Hi Dames, Hoe is het hier? Ben net terug van een weekje vakantie en het is me te veel om bij te lezen. Kan iemadn mij de bijzonderheden vertellen? Mijn eerste vraag hoe is het et de echo van Corien afgelopen... Dat was het laatste wat ik meegekregen heb dat zei de echo zou krijgen, maar toen ik weg ging was ze nog niet online gweest... Jooze
Hoi allemaal, Dit is voor de aankomende 2 weken even het laatste berichtje wat ik type. We hebben besloten vannacht tussen 4 en 5 uur te vertrekken, zodat we er morgenvroeg tussen 7 en 8 uur zijn. Kunnen we dan op ons gemakkie de voortent opzetten en de boel uitpakken en hebben we iets meer aan de dag, dan dat we pas rond 8 uur zouden vertrekken. Ik wil jullie allemaal hele fijne 2 weken toewensen. Sommige een hele fijne vakantie en sommige hele goede echo's! Ik hoop dat er veel goed nieuws is als ik terug ben. Ik zal jullie missen... snif, snif... rustig aan allemaal! Groetjes Janny
Janny, veel plezier op vakantie, geniet ervan met jullie sleurhut Jooze: welkom terug, lekker gehad? @all die in agrarische omgeving zitten, hadden jullie dit gelezen: http://www.telegraaf.nl/binnenland/1429 ... ren__.html
@kersje : mijn man had mij al eens gewaarschuwd voor schapen .....mijn schoonouders hebben een hele verzameling en toen ze gelammerd hadden mocht ik ze niet aaien ...maar dat was niet de q-koorts ...dat was iets anders .... morgenochtend hebben wij de pretecho .....ben zo benieuwd naar de kleine ook al hebben we van de week de 20 weken echo gehad ....dit is duidelijker
Lot en Marbo; gefeliciteerd met jullie mooie echo's! Schildje, leuk van dat jasje. Ik zat me eigenlijk ook al af te vragen of ik nou een jasje of z'on compleet pak voor de kleine moet kopen en in welke maat, ik weet niet hoe snel een baby groeit in 3/4 maanden, iemand een idee? Ukkepuk; mooie buikje en leuke babykamer! Beatrice; sterkte met je Ischias, vervelend voor je. Wel fijn dat je minder kan gaan werken, zou ik wel heel prettig vinden, als ik daar last van had.
Ik heb ook wel "last" van mijn hormonen. Ben soms erg afwezig, denk alleen maar aan de baby of de babykamer. Heel rusteloos, ik wil van alles tegelijk doen, ook schoonmaken... Ik heb al een hele lijst gemaakt voor de babyuitzet, dat geeft iets meer rust. Vandaag hebben we (via marktplaats) een witte box gekocht voor 50 euro! Met lade eronder en in hoogte verstelbaar. Was nog moeilijk om een box op marktplaats te kunnen kopen, want er zijn veel bieders, die witte boxen zijn erg populair. De babykamer is helemaal gewit. Morgen gaan we de kinderwagen uitzoeken met mijn ouders en daarna de commode en kledingkast ophalen! Heb er zin in!
@ Janny: Veel plezier! @ Jooze : ik heb al 3 weken geleden de echo gehad, ik denk dat je Conny bedoeld? Wij hebben vandaag de kinderwagen, maxicosi, easyfix, kast, commode , ledikantje en wiegje besteld met daarbij natuurlijk matrasje en dekentjes. We weten tenminste weer waar we voor aan het werk zijn Moeten nu alleen nog een box, badspulletjes en linnengoed kopen.
Zo Corien; heb je in 1 keer een heleboel, super! Ik vroeg me ook al af wie dat nou was, die de echo opnieuw zou krijgen, omdat het hartje niet goed te zien was. Was ook net voor mijn vakantie. Hoe is dat verlopen?
Dank je wel jootje, er is hier nog niet zo veel veranderd. Donderdag moet ik weer op controle bij mijn eigen gyn, hij is dan terug van vakantie en dan krijgen we meer uitleg. Weer spannend dus, maar goed we weten wel dat het nu (voor als nog) niet ernstig is. knuffel en welterusten conny
Ik heb voor maat 62 gekozen omdat ik wel weer een klein mannetje of vrouwtje zal krijgen. Rick was maar 49 cm. Het heeft ook even geduurd voor hij echt goed in maat 62 zat. Dus als ik het goed reken dan kom ik uit in begin voorjaar 2009 dat hij/zij er niet meer in zal passen. Dit van uitgaande dat de kleine ongeveer net zo zal groeien als Rick. Maar ja, niet ieder kind is het zelfde.
maar als je baby geboren word en naar huis gaat uit het ziekenhuis ....moet het dan geen jasje maat 50/56 aan ?
Wij hebben gisteren voor het eerste vervoer en de dagen daarna een Lodger wrapper gekocht. Dat is een heerlijk warm kleed waarin je je kindje kunt wikkelen voor bv in de maxi cosi, maar ook om het lekker op je arm te hebben. Het is verkrijgbaar in diverse leuke kleurtjes. http://www.lodger.com/product.asp?product_id=3
Hi dames, @Jootje, bedankt bedoelde inderdaad Connie! Fujn dat het niet echt ernstig is, extra controles zijn wel prettig in deze situatie! @Sybje, je kan ook uit het ziekenhuis gewoon een te groot jasje of een flease deken over/om het kindje heen leggen. Dat werkt prima en en uit een jasje wat altijd weer veel te duur is, is het zo uitgegroeid! Mijn vakantie was top! 35 graden dus niet voor niets naar het zuiden gereden!. Heb geen reet gedaan maar met mijn bekken kon ik ook niet meer dan niks... Terug weg was alleen slecht we reden snachts kregen we om 3 uur 2 lekke banden, dus weg slepen, hotel, nieuwe banden en 12 uur later dan verwacht thuis.. Maar ik ben er weer! En morgen wordt mijn zoontje 2 dus ben hard bezig om dat nog allemaal te regelen (taart bakken enzo). Jooze
mmmh die wrapper lijkt me ook wel wat ...in jan/febr gaan wij misschien op wintersprot en dat is dan ook wel erg lekker voor de kleine in de auto bijvoorbeeld ....
ik heb ook een lodger wrapper, echt mega veel gebruikt voor mijn dochter, die lag er altijd in als ze in de kinderwagen lag. Hij kan alleen niet in de maxi cosi hoor, dan moet je de shelter hebben. Jooze, fijn dat je terug bent! Janny; fijne vakantie! HIer weinig te melden