Tipp en Gerdien; gefeliciteerd met jullie mooie echo's. Gerdien sterkte met die zwangerschapsichsias, had er ook nog nooit van gehoord.
@Tipp, wat fijn zo'n goede echo! Je enthousiasme straalt er helemaal van af! Super! @Kersje, welcome back from rainy England! Irri al die regen he? Maar gelukkig hebben jullie het wel leuk gehad! En haha, ja, welke leuke jonge meid van boefje en jou zal er straks met onze stoere motor-knaap vandoor gaan? Hihi. Eric kan het nog niet helemaal begrijpen dat ik niet meer wil rijden. Hij denkt zoiets van: "Het gaat toch goed? Dan kan er toch niks gebeuren?". Ik krijg het maar niet aan zijn verstand dat ik me er niet meer prettig / veilig bij voel. En goed dat je de moed erin probeert te houden wat betreft je BI. Lijkt me erg lastig om er dagelijks elke minuut er bij stil te staan.
Antagel helpt ook goed tegen maagzuur. Heb al 2 flessen op. Kind schopt af en toe gewoon tegen mijn maag en dan komt er weer zo'n zuurstoot. Vanavond babyboom kijken! Tot laters.
Heb net trouwens flink mijn tranen de vrije loop gelaten. Hormonen? Ik had in een niet-zwangere-situatie vast net zo gereageerd. In december 2007 zouden wij een weekje naar de Canarische eilanden gaan. Had ik mij enorm op verheugd, maar ik kwam door ernstige complicaties op die EUG een maand in het zh te liggen met als gevolg nog maanden herstel. Nu gaan we dus 2 weken kamperen in Kijkduin (klein goedmakertje, komt niet in de buurt, maar toch, het idee...). Maar volgende week zaterdag is er in de buurt van onze woonplaats een Yamaha-dag waarbij je allerlei motoren mag uitproberen. Nu wil Eric met alle geweld een dag speciaal hiervoor terug naar huis. Dus even 3,5 uur heen rijden ('s morgens in alle vroegte vertrekken) en de volgende dag weer terug naar de camping, dus weer 3,5 uur terug. Hij vond het heel raar dat ik dit niet zag zitten. 1. We zijn eindelijk na een paar jaar weer eens op vakantie, en dit is nog onze laatste met z'n tweetjes ook... Had me er enorm op verheugd, maar hij vindt andere dingen blijkbaar belangrijker... 2. Wie gaat er nu voor een half dagje motorrijden 7 uur in de auto heen en weer rijden (wat kost de diesel tegenwoordig ook wel niet...) 3. Ik probeer hem al een tijdje aan zijn verstand te brengen dat ik voorlopig even de motor wil laten staan omdat ik zwanger ben, maar hij ziet hier de noodzaak niet van in. Hij denkt dat het allemaal geen kwaad kan ofzo... Hij komt vanavond niet thuis, dit is allemaal even door de telefoon besproken, maar ik moest dus huilen... En daarbij komt ook nog dat we morgen niet kunnen vertrekken maar zaterdag pas rond de middag, omdat hij niet eerder thuis is met de vrachtwagen. Hij durfde weer geen nee te zeggen tegen de planners, dus kreeg hij nog een paar ritten extra voor morgen... Nou, lekker allemaal. Sorry, ben even een beetje chagrijnig hierdoor allemaal. Nu moet ik eerlijk zeggen dat ik er ook niet goed tegen kan als alles opeens helemaal anders loopt dan gepland. Maar ligt het nu aan mij, of?
Gerdien heb ook last van zwangerschapsischias, ik loop bij de fysio die probeert het een beetje los te maken dit helpt bij mij wel dus misschien een tip. Wel vervelend erg veel last van? Dames met de goede echo super gefeliciteerd! Janny volgens mij 21.15 ja. Wij hebben vandaag de 20 weken echo gehad en alles zag er helemaal goed uit erg super om te horen, en prachtig om die kleine zo goed te bekijken. Wij zijn wezen kijken voor behang voor de babykamer en willen eigenlijk geen diertjes ofzo erop erg moeilijk om wat te vinden iemand nog goeie tips?
Ook ik vandaag goede 20 weken echo gehad! Alles zit erop en eraan, het kleine meiske zat in Buddha houding! We hadden de kindjes mee van mijn man, 8 en 9 jaar en ik was zo druk met hen uit te leggen en was zo verwonderd om dat kleintje weer te zien dat ik mijn eigen ventje een beetje ben vergeten.. vond 'ie niet zo leuk..
Lot en Marbo, ook gefeli met jullie mooie 20 weken echo! Leuk is dat he? Het liefst kijk je de hele tijd naar je kleintje en wil je dat je niet de andere kant op hoeft te kijken. Het is ook allemaal zo bijzonder!
@ Tip, Lot en Marbo, super feli met de mooie echo's @ Janny: kan me je reactie heeel goed voorstellen. Maar ik merk aan mezelf ook dat ik sneller, feller emotioneler reageer dan voor mijn zwangerschap. Ook heb ik veel minder "interesse" in mijn werk. Voorheen dacht ik dat de wereld daar zou vergaan zonder mij, nu denk ik bijna "verga maar"
@janny: ik kan me je reactie helemaal voorstellen hoor! Je tranen zullen ongetwijfeld erger zijn door je hormonen, maar je zal sowieso op deze manier gereageerd hebben denk ik. Ik zou het gewoon ff op zijn beloop laten en het er zaterdag even 1 op 1 over hebben. Hij zal moeten begrijpen dat jij naar je examen hebt toegewerkt en ook al helemaal in je hoofd had zitten om daarna even niet meer op te stappen. Dus het zou wel kunnen, maar het voelt voor jou gewoon niet goed, dus waarom zou je het dan doen? Bovendien vind ik het zelf ook helemaal niet fijn dat mijn baarmoeder aan het klotsen is. Leg hem uit hoe dat ongeveer voelt. Is er niet nog een andere locatie en tijd waarop die dag gehouden wordt? Zo niet, als hij nou echt zooooo supergraag naar die Yamaha dag wil: laat hem dan gewoon maar gaan joh, maar laat hem vooral lekker alleen gaan, want voor jou is dat natuurlijk helemaal niks, 7 uur rijden en daar een beetje rond hangen en wachten. Wel een domper dat jullie ook niet morgen lekker weg kunnen. Ik kan me goed voorstellen dat het niet echt een gezellig gesprek is geweest, maar SMS hem anders nog ff dat je je nu niet fijn voelt over jullie gesprek, maar dat jullie het er van het weekend nog maar even over moeten hebben. En het komt helemaal goed hoor!
Janny, ik kan me voorstellen dat je zo chaggo ben. dat kan jij niks aan te doen. jij verheug zo naar kijkduin te gaan ook dat je man thuis komt. dat is ook heerlijk. dat is even balen zeg... uitstellen is even lastig tja ja... dat begrijp ik het heel goed. lekker ff op de bank hangeren en vroeg naar bed misschien doet wel jou goed gedoe wie weet. en huilen mag wel.. ligt ook inderdaad aan hormonen. marbo,gefeliciteerd met mooiste echo hihi..
En over dat werk gesproken: mij kan het ook allemaal gestolen worden. Dat gevoel had ik al ietsje gekregen na een korte periode van overspannenheid begin 2007, maar ik had juist wel weer wat carriere-interesses terug gekregen begin dit jaar, tot het moment dat ik die test in mijn handen had. En nu met de akkefietjes op mijn werk denk ik dat ik er steeds minder voor kan gaan. Bazen schijnen toch het idee te hebben dat je niks meer kan of zo...erg jammer. En over deelname aan het verkeer: ik had dat helemaal in het begin al. Al die hormonen door mijn lijf, maakte dat ik echt opeens hele rare acties ging uitvoeren, vandaar dat ik ook niet meer ben gaan motor rijden. En in Engeland wilde ik al helemaal niet rijden, aan de verkeerde kant, met het stuur ook aan de verkeerde kant. Maar helaas is het ook niet gelukt om rustig naast mijn vriend te gaan zitten. Hij was wel al gewend op de motor links te rijden, maar moest natuurlijk ff aan de Engelse huurauto wennen. Alleen ik raakte helemaal overstuur (hoezo hormonen....). Was echt heel vreemd, maar voelde ook niet goed. Normaal zou ik dan gewoon geirriteerd zijn, maar nu bleef ik maar janken. Gelukkig was een bevriend Engels stel bereid om hun eigen auto te pakken ipv de motor en ons daar een paar dagen rond te rijden. Echt superfijn!
Gefeliciteerd met jullie 20 weken echo's! Idd heel mooi kon mijn ogen er ook niet vanaf houden haha. En wat krijgen jullie veel foto's mee, ik kreeg er maar 1 mee Pff nog 3 dagen werken en dan eindelijk naar Spanje! Wel met de auto dus word wel heftig denk ik zo lang rijden. Heb ook een foto van ons kamertje gemaakt en het kastje die al goed gevuld is. Staat in mn album.
Linkje voor de oud-hollandsche sfeerzoekers onder ons: http://www.dekinderkameronline.nl/baby.html En hier heb je ook groene ruitjes, dacht dat jij daar wel interesse voor had sybje?
Dank jullie wel voor jullie lieve, lange, begripvolle reacties. We hebben inderdaad nog even gesmst. Wel met lieve woorden, maar daarmee is 'mijn probleem' nog niet ongedaan gemaakt. Maar inderdaad, ik heb hem verteld als hij zonodig heen wil, dat hij dan maar alleen moet gaan. Maar dat wil hij ook niet. Dat vind hij dan weer sneu voor mij. Dus ik denk dat hij ook niet meer gaat. Het is dat ik nu vakantie heb, maar voor mijn vakantie begon had ik ook absoluut geen zin meer in werken. Zie er ook weer tegenop op straks weer aan de slag te moeten. Maar ja, even 10 weekjes vol houden dan. Loesjuh, veel plezier in Spanje! Wordt vast hartstikke leuk! Hebben jullie Babyboom ook gezien? Vind dat Brabantse (of is het Limburgs?) stel wel een apart stel hoor! En wat een verdrietig verhaal van Dylan he? Die tweeling was wel heel schattig!
zonnetje, kan me ook nergens goed op concentreren, raar toch dat het je leven best veel beinvloed en de auto is ook een ramp idd, moet iedere dag 130 kilometer rijden pff.. kleinwonder, fietsen doe ik ook niet meer, doet me echt heel veel pijn in mijn buik? naja zijn we beide fietsloos Gerdien, 25 FOTO'S echt veel, gefeliciteerd met je goede echo, en isichas is wel minder, sterkte ermee! Tipp, ook gefeliciteerd met je goede echo mijn kleine wilde ook niet bewegen met de echo, handje lag voor de mond en die is er ook gebleven, ze hebben dus niet kunnen kijken naar een hazenlipje, lekker eigenwijs Kersje, welkom terug, en hoop dat het snel verbeterd met je BI Janny, kan me heel goed voorstellen dat het allemaal niet zo leuk vind. Hopelijk komen jullie eruit en toch nog een geslaagde vakantie hebben. Kan me voorstellen dat het dan tegenvalt als je je er zo op verheugd hebt Lot, ook al een goede echo, super joh, en misschien disney-behang of anders neutraal, je kunt tegenwoordig ook van die wand stickers krijgen, gaan er ook makkelijk af schijnt (heb er verder nog geen ervaring mee hoor ) Wij houden het behang ook neutraal en dan opfleuren met van die stickers Marbo, ook gefeliciteerd met je goede echo Loesjuh, pff dat word een lange rit Maar veel plezier is Spanje Volgens mij waren er nog een paar met een echo, en meer die het geslacht wisten, naja in ieder geval allemaal positieve verhalen, super
Hier vandaag echt een huildag lijkt het wel, mijn mannetje lijkt helemaal niet betrokken bij de zwangerschap lijkt het wel Word daar echt verdrietig van, hij word ook papa voor de eerste keer, maar hij is alleen superenthousiast bij de echo's, verder helemaal niets... Bij mijn moeder thuis gaat het niet helemaal lekker met alles, dat speelt al een tijdje maar was er vandaag en kan niet zo goed tegen al die spanningen (beetje een 2kamp bij mijn andere broertjes en zusje, die allemaal nog thuis wonen) Allemaal hormonen he, maar vind dat echt niet leuk om iedere keer te moeten huilen waar anderen bij zijn, heb vandaag gewoon geen happy dag zeg maar Vanmorgen bij de verloskundige was alles goed, bloeddruk was ook weer goed, had trouwens nog ff gevraagd of het normaal was dat je je eigen hartslag zo goed voelt in je buik en da's zeker normaal, maar waarom ben ik alweer vergeten Het was alleen beter dat ik geen verre stukken meer ga lopen en fietsen (dat doe ik dus al niet meer omdat het echt pijn doet heel laag in mijn buik), maarja lopen zal ik toch moeten doen he Nou morgen hopelijk mijn hormonen weer een beetje op regel
navond..oww nacht zie ik al ben weer terug van werken en heb wel alles terug gelezen maar jeetje wat schrijven jullie veel zeg...ik weet het allemaal niet meer! dames met een goede 20 weken echo: Gefeliciteerd zelf op controle geweest bij de vk. alles zag er goed uit. lekker brwegelijk en hartje klonk goed! heerlijk om dat weer even te horen kloppen! babyboom heb ik helaas gemist! kon het niet zien vawege werken...