November 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Zonnebeertje, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    ik ga me weer klaarmaken om naar het werk te gaan.
    late dienst tot 23:15 uur!

allemaal nog een gezellige dag :)

2. Laurie

Laurie Fanatiek lid

29 feb 2008
    2.188
    1
    0
    Personeelsfunctionaris
    @ JsztD van harte!

Hieperdepiep.......hoera \:D/

3. MarielleB

MarielleB Bekend lid

7 sep 2006
    641
    0
    0
    Hoi dames

@JsztD: gefeliciteerd

Wij hebben onze babykamer en kinderwagen vanmorgen opgehaald.
    Mijn man was vanmorgen ook even nog thuis en vroeg gister wat ik wilde doen. Ik wist het niet maar dacht aan de kamer ophalen, dit stond gepland voor volgende week zaterdag. Maar dacht dat het toch niet meer zou lukken om dit voor deze morgen te regelen. Mijn man zei toen op het zelfde moment zo van we kunnen ook kijken of we de kamer kunnen ophalen. :confused: Hoezo telepatie.
    vanmorgen heeft mijn man om 9 uur gelijk gebeld of het kon en om 10 uur waren we in de winkel. Daar moesten we eerste betalen.
    We hebben toen gelijk maar alles gehaald voor het bedje. Van Winnie the Pooh 2 dekbedovertrekken en een klamboe. Een matras, eentje dat ademt, dus ook als de baby op de buik ligt kan het door het matrasje ademhalen. wel zo veilig. We kregen ook korting op de babyfoon, dus deze ook gelijk gekocht. We hebben volgens mij nu alles voor de baby om te kunnen slapen op een pyama na. Zelf een kruik met zak gekocht.
    Maar goed dat we een hele grote auto hebben, want anders had het niet gepast. :oops:
    Thuis gelijk begonnen met de komode inelkaar zeten, maar dat was niet 1 2 3 gebeurd, dus die is maar voor de helft klaar. Morgen maken we het s'avonds af.

Vanmiddag gelijk cesartherapie gehad, ze belde net toen we terug waren en ik kon er rond 2 uur al te recht. Daar bleek gelukkig dat ik geen bi heb, maar dat de spieren van mijn bekken overbelast zijn.
    Door de zwangerschap in combinatie met mijn werk. Krijg nu oefeningen om de spieren rustig te ontspannen en sterker te maken.
    Het is een hele opluchting dat het gewoon mijn spieren zijn.

groetjes MarielleB

4. Jooze

Jooze Fanatiek lid

25 okt 2007
    1.570
    0
    0
    Hi

@Jsztd, gefeliciteerd!
    @ Marielle B, lekker al bijna alles in huis, alleen dat matrasje reken e niet op hoor (er door heen ademen). Een bedje mag niet te hoog & dicht zijn omdat er dan niet genoeg zuurstof bij het kind kan komen. dus het matrasje moet wel heel veel gaten hebben als de baby er echt doorheen wil ademen ;). Maar voor oudere kinderen is het zeker wel handig!
    En geen BI, ik ben blij dat ik je niet mag verwelkomen in de club!

Hier nog niks van mijn werk gehoord... Dus afwachten maar...
    Jooze

5. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    haha GEFELICITEERD :whistle: \:D/ :whistle: \:D/

6. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    ik denk dat Marielle zo'm aero sleep bedoelt, die is voor kinderen die op de buik draaien maar nog niet sterk genoeg zijn in het nekje om zelf te draaien.

7. Sjansie; wat fijn dat alles goed gaat! Leuk om weer eens wat van je te horen. Veel plezier bij de echo over twee weken!

Jsztd; Gefeliciteerd met je verjaardag!

Wendy; wat vervelend voor je! Ik heb ook veel last van maagpijn, maar vaak alleen 's avonds. Dit heeft ook te maken met het maagzuur zei mijn vk. Niet teveel tegelijk eten, oppassen met vet of pittig eten en iets van zuivel helpt ook om het te neutraliseren. Je mag ook Rennies gebruiken hoor.

Whabbit; je bent zeker lang, dan heeft het meer ruimte om eerst omhoog te groeien.

Marielle; leuk dat jullie nu alles op gehaald hebben. Alleen ga je een dekbedje gebruiken voor de baby? Dat wordt afgeraden tot 2 jaar, vanwege gevaar voor wiegendood. En gelukkig geen BI, hopen dat het met die oefeningen beter gaat.

8. Whabbit

Whabbit Fanatiek lid

22 feb 2008
    1.253
    24
    38
    Van harte voor de jarigen!

Marielle: ook niet leuk als je last hebt van je spieren, maar lijkt me beter dan bi. Leuk ook dat jullie het kamertje nu in huis hebben. Krijg er ook steeds meer zin in! Eest de verbouwing van onze badkamer afmaken (net weer het nodige materiaal uit de Gamma gesleept!...) en daarna aan de slag in wat nu nog het kluskamertje is!

Manon: ben 1.78 en heb volgens de verloskundige inderdaad een lange buik, dus daar zal het hem vast in zitten!

Vind het trouwens zo'n gek idee dat over een paar weekjes al het laatste trimester aanbreekt... het gaat zo snel! Die positieve test lijkt nog niet zo lang geleden...

9. MarielleB

MarielleB Bekend lid

7 sep 2006
    641
    0
    0
    hoi
    Maxje: die areo sleep bedoel ik. Wel een beetje prijzig maar het was in de aanbieding.

Manon F: bij hebben een duo deken, een zomer en winter dekentje samen. Die doe je in een dekbedovertrek. Is gemakkelijk met opmaken. Je gebruikt dan geen lakentjes.

groetjes MarielleB

10. Niet meer actief

Thnx voor alle felicitaties dames :)

Vandaag weer een 3d gehad (luxe luxe luxe) hihi in het VU in amsterdam... was erg leuk om mn kleine man weer live te zien trappelen :D

11. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Jsztd gefeliciteerd met je verjaardag! heerlijk dat je je mannetje weer heb kunnen bewonderen.

Marielle b die aerosleep was hier in de winkel in combi met het aerosleep matrasje net zo duur als een los matras, heb je het aerosleep matje los gekocht misschien? Hij werd hier aangeraden en wij hebben hem ook op mijn werk is wel het veiligst zeggen ze.

Ik heb vanacht slecht geslapen ,had wat buikpijn en van die felle steken. Ik heb (spier)pijn net onder mijn borsten al de hele dag en vanacht ook herkent iemand dit?
    Morgenavond gaan wij voor 4 daagjes naar mijn schoonouders in oostenrijk dus niet al teveel kletsen ben er woensdag weer anders kan ik niet alles bijlezen. Misschien kan ik tussendoor vh weekend even wat lezen.
    voor degene die op vakantie gaan dit weekend heel veel plezier en geniet ervan!

12. MarielleB

MarielleB Bekend lid

7 sep 2006
    641
    0
    0
    Lotje: Bij ons zat het matje er ook bij. Door de aanbieding was het geheel ook goedkoper dan een ander matrasje. Maar toch vind ik het veel geld. Maar dat is alles.

groetjes MarielleB

13. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Marielle het is ook wel veel geld ja.

14. Laurie

Laurie Fanatiek lid

29 feb 2008
    2.188
    1
    0
    Personeelsfunctionaris
    Wij hebben ook een apart matje en dacht ook aparte moltons gekocht (earosleep) Hier horen ook weer aparte hoeslakens bij.

15. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    wij hebben ook het aerosleep matras en matje .....leek me wel zo prettig !

16. Niet meer actief

Ik heb ook het aerosleep matrasje en matje... zag er idd wel t beste uit vond ik

17. Laurie

Laurie Fanatiek lid

29 feb 2008
    2.188
    1
    0
    Personeelsfunctionaris
    En waren er bij jullie ook aparte hoeslakens bij? (of heb ik dat in de winkel verkeerd begrepen)

18. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Nee klopt hoor! je hebt speciale hoeslakens die meer lucht doorlaten ik heb zo ook in combinatie met het matje en matrasje.

@ All Vandaag moet ik gewoon werken. Ik hoop er aan het einde van de middag nog even te zijn. Vannacht om 4:00 uur :confused: gaan we op vakantie. Lekker 16 dagen naar frankrijk. 5 Augustus ben ik weer terug. Ik zal de telefoonnummers van mijn buddy's meenemen dan kan ik jullie op de hoogte houden als dat nodig is.

Liefs Wendy en iedereen veel Succes en pas op jezelf!:)

19. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    ja klopt ja je hebt er idd ook speciale hoelsakens bij....maar je mag ook alle jersey hoeslakens gebruiken in combinatie met het matje en matras

20. Jooze

Jooze Fanatiek lid

25 okt 2007
    1.570
    0
    0
    Hi Goedenmorgen allemaal,

Wat een verhalen of matrasjes enzo. Wij hebben een oud matrasje wat bij het bedje hoort. Vast zonder bijzonderheden, daarnaast heeft hij veel in de kinderwagen bak geslapen (die hadden we opgehangen in onze slaapkamer) En Tycho heeft het er ook in gered.
    Wat betreft dekens, wij hebben in het begin gewoon die luiers gebruikt (die dikke) die zijn groot zat! Vanaf een paar maanden een trappelslaapzak, en dat is prima bevallen (nu nog handig want hij kan met et bedje niet uit klimmen ;) En als het koud is een flease deken erop. Tycho is nu 2 en misschien dat ik deze winter een dekbed ga gebruiken...

Jooze

Deel Deze Pagina