sorry, was bezig met een banner haha, ik ga denk vast even eten maken( heb honger) hoelaat ben je klaar met je cake?
Heb net bericht van het ziekenhuis. HCG is goed doorgestegen dus ik moet niet meer terugkomen op bloed test maar mag gewoon wachten tot de eerste echo op 18/03! Nu nog een klein twee weekjes geduld... nu ga ik echt genieten Maar eerst effe verder werken
Sorry even voor deze vraag maar: Ik heb zo'n vreselijke diarree, nu al een dag of 10. Is dat normaal?
hartstkke fijn Marisha! gelukkig heb je zoiezo niet de hele dag in spanning hoeven zitten werkze nog, ik ben blij dat ik niet hoef, hihi. @AmyR ik heb net alleen Hamza even schone kleren aangetrokken en eten gegeven moet er netjes uitzien strax als papa komt he haha. dus nu zit hij in de box en ga ik bakken. een kwartiertje denk ik c ya!
ben er weer pfff moe nu. strax alleen nog een was ophangen en dan heb ik echt genoeg gedaan vandaag..
en? heb je stiekem al een bordje nasi op mijn man gaat af en toe op reis door Egy om het netwerk te checken. hij werkt bij een grote mobiele telefoonprovider en zo verdient ie nog wat extra wat natuurlijk altijd lekker is tot zaterdag is ie er weer, en dan gaat ie er weer 5 dagen op uit. vind het niet zo erg moet ik eerlijk zeggen, kan rustig internetten hoef niet te koken etc dus vermaak me wel. alleen word je wel eenzaam natuurlijk. maar goed over een paar uur is ie er als het goed is
ja heb al gegeten alvast, haha, mijn man werkt als inkoper bij een groot bedrijf: optichains, levert brillen, lenzen en hoortoestellen aan Hans Anders, het Huis enzo, ken je dat? dus hij koopt alles in, maar hoeft niet op zakenreis, dat wilde ze toen wel, dat ie de wereld overging om in te kopen, maar dat wilde die zelf niet, nu koopt bij de leveranciers die ze al hebben in via internet en mail, hij is elke dag om half 6 klaar, dus lekker bijtijds weer thuis
ik ga je helaas alweer verlaten, de kids willen even nog naar buiten, dus dat gaan we even doen, misschien spreek ik je later nog op de dag? groetjes
Marisha, gefeliciteerd met de goede uitslag Saartje, mmmm cake lekker. Ik ga zo eindelijk naar mn moeder, lekker taart eten En Saartje, als je man er is, merken we het dus vanzelf hier (Saartje nergens meer te bekennen) x Sophie
ja hoor ik heb mijn brillen allemaal van Hans Mo is normaalgesproken ook gewoon 5 uur thuis gelukkig. maar af en toe gaat ie dus centjes sprokkelen veel plezier met je kindertjes, ik ga die was maar eens ophangen dan tot later
Marlieke, kan idd buikgriep zijn. Maar door zw. kan het ook wat veranderen. Heb zelf geen diarree maar wel t idee dat ik makkelijker kan zeg maar Nou heeft mijn dochter wel diarree, dus misschien heb ik een heel klein vleugje daarvan meegepikt (hoop dan dus niet dat t erger wordt...) x Sophie
Sophie ligt eindelijk te slapen sinds half vier. Vanochtend goed geslapen, maar daarna alleen maar wakker. Vind t nu een beetje sneu haar wakker te maken om naar mn moeder te gaan. Dus rek t nog wel even... M'n moeder wil graag met haar kleindochter showen, dus vind t beetje lullig te lang te wachten Tja, typisch weer zo'n geval dat je t niet iedereen tegelijk naar de zin kan maken. x Sophie
Jammiie zoute drop dat gaat er wel in hoor ga gelijk naar de supermarkt. ja rustig blijven doe ik wel ik doe even mn ogen dicht adem rustig in en uit. Het is heel raar ik voel me af en toe echt raar, of het misselijk is geen idee gewoon raar kan het niet uitleggen. ZOu ook gaan sporten vanavond maar doe het toch maar niet
Dames ik ga nu niet verder bij lezen. Het spijt me dames. Ik Volg jullie nu gewoon even mee nog. Mijn pakketje is binnen dus ben gelijk wezen kijken. Hihi moet studeren en het is een hoop. Hihihi. Vanvond dus. @saar veel ophang plezier @Marisha, ik had niet anders verwacht hoor na je mooie positest.