November 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Zonnebeertje, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ienie en mini

Ienie en mini Bekend lid

22 jul 2008
    549
    0
    0
    Ik ben ook novembermama, maar kan misschien best wel een decembermama worden! 29 november uitgerekend!

2. boefje70

boefje70 Actief lid

2 mei 2008
    153
    0
    0
    DIV medewerkster tot eind van het jaar
    Soesterberg
    haha ik ben ook een late novembermama hoor, ik laat de anderen eerst bevallen, kan ik nog een beetje afkijken bij de anderen... maar welkom en gefeliciteerd

lang niets meer laten horen hiero geloof ik, ben redelijk bijgelezen geloof ik.
    ik wil denk ik in het ziekenhuis bevallen, ik woon alleen 3 hoog op flatje dus is niet praktisch denk ik... Heb het even nagevraagd, maar kost 288 euro eigen bijdrage, zag al bedragen van 750 langs komen, schrok al....

Zondag hebben we kamertje opgehaald, staat nog niet bij mij, moet eerst nog behangen :D maar ziet er netjes uit voor 200 euro :D

3. conny75

conny75 Fanatiek lid

18 jan 2007
    1.881
    0
    0
    tilburg
    hahahaha ik heb het andersom, ik ben eigenlijk 4 november uitgerekend maar ivm een geplande keizersnede in de 39e week hoor ik eigenlijk in de oktober topic thuis.

Dames hoe gaat het met jullie, ik heb het een beetje bijgelezen maar het zijn zoveel pagina´s ;)

Bij ons gaat het een stuk beter, we hebben nu wat meer rust ivm het hartje van de baby. Ik heb een gesprek gehad met de gyn en hij heeft mij nogmaals verzekerd dat het niets ernstigs zal zijn. Wel krijgen we extra controle van een kinderarts na de bevalling maar die zou toch al aanwezig zijn ivm de keizersnede.

Wij hebben nog 1 dilemma, namelijk een meisjesnaam. De jongensnaam waren we snel over uit maar de meisjesnaam is echt moeilijk voor ons.
    Zijn jullie allemaal al over de naam eens?

4. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    ja, de naam hebben we al vaststaan, waren er allebei helemaal enthousiast over!
    Mijn moeder raadde ook een naam, maar die wordt het niet, omdat een jongen uit t voetbalteam zijn zoon zo heet.

Ik ben eigenlijk ook een oktobermama, maar de 30 e uitgerekend, denk zelf wel dat het november wordt.

Ik wist echt niet dat je zoveelm eigen bijdrage moest betalen voor het z'huis.. ga ik nog maar eens navragen of ik echt wel een indicatie heb nu!

5. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    @Boefje, ik woon ook 3 hoog, maar hier word je gewoon met de ziekenwagen opgehaald als het niet meer gaat zeg maar.

6. Zonnebeertje

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    conny, dat is echt een geruststelling hoor, vna het hartje! pfff, wel een opluchting he.

7. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Dames, ik kan het even niet terug vinden maar laatst kwamen hier sites voorbij voor positiebadmode weet iemand de sites nog?

8. Niet meer actief

Ik heb vandaag rondgebeld en hier is een bedrag van max 102,- per dag minus eigen bijdrage van 14,50 per dag voor moeder en kind voor bevallen in t ziekenhuis

9. Niet meer actief

Valt gelukkig mee :D ik schrok me lam van die 750,-

10. Jaki

Jaki Bekend lid

17 apr 2008
    870
    0
    0
    Enschede
    hallo,

ik schrok ook van 750 euro. anders doe ik het niet hoor. ik moet 150 euro eigen bedrag betalen dus. valt wel mee.

ja we hebben al naam voor onze kleine vast:D hihi

jootje, hoe gaat het met jou nu? slaap jij nu nog wat beter? hoop ik van wel

11. 078mama

078mama Niet meer actief

@Lot ik heb mijn tankini gekocht op www.lingerievoortwee.nl

de naam weten we gelukkig al. Nu zei mijn moeder nog een bepaalde naam die ze mooi vindt en die is ook wel erg leuk...lastig...maar ik denk dat ik bij de eerste blijf!

12. Laurie

Laurie Fanatiek lid

29 feb 2008
    2.188
    1
    0
    Personeelsfunctionaris
    @ Conny: fijn dat alles lijkt mee te vallen!

Wij zijn het al helemaal eens over de naam en er super blij mee!

13. Whabbit

Whabbit Fanatiek lid

22 feb 2008
    1.253
    24
    38
    Ik ben bang dat wij nog geen idee van namen hebben...

Zijn ook zo druk met nog duizend andere dingen. Vriendlief nu weer een week voor werk in het buitenland, planning voor een verbouwing van het huis en plaatsen van een nieuwe keuken, vakanties, sowieso meer werken in de vakantieperiode...
    .
    Ik heb vandaag de hele dag op mijn knieen gelegen om mijn badkamervloer te tegelen... Ben nu weliswaar gebroken, maar het eind van project "badkamerrenovatie" komt nu toch echt in zicht! Nog voegen en de douchewanden plaatsen dan is-ie helemaal af! De rest van het huis nog niet, maar hopelijk hebben we dan de rust om eens even heel goed over namen en dat soort zaken na te denken! ;)

Ik moet nu echt naar bed, hopelijk heb ik morgen niet zoveel spierpijn dat ik mijn bed niet meer uitkom...

14. boefje70

boefje70 Actief lid

2 mei 2008
    153
    0
    0
    DIV medewerkster tot eind van het jaar
    Soesterberg
    ik zie juist tegen die trappen op... ook de komende maanden.... geen lift....

baby ligt nu heel laag en zit steeds te schoppen net boven mijn schaambeen, en dat KIETELT.... collega's zijn er intussen aan gewend dat ik midden in een gesprek bijv, omhoog schiet en in de lach schiet :)

Net zwangerschapsyoga gehad met partner avond....
    ik vond het niet prettig, zeker omdat we geen relatie meer hebben wou ik hem niet meer zo dicht bij hebben... heb met een paar oefeningen dus afgehaakt, kon het gewoon niet, was veel te gespannen met hem in de buurt van mijn buik.... :cry:
    maar ja, hij is wel de vader van mijn kind en ik ga wel bij hem in de buurt wonen om hun band ook sterker te maken....
    vond het moeilijk om geconfronteerd te worden met het soort "falen" van mij....

zo maar eens proberen te ontspannen en te slapen...

15. Ukkepuk078

Ukkepuk078 Fanatiek lid

6 jan 2008
    1.153
    0
    0
    Adm. Medewerkster
    Dordrecht Zuid Holland
    Goedemorgen,

Ik heb zo weer een afspraak bij de vk en vanavond hebben we de 3D echo.... Spannend.

@ boefje70, wat vervelent dat je je niet echt bij hem op je gemak voel, kan me wel voorstellen hoe je je voelt, heb 3 maanden met mn ex in een huis gewoont voordat hij een ander huis had :D

@ Conny, wat een opluchting dat alles goed is, Gefeliciteerd

Wij hebben de voornaam al uitgekozen en de kleine is ook al erkend door mn vriend, gelukkig zijn we daar al uit.

Ik ga naar mn afspraak bij de vk en daarna werken Doei Doei

16. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Goeiemorgen.
    Ik ben moe. Dat is echt niks. Zwanger zijn en om 5.30 opstaan.

@Boefje, hier ook trappen. Vind het juist wel fijn. Volgens de gyn moet ik als ik met verlof ben minstens 2 keer per dag de trap op en af. Zo blijf je in beweging haha.

Kan me niet concentreren. Eens kijken of ik vandaag vroeger naar huis mag.

17. GerdienD

GerdienD Actief lid

28 feb 2008
    289
    0
    0
    URETERP
    @chebu ik herken t wel hoor! ik mag elke dag om 06.00 uit mn bed...en dat valt me steeds zwaarder de laatste tijd. Gelukkig nog eventjes en dan is t weer weekend!

18. Hummel

Hummel Niet meer actief

Goedemorgen,

Ik vroeg me af of er al meiden zijn die last hebben van lekkende borsten.
    Sinds gisteren lekken mijn borsten steeds zo.

Liefs Hummel.

19. twigger82

twigger82 Fanatiek lid

4 jan 2008
    1.648
    0
    0
    Goede morgen allemaal,

Ik heb een leuke webiste gevonden met allemaal hele goedkope (nieuwe) positiekleding en deze wilde ik ook met jullie delen

http://www.paskamer.com/

Groetjes een Maart 2009 mama

20. Zonnebeertje

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    Boefje; je ex hoeft toch niet mee als jij dat niet wil? Is hij ook bij de bevalling straks? Anders kun je ook een vriendin of je moeder meenemen.

Hier nog geen lekkende boobs, had ik ook niet bij mijn 1e.
    Maar een vriendin had het al met 14 weken, kan allemaal dus!

Verder alles rustig, gister romantisch avondje met mijn man, was wel even nodig! was leuk!
    Vandaag alweer 26 weken, gaat snel! wordt wel steeds geruster, nu beebje elke week sterker wordt

Deel Deze Pagina