Hey iedereen, Heb vandaag voor de zekerheid toch de vk maar even gebeld (voor eigen gemoedsrust) Heb gisteren 1 harde buik gehad. VK gaf aan dat ik me niet druk hoef te maken. Mss was het kindje heel druk, of maakte mijn baarmoeder een groeispurt. Moest wel veel blijven drinken om evt. blaasontstekening voor te blijven. Zolang de harde buiken geen pijn doen, is het ok (natuurlijk met bepaalde grenzen) weer opgelucht
Jippieee dames ik ben weer blij! Vandaag 3d echo gehad en mijn knappe man is zo goed bezig! Hij was weer heerlijk actief en had ook nog eens de hik haha zo lief om dat te zien! Hij woog vandaag alweer 563 gram! (Pff wat gaat het toch snel, 2 weken terug nog maar 330) Op hoeveel zaten jullie kleintjes rond deze tijd?
die van ons woog zaterdag 520 gram ...maar volgens mij bedoelde ze daar meer mee dat de meeste kindjes dit wegen rond deze week ....
Ik heb ook het idee dat mijn buik in korte tijd heel snel groeit nu. Leuk dat je nu ook reacties krijgt van mensen, ze kunnen het nu echt goed zien! Noatje; leuk zo'n mamafiets, supercadeau! Ik ga die fiets ook kopen via het fietsplan op mijn werk, lijkt me heerlijk fietsen. Whabbit; ik voel onze kleine veel aan de rechterkant, maar ook wel eens aan de linkerkant, misschien toch een favoriete positie. Ook wel boven mijn navel aan de rechterkant. Eigenlijk wel overal, maar het meeste rechts onder en zijkant. Laatst voelde ik zoiets raars, alsof er iemand met een verfroller in mijn buik over mijn buikwand heen ging. Ik weet niet wat hij deed, maar denk een soort koprol ofzo Spotlight; goed dat je de vk hebt gebeld, nu kan je opgelucht zijn. Maar inderdaad, mijn vk heeft ook wel eens gezegd dat als je veel harde buiken hebt, het zou kunnen zijn dat je een blaasontsteking hebt en dat je dan in ieder geval even je urine moet laten testen.
Jippieeee ik ben uitgenodigd door het VUMC om op mijn verjaardag (a.s. donderdag) daarheen te komen om een congres bij te wonen voor artsen over 3d/4d echografie Heerlijk weer kleintje kijken hihi heb er al heel veel zin in! Gaat er iemand van jullie toevallig ook? Want ze zochten mensen tussen 20 en 24 weken...
Goeiemorgen. Heb mijn kleine de hele ochtend nog niet gevoeld. Nou ja tot nu dan. Dat is vrij uitzonderlijk. Maak me zorgen nu....
Hey Chebu De dag is nog maar net begonnen? En je hoeft je kleintje pas vanaf 25 weken elke dag te voelen he..
Hij 'doet' het weer. Maar niet zo sterk. Zeker sufjes ofzo. Maar goed, toch maar even in de gaten houden. @JsztD, ik weet het. Maar als je je kind al vanaf week 17 letterlijk elke dag en meestal op dezelfde tijden voelt, dan is het zo normaal dat je je zorgen maakt als het patroon verandert. Ik in ieder geval wel...Ben dan bang dat ie in de navelstreng verstrengeld is ofzo.
Ja ik snap je wel hoor zo ben ik ook.. hihi dan ben ik blij dat ik de angelsound heb en ga ik snel even stiekem luisteren ! Misschien een tip?
jsztd; wat gaaf dat je daar heen mag, wist niet dat je je daar voor op kon geven, helaas. Maar ik ben ook al bijna 25 weken, zal ik wel niet gekund hebben. Maar mooie foto's weer hoor! Ik scheer mijn bikinilijn op de gok, til mijn buik gewoon op en doe het op gevoel, bij mijn dochter ook altijd zo gedaan. Ik heb een hele leuke bikini, het broekje is groter, dat is volgens mij het enige verschil met een 'gewone'. Zag bij de babydump ook voedings bikini's, ook handig! Ga ik vanmiddag nog maar eens kijken, heb nog een bon van 5 euro uit de doos. Las in een nieuwsbrief dat als je buik jeukt, je er iets op moet smeren, krabben is niet goed. Heb al regelmatig weer jeuk op mijn buik.
Ja gaaf he en weer een dvdtje erbij over mn kleine man.. hihi spannend.. En ja de fotootjes zijn lief geworden he ? Alweer zooo'n verschil met 6 weekjes terug, maarja beebje is ook al 4x zo groot onderhand haha Heb idd ook gehoord dat je als je jeuk hebt moet gaan smeren..? Ik smeer me rot in ieder geval hihihi Iemand hier al last van striemen eigenlijk?
Striemen nog niet gelukkig. Smeer me ook rot. Heb ook een wat vettere creme gekocht. Hier doet mijn man de bikinilijn. Da's wel zo fijn. De benen kan ik nog steeds zelf doen. Wat een problemen he hihi. Wie doet de bikinilijn!
hihihi aangezien ik alleenstaand ben zal ik een contactadvertentie moeten plaatsen: WIE O WIE WIL MIJN BIKINILIJN FF DOEN?
Ik smeer me hier ook helemaal een ongeluk! Ik smeer met Oliva olie. Dat schijnt echt super goed te helpen. Ik moet zeggen so far so good. De bikinilijn gaat nu een beetje op de gok en een beetje met lenigheid haha. Per dag gaat het moeilijker... Ik zou ook wel mee willen doen aan die les. Lijkt me super! Ik ga denk ik met 25 weken nog een pret echo doen. Gewoon voor het leuke. Ik kan niet vanaf nu helemaal niet meer kijken. Dat duurt gewoon te lang...
Olivia olie hoorde ik van iemand anders ook al ja... toch eens halen En jaa is lang he? Vanaf nu nooit meer mogen kijken.. hihi nou heb ik gelukkig donderdag weer een echo en dan 19 augustus weer een
Jdzt, ik moet lachen zeg.. over advertintine o wie wil o wie wil haha.. ik vind echt grappig zeg... nu is wel even rustig omdat zoveel meiden opvakantie. straks zal wel even druk als de rest terug komen. hihi. binkinilijn kan ik nog wel zelf. maar straks zal ik moeten wel aan mijn vriendlief doen als hij nog durft haha.. dat zien we het wel he.. chebu, ik kan me wel voorstellen dat je over zich maakte, dat heb ik wel eens ook gehad wanneer gaat ie weer bewegen. verder nieuw broek die ik vorige keer heb gekocht is echt waardeloos elke keer zakt naar beneneden ik denk dat groot is. maar ik bewaar gewoon in de kast tot mijn buik n og dikker is dan pas ik weer aan denk ik. ik denk dat ik morgen of donderdag weer naar de stad om nieuw broek kopen (zonde) pfff.. ach kan gebeuren. hebben jullie ook wel eens? maar ik heb wel eerst gepast. die past helemaal goed. maar nu opeens niet meer pfff.
Vandaag 24 weken zwanger Vind dat wel weer een mijlpaal, vanaf nu heeft het kindje bij geboorte immers een (kleine) kans. Las dat de overlevingskans bij 25 weken al stijgt naar 75%.
jaki, je kan soort bretels kopen, die maak je aan je broek en bh vast, dan zakt je broek niet meer af. Of gewone bretels. Ik had de vorige keer ook zo'n afzakbroek, die heb ik gewoon weer op mp verkocht, werd er gek van, hihi. Hoe knippen jullie je teennagels, dat is echt een probleem, kan er al niet meer normaal bij. Mijn mannetje vind t vies, die wil het niet doen Zal een vriendin wel eens vragen. die is pedicure