Wie doet er trouwens nog meer een buikfotoreportage. Ik ben van plan er eentje in week 35 of 36 te doen. Zo'n zwartwitte. Ik heb er al helemaal zin in! @Noatje, sterkte! Lijkt me erg vervelend.
Goedemorgen meiden! @Noatje en Gerdien; vervelend zeg, die erge rugpijn. Ik wilde dat ik iets voor jullie kon doen, maar heb geen idee... Hopelijk vinden jullie vk's iets ervoor. @Chebu; heb nog niet over een buikfoto-reportage nagedacht. Komt misschien ook omdat ik mijn buik nog niet mooi vind. @All; het warme, broeierige weer is lastig he? Heb er zelf niet zo heel veel last van, maar ja, ik doe overdag ook niet veel. Hier kunnen we niet buiten zijn omdat we dan lek geprikt worden door de blinde muggen en de horsels. Rotbeesten. (Nadeel van het platteland) Ga maar lekker binnen zitten, in de schaduw en vooral niks doen! Jullie hebben nu een mooi excuus! Sterkte ermee! Het wordt hier vandaag 31 graden trouwens.
@Janny, kom kom, tegen die tijd heb je echt wel een grote ronde buik! En van binnen zitten komt helaas niet veel. Ik moet gewoon naar mijn werk. Het kwik staat nu al op 30 graden.....
@janny welkom terug. Leuke vakantie gehad? tja helaas is t bericht dat t alleen maar erger gaat worden met mn rug (komt door zwangerschapsischias). Ga wel vragen of ik naar de fysio mag.
Heb toch net de verloskundige gebeld. Hou die pijn van onderen en druk op mijn vagina. (klachten waren zaterdag en zondag weg) Kan om twee uur even langs komen voor een controle, een prettig idee. Ik werk vandaag vanuit huis. Heb alle overgordijnen dicht en zit in het donker....wel lekker koel!
Goeiemorgen meisjes... Ik ben weer terug... Ik heb een heerlijke vakantie gehad... We begonnen toen we weg reden met een lege accu , maar goed lang leve de wegenwacht We hadden het plan om mooie fietstochten te maken, maar mijn 1e versnelling begaf het, en aangezien het in denemarken (op die plek) behoorlijk stijgt en daalt ging dat feest niet meer door. De 2e dag de kinderwagen al gekocht Dus dat ding heeft de hele vakantie naar me liggen grijnzen We hebben we leuke dingen bezocht, o.a. een soort openlucht museum waar ze allemaal huizen uit de periode 1700-1900 hadden nagebouwd. Erg grappig. De 2e week op een andere camping werd het eindelijk mooi weer. Nog wat accessoires voor de kinderwagen enzo gekocht. Ik heb me goed in weten te houden Ik heb o.a. een safebelt gekocht, een ding dat ervoor zorgt dat je autogordel niet over je buik loopt. Ik moet zeggen het zit heerlijk We zijn ook hier weer naar leuke attracties geweest, o.a. een schitterende tuin met heel veel soorten bloemen. Hier was het trouwens minder heuvelachtig en konden we wel leuke fietstochtjes maken. Ik merkte bij het opbreken van de voortent en het opvouwen van het zeil dat mijn buik in de weg begon te zitten. Gisteren een rit van 11 uur terug naar huis, 2x in de file gestaan ivm een ongeluk voor ons. Maar gelukkig maar korte files. Wel beetje jammer dat eind van de middag de airco het begaf en het buiten toen 34 graden was. Gelukkig realisseerde het ding zich dat ie maar beter geen ruzie met zwangere vrouwen kon maken en besloot ie maar weer aan het werk te gaan... Vanmorgen naar de VK geweest, kindje groeit goed, ik doe het ook goed. Ik moet alleen een extra keer laten bloedprikken voor zwangerschapssuiker. Nou ja, half zo erg. Zo dat was een heel verhaal. Hoe is het hier?
Voor alle meiden die terug zijn van vakantie, welcome back Pff vandaag alweeeeeer zo;n benauwde dag.. bahbah ik voel me er ECHT waardeloos bij en moet deze week ook weer beginnen met werken! Heb er echt de energie ff niet voor ! Vanmiddag op controle bij de VK, ben benieuwd hoeveel ik nu weer ben aangekomen haha @Chebu, zag net je reactie op mijn babysite, dankjewel heb je er ook al 1 gemaakt?
hallo iedereen, Janny en tipp wat geweldig dat jullie er weer terug zijn.. fijn dat jullie een leuk vakantie hebben gehad. en beetje pech dat is even vervelend maar de rest is belangrijkste dat jullie leuke heb gehad. toch. ik heb zo slecht geslapen afgelopen weekend door warme weer en onze kleine maakt mij zoveel wakker omdat ie graag schoppen en beweegde. en alleen probleem als ik uit bed kom doet wel zeer bij bekken en snel beetje rug pijn. en ik heb wel leuk weekend gehad. maar afgelopen zaterdag zouden we barbeuce maar gaat niet door omdat slecht weer was. dus onze familie gingen weer weg komen volgende dag weer terug haha.. en we hebben gisteren toch barbeuce. het was gezellig. maar voor mij was echt vermoeiend met warme weer. janny heerlijk dat jij veel paar keer per dag voelde van je baby. hihi. tipp ik moet ook bloed voor suiker. dat heb ik vorige week gedaan. dus. afwachten he. behangen zou afgelopen vrijdag binnen zijn maar die is nog niet binnen omdat komt uit amerika komt haha dat wisten we het eerst niet dat behang die uit amerika moet besteld worden komen. dus we moeten weer wachten. ach we gaan weer verder als de behang binnen is. dan kunnen we eindelijk een babykamer moeten kunnen af te hebben sorry voor lange bericht van mij.
Mijn man fotografeert dus ikontkom niet aan de reportages @GerdienD Pijnschoten horen er idd bij maar in de mate die ik het momenteel heb is het niet echt standaard. Daarnaast heb ik zoals eerder vermeld in dec/jan iets aan me heup gehad. Trouwens voor de fysio heb je geen doorverwijzing meer nodig en wordt vergoedt, hoevaak hangt van je verzekering af
@noatje, ik bedoelde het ook niet persoonlijk hoor! en absoluut niet vervelend! sorry dat het wel wat lullig is overgekomen. Spijt me. oh is dat zo dat je zo naar een fysio kunt? wist ik niet? hoef je dan niet met je vk te overleggen?
@Noatje, oooh dat is handig zeg. Ik ga in oktober. Lijkt me echt wel leuk! @Tipp, welkom terug. Waar was je ook alweer? Pfff, ik ben weer heelhuids op het werk gekomen, maar het is echt warm
Maakt niet uit hoor, is al goed Sinds 1 januari 2006 kan je zonder verwijzing naar de fysio, omdat de nederlandse regering zegt dat heel veel mensen dit voldoende zelf in kunnen schatten... en dit bespaart dus ons en de dokters tijd... je kan de vk bellen maar zelf heb ik ook geen briefje gehad @Chebu, jah is ontzettend leuk....foto's genoeg dus en hij kan ze mooi bewerken (zie album )[/quote]
@Tipp, is dat een Emmaljunga? Uit Zweden? Die wilden wij ook eerst maar we hebben nu een Herqules, vanwege de prijs. Herqules is trouwens ook van Emmaljunga.
jep, een originele en degelijke wagen. Wat ik bij die scandinavische wagens zo fijn vind is dat je kindje er lang in kan, ze zitten er ook in en dus heb je geen losse wandelwagen/buggy meer nodig. Er zit namelijk ook gewoon een rugleuninkje in... ideaal!
Hai meiden! Ik ben ook weer terug! Zakynthos was errug fijn, heel warm en we hebben dan ook helemaal NIETS meer gedaan dan in de schaduw zitten, zwemmen, lezen en een dagtochtje in de airco-auto, was echt HEERLIJK! En de kleine is zooooo druk, mijn vriend kan d'r nu ook echt heel duidelijk voelen, dus we werden gezellig elke ochtend met zijn drietjes wakker, superleuk! Vorige week maandag zijn we thuis gekomen in 12 graden, storm en zware regen, gelukkig werd het eind van de week weer beter en we zijn dan ook nog een paar dagen naar Zeeland geweest bij mijn schoonouders om nog wat bij te tanken. Ik zag namelijk nogal op tegen vandaag: weer aan de bak. Lang verhaal, zal ik jullie niet mee lastig vallen. Maar goed, nog 10 weken en dan ga ik met verlof. Als ik het zo vergelijk met veel van jullie klinkt het nog lang trouwens, maar goed, het is te overzien. Met mijzelf gaat het aardig. De bekkenklachten stabiliseren zich wat en mijn houding wordt steeds beter. Ik weet niet of ik het hele dagen volhou op mijn werk, ik moet toch ff rusten (lees: liggen) halverwege de dag en dat kan ik niet thuis doen (te ver weg). Nu opperen ze hier dat ik naar mijn ouders ga, want die wonen om de hoek...mss dat ik dat dan maar probeer. Ow, en er zijn er nog 2 zwanger hier op het werk! Dat is wel weer grappig. Ik ben de koploper, hihi, de andere twee volgen in december en januari. Ik heb jullie verhalen niet allemaal bij kunnen lezen van de afgelopen 2 weken, maar wel een en ander. Mooie wagen tipp! En ik las alle bevallingsplannen: ik ben van plan om poliklinisch in een kraamsuite te bevallen. Moet er niet aan denken om in haastige spoed naar het ziekenhuis te moeten als er tijdens of net na de bevalling iets niet (zo) goed gaat met mij en/of de kleine en er een arts nodig is. En ik zou graag de optie voor ruggenprik willen hebben. Natuurlijk ga ik er helemaal zelf voor in eerste instantie. Ik denk er ook redelijk nuchter over op het moment (hoeveel vrouwen hebben het wel al niet gedaan...!), dus ik hoop echt dat ik het niet nodig heb, maar je weet gewoonweg niet wat je te wachten staat, dus ff alle opties open houden. Nou, heel verhaal weer, ik ga alles weer bijhouden hier. Gezellig!
Welkom terug aan alle vakantiegangers! Volgens mij heeft iedereen het heerlijk gehad en voldoende geluierd! Heb ook alweer zin weg te gaan... Nog 3,5 week en dan vertrekken we voor 10 dagen naar Amerika. Net voor de zekerheid maar even mijn verzekeringen (ziektekosten en reisverzekering) gebeld om te checken of ik goed gedekt ben als er in het buitenland iets gebeurd. Zou niet graag een gepeperde amerikaanse rekening uit eigen zak betalen, mocht er iets gebeuren... Zit gelukkig allemaal goed! Net aan het rondbellen en mailen geweest voor een geschikte cursus en zwangerschapszwemmen. Het zwemmen begint hier in de buurt op 11 augustus, dat ga ik misschien wel proberen. En daarnaast... weet het nog niet zo goed. Net info opgevraagd van een Mensendieck-cursus. Ik moet in ieder geval iets lekker praktisch hebben! Dat is-ie voor nu, ga weer even wat andere dingen regelen.
Dag meiden, even een kort berichtje want ik geloof niet dat ik ze alle 100 op een rijtje hou met deze hitte. Pfff... Vakantiegangers: welcome back! Tipp: mooie wagen hoor! Leuke combi van klassiek en modern. Noatje: goed voor jezelf zorgen meid... Corien: laat je het even weten als je nieuws hebt? Hopelijk niks ernstigs. @ de rest: sorry, weet even de namen niet meer bij de verhalen... maar iedereen die klachten heeft: sterkte! Zo, en nu eerst een lekker waterijsje. Ben ik even blij dat we geen augustusmama's ofzo zijn!