In dat geval (dat je je zorgen blijft maken) zou ik zeker morgen even bellen en het navragen. Hopelijk kan ze je gerust stellen of als nog testen op suiker.
dan zou ik toch gewoon je vk even bellen morgen, en uitleggen wat de gyn gezegd heeft en dat je je zorgen maakt! Dan zal zij je verder wel geruststellen denk ik, goed voor jezelf opkomen!
Ja van de ene kant heb ik zoiets van ik bel.. van de andere kant wil ik mezelf niet paranoia maken en wil ik eigenlijk gewoon de volgende controle afwachten.. misschien valt het allemaal wel mee
O jij ook al, ik hoop dat je je nu weer wat beter voelt, als je slap blijft kan je het beste een boulionetje nemen, daar zit zout in. Ik hoop dat er wat uit het gesprek met je baas en P&O komt. Sterkte en pas goed op jezelf.
Als jij je er geruster op voelt als je gebeld hebt en uitleg hebt gekregen zou ik gewoon bellen, daar zijn te toch voor. Het is voor je eigen gemoedsrust, stres is ook niet goed Sterkte !
Goedemorgen meiden, JsztD als je je er nie lekker bij voelt moet je wel even gaan bellen hoor, misschien dat ze het dan ff het een en ander er over willen uitleggen. Hier een slechte nacht gehad, we hebben gister een puppie opgehaald en was vergeten hoe die tekeer kunnen gaan 's nachts. pff het is wel een schatje hoor maar wat een zielig geluid zeg! Verder nog helemaal nie zindelijk natuurlijk, dus er maar vroeg uit en veel uitlaten! Naja kreeg weinig beweging omdat ik al bijna 2 weken in de ziektewet zit dus dat is dan weer een voordeel... Voel me verder nog steeds niet in staat om te werken, ben zo moe, echt heel erg, bleh! Verder kan ik echt geen einden lopen omdat mijn onderbuik dan zeer gaat doen! En de hitte van de laatste dagen hoeft ook niet zozeer voor mij, want word daar niet veel beter van om eerlijk te zijn! Naja genoeg geklaagd weer, maar zijn er eigenlijk meer meiden die nu al in de ziektewet zitten? en zoja waarom? Groetjes Domino
Oei Domino, dat gaat dan niet meevallen zo'n kleine pup als je je al niet helemaal goed voelt! Want ik stel me zo voor dat hij ook niet zindelijk is afgeleverd! Wat is het er voor een? Kersje en Uk: hopen dat het bij een eenmalig akkefietje blijft, want flauwvallen is natuurlijk niet de bedoeling! JsztD: vandaag lekker de verloskundige bellen hoor! Ze is er voor om jouw vragen te beantwoorden. En het kan zijn dat zij zich helemaal niet realiseert dat jij zo bezorgd bent na haar uitspraak. Misschien dat ze heel goed kan uitleggen waarom ze niet meteen nader onderzoek heeft gedaan en stelt dat je al gerust! Gisteravond voor het eerst mogen genieten van de privileges van de zwangere vrouw: ging naar een voorstelling in een openluchttheater wat altijd ontzettend leuk is behalve de harde, oncomfortabele houten bankjes zonder rugleuning... Meteen in het begin komt er een medewerkster naar mijn vriendin (die 3 weken langer zwanger is) en mij toe met de vraag of ze goed heeft gezien dat we zwanger zijn? In dat geval wil ze ons graag 2 fijne stoelen aanbieden!... Klein beetje opgelaten ... maar waarom nee zeggen he? Heerlijk fijn gezeten tijdens de voorstelling! =D>
goedemorgen na een heerlijke relatief koele nacht. @ domino: een pup jeetje wat dapper om dat nu te doen! Wij hebben twee honden maar het kost me soms erg veel moeite om ze van hun wandelingen (zeker met dit weer) en borstelbeurten te voorzien. Zeker op de dagen dat Sander voor zijn werk in het Westen van het land is en ik alle wandelingen zelf moet doen. En dan moet een pup nog vaker uit, wat voor ras is het? Ga je ook een cursus volgen met de pup? dat kan ik je trouwens zeker aanraden!
Goedemorgen allemaal, Oh domino wat leuk een pup! (ben zelf btje dierengek, maar vriendlief niet...) Wat voor 1 is t? Ben ik de enige of zijn er meer die hier zo vreselijk emotioneel zijn? pff heb er echt flink last van. (en vriendlief dus ook) Gisteravond een flinke huilbui gehad...en t is de eerste waar ik zwanger van ben, dus maak me ook zorgen of ik wel een goede moeder zal zijn..... Verder gister mijn eerste aanschaf via marktplaats opgehaald....3 knuffels, 2 schilderijtjes en een vloerkleed van winnie de poeh voor 10,=! voelde me zo trots op zo'n goede deal.
Goeiemorgen! De halve ochtend bij de gyn gezeten. Eerst de normale dingen, dan suikertest, vervolgens een CTG (die krijg ik nu elke keer, om te kijken of er al weeenactiviteit is), echo en dan nog een keer bloedprikken. Alles was picobello. Alles goed met iedereen verder?
Chebu.. geloof dat ik wat dingetjes van jou gemist heb wat is er aan de hand dat ze al kijken of er weeenactiviteit is? Hier verder alles goed, heerlijk geslapen sinds lange tijd! Ga zometeen denk ik toch maar de VK bellen ja... zal het er eens even thuis over hebben
Ik heb precies hetzelfde! Ik wil het ook niet erger maken dan het waarschijnlijk is. Ik wil eigenlijk gewoon vertrouwen op de kennis van mijn vk maar aan de andere kant heb ik het gevoel dat ze wel meer dingen "laat liggen" als ik jullie zo hoor. In vingers gemeten ligt mijn bm ook zo'n 4/5 vingers boven mijn navel. Nu ligt mijn navel ook niet precies in het midden schijnt maar oke. Mijn vruchtwater was wel normaal omdat ik die dag daarvoor de 20 weken echo had gehad. De baby groeide goed en was aan de grote kant. Dit terwijl ik inimini ben maar ook dat was binnen de normen. Nu ben ik gisteren weer gaan zwemmen en daar hadden toch wel meer dames die probleem. Als ik zo luister naar die verhalen heeft ongeveer 30% dit. Ik moet volgende week vrijdag weer naar de vk en twijfel nu ook een beetje of ik moet bellen. Naast deze zorgen heb ik ook zo veel last van steken in mijn onderbuik. Geen idee wat het is maar het voelt niet echt prettig. Nu heb ik niet zo veel last van bandenpijn gehad dus misschien is dat het maar het voelt wel raar. Wanneer moet jij weer? Wat een onzekerheden hebben we toch allemaal weer...hoort er ook allemaal bij maar echt lekker is het niet!
@JsztD, een CTG wordt uit voorzorg gemaakt. Gewoon om te kijken of alles nog rustig is. Alles was nog rustig. Er is niks aan het handje! Ik krijg zo'n onderzoek nu elke keer. Best tijdrovend want dat duurt een half uur.
Kind lag trouwens ook al met hoofd naar beneden. Maar goed, dat zegt niks, want hij kan altijd nog draaien. Ze draaien toch nog alle kanten op op deze 'leeftijd'.
@ Chebu: maar waarom wordt het uit voorzorg gemaakt? daar hebben ze dan toch een reden voor? Fijn dat alles goed is!
Oh okay! hmzz Duitsland is geloof ik zo gek nog niet. Ik woon maar 3 km van de Duitse grens. In dit geval had ik geloof ik beter 3 km naar rechts kunnen wonen.
hmmm het is dat mijn duits een beetje "minder" is maar anders zou je zo je spullen pakken en daar gaan wonen. Hier moeten we al smeken om een echo na de 20 weken...
Is er in NL geen standaard 30 weken echo? Die is hier ongeveer hetzelfde als de 20 weken echo. Er wordt nog een keer gekeken of alles in orde is. Voor de onderzoeken kun je echt beter in Duitsland zijn, voor de nazorg na de geboorte beter in Nederland, want die is hier weer bijna totaal afwezig.
goedmorgen, jdztd wat vervelend dat je ff zich zorgen maakt. en ja ik ben anderen mee eens dat je ff bellen naar vk dan voel je misschien minder rust als vk meer jou vertellen of controle kijken of zo. het geldt ook voor beactrice ik heb echt hier ook niet zoveel zin in door warmte pff.. ik heb last van vocht voeten die is zo dikke bah. en bekken. ik houd niet zo lang vol als ik gaan winkelen of boodschappen doen en zovoort. ik probeer zoveel rustig aan doen. maar moet hier ook veel gebeuren worden. babykamer zijn we al twee dagen gestopt omdat we nog steeds op de behang wachten die is nog niet binnen. ik hoop dat deze week binnen is. ik was ff vergeten vertellen afgelopen zondag heb ik veel kleding van iemand gekregen wat een schattig hihi... voor onze kleine haha..