@ Boefje: feli met de mooie echo....ook een meisje @ Kleinwonder: ik snap je reactie volkomen al zou ik me kunnen voorstellen dat hij het met de beste bedoelingen heeft geregeld voor je. Maar goed, ik zou ook pissed zijn geweest 8) @ Janny: alvast een hele fijne vakantie gewenst (morgen weg begrijp ik?) Als ik iemand ben vergeten met iets bijzonders....sorry
Jaaaa, inderdaad, morgenavond weg! Dus ben ik hier ook 2 weekjes niet meer te vinden. Hoop dat jullie niet al te veel gezellige dingen zonder mij bespreken... hahaha. Maar heb ontzettend veel zin in onze vakantie. Wordt wel de laatste met ons tweetjes, voor de eerste 20 jaar...
hoi meiden Ben weer terug van 4 dagen scouting kamp. We helpen een vriendin die daar leiding is. Het was dit keer het 2e jaar, en sommige kinderen herkenden ons nog. Het was wel balen dat ik dit keer niet kon meedoen met stoeien en rennen door de bossen. Kreeg wel een paar lieve en leuke reacties van die meiden. (7-10Jaar) Eentje was regelmatig over mijn buik aan het aaien. Het was wel weer erg vermoeiend, maar weer erg leuk. Ik voel helaas de baby nog niet schoppen en maak me daar wel een beetje zorgen over soms. We kregen maandag avond van een neef te horen dat zijn broer en vrouw een miskraam hebben gehad vorige week. Ze waren rond de 12 weken en hadden het net verteld aan een aantal mensen. Morgen hebben we onze 20 weken echo, ben zo benieuwd. Gaan daarna eten bij mijn ouders. En nog even de stad in. Laat morgen avond of zaterdag wel weten hoe de echo was. Groetjes MarielleB
Boefje; gefeliciteerd met je mooie echo, een meisje, wat leuk! Klein Wonder; daar zou ik ook goed van balen, mijn man heeft ook wel eens van dat soort acties... Ik ben ook iemand die graag alles zelf in de hand wil hebben, zeker met dit soort dingen. Ik heb juist wel erg veel zin om het kamertje te doen en wou het liefst dat nu al klaar was (beetje ongeduldig type met dit soort dingen ) Ik heb zoveel ideeën in mijn hoofd, weet precies al hoe ik hebben wil. Is nog wel veel werk, want ik moet alle meubeltjes schilderen en wil ook zelf schilderijtjes van stof maken. Maar ik vind het ontzettend leuk om te doen. Janny;alvast een hele fijne vakantie! Waar ga je naar toe? Wij zijn net weer bij de verloskundige geweest, alles was goed. Het hartje was nu echt nog veel duidelijker te horen, heel leuk. De baarmoeder reikt nu een stuk boven mijn navel. Ik vertelde nog van mijn probleem, dat ik 's avonds vaak na het eten last krijgt van mijn maag en het gebied er omheen. Zij gaf als tip om een beetje vanillevla te eten na het eten, dit gaat het brandend maagzuur tegen. En dat je moet oppassen met vet en pittig eten, dit zorgt voor meer aanmaak van maagzuur. En niet te grote porties in 1 keer eten helpt ook. Anders mag ik ook gewoon Rennies gebruiken. Misschien ook goede tips voor andere meiden die hier ook last van hebben.
@All: Wij gaan 2 weken kamperen in Kijkduin. Voor de westerlingen onder ons misschien dichtbij huis, maar wij als Drenthenaren komen weinig bij het strand. Normaal gesproken gaan we altijd verder weg (Canada, Amerika), maar dit jaar houden we het bij Nederland. Eric gaat voor het eerst in zijn leven kamperen, dus dat wordt nog spannend voor hem. Nu maar hopen op mooier weer... @Marielle: Ik voel ons jongetje ook pas sinds zondag, dus helemaal vreemd is het niet dat jij jullie kindje nog niet voelt. Maar ik kan me voorstellen dat je hier wel eens zorgen om hebt, dat had ik ook. Heel veel plezier met je 20-weken echo. Hopen dat alles goed is. En ja, dat is heel vervelend nieuws van je vrienden. Dat gun je niemand he? Veel sterkte voor hun. @Manon: Gefeli met jullie mooi bezoek aan de vk! Dat van dat brandend maagzuur (al die tips) had ik vaker gehoord, dus het zal wel zo zijn!
hoi Wij willen toch graag een pret echo laten maken. Weet iemand een goed adresje in de buurt van Eindhoven/Den Bosch. Groetjes MarielleB
Jajajajaja ik weet een goed adresje! Wij zijn naar Babyview in Berkel-Enschot geweest en dit was echt super, helemaal geweldig!
Heb net op die site gekeken. Hartelijk dank voor de reactie Op internet in Son een bedrijfje gevonden. Leek ook erg goed. En was 25 euro goed koper. Hoe lang kreeg je de tijd in Berkel Enschot. In Son krijg je een half uur de tijd. Groetjes MarielleB
hallo allemaal! wat een gezellige drukte hier haha! het lijkt net of jullie elkaar allemaal al heel lang kennen! ik dacht dat het nog vrij vroeg was om al aan het kamertje te gaan beginnen, maar als ik jullie zo lees dan valt dat dus wel mee! manon dankje voor het adres van die inboedelloods! ziet er leuk uit, gaan er ook een keertje kijken! wat ontzettend toevallig dat er zoveel hier op het delfts blauw vallen... wij dus ook! ik wil er niet al te veel van, maar wel een aantal dingetjes. het is zo schattig! en leuk voor een jongen en een meisje! beetje aanvullen met rood of roze ofzo en klaar is klara! hebben jullie dit ook? ik heb zo'n moeite om me te concentreren op m'n werk enzo. eigenlijk kan het me allemaal even gestolen worden, ik heb nu zoveel anders aan m'n hoofd! die baby laat me echt geen seconde los. verder heb ik ook moeite met autorijden, normaal ben ik altijd heel alert, maar ik heb nu al heel veel gevaarlijke acties uitgehaald! ben benieuwd of er meer zjn die hier 'last' van hebben en of jullie tips hebben! groetjes zonnetje
@Zonnetje Het is hier inderdaad een gezellige boel! Ik herken helemaal wat je bedoelt met het rijden en werken. Ik ben echt een workaholic maar de laatste tijd echt helemaal niet gewoon! Ik doe wel mijn best en maak geloof ik geen fouten maar mijn interesse is gewoon minder. Ik rij ook elke dag van mijn werk naar huis en vooral dan kan ik nog wel eens wat rare dingen doen. Gelukkig is het zoooo druk op deze route dat ik eigenlijk nooit heel hard kan rijden hihi
janny, ik zal je hier twee weken wel missen... maar vakantie is nog leuker dan heb jij lekker genieten met je man heerlijk zeg hihi.. tipp ook. hee hoe is het met jootje? en marbo? zeker met vakantie? ik mis de meeste hihi.. zeker zoveel mensen zijn opvakantie lekker is dat haha..
Marielle: Wij hadden een echo met dvd en 10 foto's en dit kostte ons 70 euro geloof ik. We hebben een dvd van 40 minuten dus zolang duurde het Nou, met mijn autorijden is niets mis máár fietsen.. men-o-men ik ben een gevaar op de weg. (en vooral voor mezelf!) Ik kan het gewoon niet meer! Heb mn vriend ook moeten beloven niet meer op de fiets te stappen haha
Ik heb zo'n nieuwe mammafiets gekocht met mega stuur dus ook ik ben een gevaar op de weg. Dat is echt lastig sturen als je het niet gewend bent!
@JANNY van harte gefeliciteerd met je rijbewijs! goed joh! geniet er van... Gisteren de 20-weken echo gehad. Het was in 1 woord geweldig! alleen maar goed nieuws! geen klompvoetjes, geen open ruggetje, hartje was perfect! maag lag aan goede kant van het middenrig, niertjes waren goed, blaas ook..dus was een super nieuws! en hebben schrik niet 25 foto's mee gekregen! en daarnaast nog panorama foto en ook nog een paar op pasfoto formaat! waarvan mijn vriend vandaag direct 1 in zijn portomonee heeft gedaan om te kunnen showen op t werk! Vandaag controle bij VK. Blijkt dat ik last heb van zwangerschapisichas. normaal geven ze daar medicijnen voor, maar tijdens zwangerschap kan dit niet. T enige wat hij dus kon zeggen was dat ik er alleen nog maar meer last van ging krijgen...beetje jammer maar ja we doen t voor t goede doel! nou ik ga weer verder genieten van mn vakantietje....groetjes allemaal
Gerdien, dank je! Maar wat is dat wat je hierboven beschrijft? Heb er volgens mij wel eens van gehoord, maar weet zo 1,2,3 niet wat het is. Hier gaan fietsen en auto rijden nog wel goed, dacht ik zo. Tja, motor rijden ook, haha. Maar dat doe ik nu niet meer. Wel vind ik alles een stuk minder prettig worden. Houd niet van hobbels en kuilen, dat geeft zowel lichamelijk als psychisch geen fijn gevoel.
Dank je Jaki, ik zal jullie ook allemaal gaan missen. Ik zal je nog even een 06-nr sturen, voor het geval dat er iets is in die 2 weken dat ik weg ben. Ik zal niet bellen maar sms-en oke? Ik houd sowieso al helemaal niet van bellen, dus dat zal ik nooit snel doen. Maar bij jou is het weer anders he, dan kan het ook niet.
@ jannie het heeft te maken met de zenuwen in je rug/heup/bekken. en t is een pijn die in scheuten komt en uitstraalt naar je bil en been. Veel beter kan ik t ook niet beschrijven...