November 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Zonnebeertje, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    hou je het even bij je marielle ;)

2. Niet meer actief

Ik heb geen idee.. heb je verder ook klachten?
    Mij valt het op dat ik inderdaad erg veel dorst heb, erg veel drink & dus ook erg vaak naar het toilet moet... ook ben ik vatbaar voor infecties (tot nu toe al 2x een urineweginfectie) dus hoop echt dat het geen suiker is maar begin er bang voor te worden :(

3. KersjeB

KersjeB Bekend lid

23 apr 2008
    820
    0
    0
    @JsztD: hou er wel rekening mee dat het ook gewoonweg ontzettend warm en benauwd is. Ik drink me ook het apelazerus op dit moment en ga dus ook vaak naar de wc. Wie weet valt het mee en is het gewoon ff een groei-week geweest!
    Positivo blijven en vooral ook allemaal blijven genieten van de zwangerschap. Ik vergeet het zelf op sommige momenten ook wel even, maar het is en blijft iets bijzonders! :)

4. Whabbit

Whabbit Fanatiek lid

22 feb 2008
    1.253
    24
    38
    Bij mij kwam vorige week mijn baarmoeder tot aan mijn navel, niet hoger. Maar ik ben dus 1.78 lang en heb volgens de vk ook een "lange buik". Dus ik denk dat het wel degelijk ook met je lengte en je bouw te maken kan hebben.
    Ik drink en plas ook veel voor mijn doen, maar ik denk dat dat inderdaad zoals Kersje zegt mede door het weer komt. (en natuurlijk is er minder ruimte in je buik is, waardoor je weliswaar vaker naar het toilet moet maar waarschijnlijk wel iedere keer minder plast dan voor je zwangerschap?)

5. Ukkepuk078

Ukkepuk078 Fanatiek lid

6 jan 2008
    1.153
    0
    0
    Adm. Medewerkster
    Dordrecht Zuid Holland
    Hai hai,

Pfff wat is het warm zeg... het mag van mij wel weer een paar graatjes minder.
    Ik heb vandaag thuis gezeten, ben flauw gevallen op mn werk en mn collega's hebben me naar huis gebracht vanmorgen :( ben vanmiddag op aanrade van de vk met mn ventje naar het ziekenhuis geweest om bloed te prikken, nu afwachten op de uitslag. Mn bloeddruk is zo ie zo te laag, afwachten wat ze daar tegen gaan doen.
    Verder gaat alles zijn gangetje

@JsztD, onze kleine meid loopt ongeveer 5 dagen voor op groei, maar dit komt niet door diabetes.

@Beatrice, morgen / vanavond (wanner je het leest) weer zwemmen ?
    Ik denk ik wel.

6. KersjeB

KersjeB Bekend lid

23 apr 2008
    820
    0
    0
    Jakkes Uk, dat is toch ff schrikken. Hopelijk is de bloeduitslag gewoon goed. Doe lekker rustig aan in ieder geval, goed naar je lichaam luisteren!

7. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    De dames die weer terug zijn fijn dat jullie genoten hebben van je vakantie.

Corien waar had je ook alweer last van dat je vandaag naar de vk moest(sorry even vergeten)

Dames rustig aan met het warme weer.

Ik heb met zitten geregeld last zeg maar boven mijn buik onder mijn borsten daar tussen, vervelend. En met mijn ischias gaat het redelijk niet meer zo'n erge pijn heb alleen nu wat meer last aan de rechterkant van mijn rug van mijn schouderblad naar beneden volgens fysio ook door de groei van alles. Verder geniet ik van de kleine bewegingen in mijn buik.

8. Niet meer actief

Ja maar hier al bijna 3 weken op voorsprong, dat is zo'n 21 dagen.. mijn baarmoeder kwam nu al zo'n 4 vingers boven mijn navel :rolleyes: en echt ineens, nog nooit eerder hebben ze hier iets over gezegd!
    Voel me ook al een paar dagen erg rot! Eigenlijk sinds die blaasontsteking de kop op kwam zetten... geen last meer van maar echt dat hete weer breekt me ZO op!

Dus verwijt alle kwaaltjes maar aan het warme weer, veel drinken, veel plassen, al 2x blaasonsteking, erg moe en gewoon een gevoel van complete rotheid, lamlendig! En net nu mijn bouwvak erop zit :(
    Morgen weer beginnen met werken!

9. Ukkepuk078

Ukkepuk078 Fanatiek lid

6 jan 2008
    1.153
    0
    0
    Adm. Medewerkster
    Dordrecht Zuid Holland
    as vrijdag begint het meisje wat mij gaat overnemen tijdens mijn verlof en de dagen dat ik minder ga werken. Dan ga ik gelijk minder uren draaien op mn werk, is gelukkig al afgesproken met mn baas.

10. Niet meer actief

En uk wat rot zeg :( wat hebben ze gecheckt in je bloed? En wat was je bloeddruk?

11. Ukkepuk078

Ukkepuk078 Fanatiek lid

6 jan 2008
    1.153
    0
    0
    Adm. Medewerkster
    Dordrecht Zuid Holland
    @ JsztD, je krijgt nu toch wel extra controle's en echo's om het in de gaten te houden ?
    Mn bloed wordt nu trouwens wel onderzocht op zwsuiker, dit omdat mn vader zwaar diabeet is en mn ijzer en hb
    Mn bloeddruk is 105/50

12. Niet meer actief

Nou, moet nu wel eerder terugkomen op controle.. maar verder is er niks over gezegd eigenlijk.. en dat vind ik zo vreemd!

13. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    ik drink me met dit klamme benauwde weer ook helemaal suf hoor...

14. Niet meer actief

oh hoor ;)

15. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    *steekt tong uit* ;)

16. Niet meer actief

17. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    hihihi :)

(en zo houden we mekaar lekker bezig ;) )

18. Niet meer actief

hahahaha ja je moet wat he ;)

19. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    tja, het is toch veel te warm om te slapen. Mijn darmen zijn trouwens compleet van slag.... Zou dat ook de warmte zijn?

Ik was vandaag wat aan het passen bij de prenatal, komt die dame naar me toe "warm he, wil je misschien een glaasje water?" zo lief...

20. Laurie

Laurie Fanatiek lid

29 feb 2008
    2.188
    1
    0
    Personeelsfunctionaris
    Ik ben trouwens 1,79 ( niet klein dus) en mijn baarnoeder had vorige week de lengte van 29 weken. De VK gaf aan dat de baarmoeder smal en lang is bij mij.
    De beeb was wel goed qua grote (behalve de benen die zijn extreem lang (maar dat zijn de mijne ook)

@ Lot: ik had sinds vrijdag flinke steken in mijn vagina en de verloskundige wou uitsluiten dat de baby aan het indalen is.

Deel Deze Pagina