gevoel gehad!

19. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    @Janny, je krijgt het 'zomaar' geloof ik. Hoge bloeddruk, dikke enkels, overgeven, moe en duizelig. Dat zijn volgens de gyn de symptomen. Volgens haar kwam het maar heel weinig voor. Maar goed.
    Ik ga toch maar ff opletten. Veel rusten etc.

20. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    @Jaki, dat zijn nog 49 nachtjes! Dat doen we toch zo!

Deel Deze Pagina