Oee Corien dat wist ik niet.. dat is wel een fijn gevoel idd En ja iemand moet het toch doen mn bikinilijn whuhaha
oh ja, over striemen, mijn buik is nog steeds een landkaart, heb echt vreselijk strepen overgehouden van mijn 1e zs. Bij al mijn vriendinnen die kids hebben en bij mijzelf, kwamen de strepen pas in de laatste 3 weken. Wil jullie niet bang maken, maar ook ik dacht dat ik er zonder streep vanaf kwam, maar helaas.
Ik ga met mijn teennagels gewoon op de grond zitten en dan maar alles een beetje proberen. Als ik zo bezig ben in de badkamer roept mijn man altijd dat ik uit moet kijken dat ze met niet terugrollen in zee haha Corien, dat is wel een prettige gedachte! Ik zit nu op 22 weken dus moet alles nog even goed binnenhouden... Die Oliva Olie werd door al mijn vriendinnen gebruikt en ze hebben geen van allen strepen gekregen. Ik ga er dus vanuit dat het wel helpt. Ik heb ook nooit jeuk ofzo. Het trekt alleen niet zo heel snel in maar ik vind het 's avonds ook wel lekker om lang te smeren en over mijn buik te aaien...
teennagels doet mijn vriend altijd. maar als ik klaar met douchen dan vind hij niet vies. maar als ik eerst teennagels laten doen vorodat ik ga douchen vind hij natuurlijk vies. maxje, dank je wel voor tip van bretels of zo. ik zal proberen ff kijken. misschien kan jij ook doen misschien doet hij dan wel gewoon tip van mij.. van teennagels bedoel ik.
de strepen waren eerst paars/blauw, later roze, zie mijn album, heb er even een foto van geplaatst (voel me nog steeds net een zebra) Met 25 weken heeft een kindje 50% kans om te overleven, met 23 30% en met 27 weken 70% en daarna vanaf 29 altijd 99%
Maxje, dat heb ik ook. tsja.. niks aan te doen he.. die groeit flink zo hard daarom kreeg jij dat.. dat heb ik ook. wel zonde dat vind ik het ook. maar kan niks veranderen als ik goed heb.
Dat is balen van de striemen vriendinnetje van me heeft t ook heel erg... hoop dat ik er geen last van krijgt, maarja afwachten! Volgens mij valt ero ok niks aan te doen?
zo'n broek heb ik ook...heel vervelend. maar ik draag er nu een buikband overheen en dan blijft ie netjes zitten. misschien een tip?
Hahah heb even snel terug gelezen, lees iets over teennagels, met een hoop gestuntel lukt het me nu nog zelf en als dat niet meer gaat zal vriendlief toch moeten helpen. Dit hetzelfde met de bikinilijn, liggent in bad gaat die nog wel Striemen heb ik nog niet..... gelukkig maar kan natuurlijk altijd nog komen. Wij hebben volgende week donderdag 24-07 een afspraak gemaakt voor een 3d echo... heb er reuze veel zin in... Mn meisje is behoorlijk bewegelijk, volgens mij ben ik helemaal bont en blauw van binnen. Maar het is allemaal voor een goed doel toch. Ik ga nu snel ff een boterham eten.. heb weer pauze. Doei doei
mijn bikinilijk kan ik nog zelf doen. maar als dat niet meer lukt moet vriendlief maar even zijn best doen, want wil toch echt geen overbegroeiing! heb ook nog geen strepen gelukkig. smeer met de bbbb creme van vsm. Ruikt alleen niet zo lekker maar doet het wel goed tot nu toe. teennagels kan ik ook nog zelf knippen. Heb het gevoel of groei ik juist heel langzaam...in tegenstelling tot de rest hier
Wil iedereen die aanvullingen, wijzigingen of wat dan ook voor informatie heeft die in de lijst moet die via PB doorgeven aan Jootje24 of Ram1978. De lijst blijft dan netjes en up-to-date. NOVEMBER 2008 MAMA'S 26 oktober Guapetona - Noord-Holland - 34jr - 1e kindje - :-# 30 oktober Maxje - ?- 26 jr - 2e kindje - Het wordt een jongetje Edithdeb- Noord-Holland - 34 jr - 2e kindje - Het wordt een jongetje 1 november Shannen - ? - 25 jr - 1e kindje - Het wordt een meisje Sasgirl - Utrecht - 25 jr - 1e kindje - [-X Britm - - Almere- 32 jr - 2e kindje - :-# 3 november Sanna - ? - 28 jr - 1e kindje - het wordt een meisje Saartje - Egypte - 24 jr - 2e kindje - : 4 november Corien - Groningen - 36 jr - 1e kindje - het wordt een meisje Conny75 - ? - 32 jr -2e kindje -: ManonF - Hilversum - 24 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje Sybje - Zuid-Holland - 23 jr - 1e kindje - [-X 5 november Ukkepuk078- Dordrecht - 29 jr - 1e kindje - Het wordt een meisje Marisha - België - 28 jr - 1e kindje - :-# Hummel - Gelderland - 25 jr - 1e kindje - [-X Jooze - Noord-Holland - 27 jr -2e kindje - : 6 november Jaki - Enschede - 31jr - 1e kindje - :-# Tatlim - Antwerpen - 25 jr - 1e kindje - het wordt een meisje 7 november Chebu -Duitsland - 26 jr - 1e kindje -Het wordt een jongetje Fredje8 -?- 30 jr - 2e kindje - : 9 november Waarom -Noord-Holland - 29 jr - 1e kindje - [-X JsztD - Oss - 23 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje 10 november Domino85 - Drenthe - 23jr - 1e kindje - [-X 11 november Whabbit - ? - 34 jr - 1e kindje - [-X 12 november Schildje - Tolkamer (Gld) - 31 jr - 2e kindje -: [-X Benmarieke - Drachten - 19 jr - 1e kindje - :-# 13 november Jootje - Friesland - 25 jr - 1e kindje - [-X GerdienD - Drachten - 28 jr - 1e kindje [-X Lillebi -Noord Holland - 34 jr - 4e kindje - het wordt een meisje 14 november KersjeB - Utrecht - 30 jr - 1e kindje - - het wordt een meisje 16 november Loesjuh Gelderland - 25 jr - 1e kindje - het wordt een meisje Aly - ? - 36 jr - 2e kindje - Het wordt een jongetje Bruidje - ? - 27 jr, - 1e kindje - [-X 17 november margreet78- 30 jr -1e kindje- [-X beatrice- 28 jr -1e kindje- Het wordt een meisje 18 november novmama - Gelderland - 23 jr - 1e kindje - : zonnetje - zuid-holland - 30 jr - 1e kindje - [-X 20 november spotlight - ? - 28 jr - 1e Kindje :-# Ddebbyy - Vianen - 22 jr - 1 Kindje het wordt een meisje 22 november Janny Jansen - Drenthe - 27 jr - 1e kindje -Het wordt een jongetje Ram1978 - Almere - 30jr - 2e kindje - [-X 24 november Wendy1983 - Son - 24 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje 25 november lot23 25 Jr Gelderland - 1ste kindje : Kleinwonder - Den Bosch - 20 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje Amalia1 - Brabant - ?jr - 2e Kindje : 26 november Danili - ? - 27 jr - 2e kindje - : Evie83 - Noord Brabant - 25jr - 1ekindje -[-X MarielleB - Best - 29 jr - 1e kindje - [-X Anneke - Noord-Holland - 33 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje WillyD - Lelystad - 23 jr -1e kindje - : 27 november boefje70 - Soesterberg - 38 jr - 1e kindje - het wordt een meisje 28 november Annelet - Voorburg - 29jr - 1e kindje - : Noatje - noord- brabant - 19 jr - 1e kindje - : 29 november Mamamanuela - ? - 25jr - 2ekindje - : Marbo - België - 35jr - 1ekindje - [-X tipp42hgg - Leiden - 27jr - 1ekindje - [-X ben je uit de lijst gehaald maar was dat niet de bedoeling geef je opnieuw op! Er zijn tot nu toe 56 november mama's! Totaal: 10 jongens, 11 meisjes, 0 tweelingen, 13 : (weet het nog niet) 6 :-# (ga het niet vertellen) , 16 [-X (wil het niet weten) AGENDA: 15 juli Edithdeb - afspraak gyn marielleB- afspraak vk schildje - afspraak vk 15:00 uur Noatje - afspraak vk 17 juli Noatje word 20 jaar Ram1978- 21 weken echo 18 juli marisha - afspraak gyn en pretecho 09:15 uur 19 juli Noatje - 20 weken echo + geslachtsbepaling 22 juli Jaki - echo + afspraak gyn 24 juli ukkepuk- controle vk en 3d echo 28 juli tipp42hgg- 4e afspraak vk 29 juli JannyJansen- herh. 20 weken echo 09:20 uur 30 juli chebu- 7.30 uur afspraak gyn (suikertest) JannyJansen- pretecho 09:00 uur 31 juli Spotlight - afspraak vk 11 augustus JannyJansen - echo 13:30 en afspraak gyn 12 augustus Gerdien- afspraak vk 14 augustus Jootje- afspraak vk 15 augustus Jootje - pretecho 14:00 uur 17 september Chebu met verlof 20 september Corien met verlof 24 september ManonF met verlof ukkepuk met verof 26 september Jootje met verlof 18 oktober JannyJansen met verlof 1 november Noatje met verlof neem eens kijkje of meld je aan op onze hyves: http://november2008mamas.hyves.nl Buddylijst ukkepuk <---> Blub76 KersjeB <---> Jootje24 Jannyjansen <---> Jaki Edithdeb <---> mamamanuela Jannyjansen<--> Sybje<--> ukkepuk Waarom<--->Ram1978<--->Tipp42hgg Tipp42hgg <---> Beatrice Wil je jezelf als buddy opgeven of heb je al iemand gevonden, geef het dan door voor de lijst! **Voor deze dames heeft het helaas niet zo mogen zijn.. We denken aan jullie! ** Mammatje...Noralien...Fio...Marlieke...Mimi...Seilenna...Dootje Bramtim ..sjansie28... Essit...shandro...sophie...Hanna1974
@chebu: je maakte je wat zorgen over de bewegelijkheid van je beebje. ik heb hetzelfde hoor. Soms heb ik dagen dat ik denk van: "moet je niet even slapen kleine?" en dan kan ik daarna zo 2 dagen hebben dat ik ons beebje bijna niet voel. of heel zacht of helemaal niet! ik heb nu ook weer van die dagen dat ik het minder voel. zo nu en dan laat het zich zachtjes duidelijk maken dat er niks aan de hand is. maar soms word ik er wel eens onzeker door! dromen jullie de laatste tijd ook zoveel? ik droom steeds dat ik moet gaan bevallen, maar dan word ik wakker en heb ik last van mijn buik omdat ik moet plassen.
Ik droom heeeeel veel. De gekste dingen! Over bevallen, de kleine maar ook over dingen die ik helemaal niet thuis kan brengen. Ik onthoud er ook zo verschrikkelijk veel dat ik soms echt een beetje aan mezelf ga twijfelen haha. Ik voel de kleine bijna elke dag maar soms is het ook iets minder sterk dan de andere keer. Ik denk er maar niet te veel van. Dan maak ik me alleen maar zorgen om niets.
pppff ik werd vanmorgen om 05.00 heel even wakker wou nog wat zeggen tegen manlief voordat hij weg ging ...beebje werd ook gelijk wakker en vond het leuk om te gaan watertrappelen ......gelukkig viel ik rond 06.00 weer in slaap..... heb vanmorge ook crocs gekocht ....behalve slippers en corcs kan ik niks verdragen ......ben er normaal niet fan van maar dit is een prachtige oplossing ! zijn paarse mary janes ! striemen ? breek me de bek niet open ....bleeeh heel mijn buik is naar mijn grootje ...nou ja voor het goede doel he .....ben er normaal al heel gevoelig voor met aankomen en afvallen .....nu gaat het dubbel en dwars zo hard ! dromen ? ik ben overdag veel aan het pspen ...(paintshoppro) en daar ga ik s'nachts mee door haha echt erg
ja heel vervelend met die mijne broek. maar banden overheen is misschien ook handig.. ff vraagje wat is streimen? :O oja ik was ff vergeten om vertellen. gisteren heb ik een slingers gekocht hihi.. heel leuk haha.. die heb ik al gelijk verstoppen die niemand mag zien haha...
maxje, wel beetje grappig.. als ik bezig met huishouden doe, is onze kleine slaapt maar als ik rustig zit gaat ie bewegen.. haha.. wel grappig.