meiden ik kom vast gedag zeggen ....ik ga zo werken en morgenochtend vertrekken wij ! tot over 2 weken !
Sybje dit lees je waarschijnlijk niet meer maar wens jullie en ook andere die op vakantie gaan een hele
Allemaal een fijne vakantie! Ik voel me een beetje blehgh.. Volgens mij heb ik last van aambeien. En de dokter is op vakantie! Ik kan pas op 12 augustus terecht! Nou goed, misschien heeft de gyn een oplossing.
Hey meıden, Ff een vraagje hoor. Eerst voelde ik mn beebje alleen voor in mn buik, maar nu trapt ze steeds achterin, tegen mn stuitje zowat, is dat normaal ? Hebben jullie dat ook ?
Lot; ik heb vannacht ook slecht geslapen. Normaal slaap ik op mijn zij, maar nu ligt dat niet altijd zo lekker en draai ik steeds op mijn rug, maar daar slaap ik dus slecht door. Ik heb ook aan de bovenkant van mijn buik een soort spierpijn gevoel en ook last van mijn maag, wat een beetje uitstraalt naar beneden, net langs mijn baarmoeder. Best vervelend. Ook heb ik als ik veel buk, pijn aan de bovenkant van mijn buik, hebben jullie dat ook? Ik moet op mijn werk veel bukken, ik werk met verstandelijk gehandicapten, ouderen. Wendy en Sybje; fijne vakantie! Noatje; nog gefeliciteerd met je verjaardag! Was de brief voor de koning leuk, die wil ik ook nog graag zien. Bruidje en Ram; gefeliciteerd met jullie mooie echo's, geweldig is dat toch he! Tatlim; wat grappig, dat valt mij ook op sinds een paar dagen, vooral als ik in bed lig. Dan trapt hij echt tegen de achterkant, tegen mijn stuitje, raar gevoel is dat he!
Tatlim, ik weet het niet of dat normaal is. maar ik heb alleen steken in mijn rug maar baby schopt alleen in mijn buik dus voorkant. maar als het je niet prettig voelt dan moet je ff vk of gyn bellen of het normaal is. doet dan zeer als de baby achterkant schopt? sybje. fijne vakantie morgen.. en maak wat gezellig van..
Oh haha toevallig idd Manon. Het zal wel normaal zijn denk ik dan. Jaki ik maak me er niet echt zorgen over hoor. Wacht gewoon ff de volgende controle af en dan vraag ik het wel. Een beetje pijnlijk vind ik het wel ja.
Zo, ik ben er ook weer eens. Heb nog een weekje hard gewerkt en dus weinig op internet gezeten omdat ik 's avonds bekaf was, maar nu heb ik dan 6 weken vakantie. Heerlijk! Lekker broeden... En daarna nog maar 5 weekjes werken voor ik met verlof mag. Beetje een late reactie, maar Ram: wat vreselijk van je collega. Wat komen dat soort nare dingen die je meestal alleen in de krant leest dan ineens dichtbij hè... Tatlim: ik had dat gisteren ook voor het eerst! En vandag weer. Heel gek, dan voel ik beeb op twee plekken tegelijk: kennelijk zet hij/zij zich dan even flink af want op hetzelfde moment voel ik 'm aan de voorkant én van achteren/onderen. Heel maf, om je beebje in je kont (sorry voor het woord ) te voelen. Manon, jij noemde ook nog de pijn in de bovenbuik. Dat begint hier nu idd ook te komen, ik moet er erg op letten dat ik goed rechtop zit, want als ik teveel buk of onderuit gezakt zit, past m'n buik er niet meer zo goed tussen en dat is een beetje gevoelig. Sjonge, ben toch wel benieuwd hoe we dit soort dingen voelen over een maandje of 3 à 4! Maar ach, als het bij dit soort dingen blijft teken ik ervoor... Voor degenen die veel last hebben van maagzuur: toen ik dat in de tweede en derde maand had had ik de halve dag van die Ricola Zwitserse kruidenbonbons in m'n mond om die smerige smaak te dempen. Wel de suikervrije variant, aangezien je gebit anders naar de knoppen gaat
wat is hier lekker stil haha.. zeker hebben niemand nieuws te vertellen he? hihi ukkepuk hoe is het namenlijk? druk?
Zo we hebben de nijmeegse weer achter de rug. Helaas heeft mijn vriend hem niet uitgelopen...jammer maar helaas. Zit een heel verhaal achter, maar dat komt misschien nog wel es een keertje. Groetjes, Gerdien
Goedemorgen! Ben geloof ik niet zo goed in uitslapen... Een kwartiertje langer dan normaal mag ook geen naam hebben. Maargoed, gezien mijn flinke to-do-list van vandaag misschien wel zo praktisch: ontbijten, badkamervloer schoonpoetsen en daarna egaliseren, vakantievluchten boeken, babykamer leegruimen, keukenapparatuur voor in de nieuwe keuken uitzoeken, babymeubels ophalen bij de prenatal en nog wat van die dingen... Ik kom mijn dag wel door denk ik! Gerdien: ondanks dat je vriend de 4-daagse niet heeft uigelopen is het vast heel gezellig geweest? Ben 1 keer met de 4-daags in Nijmegen geweest, vond het reuze leuk! Chebu: hopelijk vandaag een betere dag voor jou!
Goeiemorgen! Wat een nacht goede slaap al niet doet. Geen last van maagzuur gehad! Ik ben helemaal alleen en ik ga zo even naar de stad. De cd van Amelie Poulain kopen en nog een rompertje zoeken met een wit 'polo kraagje'. Ik luister sinds gisteren naar klassieke muziek. Wordt ie rustig van hihi. En Amelie Poulain vond ie ook erg leuk haha.
goedemorgen, gisteren hebben we een houtletters besteld voor muur voor een babykamer hihi.. en die ga ik ook verven op de letters. die komen volgende week per post hihi... dus. vandaag gaan we een box kopen. als het geslaagd is. gerdien, wat jammer dat je vriend geen mee uitgelopen. maar was dan wel gezellig? Chebu, dat is even vervelend dat ff niet je zichzelf niet. ik hoop dat muziek helpt.
Ik maak me ook geen zorgen over dat geschop tegen mijn stuitje, maar ik zal het inderdaad ook zeggen tegen de vk als ik weer ga. Margreet; fijn om te lezen dat het pijnlijke gevoel bovenin de buik herkenbaar is voor jou. Ik dacht eerst dat het misschien mijn maag is, maar denk toch dat het meer te maken heeft met mijn houding. Want ik voel het ook vaak als ik daarvoor niks gegeten heb. Als ik dan 's avonds op bed ga liggen en ik ontspan, dan trekt het gevoel weg. Whabbit; wat een programma! Ik heb ook van die drukke dagen, dan wil ik ook alle tijd benutten die ik heb. Barst ook echt van de energie, heerlijk! Gerdien; wat jammer dat je man het niet heeft gehaald bij de 4daagse. Ik weet het is echt heel zwaar, heb hem 4 jaar geleden met mijn moeder gelopen, wel gehaald, maar vraag niet hoe...
goedemorgen! hier ook een goede nacht gehad. geloof dat ik toch wat meer slaap nodig heb de laatste tijd. voorals als ik heb gewerkt ben ik kapot! pijn in mijn maag en maagzuur heb ik gelukkig nog niet. ik heb het in het begin van de zwangerschap heel veel gehad.ik dronk dan warme melk wat mij goed hielp. of een kommetje vla. denk wel dat het normaal is dat je dat in een later stadium van de zwangerschap krijgt. Je baarmoeder schuift natuurlijk steeds meer op naar boven richtig maag. En als je buik dan ook aardig van omvang is heb je nog minder ruimte!