nee, geen last van, bij de 1e ook herlemaal niet, toen moest ik de eerste dagen echt veel kolven om het op gang te krijgen, kwam eerst echt helemaal niks uit. Gelukkig kwam het goed de 2e dage en heb ik 9 mnd bv kunnen geven. Denk niet dat ik nu zo lang bv ga geven, is toch lastiger met 2 kleine kids
goedemorgen, vanmorgen weer eens associaal lang uitgeslapen. s'nachts kn ik em draai niet vinden en sóchtends val ik slaap. helaas wel met last van rug en schouderbladen van bed gekomen nu. k'zal de lijst even zoeken.
Wil iedereen die aanvullingen, wijzigingen of wat dan ook voor informatie heeft die in de lijst moet die via PB doorgeven aan Jootje24 of Ram1978. De lijst blijft dan netjes en up-to-date. NOVEMBER 2008 MAMA'S 26 oktober Guapetona - Noord-Holland - 34jr - 1e kindje - :-# 30 oktober Maxje - Gelderland- 26 jr - 2e kindje - Het wordt een jongetje Edithdeb- Noord-Holland - 34 jr - 2e kindje - Het wordt een jongetje 1 november Shannen - ? - 25 jr - 1e kindje - Het wordt een meisje Sasgirl - Utrecht - 25 jr - 1e kindje - [-X Britm - - Almere- 32 jr - 2e kindje - :-# 3 november Sanna - ? - 28 jr - 1e kindje - het wordt een meisje Saartje - Egypte - 24 jr - 2e kindje - : 4 november Corien - Groningen - 36 jr - 1e kindje - het wordt een meisje Conny75 - ? - 32 jr -2e kindje -: ManonF - Hilversum - 24 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje Sybje - Zuid-Holland - 23 jr - 1e kindje - [-X 5 november Ukkepuk078- Dordrecht - 29 jr - 1e kindje - Het wordt een meisje Marisha - België - 28 jr - 1e kindje - :-# Hummel - Gelderland - 25 jr - 1e kindje - [-X Jooze - Noord-Holland - 27 jr -2e kindje - : 6 november Jaki - Enschede - 31jr - 1e kindje - :-# Tatlim - Alanya - 25 jr - 1e kindje - het wordt een meisje 7 november Chebu -Duitsland - 26 jr - 1e kindje -Het wordt een jongetje Fredje8 -?- 30 jr - 2e kindje - : 9 november Waarom -Noord-Holland - 29 jr - 1e kindje - [-X JsztD - Oss - 23 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje 10 november Domino85 - Drenthe - 23jr - 1e kindje - [-X 11 november Whabbit - ? - 34 jr - 1e kindje - [-X 12 november Schildje - Tolkamer (Gld) - 31 jr - 2e kindje -: [-X Benmarieke - Drachten - 19 jr - 1e kindje - :-# 13 november Jootje - Friesland - 25 jr - 1e kindje - [-X GerdienD - Drachten - 28 jr - 1e kindje [-X Lillebi -Noord Holland - 34 jr - 4e kindje - het wordt een meisje 14 november KersjeB - Utrecht - 30 jr - 1e kindje - - het wordt een meisje 16 november Loesjuh Gelderland - 25 jr - 1e kindje - het wordt een meisje Aly - ? - 36 jr - 2e kindje - Het wordt een jongetje Bruidje - ? - 27 jr, - 1e kindje - [-X 17 november margreet78- 30 jr -1e kindje- [-X beatrice- 28 jr -1e kindje- Het wordt een meisje 18 november novmama - Gelderland - 23 jr - 1e kindje - : zonnetje - zuid-holland - 30 jr - 1e kindje - [-X 20 november spotlight - ? - 28 jr - 1e Kindje :-# Ddebbyy - Vianen - 22 jr - 1 Kindje het wordt een meisje 22 november Janny Jansen - Drenthe - 27 jr - 1e kindje -Het wordt een jongetje Ram1978 - Almere - 30jr - 2e kindje - [-X 24 november Wendy1983 - Son - 24 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje 25 november lot23 25 Jr Gelderland - 1ste kindje : Kleinwonder - Den Bosch - 20 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje Amalia1 - Brabant - ?jr - 2e Kindje : 26 november Danili - ? - 27 jr - 2e kindje - : Evie83 - Noord Brabant - 25jr - 1ekindje -[-X MarielleB - Best - 29 jr - 1e kindje - [-X Anneke - Noord-Holland - 33 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje WillyD - Lelystad - 23 jr -1e kindje - : 27 november boefje70 - Soesterberg - 38 jr - 1e kindje - het wordt een meisje 28 november Annelet - Voorburg - 29jr - 1e kindje - : Noatje - noord- brabant - 19 jr - 1e kindje -Het wordt een jongetje 29 november Mamamanuela - ? - 25jr - 2ekindje - : Marbo - België - 35jr - 1ekindje - [-X tipp42hgg - Leiden - 27jr - 1ekindje - [-X ben je uit de lijst gehaald maar was dat niet de bedoeling geef je opnieuw op! Er zijn tot nu toe 56 november mama's! Totaal: 11 jongens, 11 meisjes, 0 tweelingen, 12 : (weet het nog niet) 6 :-# (ga het niet vertellen) , 16 [-X (wil het niet weten) AGENDA: 22 juli Jaki - echo + afspraak gyn 24 juli ukkepuk- controle vk en 3d echo 28 juli tipp42hgg- 4e afspraak vk JsztD- afspraak vk 29 juli JannyJansen- herh. 20 weken echo 09:20 uur 30 juli chebu- 7.30 uur afspraak gyn (suikertest) JannyJansen- pretecho 09:00 uur 31 juli Spotlight - afspraak vk 11 augustus JannyJansen - echo 13:30 en afspraak gyn 12 augustus Gerdien- afspraak vk Schildje- afspraak vk 14:45 uur 14 augustus Jootje- afspraak vk 15 augustus Jootje - pretecho 14:00 uur 27 augustus MarielleB- pretecho 19:30 uur 17 september Chebu met verlof 20 september Corien met verlof 24 september ManonF met verlof ukkepuk met verof 26 september Jootje met verlof 18 oktober JannyJansen met verlof 1 november Noatje met verlof neem eens kijkje of meld je aan op onze hyves: http://november2008mamas.hyves.nl Buddylijst ukkepuk <---> Blub76 KersjeB <---> Jootje24 Jannyjansen <---> Jaki Edithdeb <---> mamamanuela Jannyjansen<--> Sybje<--> ukkepuk Waarom<--->Ram1978<--->Tipp42hgg Tipp42hgg <---> Beatrice Wendy1983<--->Maxje Wil je jezelf als buddy opgeven of heb je al iemand gevonden, geef het dan door voor de lijst! **Voor deze dames heeft het helaas niet zo mogen zijn.. We denken aan jullie! ** Mammatje...Noralien...Fio...Marlieke...Mimi...Seilenna...Dootje Bramtim ..sjansie28... Essit...shandro...sophie...Hanna1974
Hebben jullie je al verdiept in autostoeltjes toevallig? (da's mijn nieuwe focuspunt nu we weten welke kinderwagen het moet worden!). Ben zo eens benieuwd wat jullie afwegingen zijn.
goedemorgen, jootje, wat vervelend zeg.. dat is echt rot. gisteren had ik last van mijn rug en bla bla vanmorgen heb ik moeite uit de bed gekomen pfff alleen gelukkig geen last van rug maar afwachten kan morgen zijn. komt wel blijven terug hoor. Whabbit, ja we hebben al autostoeltje van mijn vriendin gekregen dus ik mag overnemen die is alles schoongemaakt hihi. alleen moeten we wel een nieuw kussen van autostoeltje kopen. hetlijkt me verstandig zegt mijn vriendin ook dus komt goed uit. ik ben bezig met geboortekaart uitzoeken haha ik ben lekker vroeg maar alvast hoe eerder hoe beter dan heb ik alles in mijn hand. hoop ik teministe. ach ik weet dat ik genoeg tijd heb. verder heb ik geen nieuws.
Sooo jullie hebben echt weer hele boeken geschreven! Wij hebben een maxicosi genomen en die kregen we voor 50 euro bij een abo op de kinderen. Zie deze link: http://www.zester.nl/zester/b2c/display ... ea=%24ROOT)/.do Dat scheelt toch weer aardig wat geld. Nu is het totaal dus 102 euro ipv minimaal 150. We hebben gisteren ook de kleuren voor de kinderkamer uitgezocht. Er zijn zoveel verschillende kleuren roze dat ik er helemaal gek van werd. Nu heb ik een lichte kleur roze met beige. Ik denk dat het helemaal lief gaat worden! Nog een week of 4 en dan komen ook de meubels en kunnen we echt naar het resultaat kijken. Ik kan niet wachten! Voor de rest begin ik een beetje stressie te worden bij de gedachte wat je allemaal moet regelen. Ik ben een verschrikkelijke perfectionist dus alles moet helemaal kloppen. Kleuren moeten matchen, kleertjes moeten perfect zijn en alle kleine dingen erom heen moeten bij de rest kloppen. maw ik maak het mezelf erg lastig. Ik hoop dat het loont... Ik hoor ineens veel dames praten over slechte nachtrust. Ik ken het! Ik sliep perfect maar ineens kan ik mijn draai niet meer vinden. Ik hoop dat het niet iets blijvends is. Vandaag 23 weken!
beactrice. link klopt niet omdat ik niet open kan. vanwege verkeerd link is. hihi.. ach. jij bent niet enige die ook. ik heb ook. moet alles kloppen we hebben wel mooi kleuren gekozen maar we zijn ook aan het denken hoe en wat en waar moet zijn en noem maar wat... dat is ook inderdaad lastig. maar ik wil niet simpel doen. ik wil graag bijzonder haha..
Hai hai, Weer even een updatje van mij. Hier gaat alles zijn gangetje. Ben s'avonds zo moe dat ik geen fut heb om achter de pc te kruipen, lees af en toe wel mee. Loop tegenwoordig bij de fysio voor mn rug en het gaat nu wat beter. Ik ga morgenavond voor het eerst naar zwangerschapszwemmen, moet iets gaan doen, wordt echt lui zo. Babykamer is zo goed als af, foto's staan in mn album. Donderdag avond hebben wij een afspraak om een 3d echo te laten maken, heb er echt heel veel zin in.... Mogen we weer naar ons kleine meisje kijken. @Whabbit, de kleine gaat zeker tot een maand of 7 a 8 met de maxicosi in de auto. dit is namelijk het autostoeltje. @ JsztD, gelukkig nog geen last van, maak me er ook niet zo druk om, ik ga namelijk geen bv geven.
ukkepuk, wat geweldig babykamer zeg.. hihi dus volgens mij ben jij eerste die een babykamer klaar haha... ik heb gezien via hyves dat vind ik echt geweldig... vooral kast ben ik helemaal weg.... echt super... geniet ervan
Thanks voor je compliment.... zijn er zelf ook heel erg blij mee. J Ja denk idd dat ik een van de eerst bent, maar vriendlief wil nog meer dingen afhebben in het huis voordat de kleine komt vandaar dat de babykamer al af is, kan hij rustig op zijn gemakkie verder.
ja precies. dat kan ik me voorstellen daar is mijn vriend nu mee bezig met een babykamer opknappen hihi.. wie weet wordt ik tweede hahaha....
Klopt de link ook niet als je hem helemaal kopieerd en dan in je balk zet? Ik ben hier allemaal niet zo sterk in Ik ben dus niet de enige die zo over de top bezig is met alles perfect te maken. Ik heb elke keer het idee dat als ik iets leuks zie dat het dan weer net niet is wat ik in mijn hoofd heb. Vreemd eigenlijk aangezien mijn hoofd al weken uitstaat
Pff en hier nog zo'n perfectionist... krijg er zelf de kriebels van! AL die tinten BLAUW pff.. hahaha
Wij hebben gekozen voor de maxi cosi in combinatie met de easyfix. Met de easyfix kan een systeem vast in de auto worden gezet (je auto moet hier wel uitgerust zijn). Hierop kun je dan met 1 klik de maxi cosi vastzetten. Dezelfde maxicosi past ook weer op onze kinderwagen.
wij hebben nog de maxi cosi van ons zoontje, die hebben we 2 jaar terug splinter nieuw gekocht, dus kunnen we mooi weer gebruiken. ben er nog steeds erg tevreden mee, kan hem ook zo op mijn kinderwagen klikken met een adapter set...die mijn zus nu overigens te leen heeft,.....haha... 1 tip: ga alvast maar sparen voor de volgende autostoel...haha..die is een stuk duurder dan de maxi cosi.Of wacht net als ons een mooie aanbieding af! Oh ja nog een tip..aangezien we allemaal in november gaan bevallen (of sommigen okt of dec.) ik zou als ik jullie was ook een maxi cosi voetenzak erbij kopen, kost wel weer wat, maar aangezien het de koudere maanden worden zeker niet overbodig! Als je het echt te duur vind, kun je uiteraard ook een dekentje gebruiken...maar de voetenzak is zeer ideaal! ik heb even 3 pagina;s terug gelezen, en heb een aantal buikjes voorbij zien komen. margreet wat heb je een mooi buikje joh, en al best groot. ik zag een foto van 22 weken, dat is hoever ik nu ben (overmorgen dan) ik ben zwanger van de tweede, maar zelfs jij hebt een grotere buik dan ik.... zal er ook weer eentje proberen te plaatse hieronder..vers van de pers ,van gisteren.21 weken 4 dagen:
wij hebben ook een maxicosi die je dmv een adapter in de kinderwagen kunt klikken. hebben er wel een voetenzak bij gedaan ivm met de koudere maanden.
ons kamertje voor de kleine beeb blijft dezefde als die van onze zoon nu.. ons zoontje van 1,5 gaat verhuizen naar een nieuwe kamer...die gaan we per volgende week helemaal opknappen. hieronder zien jullie het kamertje die straks voor de baby is: