November 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Zonnebeertje, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    Geweldig Marielle!
    Weten jullie wat het gaat worden?

Ik heb ook gister bij miss etam shirts gekocht, allemaal roze; 1 met streepjes boven en vlinders beneden, 1 jurkje zonder mouwen roze/wit/zwart gestreept en ee roze4 shirt weer met vlinders, die had ik al in het blauw, echt super!
    ook nog een shirt van supermom gekocht met een gave tekst erop; never mess with a pregnant woman!

Gaaf he de baby voelen! Ik voel het nu echt de hele dag door, soms zie je ook echt mijn buik op en neer gaan. Ben volgens mij wel een van de gelukkigen die het al zo vroeg voelde; met 13 weken.

2. Laurie

Laurie Fanatiek lid

29 feb 2008
    2.188
    1
    0
    Personeelsfunctionaris
    @ Marielle: feli met jullie mooie echo!

3. GerdienD

GerdienD Actief lid

28 feb 2008
    289
    0
    0
    URETERP
    ff vlug een kort berichtje van mij vanaf t vakantieadres...nou ja vakantie..We zijn gisteren aangekomen in Nijmegen. Vandaag ff wezen shoppen..bij de H&M hebben ze leuke babykleren! echt geweldig...en ook met pooh &Friends dus tja ik ben weer schuldig aan t kopen van een leuk shirt en vestje.....Kon het gewoon niet laten liggen! Verder alles goed. Morgen nog een rustdag en dan opmaken voor het verzorgen van de wandelaars....groetjes.

4. KersjeB

KersjeB Bekend lid

23 apr 2008
    820
    0
    0
    Gefeliciteerd met je mooie echo Marielle!

En weer twee die de Mutsy hebben besteld, goede keuze vind ik uiteraard ;)

Wij hebben onze koffers klaar staan en zijn online al ingecheckt. Vanavond slapen we in het huis van mijn ouders en pakken vannacht vanaf daar de nachtbus naar Schiphol. Onze vlucht gaat namelijk al om 4.45 uur...gaaaaaaaaaaaaap...wekkertje gaat dus om 1.45...
    Maar dan staat ons een prachtig weertje op een (zover ik moet geloven) supermooi eiland te wachten, wij gaan lekker naar Zakynthos.
    Tot over een week meiden.
    Iedereen die echo's heeft of andere spannende dingen, veel plezier en succes!

Dag dag!

5. Marielle; gefeliciteerd met je mooie echo! Leuk dat je de kleine nu ook voelt! Geweldig is dat he.

Kersje; fijne vakantie!

Ik geloof dat die mutsy wel erg goed verkocht wordt! Ik vond het nog moeilijk om te kiezen uit de verschillende types.

6. Oeps 3 keer... mijn internet valt steeds weg...

7. ....

8. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Kersje een hele fijne vakantie en geniet ervan!

Wij hebben ook de mutsy gekocht, lijkt me een fijne wagen.

Marielle fijn dat alles goed was vrijdag! En weten jullie wat het word? Leuk dat je de kleine voelt.

9. margreet78

margreet78 Bekend lid

14 mrt 2008
    882
    0
    0
    Kersje (en anderen die bijna weg gaan): fijne vakantie gewenst. Griekenland... het eten daar vind ik zooooooooooooo lekker! Geniet ervan! We gaan zelf niet meer weg deze zomer, zijn in mei 11 dagen naar Israël geweest dus deze zomer blijf ik lekker thuis keutelen.

Marielle: leuk dat je je beebje nu zo goed voelt! Geweldig hè. Hier is het vaak ook superactief, omdat mijn placenta achter ligt en ik zelf nauwelijks een speklaagje heb kon mijn man het ook al heel vroeg voelen. Nu vinden we het allemaal nog leuk, maar ben wel heel benieuwd hoe dat voelt als de kindjes 7 pond zijn :)

Wat betreft de harde buiken: die heb ik ook behoorlijk veel, iedere dag en soms ook een paar per uur. Het doet geen pijn, maar mijn buik voelt dan heel gespannen aan en mijn baarmoeder is een keiharde ronde bal. Niet echt heel prettig dus. Heb het er laatst met de VK over gehad omdat ik ze best veel had. Enerzijds heeft dat te maken met toch ietsje te druk zijn, maar ze zei dat het ook door bewegingen van beebje zelf veroorzaakt kan worden (als die hard schopt zeg maar) of door een "groeispurtje" van de baarmoeder. En ik heb het bijv. ook als ik even flink moet hoesten ofzo. Nou ja, zolang ze niet om de 5 minuten kwamen en niet pijnlijk zijn was er niets aan de hand zei ze. En ook hierbij scheelt het volgens VK weer dat ik nauwelijks isolatie op m'n buik heb, kennelijk voel je dat dan beter dan wanneer je wat steviger bent. Dus ik maak me er maar niet al te druk om. (althans, dat probeer ik ;) )

10. Laurie

Laurie Fanatiek lid

29 feb 2008
    2.188
    1
    0
    Personeelsfunctionaris
    @ Kersje (en anderen die ik vergeet): een hele fijne vakantie gewenst!

11. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Ben weer thuis in Duitsland en bekaf. Reizen tijdens de zwangerschap is niets voor mij. Ga zo maar extra vroeg slapen.

Sorry, geen fut om te reageren. Hoe moe kan een mens zijn van de hele dag in de trein zitten...

12. boefje70

boefje70 Actief lid

2 mei 2008
    153
    0
    0
    DIV medewerkster tot eind van het jaar
    Soesterberg
    ff snel hier nog even gedag zeggen...
    ben nog niet helemaal bijgelezen, maar zag dat kersje weggaat... fijne vakantie en geniet ervan he

vandaag mijn kast leeggehaald om plaats voor mijn bed te maken, alle kleren weer even gepast, 2/3 opgeruimd die ik al niet meer aankan, komt wel weer na de bevalling en na de verhuizing tegen die tijd...
    Heel veel topjes en shirts pastte ik niet meer, niet zozeer om mijn buik, maar om mijn borsten....
    Zijn er nog meer vrouwen waarvan de borsten harder groeien dan de buik ;) op mijn borsten heb ik ook straie, en niet op mijn buik...

13. Dat heb ik wel in het begin gehad, 1e 3 maanden, maar nu is het meer mijn buik die aan het groeien is. Nog geen straie.

Lekker dat opruimen, hebben wij ook gedaan!

14. zonnetje77

6 jul 2008
    95
    0
    0
    hallo allemaal!
    haha jeetje wat schrijven jullie veel zeg haha gezellig hoor!
    ik wilde even reageren op degene die veel last heeft van harde buiken (ben even vergeten wie het was?)... als je er zoveel hebt kun je het beste toch even je vk bellen. het is niet raar als je harde buiken hebt, af en toe, maar als ze zo vaak komen dan is het verstandig om even te checken waardoor dat komt... ik denk altijd maar zo, beter een keertje te vaak naar de vk bellen dan te weinig.

grappig joh ik voelde de baby zo weinig vandaag en maakte me zorgen, maar nu zie ik achter elkaar m'n buik heen en weer bewegen, de kleine is weer wakker hoor!

wat vinden jullie ervan dat je buik ineens een stuk dikker wordt? het lijkt bij mij wel alsof hij in een paar dagen enorm is gegroeid! ik sta al vanaf dag 1 voor de spiegel om te kijken of mn buik al groeit, maar nu mensen 'op straat' dingen tegen me zeggen over dat ik zwanger ben, ben ik echt apetrots, maar ik vind het ook best wel een beetje gek! het idee dat die buik alleen maar groter gaat groeien en dat het voorlopig nog wel zo blijft is best wel raar! wel helemaal geweldig hoor, begrijp me niet verkeerd, maar gewoon raar. hebben jullie dat ook?

groetjes zonnetje

15. Niet meer actief

Hoi meiden

Ik heb al heel lang niet meer gereageerd hier omdat ik vind dat dit topic te snel gaat :) maar denk wel aan jullie hoor :)

Alles nog okee hier?

Vandaag alweer 23 weken, vinden jullie niet dat de tijd na de 12 weken voorbij vliegt?

Morgen weer 3d echo :D ben benieuwd! Iemand hier 3d foto's van kindjes rond 23 weken?

Liefs d.

16. Niet meer actief

Hoi meiden

Ik heb al heel lang niet meer gereageerd hier omdat ik vind dat dit topic te snel gaat :) maar denk wel aan jullie hoor :)

Alles nog okee hier?

Vandaag alweer 23 weken, vinden jullie niet dat de tijd na de 12 weken voorbij vliegt?

Morgen weer 3d echo :D ben benieuwd! Iemand hier 3d foto's van kindjes rond 23 weken?

Liefs d.

17. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Jsztd veel plezier met de 3d echo vandaag lijkt me prachtig. Hoe gaat het met jouw? Ik vind ook dat de eerste helft zo voorbij is gegaan als de 2de helft net zo snel gaat is het zo november.

zonnetje het idee van het groeien heb ik ook dat het de laatste week ineens harder is gegaan.

18. Laurie

Laurie Fanatiek lid

29 feb 2008
    2.188
    1
    0
    Personeelsfunctionaris
    @JsztD: veel plezier met je echo

Hier ook al een forse buik, al heb ik het idee dat de enorme groei tot stand is gekomen. Zal vanmiddag even weer een nieuwe foto plaatsen.

19. schildje

schildje Fanatiek lid

4 feb 2008
    1.665
    0
    0
    Huisvrouw
    Gelderland
    @Manon voor dat je het weet ben je een expert met aan en uitkleden. ;)

@Mariëlle fijn om te horen dat jouw echo ook is goed gegaan. De foto’s zijn mooi hoor. Je kan de kleine goed zien. :)

@Jsztd veel plezier met je 3d echo vandaag.

20. Noatje

Noatje Fanatiek lid

12 apr 2008
    3.488
    0
    36
    N-BR
    Heerlijk hé de kleine zo te voelen!

Ik heb gister alvast mijn verjaardagscadeautje gehad van mijn mannetje...Ik heb een hele mooie mamafiets gehad :D, gister direct uitgeprobeerd en hij fietst heerlijk. Vind het zo fantastisch lief!

Deel Deze Pagina