Misschien ook aan de kleren die je aan hebt? Ik ben al weer gegroeid want deze foto was van 2 weken geleden... Misschien veel vruchtwater? Een groot kind? Zo te zien was je erg slank voordat je zwanger werd. Misschien zie het daarom erg goed?
Misschien dat het bij mij meer over de lengte uitgesmeerd zit? Ben 1.78? Los daarvan loopt het volgens mij gewoon heel erg uiteen; jij hebt toch ook nog niet zo'n idioot grote buik? Gewoon juist zo'n mooi bolletje! Ik vind die grote buiken ook geweldig. Maxje: helemaal met dat t-shirt wat je daar aan hebt, briljant!
Jaa maxje, heerlijk dat shirt dat je aanhebt haha! En ligt inderdaad ook vast wel aan de kleding enzo... heb niet abnormaal veel vruchtwater volgens mij, en mn kindje zit ook normaal op groei.. ach ja ik eet letterlijk en figuurlijk voor 2 geloof ik hihi en daarbij was ik voor de zwangerschap inderdaad heel slank EN ben ook maar een klein meisje van 1.60 haha Vind grote buiken opzich wel heel mooi, maar vind jullie kleine buikjes toch ook wel super schattig!
pff, vanmorgen naar de tandarts geweest omdat ik al een paar dagen gigantische pijn had en het nu echt niet meer te harden was! Nou idd, een zenuwbehandeling (gelukkig wel met verdoving) gehad, maar nu mijn verdoving uit begint te werken sta ik weer op de kop! Ik toch maar weer de tandarts gebeld zegt ze: nou als het niet meer te houden is, pulk je de tijdelijke vulling er maar uit met een tandenstoker, en dan zie ik je vanavond om 8 uur wel op het spreekuur! Naja, weet ook wel dat er niet voor niets een spreekuur is hoor, maar ik ga dat voor mijn gevoel echt niet trekken. Heb de hele dag door de kiespijn ook nog nie gegeten en heb ook ontzettende honger, maar krijg er helemaal niets door! Hier baal ik zo van, als mijn eigen tandarts weekenddienst had gehad, zou ik echt wel langs mogen komen... Ga maar even proberen te slapen, weet het anders ook nie...
Pfff Domino wat rot voor je, heb je de vulling eruit gepult? Vaak scheelt dit wel, omdat de druk er dan af is..
jep dat heb ik idd gedaan en het scheelt heel erg veel gelukkig Ga vanavond toch nog maar even heen zodat hij weer schoongemaakt kan worden en hoop dat het gat dan open mag blijven want dat is echt een verademing..
Gelukkig! Misschien kan je dat beter doen ja, maar kan best zijn als die het nu weer uitspoelt en schoonvijlt dat er best een vulling inkan.. is wel fijner met eten/drinken! Heb het ook ooit gehad, jeetje wat een pijn doet dit he? Gelukkig zijn de wortels van je tand nu wel dood
navond, @domino..jeetje meis, vervelend zeg! pijn in je mond is verschrikkelijk, heb ook 1x zenuwbehandeling moeten ondergaan. Geen pretje! jeetje als ik sommige buiken zie kan ik me voorstellen dat bikinilijn bijhouden en teennagels knippen lastig is... dan valt die van mij geloof ik wel wat mee. zal vanaaf ook weer even een foto maken. nu eerst even lekker badderen
Bedankt voor alle leuke reactie,s zal binnenkort een echofoto posten, heb een buikfoto van 2 weken geleden geplaatst, deze heeft mijn man bewerkt @Domino85 vervelend zeg ga je nog wel naar het spreekuur? @jootje24: jah van dat slapen herken ik, zodra ik ga liggen ligt die kleine te trappen, de echoscopiste moest lachen omdat ons ventje dus echt zijn benen intrekt om dan heel krachtig te schoppen. Nu heb ik ook nog eens beginende BI waardoor ik wakker word van de pijn als ik te lang op één zij lig. Vannacht nog van streek geweest, nadat ik had gedroomd na een toiletbezoek ons kleintje dood in de wcpot vond... ben een half uur van streek geweest...bah bah
Oooo... Domino, wat akelig, die kiespijn! Ik hoop maar dat je snel weer wat opknapt, want daar kan je goed beroerd van zijn. En pijnstilling mag je nu vast ook niet al te veel hebben ivm je zwangerschap? Hier begint het vele eten eindelijk z'n vruchten af te werpen, zit inmiddels op +3 kilo, hoera. Geïnspireerd door jullie mooie foto's heb ik zojuist ook weer een buikfoto geplaatst, als ik die vergelijk met die van 7 weken geleden (zelfde shirt dus goed te vergelijken) dan snap ik wel waarom ik nu eindelijk aankom... Ook wel gek hoor, ik ben altijd zo mager als brandhout geweest en nu heb ik echt een joekel van een buik. Maar wel leuk! Wat goed dat jullie allemaal al zo ver zijn met de babykamer! Daar kan ik voorlopig nog niet mee aan de gang aangezien dan eerst de zolder klaar moet zijn waar mijn man al maanden mee bezig is. Dan kan de huidige logeerkamer naar zolder en wordt dat de babykamer. Maar goed, we hebben nog zeeën van tijd voordat beeb in een wieg past, dus ik maak me er niet zo druk om. Ben wel bezig om op marktplaats van alles bij elkaar te scharrelen voor de "uitzet", sjonge, wat kan je daar veel vanaf halen voor weinig geld! Ik ben benieuwd of er nog wel eens meiden misselijk zijn? Sommigen hier hadden daar behoorlijk lang last van, hoe is het nu met jullie?
Hier was ik dan weer. Het gaat gelukkig weer wat beter. Ik heb nog wel de hele dag een zeurend gevoel gehad in mijn hoofd. Vanmiddag ook lekker gelijk met mijn zoontje gaan slapen. Bijna 2 1/2 liggen pitten. Heerlijk was dat. Nu nog een goede nachtrust en dan ben ik weer helemaal het vrouwtje. @Domino, heel erg vervelend als je pijn hebt in je mond. Hopenlijk kunnen ze er binnenkort iets aan doen. @Jootje, slecht slapen is niet fijn. Ik mag blij zijn dan de beebje ook altijd gaat slapen als ik naar bed ga en dan wakker wordt als ik wakker wordt. Dus kan niet echt meepraten hier over maar het lijkt mij wel vervelend. @Alle, ook zag ik weer een paar mooie buikfoto's voorbijkomen. Sorry als ik iemand vergeten ben. Ga nu even kijken of er iets op t.v. is.
@margreet: jeetje jou buikje is ook aardig gegroeit zeg! ik kon geen foto maken aangezien de batterijen leeg zijn.. grrr morgen maar even opladen en dan dinsdag maar even nieuwe foto maken. het lijkt hier wel herfst! waait en regent...slaapt vast lekker zo alvast weltrusten allemaal en tot morgen maar weer.
Net gehoord dat schoonmama in Amerika ons de kinderwagen met toebehoren kado wil doen voor de kleine! Dat zijn de betere berichten! Nu maar lekker naar bed, ben moe...
Goeiemorgen, Heb me letterlijk naar het werk gesleept. Moest om 05.30 opstaan .......Ik heb sinds gisteren pijn in mijn rug. Kwaaltjes kwaaltjes! Nog maar 3 weken en dan begint voor mij het 3e trimester. Gaat snel hoor! We moeten allemaal nog maar tussen de 2 en 6 weken voor het 3e trimester toch? Beeb beweegt lekker (al mag het ´s nachts wel wat minder haha). @Whabbit, kijk ,dat is beter nieuws!
@ Domino; au au, hoe gat het nu? @ Whabbit; dat is een leuk kado! En weer mooie buikjes voorbij zien komen Gister lekker wezen zwemmen met man en dochter, was super leuk! ze kroop echt door het water heen, helemaal niet bang, hihi.
Chebu dat is wel echt vervelend zeg Ik heb sinds gister last van lekken erg raar en schrok me rot hahaha jullie ook al last van?