Oh, oke, snap het een beetje. Lijkt mij erg pijnlijk, vooral omdat het ook om de zenuwen gaat! Sterkte ermee!
Auw Gerdien, klinkt niet echt fijn.. Hoop maar dat het niet té erg wordt. Trouwens.. Heb even een foto van ons mannetje geplaatst in mijn fotoalbum. Kijk eens even wat onze meneer al kan! "Bend over to the front and touch your toes!"
@kleinwonder ; ik snap je helemaal ...en ik zou ook zeker niet mijn vakantie er door laten verpesten .....je hebt nog tijd zat hoor .... wij moeten nog aan alles beginnen op de kk ..... @boefje ooh leuk zeg een meid ! gefeliciteerd @dames met een goede echo gefeliciteerd!
De echo was fantastisch. Kind was stronteigenwijs en wilde zijn/haar rug niet laten zien. Zat lekker met zijn/haar kont in mijn bekken, beentjes gekruisd voor de buik, voeten tegen het voorhoofd, een elleboog in het oor (ja erg lenig zo'n kind, ik doe het niet meer hoor ). Weigerde in alle toonaarden te bewegen, behalve af en toe mond open en dicht en armpjes en beentjes... Maar de schedel had het goede formaat en de goede vorm, kleine hersenen waren goed, oogkassen hadden ook het goede formaat en hadden de juiste afstand tot elkaar. De wervels waren mooi gesloten, dus ze achtte de kans op een afwijking in de rug erg klein Kortom, wij zijn helemaal blij. We hebben heerlijk ruim een half uur kunnen kijken...
@ gerdien : zo dan ......durf bijna niet te zeggen dat wij maar 1 foto hebben gehad ....1 FOTO ...stelletje krentnen zijn het hier joh ..nou ja hopelijk krijgen we zaterdag een dikke stapel mee !
@sybje, tja ik heb echt mazzel hoor! dat ik zo'n goed echobureau heb! stond er zelf ook van te kijken hoor dat ik zoveel foto's kreeg.
aahh mooie foto tipp ! ik zal zo aan manlief vragen of hij onze foto inscand ...... @gerdien die van ons was in het zh ....dus tja bezuinigingen he
Wij hebben van de 20 weken echo ook 10 foto's mee gekregen. Hebben tot nu toe bij alle echo's (8 weken, 9 weken (ernstige bloeding gehad) en 13 weken) tussen de 6/10 foto's gekregen, erg leuk! Tipp: Mooie foto hoor, ook al zo'n knapperd!
hihihihi... Het is vooral erg eigenwijs... Ze heeft behoorlijk in mijn buik zitten porren om het kind te laten bewegen... Maar nee hoor... Ik moest zelfs even op handen en knieeen gaan zitten om te kijken of dat hielp... Nee dus...
janny, ja inderdaad alleen smssen dan bellen haha... mijn vriend kan alleen bellen... maar hij houdt ook niet zo van bellen maar meestal smssen hihi dankzij mij haha. tipp wat geweldig nieuws zeg... de rest ook allemaal van vandaag. tipp, leuk echo hihi...
Marielle: Ik voelde ons gupje ook pas toen ik bijna 21 weken was. Geen reden tot paniek dus! En dan ook meteen goed en duidelijk, mijn vriend kon het ook meteen voelen. En vanaf dat moment dus ook dagelijks gezellig gespartel!
zo is dat whabbit, dat is ook heerlijk, mijn vriend kon ook vaak mijn buik voelen wanneer hij thuis is hih dat vond hij zo geweldig.. hij noemt elke keer naar mijn baby naam.. natuurlijk als er niemand bij is.. anders is verassing weg haha..want we hebben al naam voor onze kleine hihi lekker snel he haha..
Zo, ik ben ook weer terug van een paar dagen Engeland. Heel gezellig geweest, maar wel ontzettend slecht weer. Grappige is dat ik me daar af en toe best aan stoorde, maar die Engelsen negeren dat gewoon en doen net alsof er niets aan de hand is, haha. Die methode moeten we hier in NL maar gaan overnemen, of ik in ieder geval, want ik word er maar depri van al die regen. Maar hier hadden we bij het plannen al rekening mee gehouden en dus gaan we maandag lekker nog 8 dagen naar Zakynthos en daar zijn de verwachtingen 10x beter, dus komt helemaal goed. Nu eerst nog ff wachten tot mijn man thuis komt, die is er zaterdagochtend gelukkig weer! En ik heb er eigenlijk zo'n beetje de hele dag over gedaan om jullie een beetje bij te lezen, haha! Boefje: gezellig dat je er bent! Welkom en natuurlijk gefeliciteerd met je supermooie echo en ook een meisje! We zullen zien wie van onze dochters er over 20 jaar vandoor gaat met de stoere motor-jongen van Janny Janny: gefeliciteerd met je rijbewijs, helemaal super! En nu lekker ff geduld hebben tot volgend jaar inderdaad. Moet je die van je vent eigenlijk ook maar ff aan de ketting leggen, dan kan hij niet opeens heel goed worden, hihi. Verder de rest alle 20-weken echo's ook helemaal goed heb ik gelezen, dat klinkt allemaal geruststellend, fijn hoor meiden! Lees zojuist wel nog over je zwangerschapsichsias Gerdien, dat lijkt me ook niet makkelijk, sterkte daarmee en hopelijk wordt het niet zo erg dat je niks meer kunt. Ik ben zelf vandaag weer bij de therapeut geweest en nog wat oefeningen mee gekregen voor op vakantie. Verder gaat het toevallig vandaag eigenlijk heel aardig, maar doorgaans nog weinig verbetering van de BI. Nou moet ik zeggen dat ze me vandaag ook weer vrolijk confronteerde met mijn slechte houding, dus het is ook niet zo raar, hehe. Maar goed, we gaan er vol goede moed mee verder en ik heb er dus nog steeds vertrouwen in dat het beter wordt! Fijne avond allemaal!