O ja, ik heb trouwens wel last van 'veel' bloedverlies van de achterkant. Of het nu mijn ontsteking is of aambeien. Ik word er gek van. Elke keer zo'n vieze veeg in je onderbroek. Morgen maar even bij de gyn vragen en op 12 augustus moet ik naar de internist, dus maar eens kijken wat hij er van zegt. Ik denk eigenlijk dat het aambeien zijn. Getver.
Dat is wel heel vervelend! Ik kan me voorstellen dat je daar niet happy van wordt. Toch altijd een beetje raar iets. Het hoort er natuurlijk wel bij in deze periode maar toch... Succes!
he bah chebu... sterkte... en inderdaad, er zit veel reclame in die doos, ook wel wat leuke kortingsdingen. Maar wel handig, een pak zwitsal billendoekjes met opbergdoos en een leuke speen.
Goed, ik mag me aansluiten bij je Uk, ik ging vanmorgen ook onderuit. Ik was er snel weer bij, maar ben de hele ochtend wat slapjes gebleven dus niet meer naar het werk. Donderdag gesprek met mijn baas en P&O, kijken hoe we dit nu verder op kunnen pakken. Ben ook weer helemaal kapot vandaag na die eerste dag werken gisteren, lag weer zwaar in coma net, terwijl ik vannacht ook echt heel vast geslapen heb. @mimi: gefeliciteerd! @janny: gefeliciteerd met jullie goede 20-weken echo en veel plezier morgen.
Oei Kersje, doe je wel voorzichtig? Dat klinkt niet best, net als Uk. Hopelijk voor jou komt er iets goeds uit het gesprek. En Chebu, vervelend voor je, dat bloed van achteren. Pijnlijk is het zeker ook. Er zijn wel goede zalfjes voor te krijgen volgens mij. Gelukkig Maxje, dat jullie alles goed konden zien. Dat scheelt weer een beetje voor morgen. Ik had ook begrepen dat er hier meiden waren die de pret-echo nog eerder hadden?
ja, met 17 weken hebben we de 1e gehad, kon je ook alles goed zien hoor, kijk maar in mijn album! Kersje; dat was schrikken! Ik merk zelf ook dat ik bijna flauwval als ik boodschappen ga doen, als het vlg week nog warm is, ga ik ook niet werken
Ik ben dus ook erg klein en mijn baarmoeder ligt ook echt al heel erg hoog... 4 vingers boven de navel ofzo geloof ik? In ieder geval bijna 3 weken voor op groei! Vind het ook zo raar dat ze niet direct een suikertest heeft laten doen... vooral omdat ik hier ook al lees dat 2.5 kg in een maand veel is.. ik was pas 4.5 kilo in een maand aangekomen Ook een lage bloeddruk hier.. ook weer gedaald sinds vorige keer, is dit ook passend bij zw.diabetes eigenlijk? En Pfff meiden wat breekt dat weer me ook op zeg vandaag weer begonnen met werken maar het viel me zo vies tegen!
hoi Vandaag eerst lekker naar de stad met mijn zusje. Gelukkig was het niet te warm, hebben zelfs een korte bui gehad, voor de verkoeling. Wel weer last van mijn bekken, ondanks een bekkenband. Hopelijk gaat het wel minder worden. Daarna naar de verloskundige voor een extra controle. Bloeddruk was niet gestegen en er zat niets in de urine. Dus dat is al goed. Moet wel vaker komen ipv om de 4 weken nu om de 2 a 3 weken. Ook weer het hartje gehoord, blijft een heerlijk geluid. Iedereen succes met het warme weer. Ik denk dat we blij mogen zijn dat we niet deze maand hoeven te bevallen. Op marktplaats net een zwangerschaps kussen kunnen kopen voor 5 euro, de hoes net uitgewassen en dan morgen maar eens proberen. groetjes MarielleB
@Beatrice .. hier werd het onderwerp dus ook erg snel afgesloten en daar baal ik van! Ook mijn bloeddruk was weer lager geworden, ben ook dizzy de laatste dagen... en hier ook geen bloedonderzoek niks
2,5 kilo valt wel mee hoor, ik kwam 6 kilo in 1 maand aan met mijn 1e zwangerschap En er was niks aan de hand (ja, het was december en veel chocola gegeten, hihi) Als je je veel zorgen maakt, dan bel je de vk toch even om te vragen of je getest kunt worden op suiker? En de ene periode groeien de hersenen meer, de andere de buik, enz. Misschien ligt alles straks weer op schema
Jaa oke maxje maar heb het ook niet alleen over het kind... baarmoeder/vruchtwater is te groot/teveel.. En idd 2.5 kg valt wel mee geloof ik.. zeker met dit weer en al dat vocht
dizzy kun je ook zijn van de warmt he, heb ik ook (ook een lage bloeddruk). Ik hoop dat je wat gersuter bent, en anders gewoon je vk bellen en zeggen dat je je ongerust maakt. bij ons prikken ze sowieso met 30 wk nog een keer op suiker
hebben ze dat gezegd dan, dat je teveel vruchtwater hebt en je bm te groot is? Dan zou ik zeker de vk even bellen voor uitleg.
Bm ligt bijna 3 weken voor op groei ja... kindje kan ze niet door mn buik heen zien.. En ja dizzy kan idd ook door het weer.. en komt ook door mn lage bloeddruk...
@ JsztD: maak niet al te veel zorgen. Ook bij mij "loopt mijn baarmoeder" ruim 3 weken voor qua groei. Ze gaf aan dat dit best door een groeispurt kan komen en volgende keer weer wat recht getrokken is. Heb het ook nog gevraagd hier op het forum aan de verloskundige, zij gaf een zelfde antwoord. Het schijnt heeeel veel voor te komen. Ik werk in de zorg en heb het daar ook verteld aan collega's, bij bosjes vertelden ze het zelfde te hebben meegemaakt.
Ja naja vind het zo raar van mijn vk dat ze er wel een opmerking over maakt, en dat het niet normaal is maar het vervolgens wel meteen uitsluit. Vooral omdat ik zelf in het ziekenhuis werk, vandaag met de gyn. gepraat heb want die was bij ons op de poli en zij reageerde ook verontwaardigd waarom er geen suiker etc. geprikt werd.. vond het erg raar dat de verloskundige er raar over deed... vooral omdat mijn beebje in het begin nou juist zelfs wat achterliep en nu ineens zo ver voor loopt. Heb ook al 2x een infectie gehad