wij kregen een nieuwe maxo cosi bij een ohra autoverzekering! hadden al wel een mooie, maar die heb ik nu met de kinderwagen verkocht! Ik ga ook een Lodger shelter kopen, je krijgt m nu bij een abbo op de Kinderen! leuke deal! De wrapper heb ik al, die gebruik ik in de kinderwagen. Jas, is echt een ramp. Ik draag nu vesten van mijn man. Maar een jas kan je gewoon nergens goedkoop vinden, zelfs niet op ebay. De vorige keer had ik een goedkopen jas van de wehkamp, gewoon paar maten groter, maar helaas zit die nu ook strak...
Wat leuk: ik zie meer fris groen voorbij komen, dat gaan wij ook doen is het plan. En ook de kinderwagen wordt appeltjesgroen. Voor wat betreft het kinderstoeltje: ik zit te denken over de maxicosi cabrio fix omdat hij als veiligste uit tests van o.a. de anwb komt. Het isofix systeem kan bij ons niet, want daar is de auto te oud voor naar het schijnt... Maar weet iemand hoe zo'n easybase dan werkt? Hoe zet je zo'n basis vast in je auto en kan je daar dan ook de maxi cosi gewoon op vastklikken?
daht dat easybase en isofix hetzelfde waren.. Dan zal het bij ons ook net kunnen, hebben ook een oudere auto. Vind zo'n easybase ook wel duur hoor, bijna 100 euro! dan maar paar seconden langer werk Heb net toch maar de lodger shelter met een Kinderen abonnement besteld. Via Mp betaal je ook nig zo'n 40 euro voor een 2ehands shelter. dan heb ik lievert een nieuwe met een jaar Kinderen voor 52 euro! Ik wil ook 1 muur in de kinderkamer lime groen, hebben rode gordijnen overal, dus lime of blauw past er wel bij! De wieg wil ik het onderstel zilver hebben en de mand glimmend wit
Mooie buiken allemaal, heel verschillend ook! Ik ben het vergeten gisteravond, mijn hoofd is een beetje een vergiet. Komt morgen wel denk ik. Margreet; ik ben ook zo blij met die 3 kg erbij, ben ook heel dun en kwam nooit een grammetje aan. Lekken heb ik nog geen last van gehad. Hoop wel dat het straks een beetje makkelijk gaat als de kleine er is... Whabbit; autostoeltjes zijn allemaal goed, als ze maar de europese eisen voldoen. Wij hebben de autostoel gekocht die bij de kinderwagen hoort (mutsy). Geboortekaartje hebben we gelijk uitgezocht na de 20 weken echo, erg he Maar ik was aan het zoeken op internet, omdat we eindelijk wisten wat het gaat worden en ineens vond ik DE kaart. Dus nu alleen nog bestellen, maar daar wachten we nog even mee. Slecht slapen, ik heb er alleen last van bij het in slaap komen. Ik weet dan niet zo goed hoe ik moet gaan liggen, de kleine schopt dan ook veel en heb aan het einde van de dag pijn in mijn onderrug. Maar als ik eenmaal slaap, slaap ik lekker door. Ukkepuk; mooie babykamer zeg! Alleen zo'n hoofdbeschermer in het bedje mag eigenlijk niet vanwege de kans op wiegendood. Danili; ook hele mooie babykamer, ik hou wel van die witte meubels. Zo'n autostoeltje hoef je toch niet perse met een systeem vast te zetten. Je zet hem toch gewoon op de achterbank met de gordel er omheen/aan vast?
Ik ben ook druk met de babykamer bezig, al een week. Ik heb de kledingkast al helemaal geschilderd, de commode ook, moet alleen nog de lades doen en het bedje is half geschilderd nu. De muren waren door mijn man al geschilderd voordat de meubels kwamen. Morgen gaan we naar de Ikea om een wandkastje te kopen en wat mandjes. In augustus ga ik met mijn moeder naar de boerenbonthal in Amsterdam om gordijnstof te kopen, ze gaat ze voor ons maken, lief he! Gordijnen worden rood/wit geruit. Meubels wit en assesoires blauw/wit en rood/wit ruitjes en wat delfts blauwe spullen. Ik zie het al helemaal voor me, het gaat me alleen niet snel genoeg Ik wil zo graag alles al af zien...
Goeiemorgen! Hier alles prima. In tegenstelling tot afgelopen weekend. Toen voelde ik me echt wel slecht. Kwam ook omdat manlief weg was denk ik. Hier nog geen autostoeltje. Maar waarschijnlijk wordt het een Römer. Ook geen box nog. Ik verbaas me er trouwens over dat boxen in Nederland zo klein zijn. Hier heeft iedereen een box van 1m bij 1m. Kindje beweegt goed. En heb gisteren gehoord dat ik al op de 16e september verlof heb hihi. Ik had nog een vakantiedag over. @Kleinwonder, nu geen Delfts Blauw meer? Niks is zo veranderlijk als de zwangere mens. @Jooze, succes met de kinderkamer! @Maxje, ook een jas probleem? Ik vind het weer een beetje te om naar mijn werk een jas van mijn man aan te trekken. Ik ben nogal van de getailleerde dingen. Voel me dan zo'n onaantrekkelijke aardappelzak met zo'n grote jas. @Manon, klinkt goed, je kamertje! Wat is de boerenbonthal? Ok, ik ga weer aan het werk. Tot laters.
Dat is dus niet helemaal waar, kijk maar even op de volgende link. De autostoeltjes hoeven inderdaad niet perse met zo'n onder-systeem te worden vastgezet, maar kunnen in de gordel. Maar ik kijk nu zowel ivm veiligheid als "gebruiksgemak" ook nog even naar die mogelijkheid! Maar weet dus nog niet wat het moet worden!
Lekker snugger om dan de link er niet in te zetten ('s is nog vroeg he? ) Hier dan alsnog: http://www.anwb.nl/auto/tests/accessoir ... -2008.html
goedemorgen.. hier een kort nachtje achter de rug. sliep pas rond kwart over 1 en werd vanmorgen wakker gehouden door vriendlief die ergens zin in had waar ik totaal geen zin in had..... op het laatst was ik zo gefrustreerd dat ik het bed maar uit ben gestapt. komt ie later naar me toe van sorry, sorry sorry... te laat! de tranen waren er al! sexleven is gewoon echt beneden peil op het moment, heb gewoon niet altijd zin, helaas vriendlief wel. voor hem natuurlijk ook lastig, maar hij begrijpt niet dat het voor mij ook frustrerend is!
Wil iedereen die aanvullingen, wijzigingen of wat dan ook voor informatie heeft die in de lijst moet die via PB doorgeven aan Jootje24 of Ram1978. De lijst blijft dan netjes en up-to-date. NOVEMBER 2008 MAMA'S 26 oktober Guapetona - Noord-Holland - 34jr - 1e kindje - :-# 30 oktober Maxje - Gelderland- 26 jr - 2e kindje - Het wordt een jongetje Edithdeb- Noord-Holland - 34 jr - 2e kindje - Het wordt een jongetje 1 november Shannen - ? - 25 jr - 1e kindje - Het wordt een meisje Sasgirl - Utrecht - 25 jr - 1e kindje - [-X Britm - - Almere- 32 jr - 2e kindje - :-# 3 november Sanna - ? - 28 jr - 1e kindje - het wordt een meisje Saartje - Egypte - 24 jr - 2e kindje - : 4 november Corien - Groningen - 36 jr - 1e kindje - het wordt een meisje Conny75 - ? - 32 jr -2e kindje -: ManonF - Hilversum - 24 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje Sybje - Zuid-Holland - 23 jr - 1e kindje - [-X 5 november Ukkepuk078- Dordrecht - 29 jr - 1e kindje - Het wordt een meisje Marisha - België - 28 jr - 1e kindje - :-# Hummel - Gelderland - 25 jr - 1e kindje - [-X Jooze - Noord-Holland - 27 jr -2e kindje - : 6 november Jaki - Enschede - 31jr - 1e kindje - :-# Tatlim - Alanya - 25 jr - 1e kindje - het wordt een meisje 7 november Chebu -Duitsland - 26 jr - 1e kindje -Het wordt een jongetje Fredje8 -?- 30 jr - 2e kindje - : 9 november Waarom -Noord-Holland - 29 jr - 1e kindje - [-X JsztD - Oss - 23 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje 10 november Domino85 - Drenthe - 23jr - 1e kindje - [-X 11 november Whabbit - ? - 34 jr - 1e kindje - [-X 12 november Schildje - Tolkamer (Gld) - 31 jr - 2e kindje -: [-X Benmarieke - Drachten - 19 jr - 1e kindje - :-# 13 november Jootje - Friesland - 25 jr - 1e kindje - [-X GerdienD - Drachten - 28 jr - 1e kindje [-X Lillebi -Noord Holland - 34 jr - 4e kindje - het wordt een meisje 14 november KersjeB - Utrecht - 30 jr - 1e kindje - - het wordt een meisje 16 november Loesjuh Gelderland - 25 jr - 1e kindje - het wordt een meisje Aly - ? - 36 jr - 2e kindje - Het wordt een jongetje Bruidje - ? - 27 jr, - 1e kindje - [-X 17 november margreet78- 30 jr -1e kindje- [-X beatrice- 28 jr -1e kindje- Het wordt een meisje 18 november novmama - Gelderland - 23 jr - 1e kindje - : zonnetje - zuid-holland - 30 jr - 1e kindje - [-X 20 november spotlight - ? - 28 jr - 1e Kindje :-# Ddebbyy - Vianen - 22 jr - 1 Kindje het wordt een meisje 22 november Janny Jansen - Drenthe - 27 jr - 1e kindje -Het wordt een jongetje Ram1978 - Almere - 30jr - 2e kindje - [-X 24 november Wendy1983 - Son - 24 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje 25 november lot23 25 Jr Gelderland - 1ste kindje : Kleinwonder - Den Bosch - 20 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje Amalia1 - Brabant - ?jr - 2e Kindje : 26 november Danili - ? - 27 jr - 2e kindje - : Evie83 - Noord Brabant - 25jr - 1ekindje -[-X MarielleB - Best - 29 jr - 1e kindje - [-X Anneke - Noord-Holland - 33 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje WillyD - Lelystad - 23 jr -1e kindje - : 27 november boefje70 - Soesterberg - 38 jr - 1e kindje - het wordt een meisje 28 november Annelet - Voorburg - 29jr - 1e kindje - : Noatje - noord- brabant - 19 jr - 1e kindje -Het wordt een jongetje 29 november Mamamanuela - ? - 25jr - 2ekindje - : Marbo - België - 35jr - 1ekindje - [-X tipp42hgg - Leiden - 27jr - 1ekindje - [-X ben je uit de lijst gehaald maar was dat niet de bedoeling geef je opnieuw op! Er zijn tot nu toe 56 november mama's! Totaal: 11 jongens, 11 meisjes, 0 tweelingen, 12 : (weet het nog niet) 6 :-# (ga het niet vertellen) , 16 [-X (wil het niet weten) AGENDA: 22 juli Jaki - echo + afspraak gyn 24 juli ukkepuk- controle vk en 3d echo 28 juli tipp42hgg- 4e afspraak vk JsztD- afspraak vk 29 juli JannyJansen- herh. 20 weken echo 09:20 uur 30 juli chebu- 7.30 uur afspraak gyn (suikertest) JannyJansen- pretecho 09:00 uur 31 juli Spotlight - afspraak vk 11 augustus JannyJansen - echo 13:30 en afspraak gyn 12 augustus Gerdien- afspraak vk Schildje- afspraak vk 14:45 uur 14 augustus Jootje- afspraak vk 15 augustus Jootje - pretecho 14:00 uur 23 augustus Danili- 2d pretecho 27 augustus MarielleB- pretecho 19:30 uur 16 september Chebu met verlof 20 september Corien met verlof 24 september ManonF met verlof ukkepuk met verof 26 september Jootje met verlof 1 oktober Danili met verlof 18 oktober JannyJansen met verlof 1 november Noatje met verlof neem eens kijkje of meld je aan op onze hyves: http://november2008mamas.hyves.nl Buddylijst ukkepuk <---> Blub76 KersjeB <---> Jootje24 Jannyjansen <---> Jaki Edithdeb <---> mamamanuela Jannyjansen<--> Sybje<--> ukkepuk Waarom<--->Ram1978<--->Tipp42hgg Tipp42hgg <---> Beatrice Wendy1983<--->Maxje Wil je jezelf als buddy opgeven of heb je al iemand gevonden, geef het dan door voor de lijst! **Voor deze dames heeft het helaas niet zo mogen zijn.. We denken aan jullie! ** Mammatje...Noralien...Fio...Marlieke...Mimi...Seilenna...Dootje Bramtim ..sjansie28... Essit...shandro...sophie...Hanna1974
Goedemorgen mama's Ik ga zometeen aangifte doen voor mijn verloren ID-pas, en dan een spoedaanvraag doen voor een nieuwe, 't kost wel het dubbele...maar aangezien ik anders ook geen nieuwe bankpas aan kan vragen...kan ik gewooon geen 1-2 weken wachten... Wij hebben een maxi-cosi, een oudere die we hebben gekregen, ziet er perfect uit en aangezien wij zelf geen eigen auto hebben zal hij er straks niet dagelijks inzitten. kan hem ook op onze Quinny klikken, super makkelijk! Hier is de baby ook lekker bezig.... hij deed de gemiste schade inhalen ofzo Ik heb onze 20 weken echo in mijn album gepost...
ik zal even ontbijten en dan met tibeau wandelen. tis nu nog droog daarna even een bakkie doen bij mijn moeder. tot later
hier ook een erg gefrustreerd mannetje, ik heb ook heel erg weinig zin in sex... lastig vind ik het hoor
Heey Jootje, dat van het sexleven is heel herkenbaar hoor! Ik kan mn vriend soms echt wegsnauwen als 'ie heel voorzichtig 'iets' probeert En dan inderdaad heel hard huilen. Ach, het zal er allemaal wel bij horen en het zal wel weer weggaan (hoop ik haha) Het is hier eindelijk prachtig weer! Zometeen dus lekker even wandelen met ons hondje, heerlijk.
Ook hier is het herkenbaar. Inmiddels ben ik wel al aardig over dat huilen heen, gelukkig maar! Maar echt zin hebben zit er niet in. Opzich wil ik wel maar vanwege mijn rug moet ik er niet aan denken. Iedere beweging doet zeer dus moet ik er niet aan denken om voor mijn lol veel bewegingen te gaan maken... Mijn man is echt super lief dus die probeert het niet eens. Hij laat het echt vanuit mij komen... Ik wil ook heeeel graag mijn nachten van 2 weken geleden terug. Tot die tijd sliep ik heeeeerlijk. Nu lig ik maar te draaien en word ik gek van iedere houding. Dadelijk weer naar de Fysio, hopen dat zij me kan helpen...
Goedemorgen allemaal, @maxje bij mij is t juist andersom....ook irritant hoor. Hier maar weer es een berichtje van mij.... mijn buik lijkt ineens een sprint te maken. Ben de afgelopen week echt een buik aan t ontwikkelen geweest. Verder gaat t hier allemaal redelijk goed. Wel last van mn rug (die isichas ook!) maar verder geen klachten..veel beweging en geschop in mn buik.Wat een heeeeeerlijk gevoel.
jootje, wat vervelend, maar niet zo erg dat je klaagt. hier mag alles klagen en dat is even rot. sexleven tsja.. mannen hebben meeste zin in maar mijn vriend weet het dat ik zwanger ben. dat kan niet altijd. maar ik heb ook zelfs niet zoveel zin in. dat is normaal. maar je kan echt niks aan te doen. maar je vriendlief komt nog wel achter daarna begrijpt hij het meer. komt wel goed hoor. hihi ik ben vanmorgen naar het echo en gyn geweest. de baby groeit gelukkig goed. en bloed stroomt is perfect. hihi. daar ben ik zo mee blij. ik moet vanmiddag wel ff weer naar het ziekenhuis voor mijn bloed afnemen. wel iets vroeg omdat risico voor hen hoe eerder hoe beter voor dertig weken want normaal bij dertig weken moet je bloed afnemen dus zij willen dat ik vanmiddag tijdens lunch goed eten na twee uur later bloed af te nemen dus over vier weken weet ik het meer of bloed alles goed dus afwachten he. maar verder gaat goed met ons kleine. dat is belangrijkste. doe maar rustig aan jullie he.. ik ook natuurlijk.