Oooh maxje wat een mooie dochter heb je! Heel mooi filmpje zo schattig als ze beginnen te lopen! hihi maar wordt wel extra druk voor jullie
Hi dames, Sorry heb niet bijgelezen, nog steeds een stukkende laptop hoop snel een nieuwige te hebben... Ben het goed zat veel last van BI geen laptop dus alleen tv kijken. Zo nu en dan even bezig met de babykamer (en die is bijna af). Als het zover is zal ik foto's neer zetten... Voor jullie allemaal hoop dat het goed gaat met iedereen! Groetjes Jooze
hoi iedereen, hier een korte update van me. Is weer een tijd geleden... Ik heb nog niet kunnen bijlezen. Ben gisteren bij de vk op controle geweest en zij vond dat ik nogal een behoorlijk dikke buik heb. Tijdens de 20w echo zei die mevrouw dat ik misschien wel verder uitgerekend ben maar de VK denkt dat ik misschien wel zwangerschapssuiker heb. Dinsdag heb ik een afspraak voor een test (lunchcurve genoemd) die moet uitwijzen of ik dit wel heb. Heeft iemand hier ervaring mee? ik hoop dat dat niet het geval is maar zal het volgende week pas weten. Fijne avond iedereen en hopelijk kan ik snel bijlezen. Liefs Anneke
geen ervaring met de lunchcurve. Ik moet wel glucose nuchter laten testen... Ook ivm zwangerschapssuiker...
voor de lunchcurve test moet ik me laten prikken om 11u30, dan mn lunch eten bij hen en 2 uur later word ik weer geprikt. Geen idee wat het allemaal inhoudt maar 't is voor een goed doel. Prikjes vind ik maar niets maar daar ben ik vast niet de enige in
ik vond bloedprikken ook niet erg (ben ook bloeddonor geweest), maar sinds de laatste keer ben ik wat huiverig. Toen prikte ze slecht en deed het ook zeer, het was ook een slordig gat toen...
Ik heb vandaag de glucosetest gehad. Viel echt wel mee. Had gelukkig een afspraak om 07.30. Hier overigens gewoon als voorzorg. Voor iedereen zeg maar. Wat je al niet doet voor je beeb.
hmpf, las net dit berichtje op een ander topic: Doorsturen op verzoek van de politie. Onderstaand is wat onlangs al velen is overkomen die zo onhandig en goedgelovig waren en hierop in gingen. Let op dit is geen onzin maar echt serieus. Werd op de huistelefoon gebeld; Met de melding dat we een prijs gewonnen hadden. Of ik een 9 wilde toetsen om door te gaan! Slim geweest en de hoorn er op gegooid. Voor iedereen die een mobiele telefoon bezit: Momenteel is er een bende actief die u belt op uw GSM en zich voordoet als iemand van de provider waar u bij bent aangesloten. Men vraagt u tijdens dit gesprek om 09# of #09 in te toetsen ter controle van uw toestel. DOE DIT NIET EN VERBREEK ONMIDDELLIJK DE VERBINDING. Deze bende beschikt over apparatuur om via de ingetoetste code het nummer van uw SIM-kaart te lezen en nieuwe kaarten aan te maken met uw nummer. Hierdoor kan men op grote schaal fraude plegen op uw kosten. Maak dit bericht s.v.p. bekend aan personen die in het bezit zijn van een GSM-toestel. Een tweede methode die wordt toegepast is de volgende: U ontvangt een bericht op uw GSM met het verzoek om nummer 0141-455114 te bellen.Dit moet u dus NIET doen! Als u dit namelijk doet, kan degene die u dat berichtje heeft gestuurd op uw kosten bellen. Deze twee vormen van GSM-fraude zijn officieel bevestigd door de KPN en Vodafone. PAS OP: Deze fraude wordt al op grote schaal toegepast ! Als u dit bericht ontvangt, stuur het dan s.v.p. aan zoveel mogelijk mensen door! Er is ook niks meer veilig tegenwoordig...
Ja gewoon uit voorzorg. Was helemaal geen aanleiding voor. Net zoals ik ook een aidstest kreeg aan het begin.
Chebu wat een schat van een meisje en prachtig die eerste stapjes. anneke hopelijk is het geen suiker.
Er worden inderdaad veel dames getest op suiker. Nu maar hopen dat niemand het heeft... Dat telefoonverhaal is trouwens een hoax. Die verhalen gaan al langer de ronde maar is allemaal onzin. Maar oke, je weet het nooit
Nou inderdaad.. hopen dat niemand het ook daadwerkelijk heeft Hier al vanaf vanmiddag een weeeig onderbuik gevoel... beetje zeurderig!
Wat vervelend dat op het moment toch wel velen een beetje in de lappenmand zitten! Toch weer het bewijs dat zo'n zwangerschap wel een hele hoop met je lijf doet. In ieder geval voor iedereen belangrijk vooral grenzen te stellen denk ik! En werk...tsja...dat is dan nu even niet het belangrijkst toch? Ik mag zelf gelukkig niet klagen, alles gaat nog prima. Mijn t-shirts beginnen alleen nu echt te kort te worden... Gisteren nu toch eindelijk een pufcursus gevonden, het wordt Mensendieck. Klonk me nog wel praktisch in de oren! Het begint precies als ik met verlof ga en wordt overdag gegeven, dus dat is wel lekker. Ik kan er nogal van genieten 's avonds lekker te hangen en niets te hoeven doen! Over 2 weken begint hier in de buurt ook weer zwangerschapszwemmen en dat wil ik misschien wel doen totdat die cursus begint. Nog maar even kijken. Ondertussen klus ik lekker door in huis, dat houdt me ook in beweging en in conditie!
dank jullie! ben ook erg trots op ons meisje! ze loopt nu ook al zonder dat we er bij staan, zo schattig!
Ik heb nooit een hiv-test gehad en bij mij is het woord zwangerschaps-suiker nog nooit voorgevallen door de gyn. Misschien ben ik gewoon een voorbeeld-zwangere? Hihi. Had ik iedereen wel gegund. Mijn buik en het beebje liggen beide een beetje achter op groei, maar hoor telkens dat dit niet erg is. Ook wel logisch met mijn voorgeschiedenis.
nooit een hiv test? heb je in het begin dan ook geen bloed hoeven prikken? daar zit HIV standaard bij in..