Jaa inderdaad.. nou kom net uit een heerlijk lang bad en zit nu op de bank.. lekker vroeg slapen en hopen dat t morgen wat minder is Danilili heeeeeeeeeeeeeeeeeele fijne vakantie alvast ga je nog weg?
Heb heel lang niets meer geschreven en heb heel wat terug zitten lezen. Ik las dat iemand schreef dat het nu wel zwaarder werd. Ik ervaar dat nml ook zo. Ik heb echt dagen dat ik me echt heel beroerd voel, moe, gewoon BAH! iedere dag 06.00 uur opstaan wordt steeds zwaarder. en ik moet nog 2 maanden werken. Pfff Corien schreef over pijnscheuten. Ik weet niet of het hetzelfde is maar ik heb ook last van pijnscheuten. Soms zo erg dat ik niet kan lopen. Maar na een tijdje gaat het vanzelf over. Zorgen maak ik me nog niet als het misschien constant zou aanhouden dan zou ik wel contact hebben opgenomen. Ik las ook over schoenmaten. Ik heb normaal 38 maar die zitten nu ook echt strak! heb zulke mooie, toen ik net zwanger was, nieuw gekochte pumps maar daar kom ik echt niet meer in. En buiten dat, ik moet er nu echt niet aan denken om op hakken te lopen. Dus al mijn mooie laarzen en pumps liggen opgeborgen helaas! Verder zijn we erg druk bezig met de kamer, behangen, gordijnen besteld en eindelijk ook meubels. We kwamen er echt niet uit maar uiteindelijk een mooie kamer gevonden. eind augustus komt deze binnen dus nog even geduld. Ook lang getwijfeld over een wagen, zaten erg te twijfelen tussen een bugaboo en een quinny maar het is uiteindelijk toch een quinny buzz geworden. Maar hebben jullie ook niet zo iets van mijn god wat een uitgaven? het geld vliegt er echt doorheen. (we hebben het er graag voor over hoor) ik geef best veel geld uit aan positiekleding want voor mijn werk moet ik er gewoon netjes uitzien, verder was de kinderkamer en de wagen al een rib uit onze lijf en nog zoveel moet nog, maxicosi, box etc etc. Over ziekenhuis en thuisbevallingen gesproken, ik wou eerst thuis bevallen, maar ik wil toch in het ziekenhuis bevallen. Moet dan ook gaan uit gaan zoeken wat de eigen bijdrage zal zijn. Pfff 750 euro wat een geld zeg. Maar of dat mij zou tegenhouden? ik weet het niet, wil erg graag in het ziekenhuis bevallen. Nou iedereen een fijn weekend
@ JsztD: ai dat klinkt niet fijn...beterschap! heb je wat leuks op de site kunnen vinden? Toch wel fijn om te lezen dat er meer zijn met pijnscheuten, dat geeft toch ook weer een stuk opluchting. Ik heb steeds het idee gehad (vanaf de positieve test) dat de beeb veel te vroeg geboren zou worden, denk dat ik daardoor extra ben geschrokken.
Corien dat gevoel heb ik dus ook al vanaf het begin gehad.. dat mijn beebje te vroeg gaat komen, vraag me niet waarom! Maar daardoor raak ik met zulke dingen zoals nu ook wel in de stress.. denk ik oh jee en nu Nou ja.. als de pijn morgen niet afgezakt is ga ik gewoon langs de huisartsenpost, moeten hun nog maar eventjes kijken.. heb voor de zekerheid wel even naar mn beeb zijn hartje geluisterd
3 weken geleden had ik ook in eens buikkrampen en steeds harde buiken. Heb toen de verloskamers gebeld en ik moest gelijk komen. Na onderzoek of mijn baarmoeder mond nog op zijn plek zat en dicht was, en urine onderzoek bleek ik blaasontstekking te hebben. Nu na de antibiotica voel ik me stukken beter.
dat heb ik nu dus ook.. telkens een verkrampte buik en harde buken.. ga nu lekker slapen, heb veel gedronken vandaag en hoop dat het morgen minder is
Zal ik de dag dan maar "openen"? Zit nu heerlijk aan mijn brintaontbijtje na een lekker nachtje. Jammer alleen dat dat uitslapen bij mij niet zo wil lukken! Wat er ook gebeurt, om 7.30 ben ik wakker! Maargoed, zat te doen weer vandaag, dus het heeft ook weer zijn voordeel! En wie weet als het weer weer net zo mooi wordt als de afgelopen dagen dat ik eindelijk een paar uur op mijn derriere buiten kan gaan zitten en... NIETS DOEN! Moet er eerst nog wat gebeuren met die wolkjes die er nu nog hangen... Maandagochtend komt mijn lief weer terug na een week in Amerika te zijn geweest. Het zou leuk zijn als dan onze badkamer helemaal af is en alle klusspullen zijn weggeruimd (met name uit de babykamer!). Ik ga dus maar weer snel aan de slag...
Uhmmm... Heb ik iets gemist? Is er soms eerder een bericht uitgegaan dat er op zaterdag 26 juli niet gepost zou worden?
Veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel te warm! Het is hier 33 graden! We zijn vandaag naar de babywinkel hier geweest en we hebben de kinderwagen besteld. Toen was ik al aan het eind van mijn Latijn. Ik ga verder op apegapen liggen....
Pfff het is echt veel te warm he Word er niet blij mee 2day een nieuwe auto gekocht en verder ga ik ook lamballen denk ik.. ben doodmoe!
Pfff... wat is het benauwd hè meiden... Vanochtend was ik nog helemaal vrolijk door het mooie weer, maar nu is een regen- of onweersbui wel welkom! Heb vandaag voor het eerst dikke enkels, hoop maar dat het alleen van de warmte is en dat m'n nieren en bloeddruk zich blijven gedragen. Nou ja, voel me verder wel goed dus het zal hopelijk wel loslopen. JsztD: hè, wat akelig, die blaasontsteking en harde buiken! Gaat het inmiddels een beetje beter? Whabbit: leuk dat je man weer terug komt! Is hij lang in Amerika geweest? Sanna: leuk dat je ook weer wat schrijft. Je had het over de grote uitgaven. Ik moet zeggen dat het hier heel erg meevalt, maar dat heeft ook wel te maken met de keuzes die we maken. Zo hebben we onze Mutsy (3 in 1) bijv van marktplaats afgehaald, pas een paar jaar oud en nog heel mooi. Ook de box en een voedingskussen hebben we voor een zeer zacht prijsje van MP afgehaald. De commode en het ledikantje nemen we voor een prikkie cq voor niks over van zuslief en van m'n schoonzus hebben we ook van alles gekregen (oa badstandaard en aankleedkussen, wipstoeltje, traphekje, kinderstoel, campingbedje etc.) Nu heb ik wel de mazzel dat ik zussen heb die zolangzamerhand uitgebaard zijn, maar al had ik dat niet, dan nog ging ik het babykamertje echt niet nieuw kopen. Tweedehands is er zóveel leuks te krijgen! En idd, alles nieuw is een rib uit je lijf... kan geen kinderbijslag tegenop. Ze zouden je eigenlijk ook al zwangerschapsbijslag moeten geven! 8) Heb me afgelopen week aangemeld voor zwangerschapsgym. Zijn er hier meer die dat gaan doen? En wanneer start dat bij jullie? Bij mij als ik 28 weken ben. Nou, ik heb hopelijk weer even wat vocht uit m'n vingers getypt Sterkte allemaal met de warmte...
Gelukkig gaat het hier vandaag weer wat beter als gister thnx margreet heb nog wel last van mn buik, en moet nog erg vaak naar het toilet maar de harde buiken zijn gelukkig wat afgezakt... Verder word ik ook echt gek van dit weer, heb een flinke hoofdpijn erbij gekregen en hou ook flink wat vocht vast Hoop dat het toch wel weer een beetje gaat afzakken met de benauwdheid want dit is echt niet fijn! Ach ja meiden, volgend jaar kunnen ook wij weer genieten van het warme weer, in het zonnetje met een lekker wijntje erbij in onze bikini'tjes .. net zo slank als voor de zwangerschap (Tsja moet wel kunnen blijven dromen he hihi)
haha, ik denk dat we dan helemaal geen tijd hebben voor een wijntje omdat we een blèrend kind hebben dat niet wil slapen vanwege de hitte... maar gelukkig dat je je iets beter voelt! houden zo!
Ik ga ook naar zwangerschapsgym. Heb afgelopen woensdag de eerste keer gehad. Dit was eigenlijk meer een kennismaking, dus ben benieuwd wat ik er van ga vinden.
ik weet nog niet wat ik ga doen, heb de vorige keer yoga gedaan en dat is super goed bevallen, alleen vond ik het erg duur, 15 euro per keer! En er werd hier niks van vergoed helaas. En de cursus is nu verplaatst naar een ander dorp. Gym is ook niet meer hier in het dorp, dus ik kijk nog even. verder erge last gehad gister van de warmte, kon niet veel doen, werd zo duizelig en misselijk...