Goedemorgen allemaal, Hier gelukkig nog geen lekkende borsten. Lijkt me heel onprettig... Uk waar heb je je pretecho? Ik ga in Papendrecht. Dat zijn wel super aardige mensen. Ik ga 8 augustus weer. De kleine schopt bij mij nu ook ineens onder en precies in het midden. Sinds ze dat doet heb ik ook wat meer last van mijn maag. Ze zal wel met haar hoofd boven liggen ofzo. Dat schoppen voelt heel grappig maar mijn maag...pfff
Yep hummel, had paar berichten terug ook gepost dat ik last had van lekkende boobs vind het erg irritant!
goedemorgen allemaal, ik heb ook last van lekkende boobs. maar nu wat minder geworden dus maar in het begin had ik zo vreselijk veel haha.. maar niks aan te doen he. en vandaag eindelijk mooi weer pff gisteren was niks weertje in overijssel. geniet ervan met weertje.
Ik heb trouwens nog een nieuw dingetje in de zwangerschap...volgens mij zijn mijn voeten een maat groter geworden! En nog erger het schijnt dat dat blijft na de bevalling....Dan word ik echt gek! Ik verzamel pumps dus met een beetje pech kan ik die dadelijk allemaal weggooien. Ik vind het nu al zo vervelend dat ik ze niet aan kan, laat staan als ik ze nooit meer aan kan! grrrr Hebben jullie dit ook?
mijn voeten zijn wel een stuk dikker, dat bleef ook na de zs, pas echt geen laarzen meer, heel frustrerend... maar ze zijn niet langer geworden
vader van het kind is ook bij de bevalling als het goed is, maar neem ook een vriendin mee die ook hypnotherapeute is, hoop dat zij mij rustig kan maken en houden. Tis voor mijn ex ook een hele gebeurtenis hoor, hij is 22 jaar alleen geweest, krijgt binnen 3 maanden te horen dat ie me zwanger gemaakt heeft, wil hem het ook niet onthouden, de hele gebeurtenis, hij wil echt meeleven en er onderdeel van uitmaken.... tis meer gebrek aan mijn gevoel... Ik heb er best wel verdriet van gehad vandaag dat ik hem "afwijs" Maar goed, hier (nog) geen lekkende borsten, wel giga jeukende tepels....
hahaha hier ook al lekkende borsten, ik moet nu gewoon doekjes in mijn bh doen omdat ze ineens kunnen gaan lekken. Wij gaan vanmiddag met de oudste naar de kermis hier in tilburg en het staat zo lullig als ik met twee natte plekken loop,
Beatrice, ik ga idd ook in Papendrecht, ben daar ook geweest met de pretecho van 16 weken. Zijn idd heel erg aardig en leggen alles heel goed uit. Heb mij en mn partner trouwens ook opgevens voor die voorlichtingsavond in het ziekenhuis 16-sept, goede tip van je Ben vanmorgen naar de vk geweest, mn kleine meisje groeit goed en weer even naar het hartje geluisterd. Mn bloeddruk was laag, maar nog niet te laat. Heb papieren meegekregen voor een bloedonderzoek, dit ivm de moeheid en omdat mn vader zwaar diabeet patient is. voor de zekerheid Ben nu in totaal 5 kilo aangekomen...
Ook hier blijft het droog, maar jullie zijn nog at verder dan mij dus... heerlijk weer en ik moet gaan werken van 13.00-21.00 dus tot morgen maar..
Wat ik van mijn gyn begreep is dat de lekkende borsten nu eerder komen omdat het mijn tweede (volledige) zwangerschap is. Met ons zoontje heb ik bv gegeven en de gyn zei dat dat de weg al heeft vrij gemaakt, hahahaha. Ik weet natuurlijk niet of het klopt maar met mijn zoontje heb ik geen lekkende borsten gehad en nu is het al een aantal weken aan het druppelen. Nou dames ik ga naar de kermis hier in tilburg, pffff zie er wel tegen op met dit weer maar het is leuk voor ons zoontje. knuffel conny
Conny veel plezier op de kermis... Ik heb morgenmiddag lekker vrij genomen, heb nog dagen zat Dan kan ik lekker ff van het zonnetje genieten.
Beatrice.. hier nog een echte pump freak en ben ook tot de conclusie gekomen dat maat 37 wel schandalig strak zitten nu :S Ik hoop dat het vocht is en dat ze niet in de lengte gegroeid zijn
Boefje, lastige situatie hoor, snap dat je veel verdriet hebt, de hormonen werken natuurlijk ook niet echt mee. Zal voor je ex ook niet makkelijk zijn.
hoi Hier ook nog alles droog. Ik wil graag thuis bevallen, dus zonder pijnbestrijding. Ben vanmorgen begonnen met de schommelstoel te schilderen. Het bedje en de komode staan al klaar. Nu alleen nog de afwerking. Een plankje en een behangrand van Pooh. Maar dat heeft geen haast, hebben we voor straks nog wat te doen. Ben de laatste dagen weer erg moe, slaap ook slechter. . Heb nog veel last van mijn heupen, de bekkenband lijkt alleen maar meer zeer te doen. misschien omdat hij te groot is en gaat bobelen. maandag even aangeven bij de therapie. groetjes MarielleB
@Ukkepuk Ik ben benieuwd naar die avond. Misschien slaat het nergens op maar dan hebben we in ieder geval even binnen gekeken. Weten we wat we kunnen verwachten! Ik vind ze in Papendrecht ook echt super aardig. Ik heb daar een pretecho bij 18 weken gedaan. Nu dus op 8 augustus ook weer. Ik ben benieuwd hoe de echo zo is! Hopelijk kan je het allemaal een beetje goed zien. JsztD: Ik mag er al weken niet meer op lopen. En nu is het ook nog uitverkoop en zie ik geweldige schoenen overal maar kan ik ze niet kopen. Heeel frustie... Maar bij de vk lag dus een boekje en daar stond in dat ze vaak een maat groter worden en blijven. Laten we maar hopen dat dat overdreven is... Nu loop ik alleen maar op platte schoenen, ook echt helemaal geen hak. Iedereen zegt ook gelijk dat ik eigenlijk wel heel klein ben. Tja 1,62 nu en met hakken toch rond de 1,70. Ik fluister nog maar een keer: Het is voor een goed doel...
begrijp ik nu goed dat t mogelijk is dat je voeten weer gaan groeien? zeg aub dat t een grapje is! ik heb al maatje 43/44 wil echt niet nog groter!