Wij zijn gisteravond voor de 3D Echo geweest, was echt mooi om te zien. Alleen hebben we nog al een klein eigenwijs meisje die de hele tijd met haar armpjes voor het gezichtje lag en de beentjes gekruist hield. Maar toch is het der gelukt om een paar mooie foto's te maken. En het is voor 100% een meisje.... pfff gelukkig helaas kan ik ze nog niet online zetten want mn paps zit in america en die heeft een goede scanner.... dus ze komen nog. Yes maar 4 uurtjes werken en dan weer weekend, lekker een halve dag vrij.
die hebben wij dus ook gekocht! vandaar dat ik dus nog opzoek ben naar nog een paar dekbedhoesjes in een creme kleur (heb jij ook de Celine inclusief bekleding gekocht? daarbij zit nameljik maar 1 overtrek) Heb inmiddels wel een site gevonden en iets besteld! @ ukkepuk: ben benieuwd naar je 3d foto's wij gaan over 2 weekjes.
Boefje, wij wonen ook vlak bij elkaar, ik werk in Amersfoort! Ukkepuk, leuke echo dus, volgens mij liggen de meeste kids veel met de armpjes voor het gezicht. Kleinwonder; mooie buikfoto! Hier alles goed, heb nog stedes bijna geen last meer van mijn bekken, zou acupunctuur echt zo goed helpen?
Ben nu op mijn werk en heb behoorlijk druk op mijn vagina met pijnscheuten. Net of die botjes (dus niet mijn schaambeen aan de voorkant, maar echt onderkant) onder druk staan. Herkennen jullie dit? vind het maar een eng gevoel (straks komt de baby al ofzo ) Edit: net al ff gegoogeld, komt veel voor maar vooral verder in de zwangerschap wat ik begrijp.
Goeiemorgen! Hier alles ok. Alleen heb ik gisteravond veel pijn in mijn buik gehad doordat de beeb zo hard schopte. En ik kon 'm niet stoppen! Dat deed echt pijn zeg! Heb ook pijn in mijn rug. Volgens mij ben ik bijna definitief in het 3e trimester....
weet t niet Corien, ik wel eens pijn van onder, alsof ik daar een schop gehad heb. Als je je ongerust maakt, kun je altijd de vk bellen he. Bij mijn 1e had ik met 30 weken heftige indalingsweeen, zijn ook echt pijnscheuten in je vagina
middag, vanacht eindelijk weer eens goed geslapen! heerlijk gewoon straks nog even een late dienst werken en dan lekker genieten van weekend!
Ik moet zeggen dat ik het wel een stuk zwaarder vind worden.. Heb toch vrij veel last van 'kwaaltjes' nu. Mijn zwangere collega is in het ziekenhuis opgenomen met sterke indalingsweeen (32 weken)
Wil iedereen die aanvullingen, wijzigingen of wat dan ook voor informatie heeft die in de lijst moet die via PB doorgeven aan Jootje24 of Ram1978. De lijst blijft dan netjes en up-to-date. NOVEMBER 2008 MAMA'S 26 oktober Guapetona - Noord-Holland - 34jr - 1e kindje - :-# 30 oktober Maxje - Gelderland- 26 jr - 2e kindje - Het wordt een jongetje Edithdeb- Noord-Holland - 34 jr - 2e kindje - Het wordt een jongetje 1 november Shannen - ? - 25 jr - 1e kindje - Het wordt een meisje Sasgirl - Utrecht - 25 jr - 1e kindje - [-X Britm - - Almere- 32 jr - 2e kindje - :-# 3 november Sanna - ? - 28 jr - 1e kindje - het wordt een meisje Saartje - Egypte - 24 jr - 2e kindje - : 4 november Corien - Groningen - 36 jr - 1e kindje - het wordt een meisje Conny75 - ? - 32 jr -2e kindje -: ManonF - Hilversum - 24 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje Sybje - Zuid-Holland - 23 jr - 1e kindje - [-X 5 november Ukkepuk078- Dordrecht - 29 jr - 1e kindje - Het wordt een meisje Marisha - België - 28 jr - 1e kindje - :-# Hummel - Gelderland - 25 jr - 1e kindje - [-X Jooze - Noord-Holland - 27 jr -2e kindje - : 6 november Jaki - Enschede - 31jr - 1e kindje - :-# Tatlim - Alanya - 25 jr - 1e kindje - het wordt een meisje 7 november Chebu -Duitsland - 26 jr - 1e kindje -Het wordt een jongetje Fredje8 -?- 30 jr - 2e kindje - : 9 november Waarom -Noord-Holland - 29 jr - 1e kindje - [-X JsztD - Oss - 23 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje 10 november Domino85 - Drenthe - 23jr - 1e kindje - [-X 11 november Whabbit - ? - 34 jr - 1e kindje - [-X 12 november Schildje - Tolkamer (Gld) - 31 jr - 2e kindje -: [-X Benmarieke - Drachten - 19 jr - 1e kindje - :-# 13 november Jootje - Friesland - 25 jr - 1e kindje - [-X GerdienD - Drachten - 28 jr - 1e kindje- :-# Lillebi -Noord Holland - 34 jr - 4e kindje - het wordt een meisje 14 november KersjeB - Utrecht - 30 jr - 1e kindje - - het wordt een meisje 16 november Loesjuh Gelderland - 25 jr - 1e kindje - het wordt een meisje Aly - ? - 36 jr - 2e kindje - Het wordt een jongetje Bruidje - ? - 27 jr, - 1e kindje - [-X 17 november margreet78- 30 jr -1e kindje- [-X beatrice- 28 jr -1e kindje- Het wordt een meisje 18 november novmama - Gelderland - 23 jr - 1e kindje - : zonnetje - zuid-holland - 30 jr - 1e kindje - [-X 20 november spotlight - ? - 28 jr - 1e Kindje :-# Ddebbyy - Vianen - 22 jr - 1 Kindje het wordt een meisje 22 november Janny Jansen - Drenthe - 27 jr - 1e kindje -Het wordt een jongetje Ram1978 - Almere - 30jr - 2e kindje - [-X 24 november Wendy1983 - Son - 24 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje 25 november lot23 25 Jr Gelderland - 1ste kindje : Kleinwonder - Den Bosch - 20 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje Amalia1 - Brabant - ?jr - 2e Kindje : 26 november Danili - ? - 27 jr - 2e kindje - : Evie83 - Noord Brabant - 25jr - 1ekindje -[-X MarielleB - Best - 29 jr - 1e kindje - [-X Anneke - Noord-Holland - 33 jr - 1e kindje - Het wordt een jongetje WillyD - Lelystad - 23 jr -1e kindje - : 27 november boefje70 - Soesterberg - 38 jr - 1e kindje - het wordt een meisje 28 november Annelet - Voorburg - 29jr - 1e kindje - : Noatje - noord- brabant - 19 jr - 1e kindje -Het wordt een jongetje 29 november Mamamanuela - ? - 25jr - 2ekindje - : Marbo - België - 35jr - 1ekindje - [-X tipp42hgg - Leiden - 27jr - 1ekindje - [-X ben je uit de lijst gehaald maar was dat niet de bedoeling geef je opnieuw op! Er zijn tot nu toe 56 november mama's! Totaal: 11 jongens, 11 meisjes, 0 tweelingen, 12 : (weet het nog niet) 7 :-# (ga het niet vertellen) , 15 [-X (wil het niet weten) AGENDA: 28 juli tipp42hgg- 4e afspraak vk JsztD- afspraak vk 29 juli JannyJansen- herh. 20 weken echo 09:20 uur 30 juli chebu- 7.30 uur afspraak gyn (suikertest) JannyJansen- pretecho 09:00 uur 31 juli Spotlight - afspraak vk 11 augustus JannyJansen - echo 13:30 en afspraak gyn 12 augustus Gerdien- afspraak vk Schildje- afspraak vk 14:45 uur 14 augustus Jootje- afspraak vk 15 augustus Jootje - pretecho 14:00 uur 19 augustus Jaki- afspraak gyn 23 augustus Danili- 2d pretecho 27 augustus MarielleB- pretecho 19:30 uur 16 september Chebu met verlof 20 september Corien met verlof 24 september ManonF met verlof ukkepuk met verof 26 september Jootje met verlof 1 oktober Danili met verlof 18 oktober JannyJansen met verlof 1 november Noatje met verlof neem eens kijkje of meld je aan op onze hyves: http://november2008mamas.hyves.nl Buddylijst ukkepuk <---> Blub76 KersjeB <---> Jootje24 Jannyjansen <---> Jaki Edithdeb <---> mamamanuela Jannyjansen<--> Sybje<--> ukkepuk Waarom<--->Ram1978<--->Tipp42hgg Tipp42hgg <---> Beatrice Wendy1983<--->Maxje Wil je jezelf als buddy opgeven of heb je al iemand gevonden, geef het dan door voor de lijst! **Voor deze dames heeft het helaas niet zo mogen zijn.. We denken aan jullie! ** Mammatje...Noralien...Fio...Marlieke...Mimi...Seilenna...Dootje Bramtim ..sjansie28... Essit...shandro...sophie...Hanna1974
Corien: Ik heb geen flauw idee maar inderdaad als je ongerust bent echt even de VK bellen. Misschien weet zij wat het is en kan ze jou geruststellen. Wij hadden gisteravond afgesproken met vrienden om naar de kermis in Tilburg te gaan. Het begon met de auto, want waar gaan we deze parkeren? (Het was ontzettend druk..) Ik kreeg het geweldige idee om gebruik te maken van de 'park en ride'. Auto parkeren op grote parkeerplaats en vervolgens met een bus naar het centrum gebracht worden. We stonden dus met +300 man te wachten, komt er 1 bus aan rijden! Nou toen moest ik dus huilen Dit konden mijn zwangere lichaam en geest niet hebben hihi. Dus hup weer in de auto opzoek naar een parkeerplek in de binnenstad. Na 50 minuten zoeken hadden we er eentje, hehe. En toen gebeurde het terwijl we liepen naar de binnenstad: bandenpijn, ontzettende bandenpijn. Gelukkig kreeg ik een dikke suikerspin, dit hielp wel eventjes. Nou, vriend en vrienden in alle leuke attracties en daar sta je dan als zwanger vrouwtje die nergens in mag. (Hup nog maar een suikerspin) Vriend vond het zo zielig dat hij een paar attracties heeft overgeslagen. Hihi. Terug bij de auto: bekeuring. 10 minuten te laat..
dan zit het ook niet mee hé @kleinwonder. gaat er van alles mis, en dat kunnen wij zwangere dames niet altijd meer hebben binnenkort gaan we met onze familie naar de eflteling...word ook leuk, mag ik mee als pakezel. tassen beethouden voor degenen die wel in de atracties mogen. naja, ben ik toch nog ergens goed voor én kan ik dan de leuke foto's maken ik zal me weer klaarmaken voor het werk. tot morgen! fijne dag allemaal
Haha inderdaad, ook ik werd als pakezel gebruikt! Maar ik vond het inderdaad verschrikkelijk en dan is het ook nog eens hartstikke druk en warm.. Pf, zwanger zijn is niet altijd makkelijk. De Efteling vond ik trouwens wel erg leuk, we zijn er vorig jaar nog geweest. Maar inderdaad het is wel jammer dat je nergens in kan. Werkse!
Hey, Ik heb hier ook last van. De pijn lijkt op messteken bij mij en soms op spierpijn. Heb ook geprobeerd te vinden wat het kan zijn en vond hier ergens op het forum dat het kan zijn dat de baby met zn baby op je blaas drukt en dat er daardoor wat zenuwen bekneld raken en verder vind ik alleen info over indalen maar goed daar moeten we maar niet vanuit gaan he.
Ik maakte me idd ongerust en heb vanmorgen de verloskundige gebeld. Het komt verder in de zwangerschap vaak voor maar is nu toch echt te vroeg (indalingsklachten die ook veroorzaakt kunnen worden door te veel doen) Ze adviseerde me om direct naar huis te gaan (was op mijn werk) en lekker te gaan liggen en het ook rustiger aan te blijven doen. Dat heb ik gedaan. De klachten zijn gelukkig een stuk afgenomen dus ik ga ervanuit dat het allemaal goed gaat. Voel de kleine nog veel en vaak schoppen. Blaas die in de weg zit wat ik net ook hier las komt me trouwens logischer voor.....zodra ik was gaan liggen moest ik binnen 45 minuten 5x plassen en er kwam ook erg veel.
@Corien, gelukkig dat het inmiddels weer beter gaat. Ik denk dat het bij mij ook met de blaas te maken heeft want ik moet ook vaak en veel plassen. En ik doe al helemaal niet veel (ben huisvrouw zeg maar) dus daar kan het ook niet aan liggen. Rustig aan meis !
Yes.....sinds 3 uur terug heb ik officieel vakantie! 3,5e week lang, daarna nog 5,5e week werken en dan alweer verlof..wat vliegt de tijd!
He, da's een mindere start van het weekend! Hoop dat het snel weer beter gaat met je! Dan heeft Danili het duidelijk beter voor mekaar! Ik ben moe, ga denk ik lekker even in bad dan mijn nestje in. Weer drukke plannen voor dit weekend, dus maar beginnen met een lange nacht!