Leek me trouwens leuk de buikenomvangrace-lijst weer eens te updaten, maar heeft er iemand een goed zoeksysteem zodat je niet eerst 300 pagina's hoeft door te lezen om de laatse lijst terug te vinden?
nou dat vraag ik me ook wel eens af ....wij hebben echt een druk beebje .... in het begin voelde ik het beebje alleen onder mijn navel ...en nu overal ........zelfs al richting de zijkanten van mijn buik ....ja ja
haha Succes ik heb een bikini lijkt me ook niet zo charmant. zaterdag op vakantie kan ik hem uit proberen. haha
mmhh ik heb dus nog een gewone bikini ......normaal zou ik nooit een bikini aan doen ...maar nu wel denk ik ...weet alleen niet of ik een gewone bikini nog aankan !
ik voel de beeb echt over in mijn buik. Soms denk ik "jeetje zit je al zo hoog" terwijl nog geen tel later ik iets voel helemaal onderin. Blijkbaar heeft de beeb de arm/been coördinatie niet van mij (want dansjes/lessen met arm/been bewegingen tegelijk zijn nooit iets voor mij) Ging Kleinwonder ook op vakantie? ze is zo stil en had niet door dat ze weg zou gaan...
goedemiddag, met mij gaat het goed hoor en heb lekker een weekend gehad. mijn goede vriend helemaal uit rozendaal bij ons gelogeerd. was het heel gezellig.. hij vraagt wel eens zal ik roze of blauw kopen haha.. ik zei dat mag je lekker zelf raden. hij wil zo dolgraag weten wat het wordt. dat kan ik me wel voorstellen. ik heb afgelopen nieuw broek en banden gekocht. wel groot maat pfff.. eerst was 42 nu al 46 maar wel iets groot maar niet zo erg straks weer dikker denk ik daarom heb ik express. verder lekker relaxen mijn vriend is vanmorgen al begonnen met babykamer bezig dus. wel op rustig manier ik voel wel eens mijn buik vooral links en rechts heel soms in de midden. Noatje wat een geweldig dat je een mamafiets heb gekregen van je lieve mannetje.. heel veel plezier ermee. ik heb wel de rest van jullie gelezen maar ben weer vergeten sorry...
Ik ka staks kijken voor een positie bikini, maar volgens mij is dat weinig verschil met een gewone. Ik laat het wel ff weten.
Ik heb een tankini gekocht op www.lingerievoortwee.nl Deze is misschien wel iets duurder maar zat wel helemaal goed. Ik wilde gewoon niet voor *** lopen op het strand en voel me al niet zo prettig in een bikini dus dit was voor mij de perfecte oplossing!
Ik weet wel dat de kleintjes het niet prettig vinden als er zon op je buik staat. dat schijnt heel fel te zijn voor ze. Ik kan het me wel voorstellen... Daarom wilde ik ook iets over mijn buik hebben...
hoi Hier voel ik de baby vooral links en net onder mijn navel. Wij willen trouwens niet weten wat het word. Wel willen we een pretecho. We gaan naar son als daar plek is. volgens de dame van de echo waren ze daar erg goed. groetjes MarielleB
hoi! jullie hebben het over bikini's.... hebben jullie al nagedacht over hoe je het gaat oplossen met je bikinilijn? haha! mijn buik is al best groot (vind ik zelf, maar het wordt nog veeeeeel groter) en ik heb nu al moeite om me netjes te scheren! hebben jullie tips? ik heb geen zin in een bushbush haha! groetjes zonnetje
ik had ook met vakantie een bikini en een positiebadpak, 1e dag had ik even de bikini aan, maar moest steeds denken aan het felle licht voor de kleine, en steeds met je hand op je buik liggen om het een beetje te beschermen helpt ook niet echt. Daarom had ik ook de rest van de vakantie badpak aan.
Ff snel aan het bijlezen, Enne scheren tja je man laten doen (heb ik bij de eerste gedaan en dat zal wel weer moeten) anders wordt het een zooitje! Jooze
Ik zat al te denken aan een bikiniwax...Maar misschien is dat wel een beetje schaamteloos met zo'n buik. Ik heb het ook nog nooit gedaan...
manlief scheert hier met alle liefde .....mag alleen nu voorlopig niet scheren van de ha ivm een ontsteking .....dus ik ga waarschijnlijk niet uit de kleren in de vakantie