@Gerdien: knap dat je de nijmeegse hebt gelopen. Lijkt me erg zwaar. ooit wil ik hem ook nog lopen om alleen de sfeer al te proeven! lijkt me helemaal super
ja dat gevoel heb ik ook Jaki. Ik heb nog niet echt een hele dikke bui, maar merk wel dat de buik wat meet gweicht met zich mee moet dragen.
Hebben jullie ook dat er op sommige plekken in de buik wat meer 'weerstand' is? Als ik 's ochtends op sta bijvoorbeeld dan ligt er een soort bolletje rond mijn navel. Soms onderin mijn buik. Ik denk dat dat dan de baby is of niet?
ja dat denk ik wel chebu. ik heb ook heel vaak als ik op bed ga dat dan ineens aan de linker kant van mijn buik een bobbel verschijnt. wel grappig. als ik dan mijn hand op een andere plek op mijn buik leg verdwijnt de bobbel en voel ik beweging bij mijn hand.
hallo daar ben ik ook weer eventjes...beetje te veel om alles van jullie bij te lezen! ik heb wel een vraag, hebben jullie wel eens blaasontsteking gehad tijdens de zwangerschap? en zo ja hoe voelde dat? ik heb een rottig irritant gevoel in m'n onderbuik, als ik daar op m'n buik druk is het ook gevoelig. en als de baby beweegt of draait dan voelt het op die plek best irritant. nu heb ik wel steeds een plasgevoel maar ik heb geen pijn bij het plassen. ik heb de verloskundige gebeld en die denkt ook aan een blaasontsteking, maar ja het is zaterdag dus ik kan niet naar de dokter om urine te laten checken. veel drinken en vlierbessensap is het advies. ben benieuwd of jullie dit herkennen of nog andere tips hebben? groetjes zonnetje
Dat met die bobbel heb ik ook, ik kan heel duidelijk voelen/zien aan welke kant ze ligt. Gisteravond schopte ze steeds als ik met mijn vingers een beetje druk op mijn buik gaf mijn hand weg.....heb echt contact gemaakt, vond dat zo bijzonder!
hebben jullie geen dokterspost in de buurt die in de weekenden open is? kun je daar alsnog je urine laten checken. ik heb zelf nog geen blaasontsteking gehad, maar wel al 2 keer mijn urine laten nakijken. ik had ook last van mijn onderbuik, een heel erg vervelend/zeurend gevoel wat maar aanhield. bij mij bleken het de banden te zijn. Maar laat het voor de zekerheid maar even nakijken!
Hoi hoi, De bobbel in mijn buik komt mij bekent voor. Vannacht toen ik mij even op mijn rug draaide voelde ik iets op mijn buik. Ik voelen en ja hoor. De kleine lag helemaal tegen mijn buikwand aan en het duurde even voor het weg ging. Ondanks dat ik er over heen ging met mijn handen. Wel appart om te voelen. Zeker omdat ik dit mijn niet kan herinneren van mijn 1e zwangerschap. Hier voor de rest alles goed. Veel beweging in mijn buik af en toe meer dan dat mij lief is. Druk bezig met de kelder. Nog een week of 2 en dan zal het wel bijna af zijn. Dan alles van boven naar beneden en dan aan de kamer beginnen van Rick. Dan pas kan ik eindelijk beginnen met de kleertjes uitzoeken en wassen voor de baby. Dus nog even geduld voor mij. Als ik dan al verhalen hoor van dames die al lekker begonnen zijn met de babykamer. Wil ik ook zo graag.
jootje, ja dat heb ik ook precies hetzelfde. soms is wel heerlijk gevoel. maar soms moet ik wel ff andere kant om goed liggen. maar ik kan echt niet op mijn rug slapen maar meestal slaap ik rechts zijkant dan slaap ik goed. maar bobbel voel ik echt ook... dan voel je ook natuurlijk een baby. hihi
Poeh heey, wat hebben jullie een hoop gekletst de afgelopen week! Wij zijn net terug van een weekje Ameland, heerlijk kunnen uitwaaien. Het was een beetje te veel om alles terug te lezen maar ik hoop dat alles goed gaat met iedereen en er weer goede 20 weken echo's zijn geweest? Ik voel me heerlijk, maar mn buik is wel écht gigantisch aan het groeien haha!
Hoi Zonnetje, Ik wil je niet bang maken, maar ik zou het zeker maandag even laten checken. Een kennis van mij heeft een blaasontsteking verwaarloosd en bij haar had dat tot gevolg dat de weëen veel te vroeg begonnen (29 weken) Gelukkig hebben ze het allemaal wel kunnen stoppen, maar het was toch wel erg spannend! Beter één keer te veel naar de dokter dan één keer te weinig en dat je kindje dan in de problemen komt. Ik wil echt niemand bang maken hoor. Zij had echt een verwaarloosde blaasontsteking en er dus veel te lang mee door gelopen. Groetjes
ik ben ook al een keer getest op blaasontsteking, gelukkig was het niks! Hier alles goed, uk is rustig vandaag, af en toe een schopje maar.
hee klein wonder wat heerlijk dat je er weer ben. fijn dat je leuk heb gehad op ameland hihi en ook dat gezellig je er weer ben
@Maxje, groot gelijk. Kind heeft gewoon een 'rustdag'. Lekker slaperig @Kleinwonder, welkom terug! GRRRR ik heb de adapter van mijn fototoestel in Nederland laten liggen. Nu kan ik geen 24 weken buikfoto maken! Hoe dom kun je zijn? Ga even mijn moeder overhalen om hem op te sturen. Verder vandaag CD van Amelie Poulain gekocht en Legally blonde met Reese Witherspoon. Heerlijke film voor een zorgeloos avondje. Zo, nu even de spaghetti opzetten.
vanaaf lekker chinees gehaald, even fris gedoucht en nu zo lekker plat voor de buis met een aantal dvd's @kleinwonder: welkom terug dus een fijn weekje gehad! lekker hoor
Ik zie op de Duitse ebay allemaal merkkleding voor jongetjes in de verkoop. Soms wel een pakket met 20 stuks! Mijn handen jeuken....