Morning meiden! Ik heb weer een goeie nacht achter de rug, dus ik kan lekker op pad zometeen. Nog 1 nachtje slapen en dan is mijn vent weer terug, jippie jippie jippie! Babyboom kun je ook op uitzendinggemist.nl nog ff zien jootje! En ik wil trouwens wel helpen met de lijst hoor, ik ben er komende week niet, maar verder geen lange vakantieplannen. Zeg maar of je back-up wilt of niet! @wendy: jootje had gevraagd of je de datums ff via pb door wilt geven Zo, ik ga ff last minute vakantie-shoppen, CU meiden!
Ik ga zo weer werken, maar wil even doorgeven dat alles hier prima gaat! en vandaag een feestje hebben wat ik zit op 20 weken!
hey meiden, hier ook traantjes hoor om het verhaal van Dylan, zelfs mijn man had traantjes, hij vond het zo erg Wndy; kreeg je met de 20 echo 3d foto's wat gaaf! MOest je daar niet extra voor betalen dan? Janny, wat een verhaal zeg, je hebt helemaal gelijk hoor, ik zou hetzelfde reageren hoor, op vakantie is op vakantie, zou niet teruggaan hoor! Moet zo weer werken, bleh geen zin in, maar daarna weer 4 dagen weekend en over een week vakantie! gaan niks doen, alleen thuis klussen helaas!
Goedemiddag, Wij zijn ook weer terug van een midweek centerparcs... was bere gezellig, alleen wel vermoeiend. De kleine meid is volgens mij de schade aan het inhalen, was vrij rustig en sinds gistermorgen voel ik der vrij vaak schoppen. Heb al een beetje geprobeerd om terug te lezen, heb alleen niet zoveel fut en ben de helft alweer vergeten. Als ik straks zin heb ga ik wel weer even verder, nu even de tassen uitpakken en ff lekker doucen onder mn eigen douche.... Heb gelijk een nieuwe buik foto geplaatst.... precies 23 weken Doei doei
Ukkepuk welkom terug! Goed om te horen dat je het naar je zin hebt gehad! Janny: Ik zou ook echt pissig zijn. Ik denk dat ik had voorgesteld dat hij dan maar alleen moest gaan ofzo. Dan gaan ze toch niet Ik ben vanmorgen weer bij de vk geweest en ook hier is Ischias geconstateerd. Nu moet ik naar de fisio en ik moet minder gaan werken. Ik werk nu gewoon 40 uur per week en de vk wilt dat ik halve dagen ga werken. Nu vind ik dat persoonlijk, eigenwijs als ik ben, een beetje te veel van het goede en ga zo dus op mijn werk praten over de mogelijkheid om tot 3 uur elke dag te werken. Als dat niet lukt kan ik dan altijd nog terug naar halve dagen. Ik heb ook veel harde buiken dus werken is sowieso al niet zo heel erg goed. Maar oke, het is een gezonde ziekte zeggen we maar steeds... Mijn baarmoeder lag trouwens erg hoog. Nu zou je eigenlijk net boven je navel moeten zitten en bij mij was dan al zeker 7 cm boven mijn navel...Geen zorgen zei de vk maar het is toch wel vaag... x
heyy ik heb in september 2 weekjes vakantie, als het goed is gaan we dan nog wel even weg. dus voor de zomervakantie kan ik de lijst nog wel doen. op zich is het niet zoveel werk, alleen wanneer ik alle datums moet gaan zitten zoeken tusen wat er gekletst word, dan gat er gewoon wat meer tijd in zitten. vandaar mijn verzoekje. lief dat je met een oplossong komt.
goedemorgen trouwens heb vanmorgen heeerrrlijk onbeschoft lang uitgeslapen! had ik echt even nodig we zitten nog steeds maar te zoeken om een jongens naam. we komen er gewoon echt niet uit. voor een meisje waren we zomaar klaar. oeh en ik heb weer een nieuwe verslaving die niet goed is...mixed mini's (met mars , milkyway,twix snickers, bounty) jammieee nu eerst even douchen...
@Jootje, sorry, zal je voortaan pb'en! Ben net terug uit het Prenatal warenhuis in Rotterdam. We hebben vilten stickers voor op de muur van Nijntje en nog een set met dat draakje erop 'er was eens' in de aanbieding en een bijpassende knuffel. Nu zijn we qua kleren echt helemaal klaar. Moet alleen nog een badset, een wipstoel, een box, een commode en een kinderwagen. O ja en een mobiel voor boven de box. Ik heb een mooie gezien met muziekjes van Mozart etc. Beetje duur alleen.
die vilten stickers zijn leuk hé! ik vind ze ook helemaal geweldig. heb laatst ook op en site teksten gezien die je op de muur kunt plakken. hadden ze met van de sierlijke letters slaap kindje slaap (dat liedje) op de muur. vond ik toch ook wel erg mooi
Hoi straks de 20 weken echo. Ben wel een beetje zenuwachtig, of alles wel goed is. Dat zal wel normaal zijn. Van een collega een muziekdoosje van Winnie the Pooh gekregen. Is van blik en zo schattig. groetjes MarielleB
kleertjes heb ik nog niet zoveel, box hebben we al wel en maxicosi ook (alleen nog de isofixbase nodig). Als ik er zo over nadenk moet ik nog best veel kopen, maar dat wil ik eigenlijk pas doen als de babykamer klaar is...
Marielle: heel veel plezier bij je echo en gezonde zenuwen zijn helemaal prima hoor, maar ga ervan uit dat het goed is! Beatrice: neem het ajb wel serieus en doe ECHT ff een stapje terug. Ik weet precies hoe 'schuldig' je je voelt tov je collega's, maar het is dan echt beter om naar halve dagen terug te gaan. Ik zag het bij mezelf ook: wilde ook proberen om dagelijks tot 3 uur door te gaan en dat deed ik dus ook de eerste week, maar het is gewoon te lang achter elkaar. En gezien het feit dat we niet even kunnen rusten op ons werk, zou ik het toch maar gewoon bij halve dagen houden. Waarschijnlijk hou je halve dagen vanaf nu gewoon vol tot je verlof, terwijl als je nu door blijft gaan, je over een paar weken helemaal thuis zit. Ichsias moet je serieus nemen en harde buiken ook. Denk ff aan jezelf. Succes ermee en nogmaals: voel je niet schuldig. tipp: wat is een isofixbase? ukke: welkom terug!
kersje, dat is een base die je in het isofix systeem van ja auto klikt en darom klik je dan weer de maxicosi. op http://www.maxicosi.nl staat goeie uitleg
Zwangerschapsischias Ischias is een ontsteking van de grote zenuw (nervus ischiadicus) die van de lage rug via de heup naar de voet loopt. Ischias wordt veroorzaakt door een directe druk op deze zenuw, bijvoorbeeld door druk op de wervels tijdens je zwangerschap. Tijdens je zwangerschap veranderd ook de functie het bekken wat ook tot zwangerschapsischias kan leiden. Kenmerkend zijn stekende of brandende zenuwpijn in de bil en uitstralende pijn in het been.