haha nou het kan dus wel. Het kan zeker een maat schelen. Geen idee waarom maar mijn nicht is ook van 37 naar 38 gegaan...
nou help me ff hopen dat dat niet bij mij gebeurt! t is nu al bijna onmogelijk om leuke schoenen te vinden
middag... hier weer gewerkt vandaag. ben gebroken, ik slaap nog steeds slecht en moest vanmorgen al om 20 over 6 uit bed. ik heb de laatste tijd steeds last van me bilspier. heel vervelend. gisteren was de planning om samen met een zwangere vriendin lekker te gaan zwemmen. helaas belde me moeder me uit bed of ik met haar mee kon naar een begrafenis omdat mijn vader ziek was geworden. mijn moeder kan niet autorijden en aangezien het 1,5 uur rijden was.....vooruit dan maar weer. zo was je van plan om iets leuks te doen en zo zit je bij een crematie van een ver familielid. ik dacht wel even na hoe tegenstrijdig het eigenlijk was. er was iemand overleden en in mijn buik groeit een nieuw leventje. klaar nu met overdenken, ik zal eens even een ijsje pakken ps: voeten die een maat groter worden ?
Wil iedereen die aanvullingen, wijzigingen of wat dan ook voor informatie heeft die in de lijst moet die via PB doorgeven aan Jootje24 of Ram1978. De lijst blijft dan netjes en up-to-date. NOVEMBER 2008 MAMA'S 26 oktober Guapetona - Noord-Holland - 34jr - 1e kindje - :-# 30 oktober Maxje - Gelderland- 26 jr - 2e kindje - Het wordt een jongetje Edithdeb- Noord-Holland - 34 jr - 2e kindje - Het wordt een jongetje 1 november Shannen - ? - 25 jr - 1e kindje - Het wordt een meisje Sasgirl - Utrecht - 25 jr - 1e kindje - [-X Britm - - Almere- 32 jr - 2e kindje - :-# 3 november Sanna - ? - 28 jr - 1e kindje - het wordt een meisje Saartje - Egypte - 24 jr - 2e kindje - : 4 november Corien - Groningen - 36 jr - 1e kindje - het wordt een meisje Conny75 - ? - 32 jr -2e kindje -: ManonF - Hilversum - 24 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje Sybje - Zuid-Holland - 23 jr - 1e kindje - [-X 5 november Ukkepuk078- Dordrecht - 29 jr - 1e kindje - Het wordt een meisje Marisha - België - 28 jr - 1e kindje - :-# Hummel - Gelderland - 25 jr - 1e kindje - [-X Jooze - Noord-Holland - 27 jr -2e kindje - : 6 november Jaki - Enschede - 31jr - 1e kindje - :-# Tatlim - Alanya - 25 jr - 1e kindje - het wordt een meisje 7 november Chebu -Duitsland - 26 jr - 1e kindje -Het wordt een jongetje Fredje8 -?- 30 jr - 2e kindje - : 9 november Waarom -Noord-Holland - 29 jr - 1e kindje - [-X JsztD - Oss - 23 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje 10 november Domino85 - Drenthe - 23jr - 1e kindje - [-X 11 november Whabbit - ? - 34 jr - 1e kindje - [-X 12 november Schildje - Tolkamer (Gld) - 31 jr - 2e kindje -: [-X Benmarieke - Drachten - 19 jr - 1e kindje - :-# 13 november Jootje - Friesland - 25 jr - 1e kindje - [-X GerdienD - Drachten - 28 jr - 1e kindje [-X Lillebi -Noord Holland - 34 jr - 4e kindje - het wordt een meisje 14 november KersjeB - Utrecht - 30 jr - 1e kindje - - het wordt een meisje 16 november Loesjuh Gelderland - 25 jr - 1e kindje - het wordt een meisje Aly - ? - 36 jr - 2e kindje - Het wordt een jongetje Bruidje - ? - 27 jr, - 1e kindje - [-X 17 november margreet78- 30 jr -1e kindje- [-X beatrice- 28 jr -1e kindje- Het wordt een meisje 18 november novmama - Gelderland - 23 jr - 1e kindje - : zonnetje - zuid-holland - 30 jr - 1e kindje - [-X 20 november spotlight - ? - 28 jr - 1e Kindje :-# Ddebbyy - Vianen - 22 jr - 1 Kindje het wordt een meisje 22 november Janny Jansen - Drenthe - 27 jr - 1e kindje -Het wordt een jongetje Ram1978 - Almere - 30jr - 2e kindje - [-X 24 november Wendy1983 - Son - 24 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje 25 november lot23 25 Jr Gelderland - 1ste kindje : Kleinwonder - Den Bosch - 20 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje Amalia1 - Brabant - ?jr - 2e Kindje : 26 november Danili - ? - 27 jr - 2e kindje - : Evie83 - Noord Brabant - 25jr - 1ekindje -[-X MarielleB - Best - 29 jr - 1e kindje - [-X Anneke - Noord-Holland - 33 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje WillyD - Lelystad - 23 jr -1e kindje - : 27 november boefje70 - Soesterberg - 38 jr - 1e kindje - het wordt een meisje 28 november Annelet - Voorburg - 29jr - 1e kindje - : Noatje - noord- brabant - 19 jr - 1e kindje -Het wordt een jongetje 29 november Mamamanuela - ? - 25jr - 2ekindje - : Marbo - België - 35jr - 1ekindje - [-X tipp42hgg - Leiden - 27jr - 1ekindje - [-X ben je uit de lijst gehaald maar was dat niet de bedoeling geef je opnieuw op! Er zijn tot nu toe 56 november mama's! Totaal: 11 jongens, 11 meisjes, 0 tweelingen, 12 : (weet het nog niet) 6 :-# (ga het niet vertellen) , 16 [-X (wil het niet weten) AGENDA: 24 juli ukkepuk- controle vk en 3d echo 28 juli tipp42hgg- 4e afspraak vk JsztD- afspraak vk 29 juli JannyJansen- herh. 20 weken echo 09:20 uur 30 juli chebu- 7.30 uur afspraak gyn (suikertest) JannyJansen- pretecho 09:00 uur 31 juli Spotlight - afspraak vk 11 augustus JannyJansen - echo 13:30 en afspraak gyn 12 augustus Gerdien- afspraak vk Schildje- afspraak vk 14:45 uur 14 augustus Jootje- afspraak vk 15 augustus Jootje - pretecho 14:00 uur 19 augustus Jaki- afspraak gyn 23 augustus Danili- 2d pretecho 27 augustus MarielleB- pretecho 19:30 uur 16 september Chebu met verlof 20 september Corien met verlof 24 september ManonF met verlof ukkepuk met verof 26 september Jootje met verlof 1 oktober Danili met verlof 18 oktober JannyJansen met verlof 1 november Noatje met verlof neem eens kijkje of meld je aan op onze hyves: http://november2008mamas.hyves.nl Buddylijst ukkepuk <---> Blub76 KersjeB <---> Jootje24 Jannyjansen <---> Jaki Edithdeb <---> mamamanuela Jannyjansen<--> Sybje<--> ukkepuk Waarom<--->Ram1978<--->Tipp42hgg Tipp42hgg <---> Beatrice Wendy1983<--->Maxje Wil je jezelf als buddy opgeven of heb je al iemand gevonden, geef het dan door voor de lijst! **Voor deze dames heeft het helaas niet zo mogen zijn.. We denken aan jullie! ** Mammatje...Noralien...Fio...Marlieke...Mimi...Seilenna...Dootje Bramtim ..sjansie28... Essit...shandro...sophie...Hanna1974
Hier hetzelfde... mag er ook niet meer op lopen i.v.m. beginnende BI maar overal staan zulke mooie schoenen grr haha en nou is mijn moeder ook nog echt een schoenen(pump)freak dus zij koopt lekker door en ik word jaloers hahaha Ik hoop ook echt dat dat overtrokken is en dat mn voetjes wel weer gaan krimpen Ik moet zeggen dat ik zo'n 3/4 jaar geleden 25kg ben afgevallen en dat toen mijn voeten ook kleiner werden (raar maar waar!) dus misschien worden ze groter nu omdat we ook zwaarder worden, en gaan onze voetjes ook wel weer krimpen zodra we afvallen? Let's hope so! En hier ook geen gezicht hoor.. ben ook maar 1.60, normaal draag ik ook altijd hakken van zeker 8cm.. dus iedereen verbaast zich hoe mini ik ben hahaha
Trouwens dames, staat er op de verf die je in bouwzaken koopt of ze op waterbasis zijn? Want dan mag ik gewoon zelf het kamertje schilderen toch?
Ja volgens mij wel.. dit meen ik laatst ergens gelezen te hebben? Wij zijn trouwens net terug van een heerlijk dagje zwemmen/zonnen aan de Maas, heerlijk! Ook gelijk maar even buikfoto's op locatie gemaakt, zie album.
Ja dat staat op de blikken. Wij hebben daar ook expres naar gekeken. En als je op waterbasis gebruikt mag je idd het kamertje zelf schilderen.
Hi dames, Weer veel gesproken hier! Bedankt voor de andwoorden wat betreft zwangerschaps zwemmen! Ga ik zeker doen. Voor later trouwens is babyzwemmen erg leuk dat doe ik al van jongs af aan met de eerste en hij is echt een wateratje! Wat betreft verf op waterbasis ja ,mag je gewoon mee schilderen als je het niet duidelijk kan vinden het gaat om waar je je verf mee kan verdunnen en je kwasten kan schoonmaken. Als dat met water is is het goed, als dat met terpatine is is het niet goed! Hier alles redelijk groetjes Jooze
@ Kleinwonder: leuke foto's! Weet iemand hier waar je (liefst online) leuke overtreksets voor wiegje en kinderwagen kunt kopen? Ik kan ze eigenlijk nergens vinden, overal hebben ze allemaal maar lakentjes voor het wiegje of hele bonte overtreksets. Ik zou specifiek naar een cremekleurige overtrekset. Heb deze vraag ook al in het topic babyuitzet gesteld, maar helaas geen reactie.
lekker dat zwemmen he ukkepuk en beatrice...jullie wonen erg dicht bij elkaar begrijp ik... ik ga bijna iedere week met mijn zoontje van anderhalf te zwemmen in het zwembad hier in de buurt....hij vind het geweldig en kan er zo van genieten. hup duikt er zo in met de zwembandjes om zijn armpjes...hij blijft goed drijven, waardoor ik ook nog een beetje kan zwemmen en bewegen in het water, ideaal....echt lekker zo saampjes... zwangerschaps zwemmen hoeft van mij niet zo nodig..hier in de buur geven ze het ook, maar het is maar voor een half uurtje, vind het zo kort... is dat bij jullie ook zo kort? Ik ga overigens ook geen pufclub of iets dergelijks meer doen, heb t bij de 1e wel gedaan, en heb wel het idee dat ik alle theorie nog weet. Zou dan alleen voor de gezellie zijn, maar dan vind ik het nog niet zo nodig. Misschien klopt het idd ook wel van een ziekenhuis bevalling, bij ons was het ook wel een byzondere ziekenhuis opname, ik heb geloof ik ook alle kosten van 9 dagen mezelf in zhuis en ons zoontje in zhuis (couveuse afdeling) meegeteld en de bevalling o.l.v gyn en zo.... dan valt die 750 euries heeeeeeeeeeeeeeeel erg mee....geloof dat het bij ons alles bij elkaar iets van 17.000euries was.....overigens alles dus vergoed ivm medisch. wat een geld ook eigenlijk he.....pffffffffff.....
corien ik zag laatst in een folder vd prenatal hele leuke lakentjes en overtrekjes.....maar of ze creme waren weet ik niet, zat wel een leuk borduurwerkje op..heb je een prenatal in de buurt? bij de 9maanden en jonge gezinnen beurs waren vorige keren ook kramen met hele mooi lakentjes, allerlei kleuren, goede kwaliteit, flink afgeprijsd...maar ja dan moet je wel net heen gaan!
@Corien misschien kan je kijken op www.flavourites.nl Staan erg leuke sites op.. o.a. www.urbankids.eu Erg leuk beddengoed
hoi! wij hebben geweldige oude houten meubeltjes gekocht en die ga ik nu dus opknappen. grondverf en lak. is het nou echt zo slecht om met gewone lak aan de slag te gaan? of is het al voldoende om de ramen goed open te zetten? hoe doen jullie dat? oja ik zou nog even laten weten over mijn wel/niet blaasontsteking; het was geen blaasontsteking gek genoeg. ook niet zoveel last meer gehad, ik denk toch dat het een combinatie was van een groeispurtje en een tijdelijk heel laag liggende/schoppende baby. heb nu nergens meer last van! alles goed met jullie verder? last van de warmte? ik nog niet echt, maar merk wel dat ik niet meer zo graag lang in de zon en warmte zit. oja over zon gesproken, hebben jullie last van een zwangerschapsmasker? zou dat nu nog kunnen komen, nu we al ruim voorbij de 20 weken zijn? groetjes! zonnetje
@ Danili: Prental hier in de stad heeft ook alleen lakentjes en geen overtreksetjes voor wiegjes (of alleen in felle kleuren) @ JsztD: zal even gaan kijken....dank je!
Ohh shit Corien lees het nu pas goed... weet niet zeker of ze ook voor wiegjes hebben, heb even snel gekeken en zag er wel wat sites bij staan op flavourites voor wiegjes maar op die ene site die ik je gaf weet ik het niet zeker (urbankids) of ze ook voor wiegjes hebben..
Ik moet ook even rond gaan kijken voor lakentjes enz voor in het wiegje.. heb eindelijk mn wieg gekocht De celine mand is het geworden en ben officially in love